Gelukkig heb ik beide dingen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:00 schreef Groofsken het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet mee hoef te doen. Ik zou er alleen maar stress van ervaren. Doe mij maar gewoon fijne sfeer in huis en lekker eten met lieve mensen
.
Maar veel plezier allemaal met dit gedoe.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik beide dingen!Én gezellige etentjes én lol online!
Het klinkt zo net alsof wij 83 allemaal zo zielig zijn dat we dit nodig hebben om tóch nog een leuke kerst te hebben ofzo.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:09 schreef Zweefvliegje het volgende:
Weetje, we hebben nu al lootjes getrokken, kunnen we niet ook nu al cadeautjes gaan kopen en versturen? Dan vieren we onze eigen Fok!feestdag!
Niks geen sinterklaas, niks geen kerst, nee gewoon een Fok!feestdag!
En laten we zeggen, dat die op zondag 1 november is
Ah ok! Dan las ik het totaal verkeerd!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:08 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik bedoel helemaal niks over online, ik bedoel mijn stress over leuke cadeautjes moeten vinden, inpakken, gedichten. Ik hou er ook niet van in real life
, zo bedoel ik het
.
Asy... Lolquote:
Nu heb je het verradenquote:
iedereenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:18 schreef amaranta het volgende:
Er is weer getrokken?! En ik heb dezelfde![]()
![]()
Oh Asy we kunnen niet samen gaan winkelen want ik heb jouquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:12 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
Nee, want ik moet eerst stoppen met werkenEerder kan ik niet gaan winkelen en dan heb jij dus 1 nov geen kadootje...
nee ik heb jou niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat kan niet! Ik heb iemand al
En ik heb jou!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:26 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Oh Asy we kunnen niet samen gaan winkelen want ik heb jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |