quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:02 schreef wel.o.k het volgende:ik ga inpakken.
thuis jarig gaan zitten wezen
Gedraag je een beetje hequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga inpakken.
dank jequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
You're SCREWED!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:42 schreef Ladylike het volgende:
wat een woord: Einschraubverschraubungduitsers
Raar wijfquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:54 schreef Fha het volgende:
Ik denk dat ik het verdien om uit te sterven
quote:
Maar. Je leeft nog.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:00 schreef Fha het volgende:
[..]iets met natuurlijke selectie enzo dacht ik aan
Nog welquote:
Nog een hele tijd toch? Is de bedoleingquote:
Misschien wacht ik volgende keer per ongeluk wel zo lang dat mijn blaas uit elkaar knapt en dan ga ik doodquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog een hele tijd toch? Is de bedoleing!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien wacht ik volgende keer per ongeluk wel zo lang dat mijn blaas uit elkaar knapt en dan ga ik dood
wokquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga inpakken.
zeikerdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:07 schreef Ladylike het volgende:
Klaar
nu plassen, want net als Fha heb ik het opgehouden
Doeiquote:
Jah? Dus?quote:
Altijdquote:
je watquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:20 schreef Fha het volgende:
IK HEB MN P!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eindelijk!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mn propedeuse :pquote:
de makreel is al besteldquote:
ahaquote:
Je Pquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:20 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eindelijk!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EN je baan terugquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:20 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eindelijk!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jajaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
aha
die had je dus nog niet.
ik dacht dat je al een paar jaar daar aan het studeren was
quote:
Nou seks gaat hem niet worden denk ik en bier ook niet.. maar verderquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN je baan terug![]()
en weekend![]()
SEKS
BIER
Eindelijk inderdaadquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je P![]()
Eindelijk
weet nog hoe blij mn zus was toen ze eindelijk haar P had
LLquote:
Vandaag kan nog wel hoor. Volgende week is het pas dat er geen treinen rijden naar Dvquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vandaag kan nog wel hoor. Volgende week is het pas dat er geen treinen rijden naar Dv
geen seks en geen bierquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou seks gaat hem niet worden denk ik en bier ook niet.. maar verder![]()
![]()
![]()
jij brengt bier meequote:
GMTAquote:
quote:
OAquote:
dat moet je weer met fles regelenquote:
Maak hem weer levend!quote:
postpostpostquote:
En ik weet nergens vanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:01 schreef MPG het volgende:
Maar, wat had ik gehoord? Vanavond bier en seks @ Fha's place?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:01 schreef MPG het volgende:
jij hebt fles er voor ingeschakeldquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:02 schreef Fha het volgende:
[..]
En ik weet nergens vanKlopt toch ergens iets niet
ben druk bezigquote:
3 achter mekaar is toch genoegquote:
Fles schakelde zichzelf in en ik zei dat bier en seks het wel niet zou worden.. En toen nam jij het overquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
jij hebt fles er voor ingeschakeld
ik ben gewoon goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Fles schakelde zichzelf in en ik zei dat bier en seks het wel niet zou worden.. En toen nam jij het over
fritsquote:
Jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
gf
Fha
Je hebt inmiddels je baan gewoon weer terug, toch?
Wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:26 schreef Fha het volgende:
[..]
JaIk weet alleen nog niet helemaal of ik dat ook wel wil op deze manier
Hoe is het daar?
Nou, ik ben er niet echt van gediend dat mijn baas zijn woede/frustratie op mij afgereageerd door me maar meteen te ontslaan, ook nog om iets wat gewoon niet mijn fout is. Ik weet niet of ik wel zin heb om voor zo iemand te werken als normale communicatie geen optie isquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat bedoel je daarmee?
Hier alles prima hoor, gaat z'n gangetje
Op die manier. Nee dat zou ik ook slecht trekken denk ik. Maar even uitkijken naar een andere baan dus?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou, ik ben er niet echt van gediend dat mijn baas zijn woede/frustratie op mij afgereageerd door me maar meteen te ontslaan, ook nog om iets wat gewo
on niet mijn fout is. Ik weet niet of ik wel zin heb om voor zo iemand te werken als normale communicatie geen optie is
Fijn dat alles prima gaat daar
Ik hoor begin volgende week of ik bij de boekwinkel mag werken, als dat door gaat dan stap ik denk ik wel op ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Op die manier. Nee dat zou ik ook slecht trekken denk ik. Maar even uitkijken naar een andere baan dus?
Nu kapper
Hmmmz. Kon wel een verzetje gebruiken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb wel roosvicee en soepstengels..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmmz. Kon wel een verzetje gebruiken.
Daar kun je vast ook wel een leuk feestje mee bouwen. Toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb wel roosvicee en soepstengels..
vast welquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar kun je vast ook wel een leuk feestje mee bouwen. Toch?
Soepstengels!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:07 schreef Fha het volgende:
Ja weet ik niet. Eigenlijk heb ik zin in nog meer eten maar ik weet niet goed wat.
Die zijn net opquote:
dus blijft er alleen de roosvice nog over om te feestenquote:
welke ?quote:
dat is wel vroeg Fhaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:35 schreef Fha het volgende:
Nog even bankhangen en dan naar bed. Fijne avond nog![]()
Uh, Garam Masala met knoflook. Er staat hot op het potje en dat klopt welquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uh, Garam Masala met knoflook. Er staat hot op het potje en dat klopt wel
Het had er anders alle schijn van dat je Fles uitnodigde om met zijn bier naar je club te komenquote:
* DaMart belt met 'meld misdaad anoniem'quote:
Spammerquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:01 schreef MPG het volgende:
MPG! Nu verpest je de verrassing!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Bij DSB gaan werken, kun je je tegen een faillissement verzettenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmmz. Kon wel een verzetje gebruiken.
Brood met Unox rookworstquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:07 schreef Fha het volgende:
Ja weet ik niet. Eigenlijk heb ik zin in nog meer eten maar ik weet niet goed wat.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:35 schreef Fha het volgende:
Nog even bankhangen en dan naar bed. Fijne avond nog![]()
Hallo, Fles kwam met bier voor seks... die moet nog wel zijn laatste trein naar huis halen, natuurlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is wel vroeg Fha![]()
fijne avond
Pepertjes? Uh, geen idee. Zal straks even kijken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
hoeveel pepertjes staat er dan op of staat er alleen op hot
daar ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:47 schreef Pheno het volgende:
geen pepertjes staan er op. Maar pepertjes staan toch alleen op een menukaart of zo?
Knoflook kaneel was het. Hij brandt goed weg. Nog niet te, maar gewoon lekker branden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ook
ligt aan waar en door wie de curry is gemaakt anders wil het nog wel eens gebeuren dat er pepertjes opstaan
maar nic zei me het al dat het een redelijke pittge is
teveel branden is ook niet lekker.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Knoflook kaneel was het. Hij brandt goed weg. Nog niet te, maar gewoon lekker branden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |