Doe mij dan ook gelijk, ik stond in de vorige en ben uit deze gehaaldquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kan hij ook niet doen, die site is van mij. Ik zoek wel een plekje.
Dankjewel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kan hij ook niet doen, die site is van mij. Ik zoek wel een plekje.
je moederquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds niet in jou autisten OP.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zoek trouwens een nieuwe UI, iemand suggesties?
Oh, ja. Ik wou BT ook wat vragen.quote:
Ban.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ] met het hoofd van een modje erop?
Is me wat te obscuur. Ik bedoel meer iets wat bij me past? Hmmz Einstein wellicht..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ] met het hoofd van een modje erop?
Blijkbaar gedraag je je niet goed genoeg.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:25 schreef kurk_droog het volgende:
appel
Bt.. waarom zijn die laatste 3 notes van mij? Ik gr=edraag me sinds die ban..
Nee.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben gewoon overall lekker enzo. Mag ik wel een note voor toch?
Ja?quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is me wat te obscuur. Ik bedoel meer iets wat bij me past? Hmmz Einstein wellicht..
Piemelshirt heb ik maar past me niet dus ga ik weggevenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh, ja. Ik wou BT ook wat vragen.Heb je dat Fok-shirt al gekregen of niet?
Dat topic kwam opeens bovendrijven in MyAT
![]()
Oh, en je piemelshirt
[..]
Is me wat te obscuur. Ik bedoel meer iets wat bij me past? Hmmz Einstein wellicht..
Nee ik weet zeker dat ik niks gedaan heb!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Blijkbaar gedraag je je niet goed genoeg.
[..]
Nee.
[..]
Ja?
[..]
Is me wat te obscuur. Ik bedoel meer iets wat bij me past?
Leuk voor jou, maar is niks voor mij. Dan hou ik die Tweifeltoren wel.quote:
Jaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:36 schreef Adolecens het volgende:
Ben ik de enige die dit topic niet kan waarderen?
Lolquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Piemelshirt heb ik maar past me niet dus ga ik weggevenFokshirt weet nog niet, post niet gecheckt de laatste dagen
!
Ja dat is niks. Je kan die lavaquecirtueeee( gene idee hoe je het schrijft ) pm'en en vragen of die iets wil maken voor jequote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leuk voor jou, maar is niks voor mij. Dan hou ik die Tweifeltoren wel.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
LolMaak er nog wel even een picca van dan, ben wel benieuwd hoe het je staat eigenlijk
![]()
Zeg dannnnquote:
Volgens mij de oude UI van Hoogstaande.quote:
Ahh. Dan komt de nieuwe er voor in de plaats.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij de oude UI van Hoogstaande.
Zullen over een minuutje of 10 keihard neuken, net zoals gisteren?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Blijkbaar gedraag je je niet goed genoeg.
[..]
Nee.
[..]
Ja?
Okayquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
LolMaak er nog wel even een picca van dan, ben wel benieuwd hoe het je staat eigenlijk
![]()
Prima hoor!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zullen over een minuutje of 10 keihard neuken, net zoals gisteren?
Trouwens, het is prima dat je intens geniet van mijn bijzonder grote penis. Alleen de buren van 4 straten verderop vonden het noga lawaaierig.quote:
He sloerie!quote:
Ik heb er ook ineens 2 notes bij zie ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:25 schreef kurk_droog het volgende:
appel
Bt.. waarom zijn die laatste 3 notes van mij? Ik gr=edraag me sinds die ban..
Je moet hem ook niet zo hard tegen de muur aan swaffelen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Trouwens, het is prima dat je intens geniet van mijn bijzonder grote penis. Alleen de buren van 4 straten verderop vonden het noga lawaaierig.
Moet je niet zo gillen tijdens de seks!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Trouwens, het is prima dat je intens geniet van mijn bijzonder grote penis. Alleen de buren van 4 straten verderop vonden het noga lawaaierig.
Eentje is wel serieus van mijquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb er ook ineens 2 notes bij zie ik.
Vast bt.![]()
Hihihihihihihihih grapjuuu.
Nee jij.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet je niet zo gillen tijdens de seks!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:59 schreef Lakitu het volgende:
Ik word echt agressief van dit gifje![]()
[ afbeelding ]
Dat soort dingen niet posten, daar kan ik niet tegenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:59 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Valt me mee dat je hem niet weg editquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat soort dingen niet posten, daar kan ik niet tegen!
HAHA NOOOES. In dat S&G topic?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eentje is wel serieus van mij!
Beide gasten met hun bek op de stoeprand en dan lekkere "American History X"-enquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:59 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Het is allang vrijdag geweest.quote:
Deze gast moet tegen zichzelf in bescherming worden genomenquote:
BT lijkt me wel zo iemand die de hele buurt bij elkaar schreeuwt inderdaad.quote:
Ah ik weet het al. Buffalo Soldier.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee johhet was een doodverwensing van jouw kant.
Hey BK!quote:
Doet ze ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT lijkt me wel zo iemand die de hele buurt bij elkaar schreeuwt inderdaad.
quote:
quote:
Nu is het niet leuk meer.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
En die lippen zitten dan om mijn penis heen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
En die lippen zitten dan om mijn penis heen.
quote:
Beetje dubbelop zo.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze expres dezelfde kleur shirt hebben aangedaan.
Ja ze matchen wel goed, hequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze expres dezelfde kleur shirt hebben aangedaan.
Ik denk het serieus. Dat ze van tevoren hadden afgesproken om foto's te maken en dat zij dan hem heeft verteld dat het heel erg leuk zou zijn als ze dezelfde kleur kleding aanhadden en dat zij een lichtblauw shirt zou aandoen, waarop hij heel enthousiast antwoordde; "Inderdaad! Leuk idee lieverd!" en toen zijn lichtblauwe polo uit de kast trok.quote:
Dat andere meisje ook wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:23 schreef Smart_ass het volgende:
Ze heeft wat gezichtskenmerken van een downie.
Dat is goed opgemerkt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik denk het serieus. Dat ze van tevoren hadden afgesproken om foto's te maken en dat zij dan hem heeft verteld dat het heel erg leuk zou zijn als ze dezelfde kleur kleding aanhadden en dat zij een lichtblauw shirt zou aandoen, waarop hij heel enthousiast antwoordde; "Inderdaad! Leuk idee lieverd!" en toen zijn lichtblauwe polo uit de kast trok.
Hij ook wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:23 schreef Smart_ass het volgende:
Ze heeft wat gezichtskenmerken van een downie.
Pittig kapsel, ja?quote:
eus?quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:38 schreef Mozy het volgende:
JB? Ben je daar nog?
Hoelaat ga je vrijdag?
quote:
Die haal ik nooit!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Boh.
Ik neem de trein van 4 uur denk ik.
Haha, wat dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:43 schreef Zotheid het volgende:
Nachtwerk.
Opdracht verkeerd begrepen.
Ik haal de kindjes uit school en die worden om 5 uur opgehaald door hun vader.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben om half 4 uit. Dus meteen na school.
Maar normaal neem ik die van 7 uur.
Normaal ben ik pas om 5 uur uit. en dan ben ik nogal moe. vandaar rond 7. Maar ik ga nu ook om 4. omdat ik een zolang mogelijk weekend wil hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik haal de kindjes uit school en die worden om 5 uur opgehaald door hun vader.
Daarna rijd ik aan.
7 uur zou wel geld schelen, maar ik wil gewoon mn weekend zo lang mogelijk hebben
quote:
Wij begrijpen elkaarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Normaal ben ik pas om 5 uur uit. en dan ben ik nogal moe. vandaar rond 7. Maar ik ga nu ook om 4. omdat ik een zolang mogelijk weekend wil hebben.![]()
We hebben met z'n vieren gewerkt volgens het stappenplan wat we normaal aan moeten houden, blijkt dat het bij deze opdracht heulemaal anders moest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |