Collegaquote:
quote:
je zei komtquote:
fritsquote:
Fhaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef Fha het volgende:
Kom je thuis, ben je ontslagenhelluh
nu baan wel weer terug, maar jesus.
Heyquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef Fha het volgende:
WTFquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef Fha het volgende:
Als jesus?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef Fha het volgende:
Ik had dinsdag twee cliënten gekregen waar ik moest werken. Sinds dinsdag probeer ik die dus te bereiken om afspraken te maken wanneer ik kan komen. Maar de ene werd gewoon nooit opgenomen, de andere had de telefoon uit staan.quote:
Eerlijk gezegd heb ik nu helemaal geen motivatie meer om voor hun te werken als ze zo me meteen ontslaan zonder eerst te checken wat er aan de hand is.quote:
Danku. Naar huis gaan-zequote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:24 schreef MaleDuck het volgende:
nou succes ermee Fha!weer terug uit Zeeland trouwens, maar ga zo lekker naar huis
Heel fijnquote:
kan ik me heel goed voorstellen jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik nu helemaal geen motivatie meer om voor hun te werken als ze zo me meteen ontslaan zonder eerst te checken wat er aan de hand is.Maargoed, geld
mooi kut dusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik had dinsdag twee cliënten gekregen waar ik moest werken. Sinds dinsdag probeer ik die dus te bereiken om afspraken te maken wanneer ik kan komen. Maar de ene werd gewoon nooit opgenomen, de andere had de telefoon uit staan.
Kom ik vandaag thuis (mijn telefoon was 's ochtends al uitgevallen omdat de bat. leeg was) en ik ram mijn telefoon in de oplader.. 20 gemiste oproepen + een voicemail dat een van mijn clienten is overgestapt naar de concurrent omdat ik mijn werk niet doe en ik dus mijn baan kwijt ben en dat ik hem moet bellen.
Dus ik bel natuurlijk meteen terug..krijg ik dus keihard op mijn flikker omdat die man al twee weken zit te wachten tot er iemand komt (uhm ik heb zijn adres net twee dagen, wiens schuld is dat dan?) en dat hij dus is overgestapt en ik dus mijn baan kwijt ben en hij dus de andere client ook van me af heeft geschreven natuurlijk. En dat ik nu bij het WMO kantoor hiero (whatever that may be) besproken ben en dat houdt dus blijkbaar in dat je dan dus een probleem hebt want dan kom je dus niet meer aan de bak.
Dus ik uitleggen.. ja hallo als mensen niet opnemen dan houdt het een beetje op heh, dat is niet mijn schuld. Zegt hij "ja dan moet je langsgaan". Nouja dan hadden ze me dat ook best mogen vertellen dat ik dan langs moet gaan.. dat doe ik zelf niet nee want weet ik veel wat mensen al aan het doen zijn, misschien stoor ik ze wel vet erg.
Nou uiteindelijk toch mijn baan terug gekregen en ik moest maar even zelf WMO kantoor bellen om te regelen dat het daar ook recht getrokken word.
Nou kom je ook thuis na een zware dag school hoorschrok me de tering.
Ik ken hetquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik nu helemaal geen motivatie meer om voor hun te werken als ze zo me meteen ontslaan zonder eerst te checken wat er aan de hand is.Maargoed, geld
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:24 schreef MaleDuck het volgende:
nou succes ermee Fha!weer terug uit Zeeland trouwens, maar ga zo lekker naar huis
anders moet je gewoon gaan kijken voor een andere jobquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |