Naar Schoorl!quote:
da kenniequote:
Sorry, voor degenen die net inschakelen...quote:
En ik weet zeker dat niemand me gelooft, dus ik kan het wel zeggen.quote:
Klopt, de vorige keer had ik mazzel en liep ik er zo op weg, nu voel ik mijn tenen niet meer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
enne BE, dr. Martens moeten altijd in/uitgelopen worden, vind ik....
Ik weet het niet Icicle...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:50 schreef lcicle het volgende:
Kun je je verlanglijstje eigenlijk later nog aanvullen/-passen?
Ik krijg dit:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:50 schreef lcicle het volgende:
Kun je je verlanglijstje eigenlijk later nog aanvullen/-passen?
3 keer in totaal dus, goeie vraag!quote:Je hebt jouw verlanglijstje 1 maal verzonden.Je kan het lijstje (nog 2 maal) nogmaals ter correctie verzenden
whaha dat is grappig!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:53 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet mijn voorgevoel heb gepost over wie ik zou trekken![]()
Want die persoon heb ik dus.
Lol ja sorry ik probeerde zo verbaasd mogelijk te reageren om de illusie op te wekken dat ik Rocka heb en jij haar niet kunt hebben, wat natuurlijk ook echt zo is!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry, voor degenen die net inschakelen...
Dit is een running gag van vorig jaar nog!
Ik zeg het maar even voor iedereen hier neer gaat kwakken wie ze hebben.
ik ik ikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
whaha dat is grappig!!
oehhh nu wil ik weten wie mij heeft
scheelt je verzendkostenquote:
niet niet niet! ik!!!quote:
Ja, dat had ik al gezien.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:59 schreef mijsje het volgende:
[..]
niet niet niet! ik!!!
(ik heb m'n lijstje al 2 keer verzonden... domme ik, vergat ik m'n adres toe te voegen!)
heeel herkenbaar!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:59 schreef innepin het volgende:
Oh mên de achtjarige in mij komt helemaal weer naar boven... Ik wil weten wie wie heeft! Wie mij heeft! Wie anderen hebben![]()
Te nieuwsgierig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |