quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die treurigheid was ooit hilarisch, net als de columns en paaldansfoto's van Amanda bijvoorbeeld. Of een goed KLB topic. Verder ging het al langer over niet veel meer dan niks en was het voor mij voornamelijk ramptoerisme. Maar sommige rampen zijn gewoon te pijnlijk om nog te volgen.
Die scheldpartijen kunnen me gestolen worden, Amanda ook trouwens. Tja, waarom kom ik er wel. Waarom kwam ik in een topic als de palinggate. De basis is vermaak, maar wat mij betreft wordt dat hard minder met zo'n figuur als littlemaniac er tussen. Om een figuur als Mooiiii kun je nog makkelijk heen als je wilt, maar met LM wordt dat een stuk lastigerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat ik me dan wel afvraag, wat doen jullie er? Jullie als in de 'normale' users. Wie dat zijn is ter eigen interpretatie.
Is de treurigheid hilarisch? Ben je oprecht geinteresseerd in 't wel en wee van Amanda en haar paaldansactiviteiten? Of zijn 't toch de scheldpartijen die aantrekken?
Dat zijn ze toch ook?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemiddag!![]()
Oh ik lees helemaal niet in dat BB topic. Echt, gewoon niet de moeite. Heb me eerder wel verkneukeld over foto's van Amanda maar dan door middel van een linkje hier.
Ach ja, het is vermaak hè. en internet. Mensen wanen zich onaantastbaar ofzo. Beetje jammer.
't Is niet waar!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemiddag!![]()
Oh ik lees helemaal niet in dat BB topic.
Eensch.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:20 schreef Noek het volgende:
Maar daarom is het wel jammer want het was best een tof topic.
Die trouwens niet wordt verziekt door één of twee users wat mij betreft.
Overal! Van Bolletje.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eensch.
Caramel pepernoten? Waar haal je die?
Damnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:21 schreef Noek het volgende:
Maar het geeft niks want ik heb caramel pepernoten.
En gewone speculaasjes. Ik hou van Sinterklaas.quote:
Die jongste gelooft in het grote speelgoedboek van Bart Smit.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:32 schreef Noek het volgende:
[..]
En gewone speculaasjes. Ik hou van Sinterklaas.
Zo raar. De jongste geloofde er van de zomer niet meer in. Oké dan niet, dacht ik en ik vertelde hoe de vork in de steel zat en van de hoed en de rand natuurlijk. Heeft die toch weer besloten dat Sinterklaas wél bestaat.
Hoe ik ook lul of weer terug verwijs naar ons Oostenrijks onderonsje, nee nee, het is alsof ik tegen Rouvoet vertel dat God niet bestaat. Rotsvast en niet te breken geloof.
Vind het zo raar.Maar goed, hij bestaat en zo ook pepernoten. Kruidnoten klinkt toch te gay hoor, Dementor.
Het wordt wel weer rustiger daar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:20 schreef Noek het volgende:
Maar daarom is het wel jammer want het was best een tof topic.
Die trouwens niet wordt verziekt door één of twee users wat mij betreft.
Geen flauw idee. Hij gelooft mijn verhaal gewoon niet maar hij gelooft wel in Sinterklaas. Dat heeft die gewoon besloten op een dag. Nu speel ik het grote bedrog maar weer mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:34 schreef Copycat het volgende:
Hoe heeft ie zijn -door jou keihard de grond ingeboorde- geloof in de Goedheiligman hervonden?
Van een van die twee bitsjes.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar komt 't woord 'soppers' in hemelsnaam vandaan?
Ja, je kan een hoop over me zeggen, maar principes heb ik wel.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die jongste gelooft in het grote speelgoedboek van Bart Smit.
Mooi!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Nu zijn al die mensen eigenlijk gewoon net als jij en ik en houdt zo'n topic ze BN-er.
Je meent het?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha nee da's te makkelijk. In de wereld van kinderen bestaat nog magie.
Ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha nee da's te makkelijk. In de wereld van kinderen bestaat nog magie.
Voor het merendeel gaat het wel op ja, dat de 'publiciteit' zich beperkt tot hyves, twitter en FOK!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Toen het er nog toe deed, toen las ik het. Nu zijn al die mensen eigenlijk gewoon net als jij en ik en houdt zo'n topic ze BN-er.
De beslissing om mijn verhaal te verdringen en een motie van wantrouwen in te dienen was nog voordat Intertoys of Bart Smit in huis lag.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je meent het?
Maar dat bijzondere boekje wakkert weer een behoorlijk "ik geloof in sinterklaas" gevoel bij kinderen aan.
absofuckinglutelyquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor het merendeel gaat het wel op ja, dat de 'publiciteit' zich beperkt tot hyves, twitter en FOK!
Maar zo'n scheiding is weer andere koek. Dan is het toch wel fijn dat jij en ik niet net zoals zij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |