slaap zequote:
Jij ook truste alvastquote:
shit was net niet snel genoeg met mijn editquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij ook truste alvast
En tot vanmiddag hoor
Morgen ook wel weer
Best lang geleden dat ik er zo veel had op een dagquote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 14-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 064 Ladylike
02. 061 Fha
03. 053 goldfinger1963
04. 043 wel.o.k
05. 040 Pheno
06. 028 marcb1974
07. 025 john-frusciante
08. 025 MaleDuck
09. 019 DaMart
10. 018 Dr_Flash
11. 017 MPG
12. 013 OA
13. 012 Papierversnipperaar
14. 006 Nijns
15. 005 vrolijke-frits
16. 004 Kuukske
17. 003 Pien85
18. 002 Aarti
19. 002 VergaderEend
20. 001 cablegunmaster
Reeks-statistieken!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
dan zal ik hem gaan aanpassen
Sorry, maar 8~9 minuten om een wiki aan te passen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo wiki is ook aangepast
Niet iedereen is zo snel als jij pinguinquote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Sorry, maar 8~9 minuten om een wiki aan te passen?
skipper, kowalski, rico en junior.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:46 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh!
[..]
Niet iedereen is zo snel als jij pinguin
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:48 schreef wel.o.k het volgende:
[gf-mode]
![]()
![]()
![]()
[/gf-mode]
goede morgen deze morgen met een geluk bij een ongeluk.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
skipper, kowalski, rico en junior.
ik vraag me af wie hij is
was iets later op het werk vandaag.quote:
ha ha, ja die. elke avond na huis anubis op jetixquote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wie van de 3 4 ?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
was iets later op het werk vandaag.![]()
haal ik een bestel busje in blijkt er een volvo station van de vrienden van de klpd voor te rijden.![]()
a44 is nogal donker dus die had ik niet gezien.![]()
gelijk gas los laten en terug zakken naar toegestane snelheid.![]()
komen direct achter mij aan en ja hoor "stop politie" "volgen".
bij de eerste bezine pomp, "goede morgen meneer ik zal me even voorstellen ........ wij reden nogal hard he?"![]()
lang verhaal kort: ze konden geen meting doen dus ik kreeg een waarschuwing
anubis? jetix?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ha ha, ja die. elke avond na huis anubis op jetix
eigenlijk nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]je moet ook niet te hard rijden...
En kom je bij wegmisbruikers?
komt vanaf een jaar of 6quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
anubis? jetix?
zegt me niks... zal mn dochter nog wel te klein voor zijn...
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:02 schreef MaleDuck het volgende:
ik ben er weer vandoor...
Vandaag voor de zaak naar zeeland
Jammer... had wel eens willen zien dat ze geen meting konden doen...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eigenlijk niet![]()
wegmisbruikers? ik rijd heel netjes hoor, en snel.
[..]
komt vanaf een jaar of 6![]()
huis anubis heel spannend voor hen.
Oh jaquote:
is dat geen herhaling dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja
Kan iemand ff de aflevering van wegmisbruikers voor me opnemen? Er schijnen 5 Ferrari's aan de kant gezet te worden![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
kuch proest snotter ... en goeie morgen allemaal :d
Dat verhaal is een essential classic in PTAquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:15 schreef wel.o.k het volgende:
gevonden
http://www.autojunk.nl/20(...)is-in-beslag-genomen
en waar anders dan maastricht
en ze reden harder
eehm pta... prive trein artikel?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat verhaal is een essential classic in PTAKomt iedere zoveel tijd wel weer een keer terug, net als "twee keer de helft" en "Leuke (matige) grap op een rommelmarkt". En zo nog wel een paar dingen
fijne voorhoodsholte onsteking gehad ...quote:
oeh niet leukquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
fijne voorhoodsholte onsteking gehad ...
zeker niet nee ..quote:
wie zeurtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:49 schreef Ladylike het volgende:
Moguh![]()
Druk druk druk
en er komt alleen maar meer geloof ik
help
Ikke ikke ikkequote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:49 schreef Ladylike het volgende:
Moguh![]()
Druk druk druk
en er komt alleen maar meer geloof ik
help
wie zeurt wordt overgeslagen?quote:
Kijk, en daar gaat het dus misquote:Daarnaast zouden mannen en vrouwen verschillende behoeften hebben als het om een partner gaat. Maar, zegt Ewijk, als je je eigen behoeften wilt vervullen, zul je eerst de ander moeten geven wat ze nodig heeft.
Mogguhquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Hey Ll, paalleunert
![]()
[..]
wie zeurt wordt overgeslagen?
Mij niet aansteken hequote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ennu ben ik nog steeds niet beter...
er is een verschil tussen willen en nodig hebbenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ouwen-versieren.html
[..]
Kijk, en daar gaat het dus misDat moet van twee kanten komen
Ja, bij jou jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er is een verschil tussen willen en nodig hebben
* wel.o.k doet snel aandelen paracetamol kopen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ennu ben ik nog steeds niet beter...
iets geven, aandacht? drankje?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ouwen-versieren.html
[..]
Kijk, en daar gaat het dus misDat moet van twee kanten komen
o ja, dat was het.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
ohIk dacht "krijgt een beurt"
Nou dan laat maar![]()
je bent al heet genoeg nu?quote:[..]
Mij niet aansteken he
mag pas NA maandag
nue dat ging wel goed, gaat over vrouwen versieren.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:51 schreef Ladylike het volgende:
en er zit een fout in die zin zodat hij verkeerd begrepen wordt merk ik
Daarnaast zouden mannen en vrouwen verschillende behoeften hebben als het om een partner gaat. Maar, zegt Ewijk, als je je eigen behoeften wilt vervullen, zul je eerst de ander moeten geven wat zehij of zij nodig heeft.
Moet maandag helpen mn laminaat te leggenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k doet snel aandelen paracetamol kopen.
[..]
iets geven, aandacht? drankje?
hoi, ken ik jou niet ergens van? iets drinken? gaat toch altijd goed dan?
[..]
o ja, dat was het.
in dat geval...
[..]
je bent al heet genoeg nu?
heb het gelezen. ik heb het ook alleen maar over de laatste zinquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nue dat ging wel goed, gaat over vrouwen versieren.
Zou je denkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:54 schreef wel.o.k het volgende:
iets geven, aandacht? drankje?
hoi, ken ik jou niet ergens van? iets drinken? gaat toch altijd goed dan?
Het hele verhaal is geschreven door een vrouw, die zich een mannennaam aanmeet, en je mag dit helemaaaaaaal niet inconsequent noemen, En alles ligt aan de mannen, die doen alles verkeerd.quote:"De meeste mannen hebben niet door wat aantrekkelijk gedrag is. Ze snappen niet dat bijvoorbeeld de vraag: 'wat vind jij nu van mij' laat zien dat ze zich afhankelijk opstellen."
"Ook denken ze dat ze moeten trakteren en cadeautjes moeten kopen om in de smaak te vallen",
dan klopt het wel ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb het gelezen. ik heb het ook alleen maar over de laatste zin
mannen zijn heel simpel, ze willen maar 1 ding.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou je denkenMaar even daarboven staat dan weer:
[..]
Het hele verhaal is geschreven door een vrouw, die zich een mannennaam aanmeet, en je mag dit helemaaaaaaal niet inconsequent noemen, En alles ligt aan de mannen, die doen alles verkeerd.
normaal niet maar als ie 2 of 3 x niet is aangepast dan welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:26 schreef Pheno het volgende:
Sorry, maar 8~9 minuten om een wiki aan te passen?
Ja, bier. En voetbalquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:12 schreef wel.o.k het volgende:
mannen zijn heel simpel, ze willen maar 1 ding.
Ik had jou niet gezienquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
normaal niet maar als ie 2 of 3 x niet is aangepast dan wel
Dat zijn al 2 eisenquote:
dus dan zit je op je knieënquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet maandag helpen mn laminaat te leggen
kan dan niet ziek zijn
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
normaal niet maar als ie 2 of 3 x niet is aangepast dan wel
quote:
dan ben ik geen man.quote:
en een paalquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus dan zit je op je knieën![]()
[..]
GF, man met ton tafels
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus dan zit je op je knieën![]()
[..]
GF, man met ton tafels
verwend worden door een vrouwquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mannen zijn heel simpel, ze willen maar 1 ding.
oh, was die ook van jou?quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]jaja
![]()
Kom je kijken?
al denk ik dat JF en mn schoonpa op hun knieen zitten en ik aangeef, afteken, zaag, poets en meubels verschuif![]()
Zoiets is mijn uitzicht maandag [ afbeelding ]
ik jouw ook nietquote:
maar dan in 2voudquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]jaja
![]()
Kom je kijken?
al denk ik dat JF en mn schoonpa op hun knieen zitten en ik aangeef, afteken, zaag, poets en meubels verschuif![]()
Zoiets is mijn uitzicht maandag [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oh, was die ook van jou?
dus Ll hangt aan jouw paal
Gelukkig heeft alleen fred een decolletequote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig heeft alleen fred een decollete
toen ik eigen baas was had ik daar geen tijd voorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga weer verder met de binnenkant van mijn oogleden te bekijken![]()
laters
Jij sliep toch 's nachts of niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toen ik eigen baas was had ik daar geen tijd voor![]()
wat deed ik fout?
tot laat boekhouding, planning maken of gewoon werk wat niet tijdens kantoor uren kan en dan 's nachts wakker liggen hoe je alles moet afkrijgen, gefinancierd, verzekerd of id.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij sliep toch 's nachts of niet?
Dat is vrij normaal met een eigen zaakquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tot laat boekhouding, planning maken of gewoon werk wat niet tijdens kantoor uren kan
Dat je soms wakker ligt is ook normaal maar toch klopt het niet als het te vaak gebeurtquote:en dan 's nachts wakker liggen hoe je alles moet afkrijgen, gefinancierd, verzekerd of id.
quote:Top 100 van maandag 12 oktober 2009
044. 090 Papierversnipperaar
047. 085 goldfinger1963
quote:Top 100 van dinsdag 13 oktober 2009
64. 075 goldfinger1963
70. 072 Pheno
quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal met een eigen zaak
[..]
Dat je soms wakker ligt is ook normaal maar toch klopt het niet als het te vaak gebeurt
quote:
Mogguh Marcquote:
stiekum populair bij een afschuiverquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:10 schreef Muck het volgende:
Merkwaardig... 2 klanten aan de lijn gehad, die allebei naar me doorverbonden zijn, maar helemaal niet bij mij moeten zijn
Sorriequote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:10 schreef Muck het volgende:
Merkwaardig... 2 klanten aan de lijn gehad, die allebei naar me doorverbonden zijn, maar helemaal niet bij mij moeten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe oud denken ze dat we zijn
en de kraan laten lopen tot je handen droog zijn, een beter milieu.....nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
wat er nu weer op de wc hangt...Das handig joh, want werkt niet tegen de tacokuchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe oud denken ze dat we zijn
en de kraan laten lopen tot je handen droog zijn, een beter milieu.....
stupidity has become as common as common sense was before
en daar is het wel voorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das handig joh, want werkt niet tegen de tacokuch
we hebben ook een dame rondlopen die 2 keer per dag alle deurklinken, trapleuning en lift met een desinfecterend doekje afneemt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:22 schreef Ladylike het volgende:
Waterbesparing ftw...
en dan loop je van de wc af en pak je de deurklink vast waar net jopie met zn handen aan heeft gezeten, maar iedereen vergeet dat jopie zich graag om de 10 minuten aan zn harige reet/zak krabt..handen-wasinstructies
die heeft mn kleine van 3 nog niet meer nodig
Kijk, dat is wel een nuttige maatregel (als je ALLES uitroeit) maar wel erg duurquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en daar is het wel voor![]()
[..]
we hebben ook een dame rondlopen die 2 keer per dag alle deurklinken, trapleuning en lift met een desinfecterend doekje afneemt.![]()
nee, wij blijven hier wel tacokuch vrij
http://www.gva.be/nieuws/(...)iet-tegen-griep.aspxquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en daar is het wel voor![]()
[..]
we hebben ook een dame rondlopen die 2 keer per dag alle deurklinken, trapleuning en lift met een desinfecterend doekje afneemt.![]()
nee, wij blijven hier wel tacokuch vrij
je mag mijn knop..... nah, laat maar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kijk, dat is wel een nuttige maatregel (als je ALLES uitroeit) maar wel erg duur
ik wil ook wel 8 uur per dag deuren en knopjes poetsen
I can clean the chrome...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je mag mijn knop..... nah, laat maar.![]()
post van 10:12
Toyboyquote:
Werkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toyboy
wat doe jij uit mijn bed?
nou zegquote:
Ja dat heb ik ook wel eensquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:40 schreef Muck het volgende:
Je sessie was vastgekoppeld aan een ander IP dan waaronder je nu online bent. Om die reden word je nu uitgelogd. Als je opnieuw wilt inloggen, kun je dat hier doen.
Ik denk het jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
stiekum populair bij een afschuiver![]()
muck, hoe is het nu?
irritant is datquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou zeg
Ongehoord![]()
[..]
Ja dat heb ik ook wel eens
en dan heb ik vaak erna dat ik 5 keer moet inloggenquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik denk het ja
En het gaat, mja, wel okee
Mogguh slaaiversnipperaarquote:
checkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan heb ik vaak erna dat ik 5 keer moet inloggen
Ik meen me iets met appeltjes te herrinnerenquote:
Dat was toch in een sprookje, die vergiftigde appelquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik meen me iets met appeltjes te herrinneren
wat, wil je klonk vergiftigen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat was toch in een sprookje, die vergiftigde appel
pommepomme in het geval van klonkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
Uh nee
Maar geloof wel dat hij een verkeerde appel gegeten heeft. Of zijn tomtom kan de weg hierheen niet meer vinden
./wavequote:
Zo'n mod die zich verheven voelt. En mij steeds er uit stemt.quote:
Randstadquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:55 schreef Pheno het volgende:
Oh enUtrecht
Bijna te laat bij een klant door die kutfiles daar.
Dat sowieso. Echt, een 2-baans weg, geen opritten, geen afritten. Waarom de neuk sta je stil? Faalhazen.quote:
oud dametje: ga jij maar voorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat sowieso. Echt, een 2-baans weg, geen opritten, geen afritten. Waarom de neuk sta je stil? Faalhazen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat sowieso. Echt, een 2-baans weg, geen opritten, geen afritten. Waarom de neuk sta je stil? Faalhazen.
Kunnen ze fijn aansluiten in de filequote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:08 schreef Pheno het volgende:
Laat ze die zondagrijders maar mooi in de randstad houden
helaas, dat zijn die provinciaaltjes die komen werken in de randstad maar er niet wonen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:08 schreef Pheno het volgende:
Laat ze die zondagrijders maar mooi in de randstad houden
Nee, die van stad tot stad rijden in dit gevalquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
helaas, dat zijn die provinciaaltjes die komen werken in de randstad maar er niet wonen.
Forenzen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
helaas, dat zijn die provinciaaltjes die komen werken in de randstad maar er niet wonen.
quote:
Ik ben helderziend!quote:
je wachtte speciaal op mij?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:12 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Ik ben helderziend!Ik wist dat het in me zat!
Ja, omdat jij speciaal voor mij bent terug gekomenquote:
dat laten wij Randstedelingen doen door provinciaaltjesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die van stad tot stad rijden in dit geval
Die provinciaaltjes waar je het over hebt zijn dan allang op het werk.
hoiquote:
quote:
zo kan je ze ook noemen, of jostiesquote:
Liefde...Jeweetzquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, omdat jij speciaal voor mij bent terug gekomen
Ik jou ook hoorquote:
sst ik ookquote:
ik dacht al waar blijft ie, heeft hij geen honger meerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:15 schreef Pheno het volgende:
Randstad, altijd vol van zichzelfMaar ondertussen vol staan
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Liefde...Jeweetz
[..]
Ik jou ook hoor
quote:
quote:
Ik eet dan ook een boterham met speculoos crunchyquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:19 schreef wel.o.k het volgende:
ik dacht al waar blijft ie, heeft hij geen honger meermaar daar was hij toch.
elleuquote:
Die wil ik proevenquote:
Je komt maar langs .quote:
LLquote:
Als ik dan toch zo ver moet reizen, maak je dan sushi voor mequote:
Denk aan die foto!quote:
Sushi met speculoos, even proberenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik dan toch zo ver moet reizen, maak je dan sushi voor me
dat ene hapje speculoos past er wel bij
Nee dat vroeg ik nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sushi met speculoos, even proberen
Blegh susi...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee dat vroeg ik niet
Ik eet je sushi op en probeer daarna (of ervoor) de speculoos
Jij mag niet op de secret KoffieSushiCombo meet zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Blegh susi...
Cup noodles ftw
Alleen als er Noodles zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij mag niet op de secret KoffieSushiCombo meet zijn
je bent gek,quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Blegh susi...
Cup noodles ftw
welke?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:29 schreef Pheno het volgende:
vandaag staat er wel weer vis op het menu, maar dat zal geen verrassing zijn
vergeet ik niet moet ik alleen van de andere pc doenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Denk aan die foto!
(ja je hebt vanalles te doen, weet ik)
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Zalm dat bij papier is geweest: gerookte.quote:
hoaxquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je bent gek,
maar die noodles zijn lekker en snel (oftewel: snel lekker)
gaan we foto's uitwisselen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vergeet ik niet moet ik alleen van de andere pc doen
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sushi met speculoos, even proberen
Oh lekkerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zalm dat bij papier is geweest: gerookte.
Okay, er worden mensen ongeduldigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vergeet ik niet moet ik alleen van de andere pc doen
gf heeft een pic die ik kwijt benquote:
wij nietquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gf heeft een piK die ik kwijt ben
las hetquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Okay, er worden mensen ongeduldig
[..]
wel meer dan 1quote:gf heeft een pic die ik kwijt ben
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ga je weer hangen aan een paal?
jij die van mij ook nietquote:
jij wil niet ruilen, ik misschien welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ja je hebt er een hoop die ik niet (meer) hebquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
las het![]()
[..]
wel meer dan 1
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij wil niet ruilen, ik misschien wel
nicole
wheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moet me maar pmen welke je kwijt bentquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja je hebt er een hoop die ik niet (meer) heb
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Gewoon wasabi er in het mensgel doen voor je ze in de oven doet. Klaar.quote:
ik zal het mijn kinderen eens voorzetten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon wasabi er in het mensgel doen voor je ze in de oven doet. Klaar.
klinkt lekkuhquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:52 schreef Pheno het volgende:
Ik heb hier wasabi sojaboontjes om te snacken
je wilt dus niet delenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:57 schreef Pheno het volgende:
Ik neem ze mee naar de meet. Oh wacht, never mind.
zolang je ze maar niet opstuurt met de postquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:57 schreef Pheno het volgende:
Ik neem ze mee naar de meet. Oh wacht, never mind.
In mijn geval: ouders nadoenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:02 schreef Pheno het volgende:
Ik vraag me eerder af waarom mensen beginnen met roken
stressquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:02 schreef Pheno het volgende:
Ik vraag me eerder af waarom mensen beginnen met roken
Geen last van. Vrije tijd moet je maken.quote:
Had jij toen je jong was zo veel stress dan?quote:
Stress is niet altijd gerelateerd aan vrije tijd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen last van. Vrije tijd moet je maken.
Wel gerelateerd aan de dingen die je doet. EN ontspanning doe je in vrije tijd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Stress is niet altijd gerelateerd aan vrije tijd.
Een partner die net aan de dood ontsnapt is geeft ook stress...
zo is een familielid van JF weer begonnen
ik ben begonnen toen ik geld had overgemaakt naar een leverancier in england en het geld was verdwenenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen last van. Vrije tijd moet je maken.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Had jij toen je jong was zo veel stress dan?
In je vrije tijd had je kunnen zoekenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben begonnen toen ik geld had overgemaakt naar een leverancier in england en het geld was verdwenen![]()
6 weken later stond het ineens weer terug op mijn rekening
aartiquote:
hoe denk je dat het geld weer is terug gekomenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
In je vrije tijd had je kunnen zoeken
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:11 schreef DaMart het volgende:
Zo, ik geloof dat ik de oplossing voor mijn computerproblemen gevonden heb. Net gebeld en hij is op voorraad.
*iets met paardenhoofden?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe denk je dat het geld weer is terug gekomen
Via een bankoverboekingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe denk je dat het geld weer is terug gekomen
Vind ik ookquote:
Hoi Muckquote:
HDMI? Of zit er helemaal niets meer op? Al zit er op de tv nu vaak ook een VGA ingangquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Alleen jammer dat er geen S-video-uitgang op zit, maar dat hebben de meeste videokaarten tegenwoordig al niet meer.
quote:
Er zit VGA op en DVI... tv heeft ook wel DVI, maar dan moet ik een DVI-kabel van 20 meter hebben om vanaf pc bij tv te komen... en de S-video ligt er nou alquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
HDMI? Of zit er helemaal niets meer op? Al zit er op de tv nu vaak ook een VGA ingang
ik rook pas vanaf mijn 30ste ofzoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:21 schreef Pheno het volgende:
Nooit begonnen, ik kan al niet tegen de lucht. Ook vast een van de redenen dat uitgaan niet snel gedaan werd, want roken was stoer
Kappen daar weer mee danquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik rook pas vanaf mijn 30ste ofzo![]()
dan is het dus niet om stoer te doen
eigenlijk wel jaquote:
ga zo naar benedenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
Fanmail
schiet eens op met mailen GF
die van mij rookt net zoveel sigaretten als ikquote:
een foutje mag iedereen makenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat wel ja![]()
ze is tenslotte met me getrouwd
Ah, je was mij voor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een foutje mag iedereen maken
Gewoon doen. Nu wegpleuren en klaarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja![]()
wil alleen niet zo lukken
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een foutje mag iedereen maken
ze heeft ook een foutje gemaakt, ik ben haar 2de manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ze heeft ook een foutje gemaakt, ik ben haar 2de man![]()
hakom maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
[..]
[..]
hakom maar
Ach, het volgende foutje is ook met een scheiding op te lossen tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
stupidity has become as common as common sense was before
[..]
[..]
hakom maar
De scheiding was haar foutje. </inkopper>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, het volgende foutje is ook met een scheiding op te lossen toch![]()
![]()
Je msn'ed met een vrouw?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Er wordt weer veel te veel aandacht, tijd, energie en tekst besteed aan vrouwen. En bandbreedte.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:00 schreef Pheno het volgende:
Waaro moeten kinderen gaan janken als je net iemand aan de telefoon hebt? Dat wordt duct tape.
dat is genetisch bepaald.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:00 schreef Pheno het volgende:
Waaro moeten kinderen gaan janken als je net iemand aan de telefoon hebt? Dat wordt duct tape.
Ik sla ze nietquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Er wordt weer veel te veel aandacht, tijd, energie en tekst besteed aan vrouwen. En bandbreedte.
wie gaat er anders mijn sokken wassen, zorgen dat het eten op tafel staat als ik thuis kom en de overhemden gestreken in de kast hangen?quote:
1. jijzelfquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
wie gaat er anders
1. mijn sokken wassen,
2. zorgen dat het eten op tafel staat als ik thuis kom en
3. de overhemden gestreken in de kast hangen?
Daar heb je toch kinderen voor?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
wie gaat er anders mijn sokken wassen, zorgen dat het eten op tafel staat als ik thuis kom en de overhemden gestreken in de kast hangen?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1. jijzelf
2. de bezorg-allochtoon
3. niemand. Dat is namelijk niet nodig
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb je toch kinderen voor?
Enig ander nut hebben ze niet
Hoezo dat? Ik ben er niet voorgesprongen hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Muck.
Je zit toch niet op je werk of school, afhankelijk van de trein om naar huis te komen straks he?.
Je sprong te laat en je ligt er nu achter?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik ben er niet voorgesprongen hoor.
In bepaalde delen van het land heeft het treinverkeer geen springers nodig om plat te gaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Je kunt beter zeggen wanneer het daar wel eens rijdt. Mijn God, wat die lui daar aan het doen zijn weet niemand. In het half jaar dat mijn vrouw daar gewerkt heeft in d ebuurt heb ik haar echt tig keer moeten ophalen. En wegbrengen. Even een omleiding om mezelf ook nog naar het werk te brengen voor 9 uur (toen nog voor de klas, die cursisten willen niet om 7 uur beginnen).quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In bepaalde delen van het land heeft het treinverkeer geen springers nodig om plat te gaanIk hoorde dat het op Arnhem - Winterswijk weer te doen is vandaag?
1 echt nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1. jijzelf
2. de bezorg-allochtoon
3. niemand. Dat is namelijk niet nodig
nadeel van kinderen is dat er iets van microsoft inzit.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb je toch kinderen voor?
Enig ander nut hebben ze niet
Flikker ze dan maar weg, zonde van je tijd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
nadeel van kinderen is dat er iets van microsoft inzit.
het duurt jaren voor ze iets echt goed kunnen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In bepaalde delen van het land heeft het treinverkeer geen springers nodig om plat te gaanIk hoorde dat het op Arnhem - Winterswijk weer te doen is vandaag?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:19 schreef Pheno het volgende:
Zijn jonkies van pinguins ook van Microsoft?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Flikker ze dan maar weg, zonde van je tijd.
Over een jaar is er toch weer een nieuwe versie.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:23 schreef Pheno het volgende:
En waar haal je de servicepack vandaan?
Dan ben je alleen je schoen verloren tussen het wissel, want er was een sein- en wisselstoring, maar die is opgelost inmiddels. Je schoen is op te halen bij de afdeling 'Gevonden voorwerpen' in Utrechtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
En deels in Rotterdam, Amsterdam en EIndhovenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ben je alleen je schoen verloren tussen het wissel, want er was een sein- en wisselstoring, maar die is opgelost inmiddels. Je schoen is op te halen bij de afdeling 'Gevonden voorwerpen' in Utrecht.
Ik dacht dat dat alleen in Utrecht zatquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En deels in Rotterdam, Amsterdam en EIndhoven
Kan, maar zijn schoen nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat alleen in Utrecht zat.
eh, jawel, ik werk tot 8 uur vanavondquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Muck.
Je zit toch niet op je werk of school, afhankelijk van de trein om naar huis te komen straks he?.
Nee, precies op tijd, ik sprong erinquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je sprong te laat en je ligt er nu achter?
ik moest toch even lachenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:42 schreef JortK het volgende:
ik verdiende vorig jaar m'n geld met pijpen
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:42 schreef JortK het volgende:
ik verdiende vorig jaar m'n geld met pijpen
ik nietquote:
om zandkasteel te maken?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:54 schreef Ladylike het volgende:
Verrek
half uurtje voor mij
laptop oppikken, blik tabak niet vergeten en dan naar mn ventje en zn ma
Jahquote:
Buhbyequote:
Collegaquote:
quote:
je zei komtquote:
fritsquote:
Fhaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef Fha het volgende:
Kom je thuis, ben je ontslagenhelluh
nu baan wel weer terug, maar jesus.
Heyquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef Fha het volgende:
WTFquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef Fha het volgende:
Als jesus?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef Fha het volgende:
Ik had dinsdag twee cliënten gekregen waar ik moest werken. Sinds dinsdag probeer ik die dus te bereiken om afspraken te maken wanneer ik kan komen. Maar de ene werd gewoon nooit opgenomen, de andere had de telefoon uit staan.quote:
Eerlijk gezegd heb ik nu helemaal geen motivatie meer om voor hun te werken als ze zo me meteen ontslaan zonder eerst te checken wat er aan de hand is.quote:
Danku. Naar huis gaan-zequote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:24 schreef MaleDuck het volgende:
nou succes ermee Fha!weer terug uit Zeeland trouwens, maar ga zo lekker naar huis
Heel fijnquote:
kan ik me heel goed voorstellen jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik nu helemaal geen motivatie meer om voor hun te werken als ze zo me meteen ontslaan zonder eerst te checken wat er aan de hand is.Maargoed, geld
mooi kut dusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik had dinsdag twee cliënten gekregen waar ik moest werken. Sinds dinsdag probeer ik die dus te bereiken om afspraken te maken wanneer ik kan komen. Maar de ene werd gewoon nooit opgenomen, de andere had de telefoon uit staan.
Kom ik vandaag thuis (mijn telefoon was 's ochtends al uitgevallen omdat de bat. leeg was) en ik ram mijn telefoon in de oplader.. 20 gemiste oproepen + een voicemail dat een van mijn clienten is overgestapt naar de concurrent omdat ik mijn werk niet doe en ik dus mijn baan kwijt ben en dat ik hem moet bellen.
Dus ik bel natuurlijk meteen terug..krijg ik dus keihard op mijn flikker omdat die man al twee weken zit te wachten tot er iemand komt (uhm ik heb zijn adres net twee dagen, wiens schuld is dat dan?) en dat hij dus is overgestapt en ik dus mijn baan kwijt ben en hij dus de andere client ook van me af heeft geschreven natuurlijk. En dat ik nu bij het WMO kantoor hiero (whatever that may be) besproken ben en dat houdt dus blijkbaar in dat je dan dus een probleem hebt want dan kom je dus niet meer aan de bak.
Dus ik uitleggen.. ja hallo als mensen niet opnemen dan houdt het een beetje op heh, dat is niet mijn schuld. Zegt hij "ja dan moet je langsgaan". Nouja dan hadden ze me dat ook best mogen vertellen dat ik dan langs moet gaan.. dat doe ik zelf niet nee want weet ik veel wat mensen al aan het doen zijn, misschien stoor ik ze wel vet erg.
Nou uiteindelijk toch mijn baan terug gekregen en ik moest maar even zelf WMO kantoor bellen om te regelen dat het daar ook recht getrokken word.
Nou kom je ook thuis na een zware dag school hoorschrok me de tering.
Ik ken hetquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik nu helemaal geen motivatie meer om voor hun te werken als ze zo me meteen ontslaan zonder eerst te checken wat er aan de hand is.Maargoed, geld
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:24 schreef MaleDuck het volgende:
nou succes ermee Fha!weer terug uit Zeeland trouwens, maar ga zo lekker naar huis
anders moet je gewoon gaan kijken voor een andere jobquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |