Als het goed is, staat het in het mailtje dat je van BE heeft gekregen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:04 schreef Keshet het volgende:
Uhm, blond moment enzo...Hoe werkt het nou precies?
Krijg ik pas te weten wie ik heb als die persoon zijn/haar verlanglijstje heeft ingestuurd?
dat kon ik ook niet echt vinden...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Kan ik nou ook contact opnemen met mijn gelootte via die site? dat kon vorig jaar wel met een geheime vraag. Dat was best handig om even wat smaakgerelateerde vragen te stellen.
In totaal drie keer (zie een aantal posts terugquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
Kun je ook meerdere keren een verlanglijstje in sturen? Ik heb nu nog niet echt een idee wat ik wil hebben.... en misschien heb ik het tegen die tijd ook al gekregen, omdat ik tussendoor ook nog een keer jarig ben.
Ow ik lees het ja, zover had ik nog niet teruggelezen, het gaat zo snel hier.... In ieder geval bedankt!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:10 schreef Tan het volgende:
[..]
In totaal drie keer (zie een aantal posts terug)
NIetus!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het moet opnieuw, ik heb mezelf
Wil je even je lijstje aanvullen? Dat tatoeageboek voor kinderen is niet te vinden .quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:33 schreef RockabeIIa het volgende:
ik heb WIJ fotoservice
ohnee, het is spam....
dat is een hele slimme!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:33 schreef Ca.ra het volgende:
Tipje: als je een verlanglijstje hebt op lijstje.nl kun je de link daarnaar op je lootje zetten. Dan kun je 100 keer van gedachten veranderen of extra dingen erop zetten die je zou willen.
Volgens mij krijg je vanzelf een mailtje als diegene zn lijstje heeft gemaakt en/of veranderdquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:34 schreef bodpa09 het volgende:
Hoe zie je het verlanglijstje van je uitverkorene?
jaaa daar komen de 1e kloonsquote:
niet dat ik weet...quote:
Graag gedaan!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:48 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb m'n lijstje gestuurd en ontvangen! Wat een fijn lijstje
Rocka = joshua?quote:
Ik heb m ontvangen hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hopelijk heb ik net mijn lijstje verstuurd. Inet ging er tegelijk uit.
Hier morgen pas dus .... heeft nog evenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:01 schreef Pvoesss het volgende:
Waar blijft mijn verlanglijstje?? joehoee het is hier koopavond![]()
Ik heb hem binnen hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
hij is prima doorgekomen hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
oehhh dan kan je alle mannen uitsluiten...quote:
Daar heb ik ook nog aan gedacht, maar toch... voor alle nieuwelingen dan maar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:55 schreef Chan het volgende:
[..]
Lol ja sorry ik probeerde zo verbaasd mogelijk te reageren om de illusie op te wekken dat ik Rocka heb en jij haar niet kunt hebben, wat natuurlijk ook echt zo is!
Ja enorm. Vanavond gaan we vroeg naar bed ik ben nu al moequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:14 schreef MevrouwKerstman het volgende:
[..]
Dag schat!
Heb je het druk met al die cadeautjes?
Huh? Doet er een man mee? Wie wat waar?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
oehhh dan kan je alle mannen uitsluiten...
blijven er nog 82 over
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:25 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Huh? Doet er een man mee? Wie wat waar?
Hey, maar...ik bedoel...ik heb de lijst doorgelezen en ik ontdek 'm niet... *huil*quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:26 schreef Chan het volgende:
Haha dat was ook mijn eerste gedachte Linda, maar ik dacht net wat langer na voor ik het postte
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Hey, maar...ik bedoel...ik heb de lijst doorgelezen en ik ontdek 'm niet... *huil*
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Hey, maar...ik bedoel...ik heb de lijst doorgelezen en ik ontdek 'm niet... *huil*
Ik bedoelde het zo aardig mogelijk!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:41 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Gemeeeeeen![]()
Dank je wel VickyIk ben niet zo helder vandaag geloof ik
quote:
Tsskk Weer veel te hebberig geweest en vergeten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:44 schreef Jelief het volgende:
Ik heb een stomme
en ik ben ook vergeten om mijn adres in mijn lootje te zetten![]()
oooh Yppy heeft mij
Dat kunnen ze toch helemaal niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
en nu maar hopen dat de mods geen kloonscan gaan doen![]()
ik hoop het niet voor jequote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:27 schreef tantesanta het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch helemaal niet?Anders zou ik natuurlijk nooit zeggen dat ik Lois heb
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:21 schreef RockaSanta het volgende:
Dus!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:29 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
JONGENS KIJK!!!
IEMAND HEEFT MIJ!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()