Je kunt beter zeggen wanneer het daar wel eens rijdt. Mijn God, wat die lui daar aan het doen zijn weet niemand. In het half jaar dat mijn vrouw daar gewerkt heeft in d ebuurt heb ik haar echt tig keer moeten ophalen. En wegbrengen. Even een omleiding om mezelf ook nog naar het werk te brengen voor 9 uur (toen nog voor de klas, die cursisten willen niet om 7 uur beginnen).quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In bepaalde delen van het land heeft het treinverkeer geen springers nodig om plat te gaanIk hoorde dat het op Arnhem - Winterswijk weer te doen is vandaag?
1 echt nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1. jijzelf
2. de bezorg-allochtoon
3. niemand. Dat is namelijk niet nodig
nadeel van kinderen is dat er iets van microsoft inzit.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb je toch kinderen voor?
Enig ander nut hebben ze niet
Flikker ze dan maar weg, zonde van je tijd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
nadeel van kinderen is dat er iets van microsoft inzit.
het duurt jaren voor ze iets echt goed kunnen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In bepaalde delen van het land heeft het treinverkeer geen springers nodig om plat te gaanIk hoorde dat het op Arnhem - Winterswijk weer te doen is vandaag?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:19 schreef Pheno het volgende:
Zijn jonkies van pinguins ook van Microsoft?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Flikker ze dan maar weg, zonde van je tijd.
Over een jaar is er toch weer een nieuwe versie.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:23 schreef Pheno het volgende:
En waar haal je de servicepack vandaan?
Dan ben je alleen je schoen verloren tussen het wissel, want er was een sein- en wisselstoring, maar die is opgelost inmiddels. Je schoen is op te halen bij de afdeling 'Gevonden voorwerpen' in Utrechtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik ben er niet voorgesprongen hoor.
En deels in Rotterdam, Amsterdam en EIndhovenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ben je alleen je schoen verloren tussen het wissel, want er was een sein- en wisselstoring, maar die is opgelost inmiddels. Je schoen is op te halen bij de afdeling 'Gevonden voorwerpen' in Utrecht.
Ik dacht dat dat alleen in Utrecht zatquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En deels in Rotterdam, Amsterdam en EIndhoven
Kan, maar zijn schoen nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat alleen in Utrecht zat.
eh, jawel, ik werk tot 8 uur vanavondquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Muck.
Je zit toch niet op je werk of school, afhankelijk van de trein om naar huis te komen straks he?.
Nee, precies op tijd, ik sprong erinquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je sprong te laat en je ligt er nu achter?
ik moest toch even lachenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:42 schreef JortK het volgende:
ik verdiende vorig jaar m'n geld met pijpen
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:42 schreef JortK het volgende:
ik verdiende vorig jaar m'n geld met pijpen
ik nietquote:
om zandkasteel te maken?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:54 schreef Ladylike het volgende:
Verrek
half uurtje voor mij
laptop oppikken, blik tabak niet vergeten en dan naar mn ventje en zn ma
Jahquote:
Buhbyequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |