Ik heb er geenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat doe jij met die van jou dan?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zei GEILE gifjes.
Als jullie zo doorgaan komt hier een slotje op
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:51 schreef LudoSanders het volgende:
Wat precies begrijp je niet aan 'geile', Mozy?
SLOTJE!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:52 schreef Mozy het volgende:
Ik ben net meerdere keren klaargekomen door mijn gifjes.
En door Breathtaking natuurlijk.
Hoer.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alhoewel, dit topic lijkt weer de goede kant op te gaan.. Vooruit, hij mag weer open.
quote:
Kwaliteitsuser, he?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alhoewel, dit topic lijkt weer de goede kant op te gaan.. Vooruit, hij mag weer open.
He, ik postte eerder al een goede gifquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Way to go! Positieve notes voor jullie.
Je kan natuurlijk dat slotje gewoon laten zitten?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, na een slotje moet je 'm weer centraal doenwat een gedoe.
Ik zie nietsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:55 schreef Breathtaking het volgende:
Way to go! Positieve notes voor jullie.
quote:
DIE HAD IK AL GEPOSTquote:
Die laatste is de enige die ik opgeslagen heb op mn pc, al een tijdje geledenquote:
What the fuck.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die laatste is de enige die ik opgeslagen heb op mn pc, al een tijdje geleden
Ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:09 schreef Zotheid het volgende:
Wie wil mijn presentatie zijn over "Een lange jongen krijgt het plots benauwd"?
Word -bestand?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:09 schreef Zotheid het volgende:
Wie wil mijn presentatie zijn over "Een lange jongen krijgt het plots benauwd"?
.keynotequote:
Dan moet ik hem eerst afmaken!quote:
Niet als je een Mac hebt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:13 schreef Zotheid het volgende:
Is het mogelijk om flash in een powerpoint/keynote-presentatie te verwerken?
Ik ook eentje ja?quote:
JAJAJAJAJAJAJAJA.quote:
Watquote:
Ik ben gewoon overall lekker enzo. Mag ik wel een note voor toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie geen goede bijdrage van jouw kant.
Ik snap totaal niet wat je bedoelt, snacken, dineren?quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik snap totaal niet wat je bedoelt, snacken, dineren?
Dude, je grap sloeg gewoon nergens op en was niet grappigquote:
Je hebt'm iig door, die andere krl niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dude, je grap sloeg gewoon nergens op en was niet grappig
Ik sta nog steeds niet in jou autisten OP.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:31 schreef kurk_droog het volgende:
ik blijf erbij! Zonder OP is het geen officiele SC
Geen idee.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JAJAJAJAJAJAJAJA.
De officeprogramma's van Apple zijn een stuk uitgebreider dan die van Microsoft.
Kan hij ook niet doen, die site is van mij. Ik zoek wel een plekje.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds niet in jou autisten OP.
Hij heeft m niet door, omdat hij hem niet als grap ziet omdat ie zo slecht wasquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt'm iig door, die andere krl niet.
Doe mij dan ook gelijk, ik stond in de vorige en ben uit deze gehaaldquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kan hij ook niet doen, die site is van mij. Ik zoek wel een plekje.
Dankjewel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kan hij ook niet doen, die site is van mij. Ik zoek wel een plekje.
je moederquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds niet in jou autisten OP.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zoek trouwens een nieuwe UI, iemand suggesties?
Oh, ja. Ik wou BT ook wat vragen.quote:
Ban.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ] met het hoofd van een modje erop?
Is me wat te obscuur. Ik bedoel meer iets wat bij me past? Hmmz Einstein wellicht..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ] met het hoofd van een modje erop?
Blijkbaar gedraag je je niet goed genoeg.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:25 schreef kurk_droog het volgende:
appel
Bt.. waarom zijn die laatste 3 notes van mij? Ik gr=edraag me sinds die ban..
Nee.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben gewoon overall lekker enzo. Mag ik wel een note voor toch?
Ja?quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is me wat te obscuur. Ik bedoel meer iets wat bij me past? Hmmz Einstein wellicht..
Piemelshirt heb ik maar past me niet dus ga ik weggevenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh, ja. Ik wou BT ook wat vragen.Heb je dat Fok-shirt al gekregen of niet?
Dat topic kwam opeens bovendrijven in MyAT
![]()
Oh, en je piemelshirt
[..]
Is me wat te obscuur. Ik bedoel meer iets wat bij me past? Hmmz Einstein wellicht..
Nee ik weet zeker dat ik niks gedaan heb!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Blijkbaar gedraag je je niet goed genoeg.
[..]
Nee.
[..]
Ja?
[..]
Is me wat te obscuur. Ik bedoel meer iets wat bij me past?
Leuk voor jou, maar is niks voor mij. Dan hou ik die Tweifeltoren wel.quote:
Jaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:36 schreef Adolecens het volgende:
Ben ik de enige die dit topic niet kan waarderen?
Lolquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Piemelshirt heb ik maar past me niet dus ga ik weggevenFokshirt weet nog niet, post niet gecheckt de laatste dagen
!
Ja dat is niks. Je kan die lavaquecirtueeee( gene idee hoe je het schrijft ) pm'en en vragen of die iets wil maken voor jequote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leuk voor jou, maar is niks voor mij. Dan hou ik die Tweifeltoren wel.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
LolMaak er nog wel even een picca van dan, ben wel benieuwd hoe het je staat eigenlijk
![]()
Zeg dannnnquote:
Volgens mij de oude UI van Hoogstaande.quote:
Ahh. Dan komt de nieuwe er voor in de plaats.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij de oude UI van Hoogstaande.
Zullen over een minuutje of 10 keihard neuken, net zoals gisteren?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Blijkbaar gedraag je je niet goed genoeg.
[..]
Nee.
[..]
Ja?
Okayquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
LolMaak er nog wel even een picca van dan, ben wel benieuwd hoe het je staat eigenlijk
![]()
Prima hoor!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zullen over een minuutje of 10 keihard neuken, net zoals gisteren?
Trouwens, het is prima dat je intens geniet van mijn bijzonder grote penis. Alleen de buren van 4 straten verderop vonden het noga lawaaierig.quote:
He sloerie!quote:
Ik heb er ook ineens 2 notes bij zie ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:25 schreef kurk_droog het volgende:
appel
Bt.. waarom zijn die laatste 3 notes van mij? Ik gr=edraag me sinds die ban..
Je moet hem ook niet zo hard tegen de muur aan swaffelen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Trouwens, het is prima dat je intens geniet van mijn bijzonder grote penis. Alleen de buren van 4 straten verderop vonden het noga lawaaierig.
Moet je niet zo gillen tijdens de seks!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Trouwens, het is prima dat je intens geniet van mijn bijzonder grote penis. Alleen de buren van 4 straten verderop vonden het noga lawaaierig.
Eentje is wel serieus van mijquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb er ook ineens 2 notes bij zie ik.
Vast bt.![]()
Hihihihihihihihih grapjuuu.
Nee jij.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet je niet zo gillen tijdens de seks!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:59 schreef Lakitu het volgende:
Ik word echt agressief van dit gifje![]()
[ afbeelding ]
Dat soort dingen niet posten, daar kan ik niet tegenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:59 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Valt me mee dat je hem niet weg editquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat soort dingen niet posten, daar kan ik niet tegen!
HAHA NOOOES. In dat S&G topic?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eentje is wel serieus van mij!
Beide gasten met hun bek op de stoeprand en dan lekkere "American History X"-enquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:59 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Het is allang vrijdag geweest.quote:
Deze gast moet tegen zichzelf in bescherming worden genomenquote:
BT lijkt me wel zo iemand die de hele buurt bij elkaar schreeuwt inderdaad.quote:
Ah ik weet het al. Buffalo Soldier.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee johhet was een doodverwensing van jouw kant.
Hey BK!quote:
Doet ze ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT lijkt me wel zo iemand die de hele buurt bij elkaar schreeuwt inderdaad.
quote:
quote:
Nu is het niet leuk meer.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
En die lippen zitten dan om mijn penis heen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
En die lippen zitten dan om mijn penis heen.
quote:
Beetje dubbelop zo.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze expres dezelfde kleur shirt hebben aangedaan.
Ja ze matchen wel goed, hequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze expres dezelfde kleur shirt hebben aangedaan.
Ik denk het serieus. Dat ze van tevoren hadden afgesproken om foto's te maken en dat zij dan hem heeft verteld dat het heel erg leuk zou zijn als ze dezelfde kleur kleding aanhadden en dat zij een lichtblauw shirt zou aandoen, waarop hij heel enthousiast antwoordde; "Inderdaad! Leuk idee lieverd!" en toen zijn lichtblauwe polo uit de kast trok.quote:
Dat andere meisje ook wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:23 schreef Smart_ass het volgende:
Ze heeft wat gezichtskenmerken van een downie.
Dat is goed opgemerkt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik denk het serieus. Dat ze van tevoren hadden afgesproken om foto's te maken en dat zij dan hem heeft verteld dat het heel erg leuk zou zijn als ze dezelfde kleur kleding aanhadden en dat zij een lichtblauw shirt zou aandoen, waarop hij heel enthousiast antwoordde; "Inderdaad! Leuk idee lieverd!" en toen zijn lichtblauwe polo uit de kast trok.
Hij ook wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:23 schreef Smart_ass het volgende:
Ze heeft wat gezichtskenmerken van een downie.
Pittig kapsel, ja?quote:
eus?quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:38 schreef Mozy het volgende:
JB? Ben je daar nog?
Hoelaat ga je vrijdag?
quote:
Die haal ik nooit!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Boh.
Ik neem de trein van 4 uur denk ik.
Haha, wat dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:43 schreef Zotheid het volgende:
Nachtwerk.
Opdracht verkeerd begrepen.
Ik haal de kindjes uit school en die worden om 5 uur opgehaald door hun vader.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben om half 4 uit. Dus meteen na school.
Maar normaal neem ik die van 7 uur.
Normaal ben ik pas om 5 uur uit. en dan ben ik nogal moe. vandaar rond 7. Maar ik ga nu ook om 4. omdat ik een zolang mogelijk weekend wil hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik haal de kindjes uit school en die worden om 5 uur opgehaald door hun vader.
Daarna rijd ik aan.
7 uur zou wel geld schelen, maar ik wil gewoon mn weekend zo lang mogelijk hebben
quote:
Wij begrijpen elkaarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Normaal ben ik pas om 5 uur uit. en dan ben ik nogal moe. vandaar rond 7. Maar ik ga nu ook om 4. omdat ik een zolang mogelijk weekend wil hebben.![]()
We hebben met z'n vieren gewerkt volgens het stappenplan wat we normaal aan moeten houden, blijkt dat het bij deze opdracht heulemaal anders moest.quote:
O, das wel lullig...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We hebben met z'n vieren gewerkt volgens het stappenplan wat we normaal aan moeten houden, blijkt dat het bij deze opdracht heulemaal anders moest.
Dat is wel aardig vertieft jaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We hebben met z'n vieren gewerkt volgens het stappenplan wat we normaal aan moeten houden, blijkt dat het bij deze opdracht heulemaal anders moest.
Zo lelijk is hij toch helemaal niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:49 schreef Otis2.0 het volgende:
JONGENS KIJK SNEL ALLEMAAL NEDERLAND 3 EN VERANDER JE LEVENNNNNN!!!!!!!!!!!
Ja, een deel kunnen we wel gebruiken, hypothese en derglijke, maar ik moet dat gedeelte veel meer gaan onderbouwen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, das wel lullig...
Moet je helemaal opnieuw beginnen, of kun je het meeste/een deel wel gebruiken?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, een deel kunnen we wel gebruiken, hypothese en derglijke, maar ik moet dat gedeelte veel meer gaan onderbouwen.
Ja ik, de rest is aan het werken en dergelijke.
Oh dat is een dude die er verder geen deelnemer isquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is wel aardig vertieft ja
[..]
Zo lelijk is hij toch helemaal niet?
Lieve schat, ik sta om 7 uur op.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Morgen om kwart over 7 op, dus het kan niet eens nachtwerk voor mij worden, want ik sta half in de nacht op.
Ik heb niks gezien, maar ik neem aan dat het gaat over mensen die moeite hebben vrouwen te versieren?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh dat is een dude die er verder geen deelnemer is
Dat stukje dat hij met zijn gezicht 10 cm van die chick af zat en moest zeggen wat hij allemaal voor erotische dingen met haar wilde gaan doen
Ah, maar jij hebt maar 3-2 x schoolquote:
Yep, volgens otis is het een aanraderquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien, maar ik neem aan dat het gaat over mensen die moeite hebben vrouwen te versieren?
Ik ben niet onzeker wat dat betreft, maar met dat soort dingen heb ik wel moeite, zou ook niet willen dat dat niet zo was
Ik ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar
Ik val ook altijd zowat in slaap in de trein. Ook al ben ik niet zo moe, dat word ik wel van zo lang in de trein zitten
Je kan de groeten uit brabant krijgen, KUT!quote:
dat kan wel, maar ik wil het echt niet normaal gaan vinden om dat soort dingen uit te spreken, dat verlegene af en toe is deel van mn charmequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Yep, volgens otis is het een aanrader
o nee, dan zit ik nog steeds te gapen meestalquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar zodra ik Station Deventer kom binnenrijden ben ik weer helemaal
Hij is wel nog steeds actief op last.fmquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:19 schreef Allure_ het volgende:
Waar is die laffe IQM trouwens? Ik vind het nou niet meer leuk.
Jij reist via deventer naar lelystad? Volgens mij is dat best wel omquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o nee, dan zit ik nog steeds te gapen meestal
Klopt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, maar jij hebt maar 3-2 x school![]()
SLB-gesprek![]()
![]()
![]()
ik bedoelde als ik op mn eindbestemming aankom natuurlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij reist via deventer naar lelystad? Volgens mij is dat best wel om
wat doe je hier dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:27 schreef Allure_ het volgende:
Ik zou nu ook Take me Out kunnen spelen in de kroeg.
Same. Kom naar Tillie, gaan we naar de Polly Magoo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:27 schreef Allure_ het volgende:
Ik zou nu ook Take me Out kunnen spelen in de kroeg.
Die laatste is leuk. Friends daarentegen is echt al hartstikke over datum.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:26 schreef Skylark. het volgende:
Kan iemand me nog series aanraden?
Ik download nu alle Friends + My Name Is Earl. Geen idee of die laatste leuk is, trouwens.
Ga maar aan mij denken danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Same. Kom naar Tillie, gaan we naar de Polly Magoo.
Onze kijkavond gaat niet door.. En nu heb ik niets anders gepland.
Ja, ik heb nooit veel van Friends gezien, maar wat ik zag vond ik grappig. Ik ben pas sinds kort een 'seriemens'.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die laatste is leuk. Friends daarentegen is echt al hartstikke over datum.
Family Guy en the Cleveland Show zijn altijd leuk en als je van Friends houd, dan vind je The Big Bang Theory vast ook leuk
Dat kan ik beter als je aan mijn zijde bent.quote:
Je relatie is over?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, ik heb nooit veel van Friends gezien, maar wat ik zag vond ik grappig. Ik ben pas sinds kort een 'seriemens'.
Heb je een 2persoonsbed?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat kan ik beter als je aan mijn zijde bent.
of hij heeft er pas net een, jij gaat ook met mij mee Benelux next top model kijken de volgende keerquote:
Nee, het kwam eigenlijk doordat ik op kamers ging en er drie seizoenen HIMYM op het netwerk stonden, en ik erachter kwam dat het best goed te volgen is zonder subs. Ik was/ben zo iemand die overal subs bij wil.quote:
Wees blijquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt.
In de volgende periode nog minder.
Tijdens relaties kijk ik eigenlijk meer series. (tussen de seks door, JWZ!)quote:
NEIN. Ik heb liever tig hoorcolleges dan dat ik zelf moet gaan lezen.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, een twijfelaar. Lekker knus.
Okay. Het valt eigenlijk wel mee. De verwarming doet het zelfs weerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:36 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Ik kom liever langs als je een leuk kamertje hebt. In zo'n eng hok vind ik maar niks
.
Ik heb mijn verwarming vandaag ook gefixedquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay. Het valt eigenlijk wel mee. De verwarming doet het zelfs weer.
Nein?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
NEIN. Ik heb liever tig hoorcolleges dan dat ik zelf moet gaan lezen.
Met een hamer? Ik namelijk welquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn verwarming vandaag ook gefixed. Ik ben trots op mezelf
.
Nein ist die negative Antwort auf eine Frage, die man entweder positiv oder negativ beantworten kann.quote:
Kenker wat heb jij een chill levenquote:
Ik ben naar één college gegaan deze weekquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kenker wat heb jij een chill leven
Gaat dat zo tegenwoordig?! Je abonneren op een agenda van school en importen in Outlook of dat Mac geval?!quote:
Suikertaart.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nein ist die negative Antwort auf eine Frage, die man entweder positiv oder negativ beantworten kann.
Miekrosoft.quote:
Weet je hoe veel ik moet lezen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kenker wat heb jij een chill leven
Ik heb morgen mijn eerste.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben naar één college gegaan deze week![]()
.
Ja, werkt echt superhandig.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gaat dat zo tegenwoordig?! Je abonneren op een agenda van school en importen in Outlook of dat Mac geval?!
Moederkoek.quote:
Dat kut powerpoint kan niet omgaan met mijn superieure applicaties.quote:
Nou, ik heb er tegen aan geslagen, toen iets opengedraait waardoor er prut en water uit kwam. Toen werd ik boos en ging ik nog meer slaan. En toen werd het ineens warmquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Met een hamer? Ik namelijk wel.
Als je ooit een klusjesjongen nodig hebt..Is ook een mooi scenario voor een pornofilm, trouwens.
superieurquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet je hoe veel ik moet lezen?
[..]
Ik heb morgen mijn eerste.
Voor die van vandaag heb ik me verslapen.
[..]
Ja, werkt echt superhandig.
Kan dit dus ook zo via m'n iPhone zien.
[..]
Moederkoek.
[..]
Dat kut powerpoint kan niet omgaan met mijn superieure applicaties.
Als je eenmaal met een mac werkt praat je wel anders.quote:
Ik zat nog gewoon in de bieb, op de hogeschool was er pas (intern!) email beschikbaar via pegasus mailquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb morgen mijn eerste.
Voor die van vandaag heb ik me verslapen.
[..]
Ja, werkt echt superhandig.
Kan dit dus ook zo via m'n iPhone zien.
[..]
Als hij het weer niet doet, die knop eraf draaien en dan met een hamer vaak tegen dat uitsteekseltje aanslaan. Het werkt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, ik heb er tegen aan geslagen, toen iets opengedraait waardoor er prut en water uit kwam. Toen werd ik boos en ging ik nog meer slaan. En toen werd het ineens warm.
Een klusjesjongen? Dat klinkt idd als een slechte B porno film.
Ik heb met een Mac gewerkt, het beviel niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je eenmaal met een mac werkt praat je wel anders.
Hopen dat die beamer een hdmi-ingang heeft, dan hoef ik mijn presentatie niet aan te passen.
Hij hoeft opzich niet kapotquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als hij het weer niet doet, die knop eraf draaien en dan met een hamer vaak tegen dat uitsteekseltje aanslaan. Het werkt..
Ik hou van B pornofilms met slechte verhaallijn! Verpleegsters, zwembadjongens, leerlingen, zusjes van je vriendin =
.
Ik was er een.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Pizzabezorgers.
Wat schattig.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zat nog gewoon in de bieb, op de hogeschool was er pas (intern!) email beschikbaar via pegasus mail
[ afbeelding ]
En roosters kreeg je nog gewoon op een papiertje mee naar huis die je vervolgens altijd kwijt raakte
2 minuten?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb met een Mac gewerkt, het beviel niet.
Ik kan 50% korting voor je regelen.quote:
Doe dat, en breng het meteen even langsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kan 50% korting voor je regelen.
Maar dan is het koud.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Doe dat, en breng het meteen even langs.
Niet als je het hier voor me haaltquote:
Herkenbaar. Dan heb je zo'n zin om Mac te eten, na 2 happen is de behoefte alweer weg, maar dan alsnog opeten omdat het zonde is om weg te gooien.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet als je het hier voor me haalt. Maarja, ik krijg toch altijd maagkanker van die macdonalds, vandaar dat ik het nooit eet. Duivels eten
.
Ik vind het altijd lekker. Low standards qua etenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dan heb je zo'n zin om Mac te eten, na 2 happen is de behoefte alweer weg, maar dan alsnog opeten omdat het zonde is om weg te gooien.
Ja, en dan heb je een uurtje of twee buikpijn, en daarna weer hongerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dan heb je zo'n zin om Mac te eten, na 2 happen is de behoefte alweer weg, maar dan alsnog opeten omdat het zonde is om weg te gooien.
The fuck.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:06 schreef Skylark. het volgende:
Ben gister nog even binnengehopt voor een euroknaller hamburger. Ik bestel die, vraagt dat wijf aan de kassa: Heb je misschien 1 euro over voor *blabla* en dan krijg je ook deze pen.
Hoe brutaal.![]()
Dus ik zo: "Nee?" en legde de euro voor m'n hammie op de counter. Zij zo: "Waarom niet?". Ik: "Geldtekort?". En zij zo kijken naar die euro op de counter, maar hield dr mond
.
Die sjappies moeten gewoon hun kop dichthouden, je hamburger in een bakje stoppen en beleefd alstublieft zeggen (als ze dat kunnen).quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:06 schreef Skylark. het volgende:
Ben gister nog even binnengehopt voor een euroknaller hamburger. Ik bestel die, vraagt dat wijf aan de kassa: Heb je misschien 1 euro over voor *blabla* en dan krijg je ook deze pen.
Hoe brutaal.![]()
Dus ik zo: "Nee?" en legde de euro voor m'n hammie op de counter. Zij zo: "Waarom niet?". Ik: "Geldtekort?". En zij zo kijken naar die euro op de counter, maar hield dr mond
.
Die krijgt van mij ook 10 kudos, jaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die twister van de kfc zo overheerlijk.
Kom je nog in Leiden studeren?quote:
Dat kan ik dus echt niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind het altijd lekker. Low standards qua eten. 3 dagen achter elkaar op noodles kunnen leven
.
Precies.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je een uurtje of twee buikpijn, en daarna weer honger.
Ik ben meer van de dürüm van de lokale turk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die twister van de kfc zo overheerlijk.
Vast wel toch? Op de site staan locaties. Ik zag laatst dat er in Rotterdam iets van 7 zitten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die krijgt van mij ook 10 kudos, ja. Volgens mij hebben ze hier geen KFC
.
De KFC is hier het dichtstbij in de buurt. Altijd gezellig daarvoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die krijgt van mij ook 10 kudos, ja. Volgens mij hebben ze hier geen KFC
.
Maar ik zit nu al in Nijmegen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom je nog in Leiden studeren?
Het is verdomde mieters hier!
[..]
Dat kan ik dus echt niet.
[..]
Precies.
Chemische zooi.
Ik dacht dat jij nooit behoefte had om fotos van een ander te posten? Je verweet mij namelijk dat ik dat wel had.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:11 schreef Lamon het volgende:
BT, die echte foto van jou, mag ik die hier posten?
Vraag me niet waarom, maar dat zou ik leuk vinden.
Lamon, je zou wegblijven.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:11 schreef Lamon het volgende:
Dan doe je 2 studies!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar ik zit nu al in Nijmegen.
Maar is het leuk ja?Leuk bij je vereniging ook?
Fijn dat je terugbentquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:11 schreef Lamon het volgende:
Jij bent in de war met Lamon. (met een punt dus).quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nooit behoefte had om fotos van een ander te posten? Je verwijtte mij namelijk dat ik dat wel had.
Bovendien zou je toch nooit meer in KLB komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |