ik hoop het wel, maar heb er verder niks meer over gehoordquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:59 schreef Gert het volgende:
Wat een raar verhaal van die luchtballon. Is dat kind nu alweer terecht?
Het leek wel een live verslag hier, waar was dat dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik hoop het wel, maar heb er verder niks meer over gehoord
Man ik laat nu al te pas en te onpas mijn broek zakken waar nodig... dus nergens voor nodigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
We willen best iets voor je organiseren tegen die tijd hoor, in de tuin van huize Avondrood.
Yankee landquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het leek wel een live verslag hier, waar was dat dan?
het leek niet alleen een live verslag, dat was het ookquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het leek wel een live verslag hier, waar was dat dan?
Zag er best heftig uit....dat verslagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
het leek niet alleen een live verslag, dat was het ook
Wouter Bos is het lek... Wouter moet de fortis en ING winstgevend krijgen dus is hij de concurentie aan het ruimenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:18 schreef Marrije het volgende:
Ondertussen kijk ik met een half ook naar P&W, over de DSB natuurlijk.
Maar natuurlijk, daar raken ze voorlopig niet over uitgepraat en over Marco ook nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:18 schreef Marrije het volgende:
Marcoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, daar raken ze voorlopig niet over uitgepraat en over Marco ook niet
Zíjn tuin, zíjn tuinkabouterquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee, Berlusconi met een stramme kabouter in zijn tuin
In zwart-wit ja (analoge ziggo).quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:18 schreef Marrije het volgende:
Nee ik morgen met drie kinderen in een file om thuis te komen omdat die kut al zijn diana ross geld erdoor heen geneukt heeft samen met Unico Glorie in en te ranzig bordeel !!! Laat hij lekker gaan janken in ahoy ofzo!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee, Berlusconi met een stramme kabouter in zijn tuin
nah, gek, ik kijk in kleurquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
In zwart-wit ja (analoge ziggo).
-edit- jaaaaa hoor, op het momént dat ik dat typ, schiet het weer in kleur. P&W
Wat heeft die file met Diana te maken?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee ik morgen met drie kinderen in een file om thuis te komen omdat die kut al zijn diana ross geld erdoor heen geneukt heeft samen met Unico Glorie in en te ranzig bordeel !!! Laat hij lekker gaan janken in ahoy ofzo!
Lakemanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:33 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat Lakeman zijn klauw heeft gebroken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |