Same. Kom naar Tillie, gaan we naar de Polly Magoo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:27 schreef Allure_ het volgende:
Ik zou nu ook Take me Out kunnen spelen in de kroeg.
Die laatste is leuk. Friends daarentegen is echt al hartstikke over datum.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:26 schreef Skylark. het volgende:
Kan iemand me nog series aanraden?
Ik download nu alle Friends + My Name Is Earl. Geen idee of die laatste leuk is, trouwens.
Ga maar aan mij denken danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Same. Kom naar Tillie, gaan we naar de Polly Magoo.
Onze kijkavond gaat niet door.. En nu heb ik niets anders gepland.
Ja, ik heb nooit veel van Friends gezien, maar wat ik zag vond ik grappig. Ik ben pas sinds kort een 'seriemens'.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die laatste is leuk. Friends daarentegen is echt al hartstikke over datum.
Family Guy en the Cleveland Show zijn altijd leuk en als je van Friends houd, dan vind je The Big Bang Theory vast ook leuk
Dat kan ik beter als je aan mijn zijde bent.quote:
Je relatie is over?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, ik heb nooit veel van Friends gezien, maar wat ik zag vond ik grappig. Ik ben pas sinds kort een 'seriemens'.
Heb je een 2persoonsbed?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat kan ik beter als je aan mijn zijde bent.
of hij heeft er pas net een, jij gaat ook met mij mee Benelux next top model kijken de volgende keerquote:
Nee, het kwam eigenlijk doordat ik op kamers ging en er drie seizoenen HIMYM op het netwerk stonden, en ik erachter kwam dat het best goed te volgen is zonder subs. Ik was/ben zo iemand die overal subs bij wil.quote:
Wees blijquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt.
In de volgende periode nog minder.
Tijdens relaties kijk ik eigenlijk meer series. (tussen de seks door, JWZ!)quote:
NEIN. Ik heb liever tig hoorcolleges dan dat ik zelf moet gaan lezen.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, een twijfelaar. Lekker knus.
Okay. Het valt eigenlijk wel mee. De verwarming doet het zelfs weerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:36 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Ik kom liever langs als je een leuk kamertje hebt. In zo'n eng hok vind ik maar niks
.
Ik heb mijn verwarming vandaag ook gefixedquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay. Het valt eigenlijk wel mee. De verwarming doet het zelfs weer.
Nein?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
NEIN. Ik heb liever tig hoorcolleges dan dat ik zelf moet gaan lezen.
Met een hamer? Ik namelijk welquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn verwarming vandaag ook gefixed. Ik ben trots op mezelf
.
Nein ist die negative Antwort auf eine Frage, die man entweder positiv oder negativ beantworten kann.quote:
Kenker wat heb jij een chill levenquote:
Ik ben naar één college gegaan deze weekquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kenker wat heb jij een chill leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |