Hier morgen pas dus .... heeft nog evenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:01 schreef Pvoesss het volgende:
Waar blijft mijn verlanglijstje?? joehoee het is hier koopavond![]()
Ik heb hem binnen hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hopelijk heb ik net mijn lijstje verstuurd. Inet ging er tegelijk uit.
hij is prima doorgekomen hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hopelijk heb ik net mijn lijstje verstuurd. Inet ging er tegelijk uit.
oehhh dan kan je alle mannen uitsluiten...quote:
Daar heb ik ook nog aan gedacht, maar toch... voor alle nieuwelingen dan maar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:55 schreef Chan het volgende:
[..]
Lol ja sorry ik probeerde zo verbaasd mogelijk te reageren om de illusie op te wekken dat ik Rocka heb en jij haar niet kunt hebben, wat natuurlijk ook echt zo is!
Ja enorm. Vanavond gaan we vroeg naar bed ik ben nu al moequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:14 schreef MevrouwKerstman het volgende:
[..]
Dag schat!
Heb je het druk met al die cadeautjes?
Huh? Doet er een man mee? Wie wat waar?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
oehhh dan kan je alle mannen uitsluiten...
blijven er nog 82 over
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:25 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Huh? Doet er een man mee? Wie wat waar?
Hey, maar...ik bedoel...ik heb de lijst doorgelezen en ik ontdek 'm niet... *huil*quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:26 schreef Chan het volgende:
Haha dat was ook mijn eerste gedachte Linda, maar ik dacht net wat langer na voor ik het postte
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Hey, maar...ik bedoel...ik heb de lijst doorgelezen en ik ontdek 'm niet... *huil*
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Hey, maar...ik bedoel...ik heb de lijst doorgelezen en ik ontdek 'm niet... *huil*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |