ha, woon jij ook in duitsland?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Geen idee, hier in de straat iig niet.
Tot zover de berichtgeving van uw Duitsland correspondent
Ja. Jij ook?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
ha, woon jij ook in duitsland?
Ja, hartje Arnhemquote:
P6K wil mij niet ontmoeten joh.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, dat is 't
[..]
Gewoon een flinke fles wijn (en P6K) meenemen, dan kan er gekacheld worden
Dank je Brandtje! ik had er slechts in post twee om gevraagd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:47 schreef BrandX het volgende:
Toch nog iemand anders in deze reeks die nog niet zo goed kan tellen
TT gefixed
Je weet 't nooit bij die gast hè, 't kan maar zo zijn van welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
P6K wil mij niet ontmoeten joh.
arm jochquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:09 schreef Dementor het volgende:
Jongetje van 6 zit op 3 km hoogte in een luchtballon.
http://www.ktla.com/news/(...)4195.tividlivestream
Maar hoe en wat dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:16 schreef Dementor het volgende:
"The structure at the bottom of the balloon that the boy is in is made of extremely thin plywood and won't withstand any kind of a crash at all," said Erik Nilsson, Larimer County Emergency Manager, according to CNN affiliate KMGH."
Dat is dus straks einde verhaal of een godswonder.
Dat ding is door zijn ouders gebouwd, jongetje heeft de touwen los gemaakt en is erin gekropen.quote:
Men. Tja, hoe haal je zo'n ding uit de lucht he. Niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat ding is door zijn ouders gebouwd, jongetje heeft de touwen los gemaakt en is erin gekropen.
Vroeger bliezen we een boot op en gingen we heel stoer de sloot over tegenwoordig kaap je de heteluchtballon van je hippie ouders!
Ja, niet dus!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Men. Tja, hoe haal je zo'n ding uit de lucht he. Niet.
Lek schietenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Men. Tja, hoe haal je zo'n ding uit de lucht he. Niet.
Geen idee, het is zo bekeken denk ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
En hoe lang denkt men dat ie nog zal vliegen?
Die is al onderweg.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:29 schreef Marrije het volgende:
ze kunnen beter met een 1e hulp heli komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |