ja ik ook. Maar goed na 12 minuten zal ie wel niet meer komen (om een topic te openenquote:
Dat heb ik wel eens op televisie gezien. Heel grappig. En die kinderlogica vind ik geweldig. Ik zie een mijter dus ik zie Sinterklaas. Met tieten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:11 schreef Deisyy het volgende:
Maar Noek, ik heb ook wel eens een verhaal gehoord van een schooljuf die zich in de klas, waar alle kleuters bij waren ging verkleden als Sinterklaas.
Als laatste zette ze haar mijter op en walla, toen was ze voor de kinderen ineens Sinterklaas en was juffrouw Anita weg, het is heus. Het is magie!
Ja, inderdaad, ik heb het toen ook op tv gezienquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens op televisie gezien. Heel grappig. En die kinderlogica vind ik geweldig. Ik zie een mijter dus ik zie Sinterklaas. Met tieten.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, je kan een hoop over me zeggen, maar principes heb ik wel.![]()
Ik héb het wel gedaan hoor, Echt. Maar door de verbouwing zoveel gemist van DGK en toen ik terug was was de lol er al af bij veel mensen. Dus ja, dan val je er wat vreemd in. En ik kan gewoon niet begijpen dat mensen er nog zo druk mee zijn, en nog zo fel. Dit zijn waarschijnlijk ook de mensen die Eric Koning aanvallen op straat omdat ze Ludo een loeder vinden.![]()
Toen het er nog toe deed, toen las ik het. Nu zijn al die mensen eigenlijk gewoon net als jij en ik en houdt zo'n topic ze BN-er.
Door een slotje posten telt niet, anders kan ik zo'n beetje de helft van alle nieuwe topics openen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja ik ook. Maar goed na 12 minuten zal ie wel niet meer komen (om een topic te openen)
Ik heb dat nooit begrepenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Door een slotje posten telt niet, anders kan ik zo'n beetje de helft van alle nieuwe topics openen.
Deisyy ik ken dat verhaal ook! En de kinderen vonden het daarna ook écht spannend en zo! Die juf IS dan ook echt sinterklaas voor ze, op dat moment.
Misschien als je later klein bentquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je bent heel rechtstreeks, zal ze achtergrond wel hebben.
Zie maar, modje Gert zal je iniedergeval niet op je vingers tikken of op je billen kletsen.
Hmmzz grmbl.quote:
En dat vindt ze nog jammer ookquote:
Ja Gertquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmzz grmbl.
Laat dat gedoe lekker dáár.
Nee!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja Gert![]()
Had ik vandaag al verteld dat ik zondag op vakantie ga?
Ja één keertje of zo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja Gert![]()
Waar was je!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja één keertje of zo.
Tof hoor!![]()
Ik was gisteren ook in Het Buitenland!
En Noek gaat volgende week naar Het Buitenland!
Wereldreizigers zijn we toch hier, met z'n allen.
Lijkt me heerlijk Deisyy.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:49 schreef Deisyy het volgende:
jaja, rustig maarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmzz grmbl.
Laat dat gedoe lekker dáár.
Waar ga je heen...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja Gert :
Y
Lekkerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
http://www.egypte.nl/duiken/
Nee écht? Wow, waar ga je héén dan!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Waar was je!![]()
Waar gaat Noek heen!![]()
Ik ga 26 November naar Het Buitenland![]()
Voor 2 euro vlucht en overnachting voor 5 dagen
Fijn dat daar alles in orde is, je weet het gewoon niet he, het kan zo anders zijn natuurlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee écht? Wow, waar ga je héén dan!!![]()
En dan met zo'n écht vliégtuig? Mijn hemel!
Ik heb gisteren het gebied ten zuiden van de landsgrenzen verkend.
Alles was in orde daar.
Noek gaat het oostelijke grensgebied checken.
We zoeken alleen nog iemand die op zee de boel kan inspecteren.
Het zou wel héél toevallig zijn hoor, maar ga jij met het vliegtuig ook de Noordzee over?
Want ik zeg altijd maar zo: als je een oogje in het zeil houdt, dan heb je het andere oogje nog over om de boel in de gaten te houden!
Top!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:29 schreef CarOnline het volgende:
Ik ga toevallig genoeg inderdáád de Noordzee over![]()
Waarom telt Zweden niet mee?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:36 schreef Gert het volgende:
Enige blinde vlek is dan nog het gebied ten noorden van de waddenzee. Maar als iemand dan zo vriendelijk wil zijn om een keer naar Oslo te vliegen vanaf schiphol. Dan kom je er precies overheen!
Zit je dan niet ín de Waddenzee?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoi!![]()
Het toeval wil dat ik volgende week ook naar het buitenland gaHet lijkt wel ferkansie. als ik nou bij Groningen de grens overga dan kan ik bíjna de waddenzee zien.
nee, die andere grens.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zit je dan niet ín de Waddenzee?
Ik begrijp 'm wel, hij speelt gewoon op safe. Na Sinterklaas zal hij wel weer zeggen dat Sint niet bestaat, maar stel je voor dat hij "nat" gaat door jou volledig te volgen en dan straks niets te krijgen. Hij slim, 't zal die vast van z'n vader hebbenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:51 schreef Noek het volgende:
[..]
De beslissing om mijn verhaal te verdringen en een motie van wantrouwen in te dienen was nog voordat Intertoys of Bart Smit in huis lag.
Anders kreeg hij zijn cadeau ook wel. Die guppenkop had dus sowieso zijn pakjesavond wel gehad en dat wist die. Zij bekkie was ook wit toen hij vroeg of hij dan nooit meer iets zou krijgen op 5 december.
quote:
Ik zie niets meer, als ik thuis kom steek ik die houtkachel aan, zit ik wat dromerig naar die vlammen te staren en tief ik in slaapquote:
én expeditie robinson, 3 leuke programma's dusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ja een vrouw met een dubbeltje op z'n kant die mij zooooooooooo bekend voorkomt
en het zesde zintuig
dan laat je de houtkachel vandaag voor wat ie isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zie niets meer, als ik thuis kom steek ik die houtkachel aan, zit ik wat dromerig naar die vlammen te staren en tief ik in slaap
Te laat, hij brand al weer als een tierelier, vanavond nog mooier dan eerst, want ik mag nu de deurtjes sluiten, na twee dagen flink inbranden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan laat je de houtkachel vandaag voor wat ie is
Nee mij niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:22 schreef Marrije het volgende:
Over bekend voorkomen gesproken. Die Mirjam uit bzv, die bij boer Jos logeert. komt mij zoooooo beked voor, maar waarvan geen idee. . .
helaas, dan geen leuke tv voor jouquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Te laat, hij brand al weer als een tierelier, vanavond nog mooier dan eerst, want ik mag nu de deurtjes sluiten, na twee dagen flink inbranden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |