Niet als je het hier voor me haaltquote:
Herkenbaar. Dan heb je zo'n zin om Mac te eten, na 2 happen is de behoefte alweer weg, maar dan alsnog opeten omdat het zonde is om weg te gooien.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet als je het hier voor me haalt. Maarja, ik krijg toch altijd maagkanker van die macdonalds, vandaar dat ik het nooit eet. Duivels eten
.
Ik vind het altijd lekker. Low standards qua etenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dan heb je zo'n zin om Mac te eten, na 2 happen is de behoefte alweer weg, maar dan alsnog opeten omdat het zonde is om weg te gooien.
Ja, en dan heb je een uurtje of twee buikpijn, en daarna weer hongerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dan heb je zo'n zin om Mac te eten, na 2 happen is de behoefte alweer weg, maar dan alsnog opeten omdat het zonde is om weg te gooien.
The fuck.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:06 schreef Skylark. het volgende:
Ben gister nog even binnengehopt voor een euroknaller hamburger. Ik bestel die, vraagt dat wijf aan de kassa: Heb je misschien 1 euro over voor *blabla* en dan krijg je ook deze pen.
Hoe brutaal.![]()
Dus ik zo: "Nee?" en legde de euro voor m'n hammie op de counter. Zij zo: "Waarom niet?". Ik: "Geldtekort?". En zij zo kijken naar die euro op de counter, maar hield dr mond
.
Die sjappies moeten gewoon hun kop dichthouden, je hamburger in een bakje stoppen en beleefd alstublieft zeggen (als ze dat kunnen).quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:06 schreef Skylark. het volgende:
Ben gister nog even binnengehopt voor een euroknaller hamburger. Ik bestel die, vraagt dat wijf aan de kassa: Heb je misschien 1 euro over voor *blabla* en dan krijg je ook deze pen.
Hoe brutaal.![]()
Dus ik zo: "Nee?" en legde de euro voor m'n hammie op de counter. Zij zo: "Waarom niet?". Ik: "Geldtekort?". En zij zo kijken naar die euro op de counter, maar hield dr mond
.
Die krijgt van mij ook 10 kudos, jaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die twister van de kfc zo overheerlijk.
Kom je nog in Leiden studeren?quote:
Dat kan ik dus echt niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind het altijd lekker. Low standards qua eten. 3 dagen achter elkaar op noodles kunnen leven
.
Precies.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je een uurtje of twee buikpijn, en daarna weer honger.
Ik ben meer van de dürüm van de lokale turk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die twister van de kfc zo overheerlijk.
Vast wel toch? Op de site staan locaties. Ik zag laatst dat er in Rotterdam iets van 7 zitten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die krijgt van mij ook 10 kudos, ja. Volgens mij hebben ze hier geen KFC
.
De KFC is hier het dichtstbij in de buurt. Altijd gezellig daarvoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die krijgt van mij ook 10 kudos, ja. Volgens mij hebben ze hier geen KFC
.
Maar ik zit nu al in Nijmegen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom je nog in Leiden studeren?
Het is verdomde mieters hier!
[..]
Dat kan ik dus echt niet.
[..]
Precies.
Chemische zooi.
Ik dacht dat jij nooit behoefte had om fotos van een ander te posten? Je verweet mij namelijk dat ik dat wel had.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:11 schreef Lamon het volgende:
BT, die echte foto van jou, mag ik die hier posten?
Vraag me niet waarom, maar dat zou ik leuk vinden.
Lamon, je zou wegblijven.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:11 schreef Lamon het volgende:
Dan doe je 2 studies!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar ik zit nu al in Nijmegen.
Maar is het leuk ja?Leuk bij je vereniging ook?
Fijn dat je terugbentquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:11 schreef Lamon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |