Geen v/d 2quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
Hmz, wat zal het worden vanavond.
In Love and War, romantisch drama.
Of Take the Lead, een dansfilm () met Antonio Banderas.
Of gewoon geen van de twee.
Keuzes, keuzes...
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat voor camera heb je dan for god sake?
Oh getver, geen van beide zeg!quote:
Da's een lastige combinatie:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil me wat gaan richten op portret fotografie denk ik. Van zowel mens als dier. En landschappen zullen soms voorbij komen.
Dan heb je op zich geen 160x zoom nodigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil me wat gaan richten op portret fotografie denk ik. Van zowel mens als dier. En landschappen zullen soms voorbij komen.
Ik wist het, ik wist hetquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eerlijk ; Ze zien er zo dondersgeil uit
Dat is een goede compact. Als je een spiegelreflex wilt die merkbaar beter is ben je niet goedkoop uit denk ik.quote:Maar ik heb nu bv ook maar 10x optische zoom en 7,1 MP. Ik zou gewoon ook graag een camera hebben waarmee ik wat meer zoom heb.
Ik zit tussen compact en spiegel in. Ik heb een fuji finepix s5700 nu.
Die heeft mijn zus ook!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een Olympus SP-570.
Weet je nog dat ik daar vorig jaar die mazzel mee had?
Oh nee ik heb zelfs 20 keer optische zoom , dat was het!
Maar ik was toch veel blijer met mijn minolta dimage die ik dr voor had.
Spiegelreflex wil ik wel hoor, maar het is niks om elke wandeling met de honden mee te slepen.
Ik heb mijn camera altijd in mn handtas zitten
wat is dat nu een verhaalquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Da's een lastige combinatie:
Bij portret van mens heb je meestal het mooiste resultaat met een vaste lens (bijv tussen 35 en 70 wordt veel gebruikt)
Bij dieren wil je een heel snelle lens, want dieren zijn beweeglijk, en je wilt 'm wel scherp hebben, dus hoge lichtopbrengst is belangrijk
Bij landschappen is vaak een groot zoombereik belangrijk bijv 18-200 of 18-300. Dan kun je heel mooie panorama shots maken maar ook die ene boom in de verte erop krijgen... in zo'n geval wil je wel zeker een lens met stabilisator (bij dat zoom-bereik) of meerdere lenzen voor beter licht. (en koop een goed statief in zo'n geval!)
Nee, dat weet ikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik wist het, ik wist het![]()
. En je hebt groot gelijk.
[..]
Dat is een goede compact. Als je een spiegelreflex wilt die merkbaar beter is ben je niet goedkoop uit denk ik.
Als ze van dieren ook portretten wil doen is dat anders ook prima te doen met een 35-70 lens hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Da's een lastige combinatie:
Bij portret van mens heb je meestal het mooiste resultaat met een vaste lens (bijv tussen 35 en 70 wordt veel gebruikt)
Bij dieren wil je een heel snelle lens, want dieren zijn beweeglijk, en je wilt 'm wel scherp hebben, dus hoge lichtopbrengst is belangrijk
Bij landschappen is vaak een groot zoombereik belangrijk bijv 18-200 of 18-300. Dan kun je heel mooie panorama shots maken maar ook die ene boom in de verte erop krijgen... in zo'n geval wil je wel zeker een lens met stabilisator (bij dat zoom-bereik) of meerdere lenzen voor beter licht. (en koop een goed statief in zo'n geval!)
De zoom zit altijd in de lensquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lieverd, ik kan een beetje leuke plaatjes schieten en ik let wat op de lichtinval enzo... maar daar stopt het wel
m.a.w, nein, dat wist ik dus niet. Dus ik kan beter een wat goedkopere body nemen bv en een wat duurdere lens?
En nu ga ik heel dom doen was, maar als ik inzoom met mn fuji finepix, hoor ik de lens bewegen. Zit de zoom dan daar ook in de lens?
Wij hebben dezelfdequote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:24 schreef Greys het volgende:
Ik ben nog steeds bijzonder gelukkig met de Fuji 5700
Nee, helemaal gelijk in. Maar ik stond op het strand vanmorgen, en ik zag een hele over zee vliegen. Dus ik had zoiets van " Ja! hebben in mn lensje!" ik haalde het echt net nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb je op zich geen 160x zoom nodig
Ik heb een aversie tegen het merk sonyquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:23 schreef Ynske het volgende:
Ow Qwea laat je in godsnaam niet een sony aanpraten. echt niet.
en wat betreft de IS in de body, dat is nog altijd niet bewezen dat dat beter is dan in de Lenzen
ik heb in geen een lens IS en mis het ook totaal niet. dus staar je daar niet blind op
het is echt een ongelooflijke baggercamera idd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die heeft mijn zus ook!
Idd, wat een kutding zeg. Tering hey.
Maar ehm, ik heb geen handtas, en ik sleep mn huidige camera (jouw formaat) gewoon mee op mn schouder. Lijkt me geen probleem om een spiegelreflex ook om mn schouder te hangen. En als ik pics ga maken ga ik toch met de auto
Ja inderdaad!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ze van dieren ook portretten wil doen is dat anders ook prima te doen met een 35-70 lens hoor.
Maar dat is niks voor actiefoto's.
misschien wil ze het stiekem doenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb je op zich geen 160x zoom nodig
Maar dan moet je weer letten op het aantal clicks toch? En wat is "niet veel" clicks?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De zoom zit altijd in de lensalleen zit de lens bij je huidige camera "vast". Bij een spiegelreflex zoom je in door aan de lens te draaien.
Je stelt een gewetensvraag: goedkope body + dure lens? ... er geldt de wet van de zwakste schakel: dus 1 van beiden goedkoop = resultaat van de goedkoopste geldt...
Als je gewoon eens wilt prutsen of oefenen zou ik een tweedehands canon 300d kopen of iets dergelijks... heel leuke camera, passen veel lenzen op, redelijk goede body, maar scherpe tweedehands prijzen.
Wat zag je over zee vliegen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, helemaal gelijk in. Maar ik stond op het strand vanmorgen, en ik zag een hele over zee vliegen. Dus ik had zoiets van " Ja! hebben in mn lensje!" ik haalde het echt net niet
Oh nou ze zitten net zo stil als kinderen en zo toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja inderdaad!hoewel dieren vaak minder graag stil zitten en hun hoofd goed draaien naar het licht. Maar als je studio-verlichting hebt (of een duurdere lens) is dat inderdaad prima
![]()
Dat staat er toch ook bij?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat is dat nu een verhaal
wanneer je naar superzoomlenzen als 18-2/300 gaat kijken lever je enorm veel kwaliteit in. splits dat gewoon lekker op in een lens of 2
Ik loop geen 4 u, ik heb ook maar 1 riemquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
het is echt een ongelooflijke baggercamera idd.
Ik denk dat ik toch ooit es ga overstappen op een spiegelreflex en een leuke kleine compact.
Maar echt, een spiegelreflex met een leuke lens voor buiten weegt toch al snel 1.5 kilo en om daar nou 4 uur mee om mn nek te lopen.
Bovendien heb ik altijd al de hondenriemen om mn nek hangen buiten
Een hele melige McGreysquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zag je over zee vliegen?
Een hele.... kudde geiten? Een hele... mooie McArmy?
Ja, daar heb ik al eens in gepost. Maar ik voel me daar zo'n kneusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:27 schreef Greys het volgende:
Q, er is in FOT toch zo'n topic voor 'Help mij de goede camera vinden' o.i.d.?
Niet dat ik je fotoverhalen hier kwijt wil hoor, maar ik wist niet of je wist dat daar zo'n topic is
Ik gebruik voor de dieren-actie-foto's gewoon dat symbooltje met dat hoofd met een paar streepjes er om.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja inderdaad!hoewel dieren vaak minder graag stil zitten en hun hoofd goed draaien naar het licht. Maar als je studio-verlichting hebt (of een duurdere lens) is dat inderdaad prima
![]()
heliquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zag je over zee vliegen?
Een hele.... kudde geiten? Een hele... mooie McArmy?
Hehe same here, en voor avond foto's die van dat maantje, en voor potretfoto's dat hoofdje, en voor portretten s'avonds dat hoofdje met sterretje erachter, en voor de rest 'AUTO'quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gebruik voor de dieren-actie-foto's gewoon dat symbooltje met dat hoofd met een paar streepjes er om.
Dat werkt prima met veel bewegingen om het toch scherp te krijgen.
Duidelijk toch?
Kijk, da's nou nog eens verstandigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gebruik voor de dieren-actie-foto's gewoon dat symbooltje met dat hoofd met een paar streepjes er om.
Duidelijk toch?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dan moet je weer letten op het aantal clicks toch? En wat is "niet veel" clicks?
kijk niet naar een 300d, maar naar de 350d, die is sneller in verwerken, en een heerlijke body, hij ligt hier nog altijd als tweede body reserve.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dan moet je weer letten op het aantal clicks toch? En wat is "niet veel" clicks?
quote:
Hij staat bij mij ALTIJD op bewegend. Idd dat mannetje met die streepjes.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Duidelijk toch?
Oh.....quote:
oh ja, goed puntquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:31 schreef Ynske het volgende:
kijk niet naar een 300d, maar naar de 350d, die is sneller in verwerken, en een heerlijke body, hij ligt hier nog altijd als tweede body reserve.
Diafragma laag getal zetten, dan is t gat groot, en kan er veel licht binnenvallen, zodra je afstand tot onderwerp wat groter is, heb je geen last van de korte scherptediepte. eventueel je iso omhoogquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij staat bij mij ALTIJD op bewegend. Idd dat mannetje met die streepjes.
Ik ben er na al die jaren NOG STEEDS NIET uit hoe ik de sluitertijd kort kan instellen. Misschien toch eens dat kutboekje lezen
Jij gaat voor de lijst van vandaag hequote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zojuist ook besloten dat ik voor wat betreft de filmkeuze in de mood ben voor een huppelende Antonio.
En dat ik dan waarschijnlijk meer hier zit te leuteren
Een hele wat? En ook met een sterke tele heb je zo z'n problemen, dat het onderwerp straal je beeld uitvliegt terwijl jij het volgt. (Heb zelf een hele mooie serie met halve zeearendenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, helemaal gelijk in. Maar ik stond op het strand vanmorgen, en ik zag een hele over zee vliegen. Dus ik had zoiets van " Ja! hebben in mn lensje!" ik haalde het echt net niet
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:31 schreef Ynske het volgende:
[Centraal] Wie helpt me aan een nieuwe camera, deel 18
[..]
[..]
kijk niet naar een 300d, maar naar de 350d, die is sneller in verwerken, en een heerlijke body, hij ligt hier nog altijd als tweede body reserve.
wanneer je in fot ff vraagt, daar is vast wel iemand die t lijstje van de aantal clicks die een sluiter aankan naar boven kan toveren, ik kan t nu nl niet vinden
quote:Hallo
Ik moest hier even komen vragen of iemand het lijstje van de aantal clicks die een sluiter aankan naar boven kan toveren.
Dit omdat ik misschien als begin spiegelreflex een 350d 2de hands oid wil halen
Dank u zeer
Nou, ik wilde het niet zeggen....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij staat bij mij ALTIJD op bewegend. Idd dat mannetje met die streepjes.
Ik ben er na al die jaren NOG STEEDS NIET uit hoe ik de sluitertijd kort kan instellen. Misschien toch eens dat kutboekje lezen
Greys for no. 1quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij gaat voor de lijst van vandaag he
Ik ga centjes uitgeven op koopavond strakjesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zojuist ook besloten dat ik voor wat betreft de filmkeuze in de mood ben voor een huppelende Antonio.
En dat ik dan waarschijnlijk meer hier zit te leuteren
Oeh, daar heb iuk wat aan. Daar gaat ik straks ff mee klotenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
Diafragma laag getal zetten, dan is t gat groot, en kan er veel licht binnenvallen, zodra je afstand tot onderwerp wat groter is, heb je geen last van de korte scherptediepte. eventueel je iso omhoog
daar sta ik ook wel achter, ga eerst eens via P naar A (AV) en dan experimeteren op Mquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik wilde het niet zeggen....
Maar ik denk dat je beter eerst alle functies van je 5700 moet leren kennen en er mee experimenteren.
Sluitertijden, diafragma's, DOF, ga daar nou mee rommelen. Dan zie je dat je veel meer uit je huidige camera kunt halen dan je denkt en als je dát onder de knie hebt en je vindt het dan nog steeds leuk ga je eens een paar honderd euro aan een spiegelreflex uitgeven.
Maar da's mijn bescheiden mening
je hebt helemaal gelijk hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik denk dat je beter eerst alle functies van je 5700 moet leren kennen en er mee experimenteren.
Sluitertijden, diafragma's, DOF, ga daar nou mee rommelen. Dan zie je dat je veel meer uit je huidige camera kunt halen dan je denkt en als je dát onder de knie hebt en je vindt het dan nog steeds leuk ga je eens een paar honderd euro aan een spiegelreflex uitgeven.
Ik snap zoveel nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:36 schreef Ynske het volgende:
k snap dat geilen op die lijstjes niet
Onderschat me niet hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kijk, da's nou nog eens verstandig
mooiquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh, daar heb iuk wat aan. Daar gaat ik straks ff mee kloten
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:31 schreef Monitor het volgende:Top 100 van woensdag 14 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
03. 189 oh-oh
24. 104 Qwea
32. 099 MrSubtle
50. 074 Ml-etje
59. 068 Greys
81. 057 Loveless85
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh god oh god oh god...
Top 100 van woensdag 14 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 260 Japsnars
02. 202 mstr
03. 189 oh-oh
Okequote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
mooisucces
ow en als je vragen hebt gewoon stellen, eventueel met voorbeeldfoto erbij
aan de exif data kan al veel uitgelezen worden waarna je tips kunt krijgen
Ja en nee... ik begon fotograferen pas ECHT leuk te vinden toen ik mijn eerste spiegelreflex kocht... tis toch anders dan een compact, ook al zitten er allerlei features op je compactcamera die je nog nooit hebt gebruikt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, die heeft ze, want ze heeft dezelfde als ik. En ik heb ze ookquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar sta ik ook wel achter, ga eerst eens via P naar A (AV) en dan experimeteren op M
als je die standen hebt
WTF, waar ga je nóu weer naartoequote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys for no. 1
Nou ik ga jullie weer verlaten dus ik word het zeker niet
I know, tis echt niks om trots op te zijn.quote:
En daarvoor zou een dierentuin meet bijvoorbeeld heel geschikt zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:32 schreef Ynske het volgende:
geen kneus voelen, k zou bijna zeggen leen die van mij, met een van mn oudere lenzen een keer, en ga ermee spelen.
yep, ware het niet dat ik geen tele meer heb om uit te lenen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En daarvoor zou een dierentuin meet bijvoorbeeld heel geschikt zijn
Doe maar even wel danquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk hoor\
Ik heb werkelijk nog geen letter uit het boekje gelezen![]()
Ik geil er op om NIET in de top-10 te staan, want dat betekent dat ik een leven hebquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:36 schreef Ynske het volgende:
k snap dat geilen op die lijstjes niet
Of een bubbelmeetquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En daarvoor zou een dierentuin meet bijvoorbeeld heel geschikt zijn
quote:
Ze mag m'n 100-400L wel gebruiken (onder begeleiding) , als ze 'm kan tillen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
yep, ware het niet dat ik geen tele meer heb om uit te lenen.
mn 28-105, 50mm 18-55 en 35 mm zou onder begeleiding wel nog geleend mogen worden, maar mn Llenzen die zijn heilig
wat me bedenkt, tijd voor een dagje amersfoort
*bookmarkt*quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
http://www.foto-genie.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=43&Itemid=2
Dat je je zo druk maakt om die stomme lijstjesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I know, tis echt niks om trots op te zijn.
Vandaag gaat het al stukken beter , en tis reden te meer om vanavond gewoon die pc te laten voor wat ie is
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:50 schreef JJH het volgende:
Waarom zou je op bubbels willen inzoomen?
Ik heb de mijne naturis gegeven, in zn kong. Ik weet niet hoe die kneus het voor elkaar heeft gekregen, maar zn kong lag in de vensterbank, en er zat naturis boven in/op het raamquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik was gelukkiger toen ik niet van het bestaan van die lijsten af wist.
Nah, t maakt ook geen reet uit eigenlijk hoor.
Vanavond ben ik sowieso denk ik niet veel online hoor.
Ik ga eerst heerlijk lang wandelen want de zon schijnt zo lekker, en dan boodschappen doen. En dan hondjes lamspens en lamstong voeren, koken, afwassen etc etc.
Daarom!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:50 schreef JJH het volgende:
Waarom zou je op bubbels willen inzoomen?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb de mijne naturis gegeven, in zn kong. Ik weet niet hoe die kneus het voor elkaar heeft gekregen, maar zn kong lag in de vensterbank, en er zat naturis boven in/op het raam
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb de mijne naturis gegeven, in zn kong. Ik weet niet hoe die kneus het voor elkaar heeft gekregen, maar zn kong lag in de vensterbank, en er zat naturis boven in/op het raam
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:57 schreef Qwea het volgende:
Ik vind trouwens die pics van Puckzzz zo geweldig. Kennen jullie die?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral die laatste
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:57 schreef Qwea het volgende:
Ik vind trouwens die pics van Puckzzz zo geweldig. Kennen jullie die?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral die laatste
Ik moet ook nog steeds een leuke canvasfoto maken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:02 schreef Nonneke het volgende:
zou zo graag 3 mooie foto's van de hondjes willen aan de muur, maar zodra de camera ook maar in zich komt gaan die oortjes helemaal naar achter, en dat tongetje naar buitenEn dan beginnen ze heel raar te kwispelen
![]()
stelletje josti's
Ik heb er al 2, en nr 3 gaat ook komenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet ook nog steeds een leuke canvasfoto maken.
Nou dan kan ik beter het bos in gaan hequote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:07 schreef Qwea het volgende:
Trouwens oh-oh...? weet jij zeker dat je vanaaf niet online wilt zijn? Jouw mr subtiel heeft mij uitgenodigd voor een boswandeling
Je weet niet welk bosquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan kan ik beter het bos in gaan he
Naja online zijn heeft dan ieg nog minder nut he.quote:
Braadworstquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja online zijn heeft dan ieg nog minder nut he.
Door al dat gelul hier heb ik trouwens maar mooi braadworst op mn boodschappenlijstje staan.
En aardappelen en wortelen voor hutspot
Ik ga niet naar het bos, ik ga het veld in en je mag mee hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
Ik ga het bad vol laten lopen!
En als iedereen een beetje in het bos gaat lopen slettenwandelen dan zal het hier lekker gezellig zijn vanavond zeg
En toen gaf je hem een knal?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh die malle Billy, ik had m laatst een paar keer van die Inecto cocos gloss spray in zn kuif gespoten omdat zn kuif dan beter naar achteren en dus uit zijn ogen blijft zitten.
Schijnbaar vindt ie dat echt lekker / fijn.
Ik spoot het net in mn eigen haren en meneertje springt zo mijn bureau op om ook te vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |