Goed zo..... Je hebt ook de SEPO.quote:
Canon 10mpxquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:28 schreef Qwea het volgende:
Wat voor reflex heb je?
en de derpo en de viepoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Goed zo..... Je hebt ook de SEPO.
Kijk eens verder.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Goed zo..... Je hebt ook de SEPO.
Nog effe dan is ie weer volquote:
Jij was zo snel ik was net klaar met typen en jij had al een kwartet gemaakt.quote:
Ik ben gelukkiug vanavond niet thuis.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:30 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jij was zo snel ik was net klaar met typen en jij had al een kwartet gemaakt.
Jij gaat scoren in de dagcijfers!!!!!!
Dan leg ik een wedje op de nachtcijfers ok......quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben gelukkiug vanavond niet thuis.
Oi hartverzakking hiero.....................quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:31 schreef Morretje het volgende:
Alles prima, knipperlampje gezien..Even leek het er toch op dat er een kans op twee was, want ze zag twee dooierzakjes.. Maar er zit er eentje! Volgens meting lijk ik verder te zijn dan ik dacht, echo zegt 8 weken 6 dagen, ik dacht 8 +1 vandaag. Over 4 weken weer controle, en weer kijken hoe groot het dan is.. Volgens echo ben ik uitgerekend op de verjaardag van mijn moeder..
Tja, ik voel me echt niet aangevallen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:27 schreef Greys het volgende:
Het was ook geen aanval ofzo hoor oh-oh. Gewoon een verschil van mening, ik vind niet dat je dieren een 'hele harde knal' of een 'pak rammel' mag verkopen. Maar dat andere mensen daar anders over denken, dat kan ik niet anders dan respecteren dat een ander daar een andere opvatting over heeft. Maar ik blijf het zielig vinden
(Hoop niet dat je mij daar dan weer op aankijkt, want zoals gezegd is het gewoon een verschil van mening en gevoel daarover).
Bevalt canon nou?quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:31 schreef Morretje het volgende:
Alles prima, knipperlampje gezien..Even leek het er toch op dat er een kans op twee was, want ze zag twee dooierzakjes.. Maar er zit er eentje! Volgens meting lijk ik verder te zijn dan ik dacht, echo zegt 8 weken 6 dagen, ik dacht 8 +1 vandaag. Over 4 weken weer controle, en weer kijken hoe groot het dan is.. Volgens echo ben ik uitgerekend op de verjaardag van mijn moeder..
Joah, maar ik ben ook zo'n softie hoor. Ik schop of sla m'n beessies echt niet. Vind het een beetje een zwaktebod om als 'groot en sterk' mens zo'n ienieminie beessie een rotschop te verkopen ofzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja, ik voel me echt niet aangevallen.
Die hond is gek op me en ik op hem, hij moet alleen niet onnodig lopen te kutten hier maar gewoon een beetje normaal doen.
Hij mag best veel en hij weet dondersgoed dat ie te ver ging.
Ik leer het hem liever in 1 keer goed ( ik wil ook niet dat mensen hier op kantoor last van hem hebben ) dan eindeloos vragen of ie zn bek wil houden.
T zou zieliger zijn als ie straks weer heel de dag thuis zou moeten blijven he.
Sinds we terug zijn van vakantie zijn alle honden een beetje vervelend.
Vorig jaar moesten ze ook ff weer acclimatiseren.
Ze doen onwijs macho met zn allen en zo, schijtziek word ik dr van![]()
Dus ik moet ff met ijzeren hand regeren en het zootje ongeregeld weer op zn plek zetten.
Hartverzakking?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:33 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oi hartverzakking hiero.....................
Edit: Maar verder is alles gelukkig goed en een knipperlichtje![]()
Eerste plaatje van een hartje dat klopt....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is dat knipperlampje, ik snappum niet
het hartje dat kloptquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb het hartje van mijn erwtje zien knipperen..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ik durf Baloe niet eens een knal te geven. Mijn pa heeft dat ooit eens gedaan... als hij zn hand rijst om hem te halen, dan is beer wegquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:35 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, in zijn nekvel pakken en heel hard FOEI of weet ik veel roepen helpt niet dan?
Ik vind het gewoon zo bruut klinken, je dier een hele harde knal geven. Niet erg F&F-erig zeg maar
En ik geloof echt dat ze dol op je zijn en jij op hen, maar ik vroeg me gewoon af of dat niet op een andere manier had gekund. Maar laten we het weer over iets anders hebben, want we gaan het hier niet over eens worden ben ik bang
Over 4 weekjes mag je weer spieken en dan geloof je het wel hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:37 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hartverzakking?![]()
oh-oh, voel me nu wel wat meer happy.. Geloof het ook nog niet helemaal, maar dat komt, vast!
Staat vet goed op zijn C.V. voor zijn volgende vriendinnetjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ll, schrijf je wel mee? Je leert hier erg veel atm geloof ik!
Nee dat naakte vel vind ik te eng om zo vast te pakken, een flinke pets werkt beterquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:35 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, in zijn nekvel pakken en heel hard FOEI of weet ik veel roepen helpt niet dan?
Ik vind het gewoon zo bruut klinken, je dier een hele harde knal geven. Niet erg F&F-erig zeg maar
En ik geloof echt dat ze dol op je zijn en jij op hen, maar ik vroeg me gewoon af of dat niet op een andere manier had gekund. Maar laten we het weer over iets anders hebben, want we gaan het hier niet over eens worden ben ik bang
quote:Je bent nu 8 weken zwanger
De baby is ongeveer 14mm lang, gemeten vanaf de billen tot en met het hoofdje (zonder de beentjes dus). Het heeft al echt de vorm van een superklein mensje. Het hoofdje is rond, maar de ogen zitten nog ver naar de zijkant. De baby heeft ook al armen en benen en zelf al vingers en tenen. Alleen zijn de vingers en tenen nog niet los van elkaar, er zit een vlies tussen (soort zwemvliesjes). De baby beweegt nog niet. Vanaf 9 weken beginnen de eerste kleine bewegingen.
canon is een heerlijk merkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bevalt canon nou?
Ik wilde canon eos 1000d kit of de NIKON D3000 18-55 VR kit proberen
quote:
Then canon it will be... als ik een SRF ga kopenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
canon is een heerlijk merkkomt een vrouw bij de dokter. goh voel je je net zoals je eruit ziet?
enfin toch maar aan een abkuurtje, teveel ziek geweest dit jaar, risico op longontsteking is te groot
Aww wat coolquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:38 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik heb het hartje van mijn erwtje zien knipperen..
quote:
Hee psst, hebbie een fax?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aww wat cool![]()
Ik noteer alles hoor Ingetje
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:38 schreef nieslief het volgende:
[..]
Over 4 weekjes mag je weer spieken en dan geloof je het wel hoor.
Ja echt een hartverzakking. Ze hebben dat lege zakje toch wel goed gechecked hoop ik?
Het is toch ook leuk en interessant, dat onderwerp!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aww wat cool![]()
Ik noteer alles hoor Ingetje
Ai Yns.. Das heul nie fijn nie.. Je voelde je dus ook zoals je er uit zag? Attente dokter heb jij hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
canon is een heerlijk merkkomt een vrouw bij de dokter. goh voel je je net zoals je eruit ziet?
enfin toch maar aan een abkuurtje, teveel ziek geweest dit jaar, risico op longontsteking is te groot
Lijkt het een beetje op die hierboven die ik van internet heb geplukt?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:46 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mja, ik geloof het wel. Helemaal toen ik zei dat er wel tweelingen in de familie zaten.
Stiekem ben ik dus al bijna 9 weken, op de foto lijkt het ook al uitsteekseltjes te hebben waar armpjes horen te zitten..
En foto's heb ik mee idd
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:47 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ai Yns.. Das heul nie fijn nie.. Je voelde je dus ook zoals je er uit zag? Attente dokter heb jij hoor.![]()
Beterschap!
Een stukje kaas en een eitje, da's heel wat anders dan marsepein of kikkers toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:48 schreef Qwea het volgende:
Greys, biatch. Jij gaat geen eitje eten en ook geen kikkers oid. Ik heb dat allemaal niet dus je gaat maar solidair zijn voor de verandering.
Ik zal beer ff zn kong maken/geven
Jouw fotootje lijkt wat meer ingezoomd, maar ik denk dat het wel overeen komt ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Lijkt het een beetje op die hierboven die ik van internet heb geplukt?
Hoe laat komt Ravage thuis om plaatjes te kijken?
Slaaplekker en beterschap.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:48 schreef Ynske het volgende:
[..]yeps, hondsberoerd. tis een fijne gast
ga nu maar weer lekker onder de dekens in
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee je mag mn huiswerk niet kopieren
He gelukkig voelde me wel een beetje ***lig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is toch ook leuk en interessant, dat onderwerp!
Kan er alweer een stuk beter tegen dan gister,
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:49 schreef Morretje het volgende:
[..]
Jouw fotootje lijkt wat meer ingezoomd, maar ik denk dat het wel overeen komt ja.
Ravage is pas laat thuisPech voor hem
![]()
Oh, en erwtje vindt ie stom, dus hij moet maar een werktitel bedenken dan
Beterschap heur Ynsje, klinkt heel naar..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:48 schreef Ynske het volgende:
[..]yeps, hondsberoerd. tis een fijne gast
ga nu maar weer lekker onder de dekens in
Ah nee echt niet doen hoor, anders kan je wel met alles rekening gaan houden en kan je het echt nergens meer over hebbenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
He gelukkig voelde me wel een beetje ***lig.
Hij krijgt een beetje jeuk van OUDtermen als jompelen, erwtje, klussen ed..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]Ik ben benieuwd met welke werktitel hij aan gaat komen dan!
Doe dan maar Hummel
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah nee echt niet doen hoor, anders kan je wel met alles rekening gaan houden en kan je het echt nergens meer over hebbenDe ene keer kan ik er wat beter tegen dan de andere keer, maar boven al gun ik het Morrie zo enorm dat ik graag mee jubel
Morriebeeb dan!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:53 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hij krijgt een beetje jeuk van OUDtermen als jompelen, erwtje, klussen ed..![]()
Hij stelt minimor voor, maar das stom.
Wil je een eerlijk antwoord? Of een moreel antwoord?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:51 schreef Barbaaf het volgende:Morretje
en Q. : Een goede fotograaf kan met een simpele camera nog heel mooie foto's maken, een slechte fotograaf kan je de beste camera geven die er is, het blijft nergens naar lijken. Spiegelreflexen zijn voornamelijk leuk vanwege de verwisselbare lenzen (vind ik), een goede compact kan kwalitatief even goede foto's maken als een budget reflex (zoals de Canon 1000d). Jij kan zo te zien aardig fotograferen maar wat ik me afvraag: waarom wil jij een spiegelreflex? Ik ben er indertijd aan begonnen omdat de compact die ik had te traag was en ik, net als vroeger met analoog, weer met tele- en macrolenzen wilde spelen.
Hmmmm, je hebt dus niks over je rugleuning heen? Dat zou hier wel moeten. Anders zit die bank binnen no time onder de harenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh Qwea mn hoekbank ( en mn nichtjes)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beste foto die ik kon vinden maar dan heb je een idee.
Euh...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk antwoord? Of een moreel antwoord?
Eerlijk gezegd maakt het niet veel uit als je beginner bent... Ze kunnen allemaal grofweg hetzelfde, en de verschillen merk je pas als je een stuk verder bent.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bevalt canon nou?
Ik wilde canon eos 1000d kit of de NIKON D3000 18-55 VR kit proberen
Roze murenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh Qwea mn hoekbank ( en mn nichtjes)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beste foto die ik kon vinden maar dan heb je een idee.
Mee eensquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:51 schreef Barbaaf het volgende:
en Q. : Een goede fotograaf kan met een simpele camera nog heel mooie foto's maken, een slechte fotograaf kan je de beste camera geven die er is, het blijft nergens naar lijken. Spiegelreflexen zijn voornamelijk leuk vanwege de verwisselbare lenzen (vind ik), een goede compact kan kwalitatief even goede foto's maken als een budget reflex (zoals de Canon 1000d). Jij kan zo te zien aardig fotograferen maar wat ik me afvraag: waarom wil jij een spiegelreflex? Ik ben er indertijd aan begonnen omdat de compact die ik had te traag was en ik, net als vroeger met analoog, weer met tele- en macrolenzen wilde spelen.
Hij ligt wel lekkerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:11 schreef oh-oh het volgende:Roze muur ja
![]()
En hoe die honden dan je kussens verneuken![]()
[ afbeelding ]
Veel kitlenzen van Canon hebben nu ook IS. Ik hoop alleen dat ze beter zijn dan de 17-55 die bij m'n Xti (400d) zat want die voelt aan als een stuk plastic speelgoed (helemaal nadat ik m'nquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd maakt het niet veel uit als je beginner bent... Ze kunnen allemaal grofweg hetzelfde, en de verschillen merk je pas als je een stuk verder bent.
Ik ben super tevreden over mijn canon, maar als je beginnende fotografe bent kun je een camera overwegen met stabilisator in de body (bij canon zitten die optioneel in de dure lenzen). Tenzij je een specifiek doel hebt, maar dan moet ik iets meer weten over wat je precies wilt doen ermee. Ik zou zelf bijv geen kit kopen, maar again, dat ligt eraan hoe ver je bent. Een kit-lens is super goed om mee te beginnen, maar ben je sneller op uitgekeken
Ja ach ik heb die bank voor de honden gekocht hoor.quote:
Ik heb wel donkerroze / donkerrode accenten in mijn woonkamer (klein stukje bovenplint, stoelen, kussens, kaarsjes, lamp, etc)... maar een hele muur zou ik niet durvenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Het is de muur waar je altijd met je rug naartoe zit, en het valt best mee met die kleur eigenlijk, tis geen knallend roze in het echt ( ik heb echt een kutcamera qua kleuren ) tis een warm fuchsia
Eerlijk ; Ze zien er zo dondersgeil uitquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Euh...
Ben eigenlijk wel benieuwd naar allebei
Ik heb 18 keer optische zoom maar tis en blijft een kutcameraquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eerlijk ; Ze zien er zo dondersgeil uit
Maar ik heb nu bv ook maar 10x optische zoom en 7,1 MP. Ik zou gewoon ook graag een camera hebben waarmee ik wat meer zoom heb.
Ik zit tussen compact en spiegel in. Ik heb een fuji finepix s5700 nu.
Ik wil me wat gaan richten op portret fotografie denk ik. Van zowel mens als dier. En landschappen zullen soms voorbij komen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd maakt het niet veel uit als je beginner bent... Ze kunnen allemaal grofweg hetzelfde, en de verschillen merk je pas als je een stuk verder bent.
Ik ben super tevreden over mijn canon, maar als je beginnende fotografe bent kun je een camera overwegen met stabilisator in de body (bij canon zitten die optioneel in de dure lenzen). Tenzij je een specifiek doel hebt, maar dan moet ik iets meer weten over wat je precies wilt doen ermee. Ik zou zelf bijv geen kit kopen, maar again, dat ligt eraan hoe ver je bent. Een kit-lens is super goed om mee te beginnen, maar ben je sneller op uitgekeken
Ik had dezelfde kitlens als eerste lensquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Veel kitlenzen van Canon hebben nu ook IS. Ik hoop alleen dat ze beter zijn dan de 17-55 die bij m'n Xti (400d) zat want die voelt aan als een stuk plastic speelgoed (helemaal nadat ik m'n100-400L /4.5-5.6
en de
100 /2.8 Macro
had gekocht).
(misschien weet je dit, maar toch voor de zekerheid: bij spiegelreflex zit de zoom niet in de camera, maar in de lens... (dat is bijvoorbeeld de reden dat je lenzen wilt wisselen)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eerlijk ; Ze zien er zo dondersgeil uit
Maar ik heb nu bv ook maar 10x optische zoom en 7,1 MP. Ik zou gewoon ook graag een camera hebben waarmee ik wat meer zoom heb.
Ik zit tussen compact en spiegel in. Ik heb een fuji finepix s5700 nu.
Wat voor camera heb je dan for god sake?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb 18 keer optische zoom maar tis en blijft een kutcamera
Lieverd, ik kan een beetje leuke plaatjes schieten en ik let wat op de lichtinval enzo... maar daar stopt het welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
(misschien weet je dit, maar toch voor de zekerheid: bij spiegelreflex zit de zoom niet in de camera, maar in de lens... (dat is bijvoorbeeld de reden dat je lenzen wilt wisselen)
Ja, ik weet dat 10x zoom veel isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
(misschien weet je dit, maar toch voor de zekerheid: bij spiegelreflex zit de zoom niet in de camera, maar in de lens... (dat is bijvoorbeeld de reden dat je lenzen wilt wisselen)
(edit: en 10x zoom is al behoorlijk veel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |