Het is allang vrijdag geweest.quote:
Deze gast moet tegen zichzelf in bescherming worden genomenquote:
BT lijkt me wel zo iemand die de hele buurt bij elkaar schreeuwt inderdaad.quote:
Ah ik weet het al. Buffalo Soldier.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee johhet was een doodverwensing van jouw kant.
Hey BK!quote:
Doet ze ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT lijkt me wel zo iemand die de hele buurt bij elkaar schreeuwt inderdaad.
quote:
quote:
Nu is het niet leuk meer.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
En die lippen zitten dan om mijn penis heen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
En die lippen zitten dan om mijn penis heen.
quote:
Beetje dubbelop zo.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze expres dezelfde kleur shirt hebben aangedaan.
Ja ze matchen wel goed, hequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze expres dezelfde kleur shirt hebben aangedaan.
Ik denk het serieus. Dat ze van tevoren hadden afgesproken om foto's te maken en dat zij dan hem heeft verteld dat het heel erg leuk zou zijn als ze dezelfde kleur kleding aanhadden en dat zij een lichtblauw shirt zou aandoen, waarop hij heel enthousiast antwoordde; "Inderdaad! Leuk idee lieverd!" en toen zijn lichtblauwe polo uit de kast trok.quote:
Dat andere meisje ook wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:23 schreef Smart_ass het volgende:
Ze heeft wat gezichtskenmerken van een downie.
Dat is goed opgemerkt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik denk het serieus. Dat ze van tevoren hadden afgesproken om foto's te maken en dat zij dan hem heeft verteld dat het heel erg leuk zou zijn als ze dezelfde kleur kleding aanhadden en dat zij een lichtblauw shirt zou aandoen, waarop hij heel enthousiast antwoordde; "Inderdaad! Leuk idee lieverd!" en toen zijn lichtblauwe polo uit de kast trok.
Hij ook wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:23 schreef Smart_ass het volgende:
Ze heeft wat gezichtskenmerken van een downie.
Pittig kapsel, ja?quote:
eus?quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:38 schreef Mozy het volgende:
JB? Ben je daar nog?
Hoelaat ga je vrijdag?
quote:
Die haal ik nooit!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Boh.
Ik neem de trein van 4 uur denk ik.
Haha, wat dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:43 schreef Zotheid het volgende:
Nachtwerk.
Opdracht verkeerd begrepen.
Ik haal de kindjes uit school en die worden om 5 uur opgehaald door hun vader.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben om half 4 uit. Dus meteen na school.
Maar normaal neem ik die van 7 uur.
Normaal ben ik pas om 5 uur uit. en dan ben ik nogal moe. vandaar rond 7. Maar ik ga nu ook om 4. omdat ik een zolang mogelijk weekend wil hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik haal de kindjes uit school en die worden om 5 uur opgehaald door hun vader.
Daarna rijd ik aan.
7 uur zou wel geld schelen, maar ik wil gewoon mn weekend zo lang mogelijk hebben
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |