./wavequote:
Zo'n mod die zich verheven voelt. En mij steeds er uit stemt.quote:
Randstadquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:55 schreef Pheno het volgende:
Oh enUtrecht
Bijna te laat bij een klant door die kutfiles daar.
Dat sowieso. Echt, een 2-baans weg, geen opritten, geen afritten. Waarom de neuk sta je stil? Faalhazen.quote:
oud dametje: ga jij maar voorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat sowieso. Echt, een 2-baans weg, geen opritten, geen afritten. Waarom de neuk sta je stil? Faalhazen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat sowieso. Echt, een 2-baans weg, geen opritten, geen afritten. Waarom de neuk sta je stil? Faalhazen.
Kunnen ze fijn aansluiten in de filequote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:08 schreef Pheno het volgende:
Laat ze die zondagrijders maar mooi in de randstad houden
helaas, dat zijn die provinciaaltjes die komen werken in de randstad maar er niet wonen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:08 schreef Pheno het volgende:
Laat ze die zondagrijders maar mooi in de randstad houden
Nee, die van stad tot stad rijden in dit gevalquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
helaas, dat zijn die provinciaaltjes die komen werken in de randstad maar er niet wonen.
Forenzen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
helaas, dat zijn die provinciaaltjes die komen werken in de randstad maar er niet wonen.
quote:
Ik ben helderziend!quote:
je wachtte speciaal op mij?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:12 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Ik ben helderziend!Ik wist dat het in me zat!
Ja, omdat jij speciaal voor mij bent terug gekomenquote:
dat laten wij Randstedelingen doen door provinciaaltjesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die van stad tot stad rijden in dit geval
Die provinciaaltjes waar je het over hebt zijn dan allang op het werk.
hoiquote:
quote:
zo kan je ze ook noemen, of jostiesquote:
Liefde...Jeweetzquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, omdat jij speciaal voor mij bent terug gekomen
Ik jou ook hoorquote:
sst ik ookquote:
ik dacht al waar blijft ie, heeft hij geen honger meerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:15 schreef Pheno het volgende:
Randstad, altijd vol van zichzelfMaar ondertussen vol staan
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Liefde...Jeweetz
[..]
Ik jou ook hoor
quote:
quote:
Ik eet dan ook een boterham met speculoos crunchyquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:19 schreef wel.o.k het volgende:
ik dacht al waar blijft ie, heeft hij geen honger meermaar daar was hij toch.
elleuquote:
Die wil ik proevenquote:
Je komt maar langs .quote:
LLquote:
Als ik dan toch zo ver moet reizen, maak je dan sushi voor mequote:
Denk aan die foto!quote:
Sushi met speculoos, even proberenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik dan toch zo ver moet reizen, maak je dan sushi voor me
dat ene hapje speculoos past er wel bij
Nee dat vroeg ik nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sushi met speculoos, even proberen
Blegh susi...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee dat vroeg ik niet
Ik eet je sushi op en probeer daarna (of ervoor) de speculoos
Jij mag niet op de secret KoffieSushiCombo meet zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Blegh susi...
Cup noodles ftw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |