slaap zequote:
Jij ook truste alvastquote:
shit was net niet snel genoeg met mijn editquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij ook truste alvast
En tot vanmiddag hoor
Morgen ook wel weer
Best lang geleden dat ik er zo veel had op een dagquote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 14-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 064 Ladylike
02. 061 Fha
03. 053 goldfinger1963
04. 043 wel.o.k
05. 040 Pheno
06. 028 marcb1974
07. 025 john-frusciante
08. 025 MaleDuck
09. 019 DaMart
10. 018 Dr_Flash
11. 017 MPG
12. 013 OA
13. 012 Papierversnipperaar
14. 006 Nijns
15. 005 vrolijke-frits
16. 004 Kuukske
17. 003 Pien85
18. 002 Aarti
19. 002 VergaderEend
20. 001 cablegunmaster
Reeks-statistieken!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
dan zal ik hem gaan aanpassen
Sorry, maar 8~9 minuten om een wiki aan te passen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo wiki is ook aangepast
Niet iedereen is zo snel als jij pinguinquote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Sorry, maar 8~9 minuten om een wiki aan te passen?
skipper, kowalski, rico en junior.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:46 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh!
[..]
Niet iedereen is zo snel als jij pinguin
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:48 schreef wel.o.k het volgende:
[gf-mode]
![]()
![]()
![]()
[/gf-mode]
goede morgen deze morgen met een geluk bij een ongeluk.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
skipper, kowalski, rico en junior.
ik vraag me af wie hij is
was iets later op het werk vandaag.quote:
ha ha, ja die. elke avond na huis anubis op jetixquote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wie van de 3 4 ?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
was iets later op het werk vandaag.![]()
haal ik een bestel busje in blijkt er een volvo station van de vrienden van de klpd voor te rijden.![]()
a44 is nogal donker dus die had ik niet gezien.![]()
gelijk gas los laten en terug zakken naar toegestane snelheid.![]()
komen direct achter mij aan en ja hoor "stop politie" "volgen".
bij de eerste bezine pomp, "goede morgen meneer ik zal me even voorstellen ........ wij reden nogal hard he?"![]()
lang verhaal kort: ze konden geen meting doen dus ik kreeg een waarschuwing
anubis? jetix?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ha ha, ja die. elke avond na huis anubis op jetix
eigenlijk nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]je moet ook niet te hard rijden...
En kom je bij wegmisbruikers?
komt vanaf een jaar of 6quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
anubis? jetix?
zegt me niks... zal mn dochter nog wel te klein voor zijn...
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:02 schreef MaleDuck het volgende:
ik ben er weer vandoor...
Vandaag voor de zaak naar zeeland
Jammer... had wel eens willen zien dat ze geen meting konden doen...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eigenlijk niet![]()
wegmisbruikers? ik rijd heel netjes hoor, en snel.
[..]
komt vanaf een jaar of 6![]()
huis anubis heel spannend voor hen.
Oh jaquote:
is dat geen herhaling dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja
Kan iemand ff de aflevering van wegmisbruikers voor me opnemen? Er schijnen 5 Ferrari's aan de kant gezet te worden![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
kuch proest snotter ... en goeie morgen allemaal :d
Dat verhaal is een essential classic in PTAquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:15 schreef wel.o.k het volgende:
gevonden
http://www.autojunk.nl/20(...)is-in-beslag-genomen
en waar anders dan maastricht
en ze reden harder
eehm pta... prive trein artikel?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat verhaal is een essential classic in PTAKomt iedere zoveel tijd wel weer een keer terug, net als "twee keer de helft" en "Leuke (matige) grap op een rommelmarkt". En zo nog wel een paar dingen
fijne voorhoodsholte onsteking gehad ...quote:
oeh niet leukquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
fijne voorhoodsholte onsteking gehad ...
zeker niet nee ..quote:
wie zeurtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:49 schreef Ladylike het volgende:
Moguh![]()
Druk druk druk
en er komt alleen maar meer geloof ik
help
Ikke ikke ikkequote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:49 schreef Ladylike het volgende:
Moguh![]()
Druk druk druk
en er komt alleen maar meer geloof ik
help
wie zeurt wordt overgeslagen?quote:
Kijk, en daar gaat het dus misquote:Daarnaast zouden mannen en vrouwen verschillende behoeften hebben als het om een partner gaat. Maar, zegt Ewijk, als je je eigen behoeften wilt vervullen, zul je eerst de ander moeten geven wat ze nodig heeft.
Mogguhquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Hey Ll, paalleunert
![]()
[..]
wie zeurt wordt overgeslagen?
Mij niet aansteken hequote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ennu ben ik nog steeds niet beter...
er is een verschil tussen willen en nodig hebbenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ouwen-versieren.html
[..]
Kijk, en daar gaat het dus misDat moet van twee kanten komen
Ja, bij jou jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er is een verschil tussen willen en nodig hebben
* wel.o.k doet snel aandelen paracetamol kopen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ennu ben ik nog steeds niet beter...
iets geven, aandacht? drankje?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ouwen-versieren.html
[..]
Kijk, en daar gaat het dus misDat moet van twee kanten komen
o ja, dat was het.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
ohIk dacht "krijgt een beurt"
Nou dan laat maar![]()
je bent al heet genoeg nu?quote:[..]
Mij niet aansteken he
mag pas NA maandag
nue dat ging wel goed, gaat over vrouwen versieren.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:51 schreef Ladylike het volgende:
en er zit een fout in die zin zodat hij verkeerd begrepen wordt merk ik
Daarnaast zouden mannen en vrouwen verschillende behoeften hebben als het om een partner gaat. Maar, zegt Ewijk, als je je eigen behoeften wilt vervullen, zul je eerst de ander moeten geven wat zehij of zij nodig heeft.
Moet maandag helpen mn laminaat te leggenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k doet snel aandelen paracetamol kopen.
[..]
iets geven, aandacht? drankje?
hoi, ken ik jou niet ergens van? iets drinken? gaat toch altijd goed dan?
[..]
o ja, dat was het.
in dat geval...
[..]
je bent al heet genoeg nu?
heb het gelezen. ik heb het ook alleen maar over de laatste zinquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nue dat ging wel goed, gaat over vrouwen versieren.
Zou je denkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:54 schreef wel.o.k het volgende:
iets geven, aandacht? drankje?
hoi, ken ik jou niet ergens van? iets drinken? gaat toch altijd goed dan?
Het hele verhaal is geschreven door een vrouw, die zich een mannennaam aanmeet, en je mag dit helemaaaaaaal niet inconsequent noemen, En alles ligt aan de mannen, die doen alles verkeerd.quote:"De meeste mannen hebben niet door wat aantrekkelijk gedrag is. Ze snappen niet dat bijvoorbeeld de vraag: 'wat vind jij nu van mij' laat zien dat ze zich afhankelijk opstellen."
"Ook denken ze dat ze moeten trakteren en cadeautjes moeten kopen om in de smaak te vallen",
dan klopt het wel ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb het gelezen. ik heb het ook alleen maar over de laatste zin
mannen zijn heel simpel, ze willen maar 1 ding.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou je denkenMaar even daarboven staat dan weer:
[..]
Het hele verhaal is geschreven door een vrouw, die zich een mannennaam aanmeet, en je mag dit helemaaaaaaal niet inconsequent noemen, En alles ligt aan de mannen, die doen alles verkeerd.
normaal niet maar als ie 2 of 3 x niet is aangepast dan welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:26 schreef Pheno het volgende:
Sorry, maar 8~9 minuten om een wiki aan te passen?
Ja, bier. En voetbalquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:12 schreef wel.o.k het volgende:
mannen zijn heel simpel, ze willen maar 1 ding.
Ik had jou niet gezienquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
normaal niet maar als ie 2 of 3 x niet is aangepast dan wel
Dat zijn al 2 eisenquote:
dus dan zit je op je knieënquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet maandag helpen mn laminaat te leggen
kan dan niet ziek zijn
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
normaal niet maar als ie 2 of 3 x niet is aangepast dan wel
quote:
dan ben ik geen man.quote:
en een paalquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus dan zit je op je knieën![]()
[..]
GF, man met ton tafels
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus dan zit je op je knieën![]()
[..]
GF, man met ton tafels
verwend worden door een vrouwquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mannen zijn heel simpel, ze willen maar 1 ding.
oh, was die ook van jou?quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]jaja
![]()
Kom je kijken?
al denk ik dat JF en mn schoonpa op hun knieen zitten en ik aangeef, afteken, zaag, poets en meubels verschuif![]()
Zoiets is mijn uitzicht maandag [ afbeelding ]
ik jouw ook nietquote:
maar dan in 2voudquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]jaja
![]()
Kom je kijken?
al denk ik dat JF en mn schoonpa op hun knieen zitten en ik aangeef, afteken, zaag, poets en meubels verschuif![]()
Zoiets is mijn uitzicht maandag [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oh, was die ook van jou?
dus Ll hangt aan jouw paal
Gelukkig heeft alleen fred een decolletequote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig heeft alleen fred een decollete
toen ik eigen baas was had ik daar geen tijd voorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga weer verder met de binnenkant van mijn oogleden te bekijken![]()
laters
Jij sliep toch 's nachts of niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toen ik eigen baas was had ik daar geen tijd voor![]()
wat deed ik fout?
tot laat boekhouding, planning maken of gewoon werk wat niet tijdens kantoor uren kan en dan 's nachts wakker liggen hoe je alles moet afkrijgen, gefinancierd, verzekerd of id.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij sliep toch 's nachts of niet?
Dat is vrij normaal met een eigen zaakquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tot laat boekhouding, planning maken of gewoon werk wat niet tijdens kantoor uren kan
Dat je soms wakker ligt is ook normaal maar toch klopt het niet als het te vaak gebeurtquote:en dan 's nachts wakker liggen hoe je alles moet afkrijgen, gefinancierd, verzekerd of id.
quote:Top 100 van maandag 12 oktober 2009
044. 090 Papierversnipperaar
047. 085 goldfinger1963
quote:Top 100 van dinsdag 13 oktober 2009
64. 075 goldfinger1963
70. 072 Pheno
quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal met een eigen zaak
[..]
Dat je soms wakker ligt is ook normaal maar toch klopt het niet als het te vaak gebeurt
quote:
Mogguh Marcquote:
stiekum populair bij een afschuiverquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:10 schreef Muck het volgende:
Merkwaardig... 2 klanten aan de lijn gehad, die allebei naar me doorverbonden zijn, maar helemaal niet bij mij moeten zijn
Sorriequote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:10 schreef Muck het volgende:
Merkwaardig... 2 klanten aan de lijn gehad, die allebei naar me doorverbonden zijn, maar helemaal niet bij mij moeten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe oud denken ze dat we zijn
en de kraan laten lopen tot je handen droog zijn, een beter milieu.....nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
wat er nu weer op de wc hangt...Das handig joh, want werkt niet tegen de tacokuchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe oud denken ze dat we zijn
en de kraan laten lopen tot je handen droog zijn, een beter milieu.....
stupidity has become as common as common sense was before
en daar is het wel voorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das handig joh, want werkt niet tegen de tacokuch
we hebben ook een dame rondlopen die 2 keer per dag alle deurklinken, trapleuning en lift met een desinfecterend doekje afneemt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:22 schreef Ladylike het volgende:
Waterbesparing ftw...
en dan loop je van de wc af en pak je de deurklink vast waar net jopie met zn handen aan heeft gezeten, maar iedereen vergeet dat jopie zich graag om de 10 minuten aan zn harige reet/zak krabt..handen-wasinstructies
die heeft mn kleine van 3 nog niet meer nodig
Kijk, dat is wel een nuttige maatregel (als je ALLES uitroeit) maar wel erg duurquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en daar is het wel voor![]()
[..]
we hebben ook een dame rondlopen die 2 keer per dag alle deurklinken, trapleuning en lift met een desinfecterend doekje afneemt.![]()
nee, wij blijven hier wel tacokuch vrij
http://www.gva.be/nieuws/(...)iet-tegen-griep.aspxquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en daar is het wel voor![]()
[..]
we hebben ook een dame rondlopen die 2 keer per dag alle deurklinken, trapleuning en lift met een desinfecterend doekje afneemt.![]()
nee, wij blijven hier wel tacokuch vrij
je mag mijn knop..... nah, laat maar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kijk, dat is wel een nuttige maatregel (als je ALLES uitroeit) maar wel erg duur
ik wil ook wel 8 uur per dag deuren en knopjes poetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |