Ik krijg ook een beetje Pietje Bel gevoel als ik die gast zie. Hij mag dan fout zijn, maar op een bepaalde manier wel aantrekkelijk fout of zo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat doet nagenoeg elke bank. Eerlijk gezegd deed Scheringa wat normaal is in het bankwezen ... is er dan nog kwaad opzet?
Nee ik niet, eigenlijk. Ik vind zoiets dan nog eerder een beetje genant. Maar ja, óók wel lekker dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar misschien wel met ingehouden gnagna gevoel? zou ik wel hebben.
Da's wel zo, alleen van wat ik begrepen heb was DSB echt wel de overtreffende trap in het meedogenloos uitmelken van mensen die redelijkerwijs niet wisten waar ze aan begonnen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat doet nagenoeg elke bank. Eerlijk gezegd deed Scheringa wat normaal is in het bankwezen ... is er dan nog kwaad opzet?
Je spreekt jezelf tegen, geeft niet, dus toch lekker dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik niet, eigenlijk. Ik vind zoiets dan nog eerder een beetje genant. Maar ja, óók wel lekker dus.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's wel zo, alleen van wat ik begrepen heb was DSB echt wel de overtreffende trap in het meedogenloos uitmelken van mensen die redelijkerwijs niet wisten waar ze aan begonnen.
Dat is geen tegenspreken hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen, geeft niet, dus toch lekker dus
Heb het net gezien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:20 schreef Gert het volgende:
Het jongetje is levend teruggevonden, meldt het NOS-journaal. Hij mankeer niets.
Hoe en waar en wanneer, werd niet vermeld.
Hoorde ik gisteren een leuke over:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's wel zo, alleen van wat ik begrepen heb was DSB echt wel de overtreffende trap in het meedogenloos uitmelken van mensen die redelijkerwijs niet wisten waar ze aan begonnen.
DSB verkocht er 40 per klant of zo, dus dat kan wel kloppen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoorde ik gisteren een leuke over:
er zijn 7 miljoen (!) woekerpolissen verkocht op 16 miljoen mensen... DSB .. een kleine bank de overtreffende trap?
Volgens Lakeman waren er 100.000 gedupeerden (verspreking) maar de demente lul bedoelde 1000, laten we van die 1000 er een nuletje bij doen ... gewoon omdat ik in een gekke bui ben ...10.000 gedupeerden en dan het meest extreme geval 40 keer... 400.000 van de 7 miljoen... en nu Gert?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
DSB verkocht er 40 per klant of zo, dus dat kan wel kloppen!
Er moeten af en toe gewoon koppen rollen vanwege al het onrecht dat ons wordt aangedaan! En alle marrokanen op de trein zetten is ook weer zo'n gedoe, dus dit is een prima alternatief. KA-POT!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens Lakeman waren er 100.000 gedupeerden (verspreking) maar de demente lul bedoelde 1000, laten we van die 1000 er een nuletje bij doen ... gewoon omdat ik in een gekke bui ben ...10.000 gedupeerden en dan het meest extreme geval 40 keer... 400.000 van de 7 miljoen... en nu Gert?
Nouja laat dan de koppen van Fout Wellink en Fouter Bos rollen...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Er moeten af en toe gewoon koppen rollen vanwege al het onrecht dat ons wordt aangedaan! En alle marrokanen op de trein zetten is ook weer zo'n gedoe, dus dit is een prima alternatief. KA-POT!
Tuurlijk is DSB niet de enige die misbruik heeft gemaakt van de onwetendheid van cliënten. Maar ze waren wel de overtreffende trap hoor! En nou weet ik wel dat een persoonlijke ervaring geen statistische hardheid is, maar zo heb ik me eens bij laten praten door een Becam-adviseur (= dochter van DSB) toen ik acuut geld nodig had voor een nieuwe auto. En nou ben ik dan nog wel zo slim dat ik sowieso al nattigheid voelde bij het idioot lage rentepercentage dat ze vroegen (5.1% voor een leningquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja laat dan de koppen van Fout Wellink en Fouter Bos rollen...
De ander banken laten de boel liever klappen om vervolgens de gezonde leningen en hypotheken over te nemen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:55 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Dus de onderhandelingen met DSB zijn op niets uitgelopen, zat er dik in, wie neemt de schulden en lasten over, een bank zal wel gek zijn, in deze tijd
Het blijft maar een vreemd verhaal, waarom mochten ze niet tekenen , toen er een akkoord was met de gedupeerden, van Nout Wellink![]()
Nou dacht ik die clip wel uit mijn hoofd te kennen inmiddelsquote:
Dus veel geduld en wijsheid, de komende week, voor de moeders, met deze stormachtige herfstvakantie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is vrijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdag!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En pleurisweer én bijna vakantie. Ultieme combinatie![]()
kenne ze lekker gaan vliegeren...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:29 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dus veel geduld en wijsheid, de komende week, voor de moeders, met deze stormachtige herfstvakantie.
Waaron reageren die kinderen zo op wind, ze worden dan zo heel lekker druk..
Ik reageer daar ook nog steeds op. Whoeeeiii!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:29 schreef hondjes het volgende:
Waaron reageren die kinderen zo op wind, ze worden dan zo heel lekker druk..
En je gaat bijna op vakantie, dus...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:32 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Net een liter koffie uit het keukentje gedweild![]()
Maar het is wel vrijdag
Dus vandaag is een dag van afronden en delegeren op kantoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
En je gaat bijna op vakantie, dus...
Ja nou ja, ik roep dan altijd maar: hij had ook mijn karakter kunnen ervenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik reageer daar ook nog steeds op. Whoeeeiii!!!![]()
Truffelnoten, ja!2 minuten werk, zo'n zakje.
Wat ook erg aan te raden is, is de Mc Flurry Oreo. Yum yum zeg!![]()
Nmns, slimheid van z'n mams dus. En dat is mooi kut voor hem.
Ga je op vakantie?! Wanneer? Waar ga je heen??quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus vandaag is een dag van afronden en delegeren op kantoor![]()
Ga jij nog richting Spanje hondjes?
Ik word er altijd narrig van. Alles wat voor mijn poten komt, schop ik weg. De katten en kinderen weet ik met veel pijn en moeite te sparen dus niemand hoeft te bellen naar één of andere instantie die opkomt voor het belang van levenden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik roep dan altijd maar: hij had ook mijn karakter kunnen erven![]()
ik heb nog nooit truffelnoten op.ik koop ook altijd pas peperkruidnoten na 12 november.
anders wordt mijn kont echt breder dan mijn ruggegraat lang is.
oh en ik ben zelf ook zeer stormgevoelig ja! Harde windlove it!
Doe je goed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:43 schreef Deisyy het volgende:
Kun je geen fotoreportage maken voor ons?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:51 schreef Noek het volgende:
Het plafond wordt gewit/gespoten vandaag en ik krijg echt een hekel aan die man maar ik moet aardig blijven anders wordt het een prutser natuurlijk. Alhoewel deze niet uit Grun komt.
Gefeliciteerd met de eerste 4 op een rij vandaagquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ga je op vakantie?! Wanneer? Waar ga je heen??
En waarom gooi je kostbare koffie over de grond
Wat een stel pepernoten-gehandicapten hangen hier toch rond. Jullie missen echt *spreidt armen* zovéél!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:52 schreef beequeen het volgende:
Truffelnoten, die heb ik echt nog nooit gegeten. Toch maar eens proberen.
Wil je hem zien?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je geen fotoreportage maken voor ons?
Over twee weekjes ben ik weer op pad...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga jij nog richting Spanje hondjes?
Zondag dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe je goed.Wanneer vertrek je?
Truffelnoten, die heb ik echt nog nooit gegeten. Toch maar eens proberen.
Ja, dat kan!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zondag dus![]()
Ik weet niet eens of je die truffelkruidpepernoten gewoon in de supermarkt kan kopen
NMNS was ook aardig tegen zijn prutser en die heeft toch ook zijn hele plafond verziekt en wat al niet meerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Het plafond wordt gewit/gespoten vandaag en ik krijg echt een hekel aan die man maar ik moet aardig blijven anders wordt het een prutser natuurlijk. Alhoewel deze niet uit Grun komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |