Q, K of A en ik had hem maar het mocht niet meer batenquote:
Dude, je had niet pre-flop all-in moeten gaan manquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:06 schreef Japsnars het volgende:
GODVERDOMME
[ afbeelding ]
Zoveel pech
usenet, daar komt alles in parts. Dan kan je namelijk, als je 1 corrupt deel hebt, de boel herstellen met QUICKPAR.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sowieso, torrents die je nog moet unrarren.
Zeker in het geval van video en muziek.
I know, daarom zei ik ook specifiek torrents.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
usenet, daar komt alles in parts. Dan kan je namelijk, als je 1 corrupt deel hebt, de boel herstellen met QUICKPAR.
Ik had gehoopt dat hij niet mee zou gaan, achteraf best stom. Had inderdaad beter kunnen callenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dude, je had niet pre-flop all-in moeten gaan man
Waarom zou je met een stack van 122K pre-flop all-in gaan?
Gewoon callen, kijken wat er op de flop komt en dan all-in gaan.
Agressief spel hoeft niet meer als je onder de 100 zit!
Hij heft bekant 5 keer wat jij hadquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat hij niet mee zou gaan, achteraf best stom. Had inderdaad beter kunnen callen
Zeg dannn, ik ben me nu aan het registrerenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heb jij je ook met je echte gegevens geregistreerd btw?
Doe ik altijd wel, ivm uitbetalen enzoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zeg dannn, ik ben me nu aan het registreren
Ja toch leuk en ook weer meteen geleerd hoe ik het volgende keer beter kan aanpakken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hij heft bekant 5 keer wat jij had
Maargoed, 2,16, toch leuk voor een freeroll
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Naakt zien we er toch hetzelfde uit.Krullenbol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n haar is ook weer wat langer.
Hopelijk gaat het nu een keer niet zo irritant krullen.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ben je aan het registreren op Bwin?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zeg dannn, ik ben me nu aan het registreren
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ben je aan het registreren op Bwin?
Moet je even code van mij gebruiken, krijg je pokerbonus!
Wie is dat? Ze lijkt op een chimi genaamd Kim.quote:
Die moet ik ook nog halen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik kocht vandaag weer geen winterjas dus heb het kk koud "r
Ik heb dr ook nog geenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik kocht vandaag weer geen winterjas dus heb het kk koud "r
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dr ook nog geen
Ik trek mn oude wel aan, die niet meer goed is
* Jaloers,quote:
Ik < 1 euroquote:
quote:
quote:
Spannend.quote:
quote:
Goedquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is mijn: wat doe je er zoal mee nou goed ontvangen of niet, ik weet nl niet zeker of ik sarcasme proef
want dan zie je ado weer?quote:
Je ziet haar tieten op de webcamquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:49 schreef Japsnars het volgende:
Is het erg dat ik moest lachen toen hij op 0:23 ineens kanker riep?
Die film lijkt mij trouwens wel best tof
Ik wil en kroket en patat maar ik krijg steak hachequote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:17 schreef wolvendagen het volgende:
Nou, we eten weer patat hoor. En ik wil eigenlijk alleen kroketjes.
Joh, je ziet ze wel vaker dan alleen op de webcamquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je ziet haar tieten op de webcam
Ik niet, heb net kebab op!quote:
quote:
quote:
en patatquote:
en datquote:
O, wat aardig van jequote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vriendin genot en orgasmes bezorgen.
Wat doe jij met die van jou dan?quote:
Waar blijft het gifje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |