Het leek wel een live verslag hier, waar was dat dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik hoop het wel, maar heb er verder niks meer over gehoord
Man ik laat nu al te pas en te onpas mijn broek zakken waar nodig... dus nergens voor nodigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
We willen best iets voor je organiseren tegen die tijd hoor, in de tuin van huize Avondrood.
Yankee landquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het leek wel een live verslag hier, waar was dat dan?
het leek niet alleen een live verslag, dat was het ookquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het leek wel een live verslag hier, waar was dat dan?
Zag er best heftig uit....dat verslagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
het leek niet alleen een live verslag, dat was het ook
Wouter Bos is het lek... Wouter moet de fortis en ING winstgevend krijgen dus is hij de concurentie aan het ruimenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:18 schreef Marrije het volgende:
Ondertussen kijk ik met een half ook naar P&W, over de DSB natuurlijk.
Maar natuurlijk, daar raken ze voorlopig niet over uitgepraat en over Marco ook nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:18 schreef Marrije het volgende:
Marcoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, daar raken ze voorlopig niet over uitgepraat en over Marco ook niet
Zíjn tuin, zíjn tuinkabouterquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee, Berlusconi met een stramme kabouter in zijn tuin
In zwart-wit ja (analoge ziggo).quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:18 schreef Marrije het volgende:
Nee ik morgen met drie kinderen in een file om thuis te komen omdat die kut al zijn diana ross geld erdoor heen geneukt heeft samen met Unico Glorie in en te ranzig bordeel !!! Laat hij lekker gaan janken in ahoy ofzo!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee, Berlusconi met een stramme kabouter in zijn tuin
nah, gek, ik kijk in kleurquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
In zwart-wit ja (analoge ziggo).
-edit- jaaaaa hoor, op het momént dat ik dat typ, schiet het weer in kleur. P&W
Wat heeft die file met Diana te maken?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee ik morgen met drie kinderen in een file om thuis te komen omdat die kut al zijn diana ross geld erdoor heen geneukt heeft samen met Unico Glorie in en te ranzig bordeel !!! Laat hij lekker gaan janken in ahoy ofzo!
Lakemanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:33 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat Lakeman zijn klauw heeft gebroken...
Omdat er een file komt te staan doordat er allemaal zotten naar de gelredome willen ...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat heeft die file met Diana te maken?
Wie noemt zijn kind nu Unico? Hij was wel zenuwachtig hè, zag je die oogjes knijpen en andere trekjes in zijn gezicht...
Dat is na 2 dagen over en die andere ellende niet, niet klagen dus...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat er een file komt te staan doordat er allemaal zotten naar de gelredome willen ...
Ik vond ze gisteren ook wel uitermate sterk ...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:39 schreef Marrije het volgende:
zo, gevat zeg, van die tante
Hangt hij boven uw bed?
Nee, hij zit bij de nederlandsche bank op het moment
Ook klein leed = leed!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is na 2 dagen over en die andere ellende niet, niet klagen dus...
k weet het niet maar ik hoop dat we snel horen dat ie terecht isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:37 schreef Gert het volgende:
"Het lot van de jongen is nog onduidelijk", aldus De Telegraaf.
Dus hij is nog vermist.
Zou hij er dan toch uitgevallen of -gesprongen zjin?
Het was in jullie verslag/ehh die van waar jullie het hebben gelezen nogal onduidelijk, hoop dat er gauw duidelijkheid komt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
k weet het niet maar ik hoop dat we snel horen dat ie terecht is
Petje af voor Sportpaleis Antwerpen, waar ik gisteren was! Daar gaan toch ook 16.000 mensen in, scheelt niet zoveel met Gelredome. Er ligt een tramlijn onder de grond daar, waarmee je rechtsreeks naar een stel P&R's kunt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat er een file komt te staan doordat er allemaal zotten naar de gelredome willen ...
Kan ik me voorstellen, nog gezwaaid naar de wachtenden?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Petje af voor Sportpaleis Antwerpen, waar ik gisteren was! Daar gaan toch ook 16.000 mensen in, scheelt niet zoveel met Gelredome. Er ligt een tramlijn onder de grond daar, waarmee je rechtsreeks naar een stel P&R's kunt.
Er stond wél een enórme ophoping van mensen bij de roltrap naar het perron trouwens. Maar tien meter verderop is ook een lift. Dus ik: hóp meekomen, we gaa met de lift. Mijn vriendin vond het maar raar dat die lift gewoon klaar stond, zonder wachtrij. "Die doet het vast niet." En dat dachten blijkbaar meer mensen, want toen de glazen deuren sloten zag ik een stel sullige blikken vanuit het gedrang. Tien seconden later stonden we op het perron, waar de tram net aan kwam rijden. Ja dat voelt dan wel lekker.
Zand eroverquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:33 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat Lakeman zijn klauw heeft gebroken...
Ik vind 'r uitermate vierkant, een goed stuk BBQ vleesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vond ze gisteren ook wel uitermate sterk ...
Nee, dat vind ik dan weer niet leuk. Gewoon naar beneden zonder nanananaaana gebaar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, nog gezwaaid naar de wachtenden?
Forget it, die gast is bezig om een bedrijf te redden en om een paar duizend medewerkers aan het werk te houden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik dan weer niet leuk. Gewoon naar beneden zonder nanananaaana gebaar.
Scheringa komt misschien nog naar P en W, zeggen ze net, in dat geval gaan ze door na het journaal!
Maar misschien wel met ingehouden gnagna gevoel? zou ik wel hebben.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik dan weer niet leuk. Gewoon naar beneden zonder nanananaaana gebaar.
Scheringa komt misschien nog naar P en W, zeggen ze net, in dat geval gaan ze door na het journaal!
Kan me best voorstelen dat hij een bedrijf aan het redden is en het behoud van werk van zijn medewerkers, maar het blijft een ordinaire zakkenvuller..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Forget it, die gast is bezig om een bedrijf te redden en om een paar duizend medewerkers aan het werk te houden.
Edit: wat Witteman zei dus
Ik denk dat die bank gered gaat worden. Het zou schandalig zijn als men het niet deed na al die verhalen van afgelopen week waarin de schuld niet zo eenzijdig bij DSB gelegd kan worden. Ik heb er eigenlijk wel een goed gevoel over.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:57 schreef Marrije het volgende:
Scheringa komt dus niet, ze zijn nog steeds bezig. Dat is op zich wel gunstig.
Ja, wie niet bij al die bankenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan me best voorstelen dat hij een bedrijf aan het redden is en het behoud van werk van zijn medewerkers, maar het blijft een ordinaire zakkenvuller..
Dat doet nagenoeg elke bank. Eerlijk gezegd deed Scheringa wat normaal is in het bankwezen ... is er dan nog kwaad opzet?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan me best voorstelen dat hij een bedrijf aan het redden is en het behoud van werk van zijn medewerkers, maar het blijft een ordinaire zakkenvuller..
Ik krijg ook een beetje Pietje Bel gevoel als ik die gast zie. Hij mag dan fout zijn, maar op een bepaalde manier wel aantrekkelijk fout of zo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat doet nagenoeg elke bank. Eerlijk gezegd deed Scheringa wat normaal is in het bankwezen ... is er dan nog kwaad opzet?
Nee ik niet, eigenlijk. Ik vind zoiets dan nog eerder een beetje genant. Maar ja, óók wel lekker dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar misschien wel met ingehouden gnagna gevoel? zou ik wel hebben.
Da's wel zo, alleen van wat ik begrepen heb was DSB echt wel de overtreffende trap in het meedogenloos uitmelken van mensen die redelijkerwijs niet wisten waar ze aan begonnen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat doet nagenoeg elke bank. Eerlijk gezegd deed Scheringa wat normaal is in het bankwezen ... is er dan nog kwaad opzet?
Je spreekt jezelf tegen, geeft niet, dus toch lekker dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik niet, eigenlijk. Ik vind zoiets dan nog eerder een beetje genant. Maar ja, óók wel lekker dus.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's wel zo, alleen van wat ik begrepen heb was DSB echt wel de overtreffende trap in het meedogenloos uitmelken van mensen die redelijkerwijs niet wisten waar ze aan begonnen.
Dat is geen tegenspreken hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen, geeft niet, dus toch lekker dus
Heb het net gezien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:20 schreef Gert het volgende:
Het jongetje is levend teruggevonden, meldt het NOS-journaal. Hij mankeer niets.
Hoe en waar en wanneer, werd niet vermeld.
Hoorde ik gisteren een leuke over:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's wel zo, alleen van wat ik begrepen heb was DSB echt wel de overtreffende trap in het meedogenloos uitmelken van mensen die redelijkerwijs niet wisten waar ze aan begonnen.
DSB verkocht er 40 per klant of zo, dus dat kan wel kloppen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoorde ik gisteren een leuke over:
er zijn 7 miljoen (!) woekerpolissen verkocht op 16 miljoen mensen... DSB .. een kleine bank de overtreffende trap?
Volgens Lakeman waren er 100.000 gedupeerden (verspreking) maar de demente lul bedoelde 1000, laten we van die 1000 er een nuletje bij doen ... gewoon omdat ik in een gekke bui ben ...10.000 gedupeerden en dan het meest extreme geval 40 keer... 400.000 van de 7 miljoen... en nu Gert?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
DSB verkocht er 40 per klant of zo, dus dat kan wel kloppen!
Er moeten af en toe gewoon koppen rollen vanwege al het onrecht dat ons wordt aangedaan! En alle marrokanen op de trein zetten is ook weer zo'n gedoe, dus dit is een prima alternatief. KA-POT!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens Lakeman waren er 100.000 gedupeerden (verspreking) maar de demente lul bedoelde 1000, laten we van die 1000 er een nuletje bij doen ... gewoon omdat ik in een gekke bui ben ...10.000 gedupeerden en dan het meest extreme geval 40 keer... 400.000 van de 7 miljoen... en nu Gert?
Nouja laat dan de koppen van Fout Wellink en Fouter Bos rollen...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Er moeten af en toe gewoon koppen rollen vanwege al het onrecht dat ons wordt aangedaan! En alle marrokanen op de trein zetten is ook weer zo'n gedoe, dus dit is een prima alternatief. KA-POT!
Tuurlijk is DSB niet de enige die misbruik heeft gemaakt van de onwetendheid van cliënten. Maar ze waren wel de overtreffende trap hoor! En nou weet ik wel dat een persoonlijke ervaring geen statistische hardheid is, maar zo heb ik me eens bij laten praten door een Becam-adviseur (= dochter van DSB) toen ik acuut geld nodig had voor een nieuwe auto. En nou ben ik dan nog wel zo slim dat ik sowieso al nattigheid voelde bij het idioot lage rentepercentage dat ze vroegen (5.1% voor een leningquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja laat dan de koppen van Fout Wellink en Fouter Bos rollen...
De ander banken laten de boel liever klappen om vervolgens de gezonde leningen en hypotheken over te nemen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:55 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Dus de onderhandelingen met DSB zijn op niets uitgelopen, zat er dik in, wie neemt de schulden en lasten over, een bank zal wel gek zijn, in deze tijd
Het blijft maar een vreemd verhaal, waarom mochten ze niet tekenen , toen er een akkoord was met de gedupeerden, van Nout Wellink![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |