Het is wel een belangrijke rechtspositionele vraag!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:26 schreef Pheno het volgende:
Joepi, we hebben toestemming om naar Amerika te gaan.
Wat een belachelijke zooi ook: "gaat u een aanslag plegen?". Like duh, als ik dat zou gaan doen, ga ik me daar toch even een partijtje "ja" invullen
Neurotisch, paranoïde zooi daar ook
Als je het oorlog noemt zijn aanslagen legaal.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:42 schreef OA het volgende:
[..]
Het hypocriete is, dat het andersom niet wordt toegestaan door de VS. Hun burgers zijn het toonbeeld van modelburgers die niets kwaads in de zin hebben...
Daarom noemen die terroristen het ook oorlogquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je het oorlog noemt zijn aanslagen legaal.
Pheñotrotterquote:
Maar dat is gewoon waar!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:44 schreef Pheno het volgende:
Wij doen toch ook nooit iets. Het zijn altijd de buitenlanders, als ik de media hier moet geloven
Het maakt ook niet uit dat ze het vragen, maar dan moeten ze geen huilie spelen als het andersom ook gebeurt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is wel een belangrijke rechtspositionele vraag!
quote:Verzekeraar: "Did you ask for the terrorists intentions before giving permission to enter the country?"
CIA: "Errrr, no?"
Verzekeraar: "Then we can't help you with rebuilding Washington D.C. You had the chance to prevent this nuclear attack."
Ja, net zoiets als met dat Strafhof, wat ze alleen maar willen erkennen op voorwaarde dat het nooit voor Amerikanen zal geldenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:42 schreef OA het volgende:
[..]
Het hypocriete is, dat het andersom niet wordt toegestaan door de VS. Hun burgers zijn het toonbeeld van modelburgers die niets kwaads in de zin hebben...
Ik zeg altijd ja tegen FFquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:12 schreef Pheno het volgende:
Iedereen weet toch dat MS onveilig isFF doet er wat aan, hup er uit mieteren
Tijdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:04 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar eens wat doen. Er was geen spinning wegens een evenement met geldinleg om iets te sponsoren (ja, me hoela) dus ik heb tijd over.
Ach, zijn gangetje. Ik ga iig de komende weken voor mijn onderzoek iemand flink lastig vallen op het werk. Eigenlijk wil ik al voor mijn onderzoek weten of ik kan emigrerenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Alles goed Ph.?
Piertje!quote:
Flessiequote:
Zonnig en rustig. Beetje werken, vanavond flink stappen. Ik heb morgen m'n dienst geruild. Ik kan tot 14:00uur uitslapen.quote:
Jij wil gewoon staan met een zweep en fles dingen laten doenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Flessie![]()
Kom je bij mij ook huishoudelijke klusjes doen? ik help wel mee hoor![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Flessie![]()
Kom je bij mij ook huishoudelijke klusjes doen? ik help wel mee hoor![]()
Oeh lekker hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zonnig en rustig. Beetje werken, vanavond flink stappen. Ik heb morgen m'n dienst geruild. Ik kan tot 14:00uur uitslapen.![]()
Gewerkt vannacht?
Helemaal nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij wil gewoon staan met een zweep en fles dingen laten doen
Jeeejquote:
Ow, vind ik juist niet, dan loop je elkaar alleen maar in de wegquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:58 schreef Fha het volgende:
Helemaal nietIk weet gewoon niet waar ik moet beginnen
Dan is met zijn 2en makkelijker
Of ben je gewoon bang dat ik jou ook vraag?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, vind ik juist niet, dan loop je elkaar alleen maar in de weg
Oh dat los ik wel even opquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:58 schreef Fha het volgende:
Helemaal nietIk weet gewoon niet waar ik moet beginnen
Dan is met zijn 2en makkelijker
Dan zit het gewoon ergens in een van de 20 vuilniszakken die je gevuld hebt?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat los ik wel even op
Maar later niet gaan zeuren als je eens iets kwijt bent he?
Neequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Of ben je gewoon bang dat ik jou ook vraag?
20 containers jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan zit het gewoon ergens in een van de 20 vuilniszakken die je gevuld hebt?
Daar ben ik zelf nog niet helemaal van overtuigdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee
Jij bent slim genoeg om dat niet te doen
Wat voor onderzoek is dat?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, zijn gangetje. Ik ga iig de komende weken voor mijn onderzoek iemand flink lastig vallen op het werk. Eigenlijk wil ik al voor mijn onderzoek weten of ik kan emigreren
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is wel een belangrijke rechtspositionele vraag!
Verzekeraar: "Did you ask for the terrorists intentions before giving permission to enter the country?"
CIA: "Errrr, no?"
Verzekeraar: "Then we can't help you with rebuilding Washington D.C. You had the chance to prevent this nuclear attack."
Fhaatjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:40 schreef Fha het volgende:
Zo. Boodschappen ook weer gedaanNu even eten en dan heel fijn de was doen. Ik haaaat handwas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |