ja ik ook. Maar goed na 12 minuten zal ie wel niet meer komen (om een topic te openenquote:
Dat heb ik wel eens op televisie gezien. Heel grappig. En die kinderlogica vind ik geweldig. Ik zie een mijter dus ik zie Sinterklaas. Met tieten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:11 schreef Deisyy het volgende:
Maar Noek, ik heb ook wel eens een verhaal gehoord van een schooljuf die zich in de klas, waar alle kleuters bij waren ging verkleden als Sinterklaas.
Als laatste zette ze haar mijter op en walla, toen was ze voor de kinderen ineens Sinterklaas en was juffrouw Anita weg, het is heus. Het is magie!
Ja, inderdaad, ik heb het toen ook op tv gezienquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens op televisie gezien. Heel grappig. En die kinderlogica vind ik geweldig. Ik zie een mijter dus ik zie Sinterklaas. Met tieten.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, je kan een hoop over me zeggen, maar principes heb ik wel.![]()
Ik héb het wel gedaan hoor, Echt. Maar door de verbouwing zoveel gemist van DGK en toen ik terug was was de lol er al af bij veel mensen. Dus ja, dan val je er wat vreemd in. En ik kan gewoon niet begijpen dat mensen er nog zo druk mee zijn, en nog zo fel. Dit zijn waarschijnlijk ook de mensen die Eric Koning aanvallen op straat omdat ze Ludo een loeder vinden.![]()
Toen het er nog toe deed, toen las ik het. Nu zijn al die mensen eigenlijk gewoon net als jij en ik en houdt zo'n topic ze BN-er.
Door een slotje posten telt niet, anders kan ik zo'n beetje de helft van alle nieuwe topics openen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja ik ook. Maar goed na 12 minuten zal ie wel niet meer komen (om een topic te openen)
Ik heb dat nooit begrepenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Door een slotje posten telt niet, anders kan ik zo'n beetje de helft van alle nieuwe topics openen.
Deisyy ik ken dat verhaal ook! En de kinderen vonden het daarna ook écht spannend en zo! Die juf IS dan ook echt sinterklaas voor ze, op dat moment.
Misschien als je later klein bentquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je bent heel rechtstreeks, zal ze achtergrond wel hebben.
Zie maar, modje Gert zal je iniedergeval niet op je vingers tikken of op je billen kletsen.
Hmmzz grmbl.quote:
En dat vindt ze nog jammer ookquote:
Ja Gertquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmzz grmbl.
Laat dat gedoe lekker dáár.
Nee!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja Gert![]()
Had ik vandaag al verteld dat ik zondag op vakantie ga?
Ja één keertje of zo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja Gert![]()
Waar was je!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja één keertje of zo.
Tof hoor!![]()
Ik was gisteren ook in Het Buitenland!
En Noek gaat volgende week naar Het Buitenland!
Wereldreizigers zijn we toch hier, met z'n allen.
Lijkt me heerlijk Deisyy.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:49 schreef Deisyy het volgende:
jaja, rustig maarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmzz grmbl.
Laat dat gedoe lekker dáár.
Waar ga je heen...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja Gert :
Y
Lekkerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
http://www.egypte.nl/duiken/
Nee écht? Wow, waar ga je héén dan!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Waar was je!![]()
Waar gaat Noek heen!![]()
Ik ga 26 November naar Het Buitenland![]()
Voor 2 euro vlucht en overnachting voor 5 dagen
Fijn dat daar alles in orde is, je weet het gewoon niet he, het kan zo anders zijn natuurlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee écht? Wow, waar ga je héén dan!!![]()
En dan met zo'n écht vliégtuig? Mijn hemel!
Ik heb gisteren het gebied ten zuiden van de landsgrenzen verkend.
Alles was in orde daar.
Noek gaat het oostelijke grensgebied checken.
We zoeken alleen nog iemand die op zee de boel kan inspecteren.
Het zou wel héél toevallig zijn hoor, maar ga jij met het vliegtuig ook de Noordzee over?
Want ik zeg altijd maar zo: als je een oogje in het zeil houdt, dan heb je het andere oogje nog over om de boel in de gaten te houden!
Top!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:29 schreef CarOnline het volgende:
Ik ga toevallig genoeg inderdáád de Noordzee over![]()
Waarom telt Zweden niet mee?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:36 schreef Gert het volgende:
Enige blinde vlek is dan nog het gebied ten noorden van de waddenzee. Maar als iemand dan zo vriendelijk wil zijn om een keer naar Oslo te vliegen vanaf schiphol. Dan kom je er precies overheen!
Zit je dan niet ín de Waddenzee?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoi!![]()
Het toeval wil dat ik volgende week ook naar het buitenland gaHet lijkt wel ferkansie. als ik nou bij Groningen de grens overga dan kan ik bíjna de waddenzee zien.
nee, die andere grens.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zit je dan niet ín de Waddenzee?
Ik begrijp 'm wel, hij speelt gewoon op safe. Na Sinterklaas zal hij wel weer zeggen dat Sint niet bestaat, maar stel je voor dat hij "nat" gaat door jou volledig te volgen en dan straks niets te krijgen. Hij slim, 't zal die vast van z'n vader hebbenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:51 schreef Noek het volgende:
[..]
De beslissing om mijn verhaal te verdringen en een motie van wantrouwen in te dienen was nog voordat Intertoys of Bart Smit in huis lag.
Anders kreeg hij zijn cadeau ook wel. Die guppenkop had dus sowieso zijn pakjesavond wel gehad en dat wist die. Zij bekkie was ook wit toen hij vroeg of hij dan nooit meer iets zou krijgen op 5 december.
quote:
Ik zie niets meer, als ik thuis kom steek ik die houtkachel aan, zit ik wat dromerig naar die vlammen te staren en tief ik in slaapquote:
én expeditie robinson, 3 leuke programma's dusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ja een vrouw met een dubbeltje op z'n kant die mij zooooooooooo bekend voorkomt
en het zesde zintuig
dan laat je de houtkachel vandaag voor wat ie isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zie niets meer, als ik thuis kom steek ik die houtkachel aan, zit ik wat dromerig naar die vlammen te staren en tief ik in slaap
Te laat, hij brand al weer als een tierelier, vanavond nog mooier dan eerst, want ik mag nu de deurtjes sluiten, na twee dagen flink inbranden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan laat je de houtkachel vandaag voor wat ie is
Nee mij niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:22 schreef Marrije het volgende:
Over bekend voorkomen gesproken. Die Mirjam uit bzv, die bij boer Jos logeert. komt mij zoooooo beked voor, maar waarvan geen idee. . .
helaas, dan geen leuke tv voor jouquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Te laat, hij brand al weer als een tierelier, vanavond nog mooier dan eerst, want ik mag nu de deurtjes sluiten, na twee dagen flink inbranden.
ja die, maar waar ze woont zegt me ook niks, alkmaar ofzo, maar ik weet bijna zeker dat ik haar heb ontmoet, ik weet alleen echt niet meer hoe en watquote:
Als ik over twee weken naar Spanje ga,,ga ik ook voor het eerst mijn houtkachel proberen..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Te laat, hij brand al weer als een tierelier, vanavond nog mooier dan eerst, want ik mag nu de deurtjes sluiten, na twee dagen flink inbranden.
Moet je nu toch eens kijken, 't is één en al vlam in dat dingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
Als ik over twee weken naar Spanje ga,,ga ik ook voor het eerst mijn houtkachel proberen..
Die zat er al in, toen we het huis kochten, en de schuur ligt vol met hout...dus dat wordt dan ook vlammetjes kijken..
heel knusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet je nu toch eens kijken, 't is één en al vlam in dat ding
Jups, dat is 'tquote:
Gewoon een flinke fles wijn (en P6K) meenemen, dan kan er gekacheld wordenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:06 schreef Dementor het volgende:
Nou NMNS, ik kom een keertje bij je kachelen.
quote:
Dat is eenvoudig uit te leggen aan de hand van een kaartje.quote:
Dat is toch wérkelijk NIET te geloven?!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:14 schreef versabommie het volgende:
Mensen! Allemaal gefeliciteerd met het kraakverbod he?
Ja dank je nu kan ik 3 maanden mijn huis onbeheerd achter laten zonder dat het gekraakt mag worden?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:14 schreef versabommie het volgende:
Oh, nou had ik vorig jaar van mn zusje pepernoten gekregen van Bolletje.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:47 schreef Noek het volgende:![]()
![]()
CarO, ik regel wel een pepernotenbuffet incl. de light versie. Dat bestaat dus gewoon.![]()
Luchtig noemen ze dat. Ha! Luchtig. Man man.![]()
!Stop!
[ afbeelding ]
!Zwemtijd!
Mooi lullig voor Crispy chipsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:14 schreef versabommie het volgende:
Ja lieve schat, maar ze mogen ook niet stelen hè, en toch......je hebt er gasten tussen zittenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja dank je nu kan ik 3 maanden mijn huis onbeheerd achter laten zonder dat het gekraakt mag worden?
Ah kom.. het idealistische kraken is er bijna niet bij.. dat artikel over die krakers hier in nederland die gewoon een bewoond pand kraakten in de hoeken zeikten enzovoorts.. Ben blij dat het nu afgelopen is..!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi lullig voor Crispy chips
Net of de gemiddelde tegenwoordige kraker IETS heeft gedaan om een woning te bemachtigenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat is toch wérkelijk NIET te geloven?!echt niet. My gawd. hoeveel betutteling kan een mens aan. En nu worden de wachtlijsten bij de wooncooperaties nóg langer.
Ja!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah kom.. het idealistische kraken is er bijna niet bij.. dat artikel over die krakers hier in nederland die gewoon een bewoond pand kraakten in de hoeken zeikten enzovoorts.. Ben blij dat het nu afgelopen is..!
Mwah, mixed feelings. Ik vind ook wel dat je van andermans spullen af moet blijven, maar kraken is toch min of meer uit nood geboren vanwege decennialang slecht huisvestingsbeleid. En als een pand dan toch jarenlang leeg staat, wat is het probleem?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah kom.. het idealistische kraken is er bijna niet bij.. dat artikel over die krakers hier in nederland die gewoon een bewoond pand kraakten in de hoeken zeikten enzovoorts.. Ben blij dat het nu afgelopen is..!
Wordt er in Duitsland eigenlijk gekraakt?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja!
Dat er mensen zijn he, die in hoeken van het huis zeiken...![]()
Geen idee, hier in de straat iig niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wordt er in Duitsland eigenlijk gekraakt?
ha, woon jij ook in duitsland?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Geen idee, hier in de straat iig niet.
Tot zover de berichtgeving van uw Duitsland correspondent
Ja. Jij ook?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
ha, woon jij ook in duitsland?
Ja, hartje Arnhemquote:
P6K wil mij niet ontmoeten joh.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, dat is 't
[..]
Gewoon een flinke fles wijn (en P6K) meenemen, dan kan er gekacheld worden
Dank je Brandtje! ik had er slechts in post twee om gevraagd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:47 schreef BrandX het volgende:
Toch nog iemand anders in deze reeks die nog niet zo goed kan tellen
TT gefixed
Je weet 't nooit bij die gast hè, 't kan maar zo zijn van welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
P6K wil mij niet ontmoeten joh.
arm jochquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:09 schreef Dementor het volgende:
Jongetje van 6 zit op 3 km hoogte in een luchtballon.
http://www.ktla.com/news/(...)4195.tividlivestream
Maar hoe en wat dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:16 schreef Dementor het volgende:
"The structure at the bottom of the balloon that the boy is in is made of extremely thin plywood and won't withstand any kind of a crash at all," said Erik Nilsson, Larimer County Emergency Manager, according to CNN affiliate KMGH."
Dat is dus straks einde verhaal of een godswonder.
Dat ding is door zijn ouders gebouwd, jongetje heeft de touwen los gemaakt en is erin gekropen.quote:
Men. Tja, hoe haal je zo'n ding uit de lucht he. Niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat ding is door zijn ouders gebouwd, jongetje heeft de touwen los gemaakt en is erin gekropen.
Vroeger bliezen we een boot op en gingen we heel stoer de sloot over tegenwoordig kaap je de heteluchtballon van je hippie ouders!
Ja, niet dus!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Men. Tja, hoe haal je zo'n ding uit de lucht he. Niet.
Lek schietenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Men. Tja, hoe haal je zo'n ding uit de lucht he. Niet.
Geen idee, het is zo bekeken denk ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
En hoe lang denkt men dat ie nog zal vliegen?
Die is al onderweg.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:29 schreef Marrije het volgende:
ze kunnen beter met een 1e hulp heli komen
Volgens mij zit er iemand in die heli die eerste hulp kan geven?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:29 schreef Marrije het volgende:
ze kunnen beter met een 1e hulp heli komen
Nou, wat grappig zeg.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat ding is door zijn ouders gebouwd, jongetje heeft de touwen los gemaakt en is erin gekropen.
Vroeger bliezen we een boot op en gingen we heel stoer de sloot over tegenwoordig kaap je de heteluchtballon van je hippie ouders!
Ik hoor net dat er niemand in zou zetten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, wat grappig zeg.
Afschuwelijk, ik krijg gewoon buikpijn als ik er naar kijk.
Arm kind, wat zal die bang zijn.
En dan dat draaien en tollen, bah. Echt zó zielig.
ja dat zeg je nu!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik hoor net dat er niemand in zou zetten.
Ja dat vraag ik me ook af.quote:
Hoezo een grap?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:41 schreef Marrije het volgende:
Oh, gelukkig.
Maar wat een kutgrap. Dat er iemand in zou zitten.
Ik mag hopen van niet. Maar dan had die man dat toch ook wel gezien? Die de boel filmt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoezo een grap?
Wie weet is dat kind er eerder uitgesprongen.
Hoop het niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoezo een grap?
Wie weet is dat kind er eerder uitgesprongen.
Ik weet niet hoe snel ze er bij waren, maar nu hoor ik weer dat hij in de kelder verstopt zat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. Maar dan had die man dat toch ook wel gezien? Die de boel filmt.
Zou wel toevallig zijn als die hem vanaf het begin heeft opgepikt. Ik vermoed dat de ouders bang waren dat hij erin zou zitten (want opeens ging die ballon er van tussen) en daarom alarm hebben geslagen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. Maar dan had die man dat toch ook wel gezien? Die de boel filmt.
dat denk ik ook, maar dat het kind zich ondertussen heeft verstopt en niet meer te voorschijn durft te komen, wat Dementor zegt, in de kelder oid.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou wel toevallig zijn als die hem vanaf het begin heeft opgepikt. Ik vermoed dat de ouders bang waren dat hij erin zou zitten (want opeens ging die ballon er van tussen) en daarom alarm hebben geslagen.
Ha, niet dus.... intelligentie komt met het X-chromosoom mee, dus jongens hebben hun intelligentie van hun moeder, meisjes van beide oudersquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik begrijp 'm wel, hij speelt gewoon op safe. Na Sinterklaas zal hij wel weer zeggen dat Sint niet bestaat, maar stel je voor dat hij "nat" gaat door jou volledig te volgen en dan straks niets te krijgen. Hij slim, 't zal die vast van z'n vader hebben
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat denk ik ook, maar dat het kind zich ondertussen heeft verstopt en niet meer te voorschijn durft te komen, wat Dementor zegt, in de kelder oid.
Intelligentie komt NIET alleen mee met het X-chromosoomquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ha, niet dus.... intelligentie komt met het X-chromosoom mee, dus jongens hebben hun intelligentie van hun moeder, meisjes van beide ouders
Ja, ik weet dat het voor mannen een vervelende gedachte is dat als ze een lekker maar dom wijf scoren dat ze dan geen intelligente zonen krijgen, en dat ze voor een beetje overdracht van hun eigen geestelijke capaciteiten moeten bidden dat het een meisje wordt, maar ontkennen is niet nodigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Intelligentie komt NIET alleen mee met het X-chromosoom
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het voor mannen een vervelende gedachte is dat als ze een lekker maar dom wijf scoren dat ze dan geen intelligente zonen krijgen, en dat ze voor een beetje overdracht van hun eigen geestelijke capaciteiten moeten bidden dat het een meisje wordt, maar ontkennen is niet nodig![]()
Ze komt waarschijnlijk ook niet uit de tijd dat het voor meisjes al normaal was om door te leren...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:11 schreef Dementor het volgende:
Nou dan heeft mijn moeder nog echt goed haar best gedaan op school.
Want er zit klaarblijkelijk veel meer in!
De grote krijgsheren waren behoorlijk intelligent.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:18 schreef Leandra het volgende:
LOL, komt dat eindelijk op het bordje van de vrouwen![]()
Mits je er vanuitgaat dat oorlogvoeren gebeurt door intelligente mannen natuurlijk
Bij niet/minder intelligente mannen komt ook dat gebrek aan intelligentie van het x chromosoom. 't Blijft gewoon behelpenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:18 schreef Leandra het volgende:
LOL, komt dat eindelijk op het bordje van de vrouwen![]()
Mits je er vanuitgaat dat oorlogvoeren gebeurt door intelligente mannen natuurlijk
Er moet toch wat in de martiniquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat die ijskappen smelten is dus simpelweg de schuld van die vrouwen![]()
En bedankt maar weer hè
Ja het is wat hè, al waren wij niet verantwoordelijk voor hun intelligentie, dan blijft het nog onze schuld omdat wij ze opvoedenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat die ijskappen smelten is dus simpelweg de schuld van die vrouwen![]()
En bedankt maar weer hè
De kogel voor 'm, en laten ze gelijk Donner opruimen is ook niet te pruimenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:44 schreef versabommie het volgende:
Heel Yeah wat is Berlusconi toch de man he!
Komop! Op die leeftijd met je stramme max in de tuin op de foto en er mee wegkomen.. dan ben je de baas!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De kogel voor 'm, en laten ze gelijk Donner opruimen is ook niet te pruimen
We willen best iets voor je organiseren tegen die tijd hoor, in de tuin van huize Avondrood.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop! Op die leeftijd met je stramme max in de tuin op de foto en er mee wegkomen.. dan ben je de baas!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop! Op die leeftijd met je stramme max in de tuin op de foto en er mee wegkomen.. dan ben je de baas!
ik hoop het wel, maar heb er verder niks meer over gehoordquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:59 schreef Gert het volgende:
Wat een raar verhaal van die luchtballon. Is dat kind nu alweer terecht?
Het leek wel een live verslag hier, waar was dat dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik hoop het wel, maar heb er verder niks meer over gehoord
Man ik laat nu al te pas en te onpas mijn broek zakken waar nodig... dus nergens voor nodigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
We willen best iets voor je organiseren tegen die tijd hoor, in de tuin van huize Avondrood.
Yankee landquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het leek wel een live verslag hier, waar was dat dan?
het leek niet alleen een live verslag, dat was het ookquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het leek wel een live verslag hier, waar was dat dan?
Zag er best heftig uit....dat verslagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
het leek niet alleen een live verslag, dat was het ook
Wouter Bos is het lek... Wouter moet de fortis en ING winstgevend krijgen dus is hij de concurentie aan het ruimenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:18 schreef Marrije het volgende:
Ondertussen kijk ik met een half ook naar P&W, over de DSB natuurlijk.
Maar natuurlijk, daar raken ze voorlopig niet over uitgepraat en over Marco ook nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:18 schreef Marrije het volgende:
Marcoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, daar raken ze voorlopig niet over uitgepraat en over Marco ook niet
Zíjn tuin, zíjn tuinkabouterquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee, Berlusconi met een stramme kabouter in zijn tuin
In zwart-wit ja (analoge ziggo).quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:18 schreef Marrije het volgende:
Nee ik morgen met drie kinderen in een file om thuis te komen omdat die kut al zijn diana ross geld erdoor heen geneukt heeft samen met Unico Glorie in en te ranzig bordeel !!! Laat hij lekker gaan janken in ahoy ofzo!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee, Berlusconi met een stramme kabouter in zijn tuin
nah, gek, ik kijk in kleurquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
In zwart-wit ja (analoge ziggo).
-edit- jaaaaa hoor, op het momént dat ik dat typ, schiet het weer in kleur. P&W
Wat heeft die file met Diana te maken?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee ik morgen met drie kinderen in een file om thuis te komen omdat die kut al zijn diana ross geld erdoor heen geneukt heeft samen met Unico Glorie in en te ranzig bordeel !!! Laat hij lekker gaan janken in ahoy ofzo!
Lakemanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:33 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat Lakeman zijn klauw heeft gebroken...
Omdat er een file komt te staan doordat er allemaal zotten naar de gelredome willen ...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat heeft die file met Diana te maken?
Wie noemt zijn kind nu Unico? Hij was wel zenuwachtig hè, zag je die oogjes knijpen en andere trekjes in zijn gezicht...
Dat is na 2 dagen over en die andere ellende niet, niet klagen dus...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat er een file komt te staan doordat er allemaal zotten naar de gelredome willen ...
Ik vond ze gisteren ook wel uitermate sterk ...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:39 schreef Marrije het volgende:
zo, gevat zeg, van die tante
Hangt hij boven uw bed?
Nee, hij zit bij de nederlandsche bank op het moment
Ook klein leed = leed!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is na 2 dagen over en die andere ellende niet, niet klagen dus...
k weet het niet maar ik hoop dat we snel horen dat ie terecht isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:37 schreef Gert het volgende:
"Het lot van de jongen is nog onduidelijk", aldus De Telegraaf.
Dus hij is nog vermist.
Zou hij er dan toch uitgevallen of -gesprongen zjin?
Het was in jullie verslag/ehh die van waar jullie het hebben gelezen nogal onduidelijk, hoop dat er gauw duidelijkheid komt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
k weet het niet maar ik hoop dat we snel horen dat ie terecht is
Petje af voor Sportpaleis Antwerpen, waar ik gisteren was! Daar gaan toch ook 16.000 mensen in, scheelt niet zoveel met Gelredome. Er ligt een tramlijn onder de grond daar, waarmee je rechtsreeks naar een stel P&R's kunt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat er een file komt te staan doordat er allemaal zotten naar de gelredome willen ...
Kan ik me voorstellen, nog gezwaaid naar de wachtenden?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Petje af voor Sportpaleis Antwerpen, waar ik gisteren was! Daar gaan toch ook 16.000 mensen in, scheelt niet zoveel met Gelredome. Er ligt een tramlijn onder de grond daar, waarmee je rechtsreeks naar een stel P&R's kunt.
Er stond wél een enórme ophoping van mensen bij de roltrap naar het perron trouwens. Maar tien meter verderop is ook een lift. Dus ik: hóp meekomen, we gaa met de lift. Mijn vriendin vond het maar raar dat die lift gewoon klaar stond, zonder wachtrij. "Die doet het vast niet." En dat dachten blijkbaar meer mensen, want toen de glazen deuren sloten zag ik een stel sullige blikken vanuit het gedrang. Tien seconden later stonden we op het perron, waar de tram net aan kwam rijden. Ja dat voelt dan wel lekker.
Zand eroverquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:33 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat Lakeman zijn klauw heeft gebroken...
Ik vind 'r uitermate vierkant, een goed stuk BBQ vleesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vond ze gisteren ook wel uitermate sterk ...
Nee, dat vind ik dan weer niet leuk. Gewoon naar beneden zonder nanananaaana gebaar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, nog gezwaaid naar de wachtenden?
Forget it, die gast is bezig om een bedrijf te redden en om een paar duizend medewerkers aan het werk te houden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik dan weer niet leuk. Gewoon naar beneden zonder nanananaaana gebaar.
Scheringa komt misschien nog naar P en W, zeggen ze net, in dat geval gaan ze door na het journaal!
Maar misschien wel met ingehouden gnagna gevoel? zou ik wel hebben.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik dan weer niet leuk. Gewoon naar beneden zonder nanananaaana gebaar.
Scheringa komt misschien nog naar P en W, zeggen ze net, in dat geval gaan ze door na het journaal!
Kan me best voorstelen dat hij een bedrijf aan het redden is en het behoud van werk van zijn medewerkers, maar het blijft een ordinaire zakkenvuller..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Forget it, die gast is bezig om een bedrijf te redden en om een paar duizend medewerkers aan het werk te houden.
Edit: wat Witteman zei dus
Ik denk dat die bank gered gaat worden. Het zou schandalig zijn als men het niet deed na al die verhalen van afgelopen week waarin de schuld niet zo eenzijdig bij DSB gelegd kan worden. Ik heb er eigenlijk wel een goed gevoel over.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:57 schreef Marrije het volgende:
Scheringa komt dus niet, ze zijn nog steeds bezig. Dat is op zich wel gunstig.
Ja, wie niet bij al die bankenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan me best voorstelen dat hij een bedrijf aan het redden is en het behoud van werk van zijn medewerkers, maar het blijft een ordinaire zakkenvuller..
Dat doet nagenoeg elke bank. Eerlijk gezegd deed Scheringa wat normaal is in het bankwezen ... is er dan nog kwaad opzet?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan me best voorstelen dat hij een bedrijf aan het redden is en het behoud van werk van zijn medewerkers, maar het blijft een ordinaire zakkenvuller..
Ik krijg ook een beetje Pietje Bel gevoel als ik die gast zie. Hij mag dan fout zijn, maar op een bepaalde manier wel aantrekkelijk fout of zo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat doet nagenoeg elke bank. Eerlijk gezegd deed Scheringa wat normaal is in het bankwezen ... is er dan nog kwaad opzet?
Nee ik niet, eigenlijk. Ik vind zoiets dan nog eerder een beetje genant. Maar ja, óók wel lekker dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar misschien wel met ingehouden gnagna gevoel? zou ik wel hebben.
Da's wel zo, alleen van wat ik begrepen heb was DSB echt wel de overtreffende trap in het meedogenloos uitmelken van mensen die redelijkerwijs niet wisten waar ze aan begonnen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat doet nagenoeg elke bank. Eerlijk gezegd deed Scheringa wat normaal is in het bankwezen ... is er dan nog kwaad opzet?
Je spreekt jezelf tegen, geeft niet, dus toch lekker dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik niet, eigenlijk. Ik vind zoiets dan nog eerder een beetje genant. Maar ja, óók wel lekker dus.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's wel zo, alleen van wat ik begrepen heb was DSB echt wel de overtreffende trap in het meedogenloos uitmelken van mensen die redelijkerwijs niet wisten waar ze aan begonnen.
Dat is geen tegenspreken hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen, geeft niet, dus toch lekker dus
Heb het net gezien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:20 schreef Gert het volgende:
Het jongetje is levend teruggevonden, meldt het NOS-journaal. Hij mankeer niets.
Hoe en waar en wanneer, werd niet vermeld.
Hoorde ik gisteren een leuke over:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's wel zo, alleen van wat ik begrepen heb was DSB echt wel de overtreffende trap in het meedogenloos uitmelken van mensen die redelijkerwijs niet wisten waar ze aan begonnen.
DSB verkocht er 40 per klant of zo, dus dat kan wel kloppen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoorde ik gisteren een leuke over:
er zijn 7 miljoen (!) woekerpolissen verkocht op 16 miljoen mensen... DSB .. een kleine bank de overtreffende trap?
Volgens Lakeman waren er 100.000 gedupeerden (verspreking) maar de demente lul bedoelde 1000, laten we van die 1000 er een nuletje bij doen ... gewoon omdat ik in een gekke bui ben ...10.000 gedupeerden en dan het meest extreme geval 40 keer... 400.000 van de 7 miljoen... en nu Gert?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
DSB verkocht er 40 per klant of zo, dus dat kan wel kloppen!
Er moeten af en toe gewoon koppen rollen vanwege al het onrecht dat ons wordt aangedaan! En alle marrokanen op de trein zetten is ook weer zo'n gedoe, dus dit is een prima alternatief. KA-POT!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens Lakeman waren er 100.000 gedupeerden (verspreking) maar de demente lul bedoelde 1000, laten we van die 1000 er een nuletje bij doen ... gewoon omdat ik in een gekke bui ben ...10.000 gedupeerden en dan het meest extreme geval 40 keer... 400.000 van de 7 miljoen... en nu Gert?
Nouja laat dan de koppen van Fout Wellink en Fouter Bos rollen...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Er moeten af en toe gewoon koppen rollen vanwege al het onrecht dat ons wordt aangedaan! En alle marrokanen op de trein zetten is ook weer zo'n gedoe, dus dit is een prima alternatief. KA-POT!
Tuurlijk is DSB niet de enige die misbruik heeft gemaakt van de onwetendheid van cliënten. Maar ze waren wel de overtreffende trap hoor! En nou weet ik wel dat een persoonlijke ervaring geen statistische hardheid is, maar zo heb ik me eens bij laten praten door een Becam-adviseur (= dochter van DSB) toen ik acuut geld nodig had voor een nieuwe auto. En nou ben ik dan nog wel zo slim dat ik sowieso al nattigheid voelde bij het idioot lage rentepercentage dat ze vroegen (5.1% voor een leningquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja laat dan de koppen van Fout Wellink en Fouter Bos rollen...
De ander banken laten de boel liever klappen om vervolgens de gezonde leningen en hypotheken over te nemen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:55 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Dus de onderhandelingen met DSB zijn op niets uitgelopen, zat er dik in, wie neemt de schulden en lasten over, een bank zal wel gek zijn, in deze tijd
Het blijft maar een vreemd verhaal, waarom mochten ze niet tekenen , toen er een akkoord was met de gedupeerden, van Nout Wellink![]()
Nou dacht ik die clip wel uit mijn hoofd te kennen inmiddelsquote:
Dus veel geduld en wijsheid, de komende week, voor de moeders, met deze stormachtige herfstvakantie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is vrijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdag!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En pleurisweer én bijna vakantie. Ultieme combinatie![]()
kenne ze lekker gaan vliegeren...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:29 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dus veel geduld en wijsheid, de komende week, voor de moeders, met deze stormachtige herfstvakantie.
Waaron reageren die kinderen zo op wind, ze worden dan zo heel lekker druk..
Ik reageer daar ook nog steeds op. Whoeeeiii!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:29 schreef hondjes het volgende:
Waaron reageren die kinderen zo op wind, ze worden dan zo heel lekker druk..
En je gaat bijna op vakantie, dus...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:32 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Net een liter koffie uit het keukentje gedweild![]()
Maar het is wel vrijdag
Dus vandaag is een dag van afronden en delegeren op kantoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
En je gaat bijna op vakantie, dus...
Ja nou ja, ik roep dan altijd maar: hij had ook mijn karakter kunnen ervenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik reageer daar ook nog steeds op. Whoeeeiii!!!![]()
Truffelnoten, ja!2 minuten werk, zo'n zakje.
Wat ook erg aan te raden is, is de Mc Flurry Oreo. Yum yum zeg!![]()
Nmns, slimheid van z'n mams dus. En dat is mooi kut voor hem.
Ga je op vakantie?! Wanneer? Waar ga je heen??quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus vandaag is een dag van afronden en delegeren op kantoor![]()
Ga jij nog richting Spanje hondjes?
Ik word er altijd narrig van. Alles wat voor mijn poten komt, schop ik weg. De katten en kinderen weet ik met veel pijn en moeite te sparen dus niemand hoeft te bellen naar één of andere instantie die opkomt voor het belang van levenden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik roep dan altijd maar: hij had ook mijn karakter kunnen erven![]()
ik heb nog nooit truffelnoten op.ik koop ook altijd pas peperkruidnoten na 12 november.
anders wordt mijn kont echt breder dan mijn ruggegraat lang is.
oh en ik ben zelf ook zeer stormgevoelig ja! Harde windlove it!
Doe je goed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:43 schreef Deisyy het volgende:
Kun je geen fotoreportage maken voor ons?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:51 schreef Noek het volgende:
Het plafond wordt gewit/gespoten vandaag en ik krijg echt een hekel aan die man maar ik moet aardig blijven anders wordt het een prutser natuurlijk. Alhoewel deze niet uit Grun komt.
Gefeliciteerd met de eerste 4 op een rij vandaagquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ga je op vakantie?! Wanneer? Waar ga je heen??
En waarom gooi je kostbare koffie over de grond
Wat een stel pepernoten-gehandicapten hangen hier toch rond. Jullie missen echt *spreidt armen* zovéél!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:52 schreef beequeen het volgende:
Truffelnoten, die heb ik echt nog nooit gegeten. Toch maar eens proberen.
Wil je hem zien?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je geen fotoreportage maken voor ons?
Over twee weekjes ben ik weer op pad...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga jij nog richting Spanje hondjes?
Zondag dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe je goed.Wanneer vertrek je?
Truffelnoten, die heb ik echt nog nooit gegeten. Toch maar eens proberen.
Ja, dat kan!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zondag dus![]()
Ik weet niet eens of je die truffelkruidpepernoten gewoon in de supermarkt kan kopen
NMNS was ook aardig tegen zijn prutser en die heeft toch ook zijn hele plafond verziekt en wat al niet meerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Het plafond wordt gewit/gespoten vandaag en ik krijg echt een hekel aan die man maar ik moet aardig blijven anders wordt het een prutser natuurlijk. Alhoewel deze niet uit Grun komt.
komt dat daarvan!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik word er altijd narrig van. Alles wat voor mijn poten komt, schop ik weg. De katten en kinderen weet ik met veel pijn en moeite te sparen dus niemand hoeft te bellen naar één of andere instantie die opkomt voor het belang van levenden.
Ik smijt met deuren, scheur hard weg met de auto. Ik krijg echt een raas in mijn hoofd. Concentratie van nul dus ik luister ook voor geen meter dan. Het zal wel gezellig worden op het slaapkamertje vandaag met ons drietjes.![]()
![]()
Zijn hele huis is weg geloof ik. Ergens in het bos brandt er een kachel en daar zit een man voor te maffen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
NMNS was ook aardig tegen zijn prutser en die heeft toch ook zijn hele plafond verziekt en wat al niet meer
Gewoon van Bolletje zie ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat kan!![]()
In Egypte zijn ze er ook vast dol op!![]()
Ik ben natuurlijk ziekelijk jaloers. Lijkt me logisch. Gelukkig heb ik de pepernoten nog.
Maak je gelijk vriendjes mee..in Egypte...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon van Bolletje zie ik![]()
Ik loop altijd heel hard het Bolletje-Sinterklaasschap voorbij, zelfbescherming![]()
Ik zie mezelf al liggen op het strand met een zak truffelnoten
Ik zie het zo voor me.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:05 schreef Noek het volgende:
Zijn hele huis is weg geloof ik. Ergens in het bos brandt er een kachel en daar zit een man voor te maffen.
Het schijnt dat het Nmns is. Hij kan altijd nog kraken!
da;s liefffffffffffquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:10 schreef debuurvrouw het volgende:
maar zonder dollen, ik breng ook koffie bij de stratenmakers als ze in mijn straat zijndie mannen die beulen zich heel de dag krom en dan ook nog oploskoffie uit een thermoskan. Da's toch niks.
![]()
En dat doe ik dus echt.
Waarvan? Prutsende Groningers?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
komt dat daarvan!Sommige kwartjes vallen pas jaren later
Demins, ik mis je
![]()
![]()
Want ik zie nu serieus ineens een oorzakelijk verband.
Nee harde wind.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Waarvan? Prutsende Groningers?
Ik haal zelfs warme kroketjes op tussen de middag. Dat maakt hem alleen niet leuker ofzo.
Hij is gewoon niet aaibaar en dan druk ik me mild uit. Ik versta hem ook amper omdat hij wat murmelt en dat klinkt nooit vriendelijk. Hij zegt niet eens dank je wel dus ik doe echt mijn best wel.![]()
Maar nu die mij met zijn klodders heeft laten zitten, geen kroketje voor hem vanmiddag! De tyfus.
Kan hij krijgenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Waarvan? Prutsende Groningers?
Ik haal zelfs warme kroketjes op tussen de middag. Dat maakt hem alleen niet leuker ofzo.
Hij is gewoon niet aaibaar en dan druk ik me mild uit. Ik versta hem ook amper omdat hij wat murmelt en dat klinkt nooit vriendelijk. Hij zegt niet eens dank je wel dus ik doe echt mijn best wel.![]()
Maar nu die mij met zijn klodders heeft laten zitten, geen kroketje voor hem vanmiddag! De tyfus.
Dat is wel lief. Ik wil ook een honkende klusjesman. Zo heel hard: MUP MUP! HONK HONK! Cool!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee harde wind.
ja, nee, inderdaad. Meest van die mannen zijn niet zo aaibaar. heel gek. De chauffeur van Raab-kärcher zwaait nu (twee jaar na dato) nóg naar me.sta ik bij school HONK HONK
die grote vrachtauto.
Ze rijden ook niet voor niks op een vrachtauto he.
Tis zo'n grote vrachtauto hè. En ons durp is klein.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is wel lief. Ik wil ook een honkende klusjesman. Zo heel hard: MUP MUP! HONK HONK! Cool!
Misschien moet ik maar huisgemaakte kroketjes maken. Daar is die misschien wel dol op! Net als Gert, die is dól op huisgemaakte kroketjes. Da's echt!
Gut gut.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is wel lief. Ik wil ook een honkende klusjesman. Zo heel hard: MUP MUP! HONK HONK! Cool!
Misschien moet ik maar huisgemaakte kroketjes maken. Daar is die misschien wel dol op! Net als Gert, die is dól op huisgemaakte kroketjes. Da's echt!
Ja, nee tuurlijk geloof ik je wel!! Waarom zou ik je niet geloven?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:14 schreef FANN het volgende:
[..]
da;s liefffffffffff
nee echt...
![]()
nou geloof je me naturlijk niet, maar dat meende ik![]()
omdat ik helemaal niet in een ''liefe'' bui zitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, nee tuurlijk geloof ik je wel!! Waarom zou ik je niet geloven?![]()
Begin gewoon eens met andere smilies te kiezenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:40 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat ik helemaal niet in een ''liefe'' bui zit
daarom
Aaaaaaaaaaaaaw.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:40 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat ik helemaal niet in een ''liefe'' bui zit
daarom
da's waar....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Begin gewoon eens met andere smilies te kiezen
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaw.Watskeburt?! *kusjekroel*
Heb ik iets gemist ofzo?quote:
Fijne dag Fann, komt allemaal goed hoor.quote:
Er worden voor bepaalde beroepen uitzonderingen gemaakt toch, dacht ik?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, nee tuurlijk geloof ik je wel!! Waarom zou ik je niet geloven?Maar ik vind het ook echt leuk ook nog hè. En nou moeten al die arme mannen ook nog doorwerken tot 67
OMG, mijn maag draaide zich ff omquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:35 schreef FANN het volgende:
http://www.nuvideo.nl/opm(...)tsing-met-trein.html
kelere... die had mazzel...
Ja, na 30 jaar mogen ze een andere, minder zware baan. Wát dan denk ik dan. alles leuk en aardig, maar ze zijn geen stratenmaker geworden omdat het Gymnasium zo tegenviel qua niveau.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Er worden voor bepaalde beroepen uitzonderingen gemaakt toch, dacht ik?
En dan met name de fysieke beroepen. Stratenmakers zijn gewoon óp, versleten, meestal al ver vóór hun 65e. Dat gáát gewoon niet meer.
Maar oe dat moet goed voelen, als ze een vers bakkie van de buuf krijgen.![]()
Heel veel van die gasten sparen toch ook zelf om eerder te kunnen stoppen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, na 30 jaar mogen ze een andere, minder zware baan. Wát dan denk ik dan. alles leuk en aardig, maar ze zijn geen stratenmaker geworden omdat het Gymnasium zo tegenviel qua niveau.en de niet belastende banen zijn schaars, en de hoeveelheid die kapotgewerkt is is groot. Nou ja, leuk plan als je achter je bureau zit op weet ik welk departement maar uitvoering. mwoah
Klopt. Ze moeten een lichtere baan aangeboden krijgen. Intern lijkt me en het zal wel in het verlengde moeten liggen van, want het lijkt me stug dat je buitenmensen via omscholing een binnenbaan op kantoor kunt aansmeren. Mijn broer moet er iig niet aan denken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:01 schreef Gert het volgende:
Er worden voor bepaalde beroepen uitzonderingen gemaakt toch, dacht ik?
En dan met name de fysieke beroepen. Stratenmakers zijn gewoon óp, versleten, meestal al ver vóór hun 65e. Dat gáát gewoon niet meer.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:35 schreef FANN het volgende:
http://www.nuvideo.nl/opm(...)tsing-met-trein.html
kelere... die had mazzel...
Ja! En de bankdirecteuren vullen links en rechts hun zakken (dat hield ik ook prima vol, zelfs tot ver ná mijn 67equote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heel veel van die gasten sparen toch ook zelf om eerder te kunnen stoppen?
IK BEN ER NOG HEUR....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Fijne dag Fann, komt allemaal goed hoor.
Ook wanneer het PMS is. [ afbeelding ]
Eens kan jij ook een keer lekker snorkelen.
En bedankt voor de vele leuke nuttige posten in de verzameltopics.![]()
[ afbeelding ]
Het is gewoon een zuur plan. Waarom geen flex-AOW? Genoeg 65+ers die nog wel graag willen werken na hun pensioen. Neehee! Iedereen moet! Lekker motiverend, lekker productief.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:24 schreef Gert het volgende:
Ik lees dat het kabinet er nog niet uit is, qua zware beroepen-regeling. Het mag vooral niet te veel geld gaan kosten natuurlijk hè, stel je voor.
Eens kijken of de PvdA nog iéts van z'n oude principes van opkomen voor de arbeider weet te handhaven.
Het zou asociaal zijn als mensen, die na enkele tientallen jaren keihard werken voor een matig loontje helemaal óp zijn, het financieel moeilijker gaan krijgen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:19 schreef FANN het volgende:
[..]
IK BEN ER NOG HEUR....![]()
ik heb effe een logo gemaakt voor vlem-mix
[ afbeelding ]
Die tompoucen leiden inderdaad iets meer afquote:
Nou, het is mij (oranje)bitter genoeg zo. Bitterballen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die tompoucen leiden inderdaad iets meer af![]()
Misschien kan er ook nog een oranjebittertje bij
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, het is mij (oranje)bitter genoeg zo. Bitterballen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, het is mij (oranje)bitter genoeg zo. Bitterballen.
Coole rollator!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:52 schreef blomst het volgende:
67 jaar, hopelijk heb ik dan niet een [ afbeelding ]
nodig om de Cliënten 's nachts te verzorgen.
Die uitlaten zijn om je benen te ontharenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:02 schreef Copycat het volgende:
Maar een rollator heeft toch helemaal geen motor?
Nou, vergeet the goold old zorg niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:52 schreef blomst het volgende:
67 jaar, hopelijk heb ik dan niet een [ afbeelding ]
nodig om de Cliënten 's nachts te verzorgen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Als die maar geen foute film in mijn hoofd wordt
Dat dus vooral, daarbij hebben die werkgevers vaak geen lichtere banen, ze kunnen niet allemaal na 30 jaar de administratie, inkoop of verkoop gaan doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, na 30 jaar mogen ze een andere, minder zware baan. Wát dan denk ik dan. alles leuk en aardig, maar ze zijn geen stratenmaker geworden omdat het Gymnasium zo tegenviel qua niveau.en de niet belastende banen zijn schaars, en de hoeveelheid die kapotgewerkt is is groot. Nou ja, leuk plan als je achter je bureau zit op weet ik welk departement maar uitvoering. mwoah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |