ja ik ook. Maar goed na 12 minuten zal ie wel niet meer komen (om een topic te openenquote:
Dat heb ik wel eens op televisie gezien. Heel grappig. En die kinderlogica vind ik geweldig. Ik zie een mijter dus ik zie Sinterklaas. Met tieten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:11 schreef Deisyy het volgende:
Maar Noek, ik heb ook wel eens een verhaal gehoord van een schooljuf die zich in de klas, waar alle kleuters bij waren ging verkleden als Sinterklaas.
Als laatste zette ze haar mijter op en walla, toen was ze voor de kinderen ineens Sinterklaas en was juffrouw Anita weg, het is heus. Het is magie!
Ja, inderdaad, ik heb het toen ook op tv gezienquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens op televisie gezien. Heel grappig. En die kinderlogica vind ik geweldig. Ik zie een mijter dus ik zie Sinterklaas. Met tieten.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, je kan een hoop over me zeggen, maar principes heb ik wel.![]()
Ik héb het wel gedaan hoor, Echt. Maar door de verbouwing zoveel gemist van DGK en toen ik terug was was de lol er al af bij veel mensen. Dus ja, dan val je er wat vreemd in. En ik kan gewoon niet begijpen dat mensen er nog zo druk mee zijn, en nog zo fel. Dit zijn waarschijnlijk ook de mensen die Eric Koning aanvallen op straat omdat ze Ludo een loeder vinden.![]()
Toen het er nog toe deed, toen las ik het. Nu zijn al die mensen eigenlijk gewoon net als jij en ik en houdt zo'n topic ze BN-er.
Door een slotje posten telt niet, anders kan ik zo'n beetje de helft van alle nieuwe topics openen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja ik ook. Maar goed na 12 minuten zal ie wel niet meer komen (om een topic te openen)
Ik heb dat nooit begrepenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Door een slotje posten telt niet, anders kan ik zo'n beetje de helft van alle nieuwe topics openen.
Deisyy ik ken dat verhaal ook! En de kinderen vonden het daarna ook écht spannend en zo! Die juf IS dan ook echt sinterklaas voor ze, op dat moment.
Misschien als je later klein bentquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je bent heel rechtstreeks, zal ze achtergrond wel hebben.
Zie maar, modje Gert zal je iniedergeval niet op je vingers tikken of op je billen kletsen.
Hmmzz grmbl.quote:
En dat vindt ze nog jammer ookquote:
Ja Gertquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmzz grmbl.
Laat dat gedoe lekker dáár.
Nee!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja Gert![]()
Had ik vandaag al verteld dat ik zondag op vakantie ga?
Ja één keertje of zo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja Gert![]()
Waar was je!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja één keertje of zo.
Tof hoor!![]()
Ik was gisteren ook in Het Buitenland!
En Noek gaat volgende week naar Het Buitenland!
Wereldreizigers zijn we toch hier, met z'n allen.
Lijkt me heerlijk Deisyy.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:49 schreef Deisyy het volgende:
jaja, rustig maarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmzz grmbl.
Laat dat gedoe lekker dáár.
Waar ga je heen...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja Gert :
Y
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |