Onzin. Vanavond is 't koopavond.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmiddag dus he dames! Er moet eerst geshopt worden!![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
Chan, ik had geen zin om te tellen en ik was van plan het aan te passen nadat ik de lootjes gedaan had, die site telt namelijk wel.![]()
En welke schoenen? Gewone simpele halfhoge DrMartens!
Online bestellen had gekund, maar ik moest toch echt even passen.
En in de lengte passen ze ook wel mt 42Maar bovenop mijn wreef zitten ze echt supersuperstrak.
![]()
Ik zit ze nu dus ook uit te lopen.
Anyway.... ik ga zo maar eens beginnen.
Ja dag, dan wacht ie maar ff!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
Op de helft!
En Oscar begint zich te roeren... kijken of ik het nog haal voor de volgende fles.
Goed bezig!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
Op de helft!
En Oscar begint zich te roeren... kijken of ik het nog haal voor de volgende fles.
Naar Schoorl!quote:
da kenniequote:
Sorry, voor degenen die net inschakelen...quote:
En ik weet zeker dat niemand me gelooft, dus ik kan het wel zeggen.quote:
Klopt, de vorige keer had ik mazzel en liep ik er zo op weg, nu voel ik mijn tenen niet meer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
enne BE, dr. Martens moeten altijd in/uitgelopen worden, vind ik....
Ik weet het niet Icicle...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:50 schreef lcicle het volgende:
Kun je je verlanglijstje eigenlijk later nog aanvullen/-passen?
Ik krijg dit:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:50 schreef lcicle het volgende:
Kun je je verlanglijstje eigenlijk later nog aanvullen/-passen?
3 keer in totaal dus, goeie vraag!quote:Je hebt jouw verlanglijstje 1 maal verzonden.Je kan het lijstje (nog 2 maal) nogmaals ter correctie verzenden
whaha dat is grappig!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:53 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet mijn voorgevoel heb gepost over wie ik zou trekken![]()
Want die persoon heb ik dus.
Lol ja sorry ik probeerde zo verbaasd mogelijk te reageren om de illusie op te wekken dat ik Rocka heb en jij haar niet kunt hebben, wat natuurlijk ook echt zo is!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry, voor degenen die net inschakelen...
Dit is een running gag van vorig jaar nog!
Ik zeg het maar even voor iedereen hier neer gaat kwakken wie ze hebben.
ik ik ikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
whaha dat is grappig!!
oehhh nu wil ik weten wie mij heeft
scheelt je verzendkostenquote:
niet niet niet! ik!!!quote:
Ja, dat had ik al gezien.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:59 schreef mijsje het volgende:
[..]
niet niet niet! ik!!!
(ik heb m'n lijstje al 2 keer verzonden... domme ik, vergat ik m'n adres toe te voegen!)
heeel herkenbaar!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:59 schreef innepin het volgende:
Oh mên de achtjarige in mij komt helemaal weer naar boven... Ik wil weten wie wie heeft! Wie mij heeft! Wie anderen hebben![]()
Te nieuwsgierig
Als het goed is, staat het in het mailtje dat je van BE heeft gekregen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:04 schreef Keshet het volgende:
Uhm, blond moment enzo...Hoe werkt het nou precies?
Krijg ik pas te weten wie ik heb als die persoon zijn/haar verlanglijstje heeft ingestuurd?
dat kon ik ook niet echt vinden...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Kan ik nou ook contact opnemen met mijn gelootte via die site? dat kon vorig jaar wel met een geheime vraag. Dat was best handig om even wat smaakgerelateerde vragen te stellen.
In totaal drie keer (zie een aantal posts terugquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
Kun je ook meerdere keren een verlanglijstje in sturen? Ik heb nu nog niet echt een idee wat ik wil hebben.... en misschien heb ik het tegen die tijd ook al gekregen, omdat ik tussendoor ook nog een keer jarig ben.
Ow ik lees het ja, zover had ik nog niet teruggelezen, het gaat zo snel hier.... In ieder geval bedankt!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:10 schreef Tan het volgende:
[..]
In totaal drie keer (zie een aantal posts terug)
NIetus!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het moet opnieuw, ik heb mezelf
Wil je even je lijstje aanvullen? Dat tatoeageboek voor kinderen is niet te vinden .quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:33 schreef RockabeIIa het volgende:
ik heb WIJ fotoservice
ohnee, het is spam....
dat is een hele slimme!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:33 schreef Ca.ra het volgende:
Tipje: als je een verlanglijstje hebt op lijstje.nl kun je de link daarnaar op je lootje zetten. Dan kun je 100 keer van gedachten veranderen of extra dingen erop zetten die je zou willen.
Volgens mij krijg je vanzelf een mailtje als diegene zn lijstje heeft gemaakt en/of veranderdquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:34 schreef bodpa09 het volgende:
Hoe zie je het verlanglijstje van je uitverkorene?
jaaa daar komen de 1e kloonsquote:
niet dat ik weet...quote:
Graag gedaan!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:48 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb m'n lijstje gestuurd en ontvangen! Wat een fijn lijstje
Rocka = joshua?quote:
Ik heb m ontvangen hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hopelijk heb ik net mijn lijstje verstuurd. Inet ging er tegelijk uit.
Hier morgen pas dus .... heeft nog evenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:01 schreef Pvoesss het volgende:
Waar blijft mijn verlanglijstje?? joehoee het is hier koopavond![]()
Ik heb hem binnen hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
hij is prima doorgekomen hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |