die had ik er eigenlijk bij moeten zettenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Vibo's en printerlinten jah
Van elk drie.
je was me voorquote:
Mart!! Doe ffquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die had ik er eigenlijk bij moeten zetten
*knip*quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
hier Pheno
http://www.nu.nl/algemeen(...)lijk-mediastunt.html
Ik zie echt niets in het bericht wat nu de mediastunt was, eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
hier Pheno
http://www.nu.nl/algemeen(...)lijk-mediastunt.html
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:11 schreef MaleDuck het volgende:
zo na deze post weet ik ook weer waar dit topic is gebleven...
Wou jij in de oude blijven posten dan?quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Wou jij in de oude blijven posten dan?
hij is er toe in staatquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Wou jij in de oude blijven posten dan?
whehehehequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zat na mijn lunch pauze te godvere op fok omdat de quickquotes het weer eens niet deden.
hadden ze het heule topic al vol gespammed
lekker gewandeld ?quote:
ze heeft oplaadbarequote:
Dank u!quote:
tot maandag dan maarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank u!
Ik ga nog maar even wat voorbereiden en dan maar weer de auto in, op naar Leiden
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank u!
Ik ga nog maar even wat voorbereiden en dan maar weer de auto in, op naar Leiden
ze heeft ze van mij geleendquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als jij het zegt geloof ik je gelijk
Eerder een reizende vergadereendquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vergadereend is reiseend geworden
Fijn weekend en werkse gf!quote:
ziet er wel naar uitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vergadereend is reiseend geworden
ff schudde wil nog wel eens helpen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
mmmm denk dat de fan van deze pc het gaat begeven
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eerder een reizende vergadereend
[..]
dat zal wel lukkenquote:Fijn weekend en werkse gf!
denk dat ik dat te vaak heb gedaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ff schudde wil nog wel eens helpen.
koffie met veel suiker, wordt ie weer stil van.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk dat ik dat te vaak heb gedaan
zal maar een andere fan halen lijkt me beterquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koffie met veel suiker, wordt ie weer stil van.
quote:
quote:
Ben bij de kerels gaan staan deze keer, samen pauzeren is gezelligerquote:
o ja, dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal maar een andere fan halen lijkt me beter
menselijke interactiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben bij de kerels gaan staan deze keer, samen pauzeren is gezelliger
het praat wel makkelijkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben bij de kerels gaan staan deze keer, samen pauzeren is gezelliger
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:40 schreef Ladylike het volgende:
baas gaat nu weg
jammer genoeg heb ik veel werk
zegt de baas tegen mij:
Doe jij alles uit (hij bedoelt natuurlijk het licht)? waarop een collega zegt: en bel mij dan ff...
baas:marco, gedraag je
Marco:waarom
je bent mn vrouw niet
Baas zat trouwens op schatjes.nl...
zegt ie tegen mij omdat hij iets moest opzoeken.
Wat blijkt: gisteren avond is ie de hele tijd gebeld geworden omdat blijkbaar zn nummer daar in een advertentie staat
Om 23.00u heeft ie de "haak er maar naast gelegd"
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:45 schreef Ladylike het volgende:
Nee
je moest een account hebben, hij gaat zn zoon laten hacken
Ik heb niets gezegdquote:
Heyquote:
ik heb niks gehoordquote:
Je hebt het verkeerd verstaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
he wat
* kijkt verwilderd om zich heen
zei er iemand hacken?
ik dacht kackenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerd verstaan![]()
Ik zei slacken
te laat het team is al bezigquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerd verstaan![]()
Ik zei slacken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo dannee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
GF, LLquote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
te laat het team is al bezigOOOOOOOOOOOh dies leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo dan
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
te laat het team is al bezigOeh, dat ziet er wel gevaarlijk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo dan...
Gauw extra beveiliging in de firewall zetten...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
geheime wapen zit rechts op de foto.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh, dat ziet er wel gevaarlijk uit...
Gauw extra beveiliging in de firewall zetten...
Slim kindquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
samen met papa.
[..]
geheime wapen zit rechts op de foto.
die navigeert gewoon over chinese sites
Jaaaaaaaah daar is ze!quote:
zijn dus echt gevaarlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
samen met papa.
[..]
geheime wapen zit rechts op de foto.
die navigeert gewoon over chinese sites
Woahquote:
Ze willen eigenlijk dat jij op hun spuit komt zittenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:18 schreef Ladylike het volgende:
help.. brandweer![]()
ze zijn de sirenes aant testen
Geef mij dan oordopjes, als dat perse naast mn raam moet
weet je wel wat voor kracht daarachter zitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze willen eigenlijk dat jij op hun spuit komt zitten
Sterke brandweermannen danquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet je wel wat voor kracht daarachter zit
das nog erger dan American Pie
er is maar 1 echte brandweerman hierquote:
Niet de borst geven!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:25 schreef Fha het volgende:
Bolle ligt als een baby'tje in mijn armen te slapen hihi
Autch!quote:
heb je weer wit aan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er is maar 1 echte brandweerman hier
nee, doe mij maar de service monteurs
neequote:
* rent naar auto, trekt motorkap open en begint motor te knuffelen om zwarte handen te krijgen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee
dat bewaar ik altijd voor jou
Liefquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:29 schreef Ladylike het volgende:
mn Tommy (heb nu 5 katten) gaf me gisteren de hele tijd kopjes in mn gezicht toen ik op de bank lag
Awwwwquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:25 schreef Fha het volgende:
Bolle ligt als een baby'tje in mijn armen te slapen hihi
doe niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* rent naar auto, trekt motorkap open en begint motor te knuffelen om zwarte handen te krijgen.
Dat doet geen enkele kat van mij, behalve tommy dus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Liefdat doet bolleman ook vaak
en dan met kwijl, en daar ben ik allergisch voor dus dan krijg ik weer uitslag
Waar moet hij zijn vingers in stekenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
doe niet zo moeilijk![]()
gewoon een keertje de banden aaien en je vingers in m'n uitlaat steken
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar moet hij zijn vingers in steken
Daar worden ze niet zwart maar bruin vanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar moet hij zijn vingers in steken
* LL Knuft ff lekkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:42 schreef Fha het volgende:
Bah. Eigenlijk voel ik me nog steeds rot over dat gezeik van mijn werk van gister
Knufffquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL Knuft ff lekker
Het ging ook wel erg lullig
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:42 schreef Fha het volgende:
Bah. Eigenlijk voel ik me nog steeds rot over dat gezeik van mijn werk van gister
worst nightmarequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:56 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)sing-met-trein.dhtml
Oh wat een verschrikkelijk moment voor die moederquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:56 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)sing-met-trein.dhtml
zo, over een emmer ijswater in je nek gesproken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:57 schreef Fha het volgende:
[..]
[KSC #1.514] De nachtversie post #287
Hay
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:02 schreef wel.o.k het volgende:ik ga inpakken.
thuis jarig gaan zitten wezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |