abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73710732
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die treurigheid was ooit hilarisch, net als de columns en paaldansfoto's van Amanda bijvoorbeeld. Of een goed KLB topic. Verder ging het al langer over niet veel meer dan niks en was het voor mij voornamelijk ramptoerisme. Maar sommige rampen zijn gewoon te pijnlijk om nog te volgen .
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:26:21 #277
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73711638
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:50 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Wat ik me dan wel afvraag, wat doen jullie er ? Jullie als in de 'normale' users. Wie dat zijn is ter eigen interpretatie.

Is de treurigheid hilarisch? Ben je oprecht geinteresseerd in 't wel en wee van Amanda en haar paaldansactiviteiten? Of zijn 't toch de scheldpartijen die aantrekken ?
Die scheldpartijen kunnen me gestolen worden, Amanda ook trouwens. Tja, waarom kom ik er wel. Waarom kwam ik in een topic als de palinggate. De basis is vermaak, maar wat mij betreft wordt dat hard minder met zo'n figuur als littlemaniac er tussen. Om een figuur als Mooiiii kun je nog makkelijk heen als je wilt, maar met LM wordt dat een stuk lastiger
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:02:21 #278
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_73712876
Goeiemiddag!

Oh ik lees helemaal niet in dat BB topic. Echt, gewoon niet de moeite. Heb me eerder wel verkneukeld over foto's van Amanda maar dan door middel van een linkje hier.
Ach ja, het is vermaak hè. en internet. Mensen wanen zich onaantastbaar ofzo. Beetje jammer.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_73713206
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemiddag!

Oh ik lees helemaal niet in dat BB topic. Echt, gewoon niet de moeite. Heb me eerder wel verkneukeld over foto's van Amanda maar dan door middel van een linkje hier.
Ach ja, het is vermaak hè. en internet. Mensen wanen zich onaantastbaar ofzo. Beetje jammer.
Dat zijn ze toch ook?
  Moderator donderdag 15 oktober 2009 @ 14:13:30 #280
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73713257
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemiddag!

Oh ik lees helemaal niet in dat BB topic.
't Is niet waar!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_73713508
Maar daarom is het wel jammer want het was best een tof topic.
Die trouwens niet wordt verziekt door één of twee users wat mij betreft.
Go hard or go home
pi_73713553
Maar het geeft niks want ik heb caramel pepernoten.
Go hard or go home
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:21:53 #283
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73713574
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:20 schreef Noek het volgende:
Eensch.

Caramel pepernoten? Waar haal je die?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_73713613
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Eensch.

Caramel pepernoten? Waar haal je die?
Overal! Van Bolletje.
Neem gelijk een zakje truffel mee als je er dan toch bent.
Go hard or go home
pi_73713652
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:21 schreef Noek het volgende:
Maar het geeft niks want ik heb caramel pepernoten.
Damn
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_73713999
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:23 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Damn
En gewone speculaasjes. Ik hou van Sinterklaas.

Zo raar. De jongste geloofde er van de zomer niet meer in. Oké dan niet, dacht ik en ik vertelde hoe de vork in de steel zat en van de hoed en de rand natuurlijk. Heeft die toch weer besloten dat Sinterklaas wél bestaat.
Hoe ik ook lul of weer terug verwijs naar ons Oostenrijks onderonsje, nee nee, het is alsof ik tegen Rouvoet vertel dat God niet bestaat. Rotsvast en niet te breken geloof.
Vind het zo raar. Maar goed, hij bestaat en zo ook pepernoten. Kruidnoten klinkt toch te gay hoor, Dementor.
Go hard or go home
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:34:01 #287
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73714065
Hoe heeft ie zijn -door jou keihard de grond ingeboorde- geloof in de Goedheiligman hervonden?
pi_73714171
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:32 schreef Noek het volgende:

[..]

En gewone speculaasjes. Ik hou van Sinterklaas.

Zo raar. De jongste geloofde er van de zomer niet meer in. Oké dan niet, dacht ik en ik vertelde hoe de vork in de steel zat en van de hoed en de rand natuurlijk. Heeft die toch weer besloten dat Sinterklaas wél bestaat.
Hoe ik ook lul of weer terug verwijs naar ons Oostenrijks onderonsje, nee nee, het is alsof ik tegen Rouvoet vertel dat God niet bestaat. Rotsvast en niet te breken geloof.
Vind het zo raar. Maar goed, hij bestaat en zo ook pepernoten. Kruidnoten klinkt toch te gay hoor, Dementor.
Die jongste gelooft in het grote speelgoedboek van Bart Smit.
Ik ben de strijd wat betreft kruidnoten vs pepernoten allang voorbij, zolang de winkelier maar begrijpt wat ik bedoel.
En anders kets ik ze weer net zo hard over de toonbank!
  Moderator donderdag 15 oktober 2009 @ 14:36:50 #289
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73714184
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:20 schreef Noek het volgende:
Het wordt wel weer rustiger daar.
Maar het is een beetje "des FOK!'s" hè, om zo'n exploderende topicreeks de vrije loop te laten. Hilaááárisch!
En soms zíjn dergelijke reeksen ook best grappig.
Alleen de complete poging om het topic weer wat te ontdoen van onderling gezeur en Haters versus Soppers, heeft nu drie jaar vertraging want (bijna) alles mag daar ineens weer.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_73714410
Waar komt 't woord 'soppers' in hemelsnaam vandaan?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_73714422
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:34 schreef Copycat het volgende:
Hoe heeft ie zijn -door jou keihard de grond ingeboorde- geloof in de Goedheiligman hervonden?
Geen flauw idee. Hij gelooft mijn verhaal gewoon niet maar hij gelooft wel in Sinterklaas. Dat heeft die gewoon besloten op een dag. Nu speel ik het grote bedrog maar weer mee.
Go hard or go home
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:43:41 #292
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73714443
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar komt 't woord 'soppers' in hemelsnaam vandaan?
Van een van die twee bitsjes.
If you are not with them, you're a sopper. Het is wel een heel duidelijk wereldbeeld, natuurlijk.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:43:58 #293
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_73714453
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:13 schreef Gert het volgende:

[..]

't Is niet waar!
Ja, je kan een hoop over me zeggen, maar principes heb ik wel.

Ik héb het wel gedaan hoor, Echt. Maar door de verbouwing zoveel gemist van DGK en toen ik terug was was de lol er al af bij veel mensen. Dus ja, dan val je er wat vreemd in. En ik kan gewoon niet begijpen dat mensen er nog zo druk mee zijn, en nog zo fel. Dit zijn waarschijnlijk ook de mensen die Eric Koning aanvallen op straat omdat ze Ludo een loeder vinden.
Toen het er nog toe deed, toen las ik het. Nu zijn al die mensen eigenlijk gewoon net als jij en ik en houdt zo'n topic ze BN-er.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator donderdag 15 oktober 2009 @ 14:44:12 #294
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73714469
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:36 schreef Dementor het volgende:

[..]

Die jongste gelooft in het grote speelgoedboek van Bart Smit.

Haha nee da's te makkelijk. In de wereld van kinderen bestaat nog magie.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:45:14 #295
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73714504
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Nu zijn al die mensen eigenlijk gewoon net als jij en ik en houdt zo'n topic ze BN-er.
Mooi!
pi_73714521
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:44 schreef Gert het volgende:

[..]

Je meent het?
Maar dat bijzondere boekje wakkert weer een behoorlijk "ik geloof in sinterklaas" gevoel bij kinderen aan.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:48:19 #297
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_73714615
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:44 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja.
Waarom gaat Sinterklaas nooit dood?? En was ie gelijk Sinterklaas vanaf z'n geboorte of is ie dat later geworden? Waarom eigenlijk met een paard op het dak? Deed ie dat ook toen hij jong was? Heten alle Pieten Piet of hebben ze ook een andere naam?
So much for magic. En lul je daar maar eens uit als je niet wil liegen. En dit is van jongste hè. Middelste gelooft nog keihard. Ondanks dat ie 8 is.
  Moderator donderdag 15 oktober 2009 @ 14:51:25 #298
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73714725
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:43 schreef debuurvrouw het volgende:

Toen het er nog toe deed, toen las ik het. Nu zijn al die mensen eigenlijk gewoon net als jij en ik en houdt zo'n topic ze BN-er.
Voor het merendeel gaat het wel op ja, dat de 'publiciteit' zich beperkt tot hyves, twitter en FOK!
Maar zo'n scheiding is weer andere koek. Dan is het toch wel fijn dat jij en ik niet net zoals zij zijn.
pi_73714729
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:45 schreef Dementor het volgende:

[..]

Je meent het?
Maar dat bijzondere boekje wakkert weer een behoorlijk "ik geloof in sinterklaas" gevoel bij kinderen aan.
De beslissing om mijn verhaal te verdringen en een motie van wantrouwen in te dienen was nog voordat Intertoys of Bart Smit in huis lag.
Anders kreeg hij zijn cadeau ook wel. Die guppenkop had dus sowieso zijn pakjesavond wel gehad en dat wist die. Zij bekkie was ook wit toen hij vroeg of hij dan nooit meer iets zou krijgen op 5 december.
Sinterklaas bestaat, de kerstman niet, God weet die nog niet. Klaar!
Go hard or go home
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:54:18 #300
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_73714828
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:51 schreef Gert het volgende:

[..]

Voor het merendeel gaat het wel op ja, dat de 'publiciteit' zich beperkt tot hyves, twitter en FOK!
Maar zo'n scheiding is weer andere koek. Dan is het toch wel fijn dat jij en ik niet net zoals zij zijn.
absofuckinglutely
Maar de bagger die je dan over je heen krijgt. Er is volgens mij zoiets als waar er twee scheiden hebben twee schuld toch? En nou ja, de basis was wellicht ook wat dun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')