Onzin. Vanavond is 't koopavond.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmiddag dus he dames! Er moet eerst geshopt worden!![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
Chan, ik had geen zin om te tellen en ik was van plan het aan te passen nadat ik de lootjes gedaan had, die site telt namelijk wel.![]()
En welke schoenen? Gewone simpele halfhoge DrMartens!
Online bestellen had gekund, maar ik moest toch echt even passen.
En in de lengte passen ze ook wel mt 42Maar bovenop mijn wreef zitten ze echt supersuperstrak.
![]()
Ik zit ze nu dus ook uit te lopen.
Anyway.... ik ga zo maar eens beginnen.
Ja dag, dan wacht ie maar ff!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
Op de helft!
En Oscar begint zich te roeren... kijken of ik het nog haal voor de volgende fles.
Goed bezig!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
Op de helft!
En Oscar begint zich te roeren... kijken of ik het nog haal voor de volgende fles.
Naar Schoorl!quote:
da kenniequote:
Sorry, voor degenen die net inschakelen...quote:
En ik weet zeker dat niemand me gelooft, dus ik kan het wel zeggen.quote:
Klopt, de vorige keer had ik mazzel en liep ik er zo op weg, nu voel ik mijn tenen niet meer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
enne BE, dr. Martens moeten altijd in/uitgelopen worden, vind ik....
Ik weet het niet Icicle...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:50 schreef lcicle het volgende:
Kun je je verlanglijstje eigenlijk later nog aanvullen/-passen?
Ik krijg dit:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:50 schreef lcicle het volgende:
Kun je je verlanglijstje eigenlijk later nog aanvullen/-passen?
3 keer in totaal dus, goeie vraag!quote:Je hebt jouw verlanglijstje 1 maal verzonden.Je kan het lijstje (nog 2 maal) nogmaals ter correctie verzenden
whaha dat is grappig!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:53 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet mijn voorgevoel heb gepost over wie ik zou trekken![]()
Want die persoon heb ik dus.
Lol ja sorry ik probeerde zo verbaasd mogelijk te reageren om de illusie op te wekken dat ik Rocka heb en jij haar niet kunt hebben, wat natuurlijk ook echt zo is!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry, voor degenen die net inschakelen...
Dit is een running gag van vorig jaar nog!
Ik zeg het maar even voor iedereen hier neer gaat kwakken wie ze hebben.
ik ik ikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
whaha dat is grappig!!
oehhh nu wil ik weten wie mij heeft
scheelt je verzendkostenquote:
niet niet niet! ik!!!quote:
Ja, dat had ik al gezien.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:59 schreef mijsje het volgende:
[..]
niet niet niet! ik!!!
(ik heb m'n lijstje al 2 keer verzonden... domme ik, vergat ik m'n adres toe te voegen!)
heeel herkenbaar!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:59 schreef innepin het volgende:
Oh mên de achtjarige in mij komt helemaal weer naar boven... Ik wil weten wie wie heeft! Wie mij heeft! Wie anderen hebben![]()
Te nieuwsgierig
Als het goed is, staat het in het mailtje dat je van BE heeft gekregen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:04 schreef Keshet het volgende:
Uhm, blond moment enzo...Hoe werkt het nou precies?
Krijg ik pas te weten wie ik heb als die persoon zijn/haar verlanglijstje heeft ingestuurd?
dat kon ik ook niet echt vinden...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Kan ik nou ook contact opnemen met mijn gelootte via die site? dat kon vorig jaar wel met een geheime vraag. Dat was best handig om even wat smaakgerelateerde vragen te stellen.
In totaal drie keer (zie een aantal posts terugquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
Kun je ook meerdere keren een verlanglijstje in sturen? Ik heb nu nog niet echt een idee wat ik wil hebben.... en misschien heb ik het tegen die tijd ook al gekregen, omdat ik tussendoor ook nog een keer jarig ben.
Ow ik lees het ja, zover had ik nog niet teruggelezen, het gaat zo snel hier.... In ieder geval bedankt!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:10 schreef Tan het volgende:
[..]
In totaal drie keer (zie een aantal posts terug)
NIetus!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het moet opnieuw, ik heb mezelf
Wil je even je lijstje aanvullen? Dat tatoeageboek voor kinderen is niet te vinden .quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:33 schreef RockabeIIa het volgende:
ik heb WIJ fotoservice
ohnee, het is spam....
dat is een hele slimme!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:33 schreef Ca.ra het volgende:
Tipje: als je een verlanglijstje hebt op lijstje.nl kun je de link daarnaar op je lootje zetten. Dan kun je 100 keer van gedachten veranderen of extra dingen erop zetten die je zou willen.
Volgens mij krijg je vanzelf een mailtje als diegene zn lijstje heeft gemaakt en/of veranderdquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:34 schreef bodpa09 het volgende:
Hoe zie je het verlanglijstje van je uitverkorene?
jaaa daar komen de 1e kloonsquote:
niet dat ik weet...quote:
Graag gedaan!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:48 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb m'n lijstje gestuurd en ontvangen! Wat een fijn lijstje
Rocka = joshua?quote:
Ik heb m ontvangen hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hopelijk heb ik net mijn lijstje verstuurd. Inet ging er tegelijk uit.
Hier morgen pas dus .... heeft nog evenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:01 schreef Pvoesss het volgende:
Waar blijft mijn verlanglijstje?? joehoee het is hier koopavond![]()
Ik heb hem binnen hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
hij is prima doorgekomen hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
oehhh dan kan je alle mannen uitsluiten...quote:
Daar heb ik ook nog aan gedacht, maar toch... voor alle nieuwelingen dan maar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:55 schreef Chan het volgende:
[..]
Lol ja sorry ik probeerde zo verbaasd mogelijk te reageren om de illusie op te wekken dat ik Rocka heb en jij haar niet kunt hebben, wat natuurlijk ook echt zo is!
Ja enorm. Vanavond gaan we vroeg naar bed ik ben nu al moequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:14 schreef MevrouwKerstman het volgende:
[..]
Dag schat!
Heb je het druk met al die cadeautjes?
Huh? Doet er een man mee? Wie wat waar?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
oehhh dan kan je alle mannen uitsluiten...
blijven er nog 82 over
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:25 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Huh? Doet er een man mee? Wie wat waar?
Hey, maar...ik bedoel...ik heb de lijst doorgelezen en ik ontdek 'm niet... *huil*quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:26 schreef Chan het volgende:
Haha dat was ook mijn eerste gedachte Linda, maar ik dacht net wat langer na voor ik het postte
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Hey, maar...ik bedoel...ik heb de lijst doorgelezen en ik ontdek 'm niet... *huil*
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Hey, maar...ik bedoel...ik heb de lijst doorgelezen en ik ontdek 'm niet... *huil*
Ik bedoelde het zo aardig mogelijk!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:41 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Gemeeeeeen![]()
Dank je wel VickyIk ben niet zo helder vandaag geloof ik
quote:
Tsskk Weer veel te hebberig geweest en vergeten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:44 schreef Jelief het volgende:
Ik heb een stomme
en ik ben ook vergeten om mijn adres in mijn lootje te zetten![]()
oooh Yppy heeft mij
Dat kunnen ze toch helemaal niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
en nu maar hopen dat de mods geen kloonscan gaan doen![]()
ik hoop het niet voor jequote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:27 schreef tantesanta het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch helemaal niet?Anders zou ik natuurlijk nooit zeggen dat ik Lois heb
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:21 schreef RockaSanta het volgende:
Dus!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:29 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
JONGENS KIJK!!!
IEMAND HEEFT MIJ!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uhhhhhhh uhhh uhhh.... BE?quote:
ah dan heb je mij nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:51 schreef Tan het volgende:
Ik heb een óók een lijstje zonder adres gekregen - wil iedereen die zich mogelijk schuldig heeft gemaakt aan een adresloos lijstje eens goed bij zichzelf nagaan of er een adres is meegestuurd?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:41 schreef Fuente het volgende:
Uh, ik heb geen lootje gekregen, dat gaat toch via het mailadres dat ik heb opgegeven?
Ik heb BE maar even een PM gestuurdquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:03 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ohoh straks zijn ze je vergeten en moeten we opnieuw!
idem! En ik heb nog geen lijstje gemaaktquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:51 schreef Tan het volgende:
Ik heb een óók een lijstje zonder adres gekregen - wil iedereen die zich mogelijk schuldig heeft gemaakt aan een adresloos lijstje eens goed bij zichzelf nagaan of er een adres is meegestuurd?
Je hebt PM, er is wrsch nog wel iets aan te doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:22 schreef Fuente het volgende:
Ik heb 'm nog een keer gepmd. De vorige pm nog bekeken, en geen typo. Ik heb ook geen mailtje in mijn spambox ontvangen.
Oehh voor mij, voor mij?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:46 schreef oeke het volgende:
Oeh, ik ben zo blij met mijn lootje!![]()
* oeke neuriet: een kloddertje roze hier, een kloddertje roze daaaaar![]()
Sommigen hier zijn heul snel met lijstjes invullenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:57 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hee maar guys, je kon toch eerst nog helemaal je adres niet hebben ingevuld? Dat kan toch pas sinds de lootjes überhaupt getrokken zijn?
ja?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:57 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hee maar guys, je kon toch eerst nog helemaal je adres niet hebben ingevuld? Dat kan toch pas sinds de lootjes überhaupt getrokken zijn?
Joh, half OUD zat al de halve dag te F5en tot de lootjes getrokken werden, dus de lijstjes volgden dan ook wel snelquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:58 schreef Grasjes het volgende:
[..]
Sommigen hier zijn heul snel met lijstjes invullen![]()
Ja hoor! Ik ben er echt heel blij meequote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jij bent erg gelukkig met diegene die je getrokken hebt zo te zien
Ik krijg een jongetje! Ik wil heul geen rozequote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:46 schreef oeke het volgende:
Oeh, ik ben zo blij met mijn lootje!![]()
* oeke neuriet: een kloddertje roze hier, een kloddertje roze daaaaar![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:59 schreef innepin het volgende:
[..]
Joh, half OUD zat al de halve dag te F5en tot de lootjes getrokken werden, dus de lijstjes volgden dan ook wel snel
ah joh dat kun je een vent ook aantrekken!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:00 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik krijg een jongetje! Ik wil heul geen roze
Ga jij ff lekker ergens anders stoken!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
ah joh dat kun je een vent ook aantrekken!
* Ynske moet ineens aan een roze overhemd denken tijdens een huwelijk
Een OUD huwelijk?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske moet ineens aan een roze overhemd denken tijdens een huwelijk
of voor mij??quote:
Ohhooooooooof ze maakt het voor een mama die ook een meisje was isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
of voor mij??
Maarruhh als oeke een meisjesmama heeft kunnen we mensen wegstrepen
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ohhooooooooof ze maakt het voor een mama die ook een meisje was is
oh ja, hmmppfffquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ohhooooooooof ze maakt het voor een mama die ook een meisje was is
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:39 schreef Poppejanssanta het volgende:
Ben je al zenuwachtig, Poppejans?
Hiii Hiiiiiiiiiiii
Ik heb me eigen toch niet meteen verraden nu?![]()
Groetjes,Poppejanssanta
oppassen met verlanhlijstje invullen, want je mag maar 2 x veranderen, dus en het adres, en het verlanglijstje een keertjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:59 schreef tessie het volgende:
Je adres moet je op je verlanglijstje invullen, en die kan je inderdaad pas invullen sinds de lootjes getrokken zijn.
Gelukkig heb ik beide dingen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:00 schreef Groofsken het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet mee hoef te doen. Ik zou er alleen maar stress van ervaren. Doe mij maar gewoon fijne sfeer in huis en lekker eten met lieve mensen
.
Maar veel plezier allemaal met dit gedoe.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik beide dingen!Én gezellige etentjes én lol online!
Het klinkt zo net alsof wij 83 allemaal zo zielig zijn dat we dit nodig hebben om tóch nog een leuke kerst te hebben ofzo.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:09 schreef Zweefvliegje het volgende:
Weetje, we hebben nu al lootjes getrokken, kunnen we niet ook nu al cadeautjes gaan kopen en versturen? Dan vieren we onze eigen Fok!feestdag!
Niks geen sinterklaas, niks geen kerst, nee gewoon een Fok!feestdag!
En laten we zeggen, dat die op zondag 1 november is
Ah ok! Dan las ik het totaal verkeerd!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:08 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik bedoel helemaal niks over online, ik bedoel mijn stress over leuke cadeautjes moeten vinden, inpakken, gedichten. Ik hou er ook niet van in real life
, zo bedoel ik het
.
Asy... Lolquote:
Nu heb je het verradenquote:
iedereenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:18 schreef amaranta het volgende:
Er is weer getrokken?! En ik heb dezelfde![]()
![]()
Oh Asy we kunnen niet samen gaan winkelen want ik heb jouquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:12 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
Nee, want ik moet eerst stoppen met werkenEerder kan ik niet gaan winkelen en dan heb jij dus 1 nov geen kadootje...
nee ik heb jou niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat kan niet! Ik heb iemand al
En ik heb jou!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:26 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Oh Asy we kunnen niet samen gaan winkelen want ik heb jou
ik snap hem niet :"(quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:23 schreef PM-girl het volgende:
Jeeej, ik was vanmiddag hard en in alle concentratie aan het werken.
*ping* deed mijn iPhone. E-mailverslaafd als ik ben, las ik meteen mijn mail. Een lootje!! Met een leuke naam erop!![]()
Maar toen las ik dit:
[..]
Nu heb je het verraden![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:25 schreef Fuente het volgende:
Ik heb nu ook een lootje, oooh wat leuk!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Asyniur, ik ga je ticker in de OP zetten!
Hmm, zou het mogelijk zijn om hem als werkend plaatje neer te zetten?
nee toch? Maar ik heb jou al. Ik doe je cadeau namelijk morgen op de post.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]Dan heb jij haar vast! T is een boobytrap!
Nu weet ik al dat PM_kerstgirl mij heeftquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:42 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nu weet ik al dat PM_kerstgirl mij heeft
Maar mag het nu 'opnieuw' 3 keer aangezien er opnieuw geloot is?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:42 schreef Lenaatje het volgende:
Bixister het kan max 3x dus je moet goed nadenken!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:40 schreef amaranta het volgende:
edit: ik bedoel dat ik asyniur heb en dat ik haar cadeau morgen op de post doe
Zou kunnen, want ik heb mezelf niet. Ik heb namelijk Rocka, maar dat mag je niet verder vertellen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, het kwartje is inmiddels gevallen![]()
Maar ik heb dus jou?
he bah, goed nadenken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:42 schreef Lenaatje het volgende:
Bixister het kan max 3x dus je moet goed nadenken!
dus als ik het op een openbaar forum plaats dan zijn we geen vriendjes meer, is dat de strekking van je post zeg maar?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:45 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Zou kunnen, want ik heb mezelf niet. Ik heb namelijk Rocka, maar dat mag je niet verder vertellen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |