ik snap hem niet :"(quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:23 schreef PM-girl het volgende:
Jeeej, ik was vanmiddag hard en in alle concentratie aan het werken.
*ping* deed mijn iPhone. E-mailverslaafd als ik ben, las ik meteen mijn mail. Een lootje!! Met een leuke naam erop!![]()
Maar toen las ik dit:
[..]
Nu heb je het verraden![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:25 schreef Fuente het volgende:
Ik heb nu ook een lootje, oooh wat leuk!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Asyniur, ik ga je ticker in de OP zetten!
Hmm, zou het mogelijk zijn om hem als werkend plaatje neer te zetten?
nee toch? Maar ik heb jou al. Ik doe je cadeau namelijk morgen op de post.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]Dan heb jij haar vast! T is een boobytrap!
Nu weet ik al dat PM_kerstgirl mij heeftquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:42 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nu weet ik al dat PM_kerstgirl mij heeft
Maar mag het nu 'opnieuw' 3 keer aangezien er opnieuw geloot is?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:42 schreef Lenaatje het volgende:
Bixister het kan max 3x dus je moet goed nadenken!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:40 schreef amaranta het volgende:
edit: ik bedoel dat ik asyniur heb en dat ik haar cadeau morgen op de post doe
Zou kunnen, want ik heb mezelf niet. Ik heb namelijk Rocka, maar dat mag je niet verder vertellen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, het kwartje is inmiddels gevallen![]()
Maar ik heb dus jou?
he bah, goed nadenken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:42 schreef Lenaatje het volgende:
Bixister het kan max 3x dus je moet goed nadenken!
dus als ik het op een openbaar forum plaats dan zijn we geen vriendjes meer, is dat de strekking van je post zeg maar?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:45 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Zou kunnen, want ik heb mezelf niet. Ik heb namelijk Rocka, maar dat mag je niet verder vertellen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |