quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik moet ook nog schoenen voor de winter kopen. Nu nog bepalen wat voor.
Ik zag gister echt toffe herenuggs, en dan niet alsof je Fozzie Bear bent. *o*quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik moet ook nog schoenen voor de winter kopen. Nu nog bepalen wat voor.
Seit Wann?!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:38 schreef CarOnline het volgende:
Nou en.
Ik heb bruin haar. Ik ben een brunette![]()
Ik bedoel natuurlijk blauw, Manu, blauw!
Lange blauwe lokken
Wattan?!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook iets voor de winter gekocht vandaag
Dan ga ik wel op blote voetenquote:
Nou sinds vanmorgen half 12 denk ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Seit Wann?!En pics en blabla
![]()
Deze dan? Zijn er ook in het bruin, als daar je voorkeur naar uit gaat.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel op blote voeten.
Ik?quote:
Nee!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Deze dan? Zijn er ook in het bruin, als daar je voorkeur naar uit gaat.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:00 schreef CarOnline het volgende:
Ik?
Nee man, ik heet geen hondjes!
Jewoon, vegf![]()
Kort haar he, niet kaal haar!
Ja, kort bruin!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen lange, blauwe lokken, maar een kort brunette kapsel dus?
Stylish!
Leuk..die loopt er dus ook weer hip bij..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wattan?!
Ik ook
2 winterjassen, 2 paar handschoenen, 1 broek en 1 paar zilveren ()laarzen.
En alles voor de oudste twee![]()
Die broek is echt zó gaaf
Een knalgroene skinny![]()
Met dr adidassen eronder kan ze zo met David Bowie terug naar 1986
Cool, net als de drummer van Musequote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wattan?!
Ik ook
2 winterjassen, 2 paar handschoenen, 1 broek en 1 paar zilveren ()laarzen.
En alles voor de oudste twee![]()
Die broek is echt zó gaaf
Een knalgroene skinny![]()
Met dr adidassen eronder kan ze zo met David Bowie terug naar 1986
Kijk , dat is nu een handig...een nieuwe nietmachine...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cool, net als de drummer van Muse![]()
Ik heb een leuk grijsje kort jasje, 2 gebreide dingen voor op een legging, een truitje een vestje, een grijs en een zwart coltruitje, een paars shirt en een nieuw nietmachine![]()
O ja, en zonnebrand
Weer eens iets anders dan kratten voor Donaldquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:38 schreef hondjes het volgende:
[..]
Kijk , dat is nu een handig...een nieuwe nietmachine...![]()
Had vanmorgen een klerezooi op mijn bed,,moest eerst oefenen met al die nieuwe dingen, leggings, gebreide truien, strakke broeken, vesten pfffffffffffffff.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga de keuken in![]()
Andijviestamppot met spekjes, stukjes appel en gesnipperd uitje staat op het menu, geserveerd met een omelet
Wat een gedoe, he , dat inventariserenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:42 schreef hondjes het volgende:
[..]
Had vanmorgen een klerezooi op mijn bed,,moest eerst oefenen met al die nieuwe dingen, leggings, gebreide truien, strakke broeken, vesten pfffffffffffffff.
Daar een laars bij, daar schoenen, was mooi de kluts ff kwijt...
Ja dat ook, en dan denk je,,hier moet een andere bij,,glans, en korter, en dan ga je maar weer op pad...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een gedoe, he , dat inventariseren![]()
Maar wel nuttig, want anders zit je ineens met 3 zwarte leggings...... net als ik![]()
Ben je er nu wel een beetje uit?
Hier ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga de keuken in![]()
Andijviestamppot met spekjes, stukjes appel en gesnipperd uitje staat op het menu, geserveerd met een omelet![]()
Ah mooi, ik kijk daar inderdaad nog maar zelden, heb daar even niets te zoeken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:19 schreef Marrije het volgende:
Voor het geval niemand meer kijkt in dat baggertopic:
[ afbeelding ]
Iiid Mooiiii je kan beter daar posten... Hier boeit het niet zoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah mooi, ik kijk daar inderdaad nog maar zelden, heb daar even niets te zoeken.
Dus, het is allemaal niet omdat Huub is vreemdgegaan, maar omdat papa's meisje heimwee had en het voor Huub te ver weg is. Beetje raar, maar zo kennen we Claire: niet de meest zelfstandige meid.
De kleuters van tegenwoordigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:17 schreef liesje1979 het volgende:
Het was een supersaaie studiedag tot aan de laatste anderhalf uur.
Toen mochten we coktails maken![]()
![]()
Nee voor studiedag zijn we altijd dcht.quote:
en als je dus een pinpas van de dsb hebt kan je alleen nog maar per dag bij een geldautomaat max 250 euro pinnen...en niet meer aan de kassaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:30 schreef Marrije het volgende:
Oh. Vanavond om 21 uur wordt de DSB failliet verklaard.
heb je je vibrator al in de aanslag?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:30 schreef Marrije het volgende:
Oh. Vanavond om 21 uur wordt de DSB failliet verklaard.
Worden die via internet bank opgeladenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb je je vibrator al in de aanslag?
het type dat ik in gedachte had loopt op benzine.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Worden die via internet bank opgeladen
Bruut!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het type dat ik in gedachte had loopt op benzine.
[ afbeelding ]
Alles wel hier, kacheltje brandt als een tierelier. Ik dacht even dat ik een CO2 probleem had, want de kanarie, die ik als verklikker bovenop de kachel had gezet, viel dood neer. Nader en voortschrijdend inzicht leerde mij dat vermoedelijk de hitte hem de das omgedaan heeftquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik bedacht me net, toen ik buiten een open haard rook, dat NMNS al een poosje nieet gepost heeft.Hij zal toch niet gekoolmonoxideerd zijn?
Vergeet de vaseline nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het type dat ik in gedachte had loopt op benzine.
[ afbeelding ]
*Proestquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bruut!![]()
[..]
Alles wel hier, kacheltje brandt als een tierelier. Ik dacht even dat ik een CO2 probleem had, want de kanarie, die ik als verklikker bovenop de kachel had gezet, viel dood neer. Nader en voortschrijdend inzicht leerde mij dat vermoedelijk de hitte hem de das omgedaan heeft![]()
"Hitte" en "de das omdoen", wat ben ik weer grappig
De pijp rookt niet echt, maar de zolder staat wel vol rook, ergens heeft hij trekquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je kachel bevalt dus, hier wordt het zo'n gedoe om die afvoerpijp buiten te krijgen
hee rukkert! leuk kacheltje en grappig dat je die knutselwim fotografeerde en geduldig was met 'mquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bruut!![]()
[..]
Alles wel hier, kacheltje brandt als een tierelier. Ik dacht even dat ik een CO2 probleem had, want de kanarie, die ik als verklikker bovenop de kachel had gezet, viel dood neer. Nader en voortschrijdend inzicht leerde mij dat vermoedelijk de hitte hem de das omgedaan heeft![]()
"Hitte" en "de das omdoen", wat ben ik weer grappig
Tussen twee happen chinees voer door:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee rukkert! leuk kacheltje en grappig dat je die knutselwim fotografeerde en geduldig was met 'm![]()
echt dood, die kanariepiet?
Vergevingsgezinde mensenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat ie al vergeven is. Beter ook.
eet smakelijk!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tussen twee happen chinees voer door:
Was wel een aardig handenarbeidverslag idd, vond ik achteraf ook. Die kanariepiet bestaat niet (dat rijmt)
Hoe is het in Noord-Holland, heb je je vermogen op tijd weggehaald bij je vriend Dirk of ben je het haasje en moet je op een houtje bijten? Als het laatste het geval is en je komt tekort, ik heb hier twee kuub liggen, genoeg voor twee.
*NMNS onderschrijft bovenstaandequote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
eet smakelijk!
dacht ik al (van die piet).
Nee, niets met dirk te maken gehad (wat niet is kan nog komen natuurlijkhaha), altijd al een linkmiegel gevonden, alhoewel ik het hem niet gun dat z'n bank nu failliet is.
vreemde ontwikkelingen in ieder geval zondag op maandag met wouter bos en z'n dito incapabele lakei wellink..
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:01 schreef CarOnline het volgende:
Nee!
Ik vind Pietje een kistentiepje.
Tondeuze, bandshirt en kisten
huh? ik las maandag in de krant dat ze daar vanaf zagen. Maar inmiddels is dat dus weer veranderd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dus de Buma gaat tóch rekeningen sturen voor muziek op je Hyves.
*gniffel*quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
ook voor youtube?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Met gaatjes?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], maar nee geen kisten. Meer standaard bruine leren schoenen.
Ah Buuvquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Met gaatjes?![]()
Qua studie zou ik het wel verwachten eigenlijk.Kekke Floris van Bommels.
Wehehe ze zijn er ook zonder gaatjes.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Met gaatjes?![]()
Qua studie zou ik het wel verwachten eigenlijk.Kekke Floris van Bommels.
gjagjagja, maar mét zijn ze leuker.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wehehe ze zijn er ook zonder gaatjes.
Niet als het regent.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gjagjagja, maar mét zijn ze leuker.
Ah, de sportieve look.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets loop ik nu, zomerschoenen.
[ afbeelding ]
Prima.
kiek Piet.klik voor hippe Uggsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets loop ik nu, zomerschoenen.
[ afbeelding ]
Prima.
Die ze ultrahip combineert met een rode Skinnyjeans.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:58 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb dezelfde schoenen als een van debuurjongetjes
die had ik al gepost, maar dat vindt ie niksquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kiek Piet.klik voor hippe Uggs
Heel even, voor anniequote:
Dan hier nog maar een keer, met dank aan PeterNBquote:Op
woensdag 14 oktober 2009 19:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
ja, i'll live.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:55 schreef CarOnline het volgende:
Buuv hoe is de sanatorium updeet?
Al opgeknappert?![]()
Nee ik vind mijn blauwe klitteband pediforma sandaals beter bij mn overgooier staanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die ze ultrahip combineert met een rode Skinnyjeans.
kutquote:
Nou, goed uitzieken dan maar.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, i'll live.Maar echt beter is het nog niet. Maar morgen wel weer denk ik hoor.
Als je van Star Wars houdt verkies je de rode jeans. Met je pediforma-sandalen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee ik vind mijn blauwe klitteband pediforma sandaals beter bij mn overgooier staan
Ik hoef toch niet door 20cm sneeuw te banjerenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:00 schreef Marrije het volgende:
die had ik al gepost, maar dat vindt ie niks
Ja maar ik hou niet van Star Wars denk ik!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als je van Star Wars houdt verkies je de rode jeans. Met je pediforma-sandalen.
In je plastic kaplaarsjes krijg je zweetvoeten, in die nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet door 20cm sneeuw te banjeren? Daarnaast krijg je er zweetvoeten in, vrees ik.
Meh. Alleen die kleur niet.quote:
Die vind ik zo heel erg, nou ja... WE.quote:
die band met dat krokodilletje daar, zó gayquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Meh. Alleen die kleur niet.
En die neus ook niet. En dat klitteband ook niet.
Verder: prima patta!
Hebben ze die niet zonder krokodil en in een ander model?quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die vind ik zo heel erg, nou ja... WE.
Da's net zoiets als Miss Etam als je het mij vraagt, maar dan voor mannen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben ze die niet zonder krokodil en in een ander model?
Nou. mijn zwager koopt daar en die ziet er altijd heel erg miss Etam uit.quote:
Heel soms als je de kniebroeken door bent geworsteld hangt er wel eens een leuk bloesje war je mee op straat gezien kan wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou. mijn zwager koopt daar en die ziet er altijd heel erg miss Etam uit.dus ik loop die deur voorbij.
Is het wél leuk?Of beter; verkopen ze er óók leuke kleren?
De Mijnese is niet comleet WE gekleed maar ja, hebben wel leuk spul hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou. mijn zwager koopt daar en die ziet er altijd heel erg miss Etam uit.dus ik loop die deur voorbij.
Is het wél leuk?Of beter; verkopen ze er óók leuke kleren?
Nee maar van die bloesjes-geen-gezicht-1972. Nou ja, vanwege zwager wil de Buum d'r niks van weten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De Mijnese is niet comleet WE gekleed maar ja, hebben wel leuk spul hoor.
Niet vierkant met kraaltjes iig
Nahhh nee, dat kan ik niet zeggen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee maar van die bloesjes-geen-gezicht-1972. Nou ja, vanwege zwager wil de Buum d'r niks van weten.![]()
Maar ja, die heeft een perfect figuurtje hè, die staat een vuilniszak nog beeldig.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
nouhou, zoeken jullie eens een paar schoenen uit (en nee, niet van die laarzen).
Ook op je werk?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die 3e en 4e zou ik zo aantrekken.
Ik vind de onderste leuk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Allemaal niksquote:
Is bij mij ook zo, niet dat ik het doe hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jep, als ik naar klanten moet in pak en de rest vd dagen mag ik op slippers als ik dat leuk vind.
Ja zeg dat danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jep, als ik naar klanten moet in pak en de rest vd dagen mag ik op slippers als ik dat leuk vind.
ja ik heb geprobeerd om in jouw sportieve lijn te blijvenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je maar niet licht bruine schoenen onder een donker pak draagt.. Dat schijnt mode te zijn en uuuuhhhhhhhhhh wat is dat fout zeg. Koop een knap paar zwarte schoenen. En stop met zeikenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deze is goedkoper, maar misschien wat te glad?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar tommy hilfiger is wel prijzig, Marrije.
edit - spuit11![]()
Doe wat aan je vooroordelen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Of deze.
Al had ik in jouw line of business meer
[ afbeelding ]dit verwacht.[/vooroordeel]
Mooi juist!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je maar niet licht bruine schoenen onder een donker pak draagt.. Dat schijnt mode te zijn en uuuuhhhhhhhhhh wat is dat fout zeg. Koop een knap paar zwarte schoenen. En stop met zeiken
Wat wil je dan ??? Onder een spijkerbroek is wat anders dan onder een pak ...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb zwarte schoenen onder m'n pak muis. En ik zeik nooit.
Ik vind dat sooo erg.............quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mooi juist!en dan een smal gesneden pak
ik ben een sucker voor mannen in mooie, goedzittende pakken.
Dat lijstje van Marrije was prima, de overige plaatjes zijn allemaal crap (sorry voor de moeitequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:42 schreef Soury het volgende:
Wat wil je dan ??? Onder een spijkerbroek is wat anders dan onder een pak ...
Als ik bij de padvinders ga zal ik aan je denken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
en dan deze voor vrije tijd. Met baggy spijkerbroek.
Oh ik kan nu zo naadloos een garderobe voor je kopen geloof ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat lijstje van Marrije was prima, de overige plaatjes zijn allemaal crap (sorry voor de moeite).
Welke geven een de meest harde schop onder je kontquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat lijstje van Marrije was prima, de overige plaatjes zijn allemaal crap (sorry voor de moeite).
neehee, sportieve mannenschoenen.quote:
Ze doen zo kipling aan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neehee, sportieve mannenschoenen.
voor de jeugdige man danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neehee, sportieve mannenschoenen.
Op basis van schoenkeuze, don't think soquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ik kan nu zo naadloos een garderobe voor je kopen geloof ik.
toen ik het las dacht ik 'zou ik knap vinden', ik zou het niet kunnen inderdaadquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op basis van schoenkeuze, don't think so.
wedje?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op basis van schoenkeuze, don't think so.
Ik zie dat je mn man ontmoet hebt?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar gewoon even wat ik denk:
Rechte spijkerbroeken, geen fratsen, of ergens een eigen merk en anders Lee of Wrangler. Poloshirts in gedekte kleuren, voorkeur voor blauw. Mag wel een lijn of een print op zitten maar klein /beschaafd/rustig.
overhemd met korte mouw, liefst licht mag met (diagonaal)streepje.
Je draagt of een sportief donsjack, of zo'n zwarte wollen jas een heupmodel. met rits, strak en eenvoudig.
[/generalisatie]
Nope.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:07 schreef CarOnline het volgende:
Ik zie het al, je wil Pietje als je aankleedpop!
Piet-aankleed-meet!
Lekker shoppen!
met zn tienen tegelijk!
Nee ben je mal!quote:
Volgens mij is Pietje niet van de polo'squote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar gewoon even wat ik denk:
Rechte spijkerbroeken, geen fratsen, of ergens een eigen merk en anders Lee of Wrangler. Poloshirts in gedekte kleuren, voorkeur voor blauw. Mag wel een lijn of een print op zitten maar klein /beschaafd/rustig.
overhemd met korte mouw, liefst licht mag met (diagonaal)streepje.
Je draagt of een sportief donsjack, of zo'n zwarte wollen jas een heupmodel. met rits, strak en eenvoudig.
[/generalisatie]
Nou, dan kan ik je Lee en Wrangler met stip aanbevelen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Spijkerbroeken klopt, lee of wrangler nooit van gehoord. Poloshirts klopt, kleuren maken me niet uit (ook fel geel, groen). Gestreept klopt ook. Overhemd mag ook lange mouw.
Koop veel bij state of art, maar die zijn vaak prijzig.
Qua jas heb ik een blauw (ja, echt) jack, in de winter bruine leren jas met grote kraag
.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik zie dat je mn man ontmoet hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tvp
Volgens mij zijn het toch echt jassen hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:58 schreef Marrije het volgende:
Maar volgens mij heeft Noek gelijk en zie je hier jurkjes en geen jassen.
Maakt niet uit, de onderste is gewoon![]()
Nu op net 5 grenzeloos verliefd, een meid is naar India gegaan voor haar lief. India
Hey noekje, ja 't lukt. Volgende week heb ik vast nieuwe kinderschoenen.quote:
Ja, bovenste jas is mooi!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het toch echt jassen hoor
Hey, ja, deze en deze zag ik in de etalge.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Hier kan je ze ook vinden Marrije![]()
http://www.waiwurrie.nl/files/assortiment.asp?grp=28#
De onderste en de bovenstequote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hey, ja, deze en deze zag ik in de etalge.
Maar nu ligt mn hart bij de onderste van de 3 die ik heb gepost. Ik denk dat ik die laat makenen
beetje wel ... klein beetje ..quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ken jij iemand dat zo'n jas kan maken?
dat denk ik al 2 jaarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien moet ik die "hobby" maar weer eens oppakken.
Tof en wat goed van jequote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
niet bepaald naast de deur, maar het hoeft ook niet meteen.
DSB niet failliet, al die medewerkers weer aan het werk en Bos plus Nout optiefen. Die twee hebben die bank pas echt de nekslag gegeven. Walgelijk miskleunen van de overheid.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:45 schreef versabommie het volgende:
ff mijn gal spuwen:
HEY TOKKIES VAN NEDERLAND GELD LENEN KOST GELD!
Jankerts!
Moedwillig een bank slopen... tis toch niet normaal?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
DSB niet failliet, al die medewerkers weer aan het werk en Bos plus Nout optiefen. Die twee hebben die bank pas echt de nekslag gegeven. Walgelijk miskleunen van de overheid.
Edit: En Donner plus Hirsch Ballin ook opzouten![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En zo is het ook nog eens een keer![]()
Goedemorgen,quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
DSB niet failliet, al die medewerkers weer aan het werk en Bos plus Nout optiefen. Die twee hebben die bank pas echt de nekslag gegeven. Walgelijk miskleunen van de overheid.
Edit: En Donner plus Hirsch Ballin ook opzouten![]()
Nee, dat zijn wel jassen. Het was meer een algemene opmerking dat de jurkjes van dat merk ook schattig zijn, de jurkjes die Buuf te druk vindt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:58 schreef Marrije het volgende:
Maar volgens mij heeft Noek gelijk en zie je hier jurkjes en geen jassen.
Maakt niet uit, de onderste is gewoon![]()
Nu op net 5 grenzeloos verliefd, een meid is naar India gegaan voor haar lief. India
Wat fijn. Misschien kun je die dan wel bij Super de Boer zetten dit jaar. Zou je dat niet leuk vinden?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey noekje, ja 't lukt. Volgende week heb ik vast nieuwe kinderschoenen.
Van de week zag ik iemand met zo een trui of shirt bij de kassa,...leuk zei ikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, dat zijn wel jassen. Het was meer een algemene opmerking dat de jurkjes van dat merk ook schattig zijn, de jurkjes die Buuf te druk vindt.
Druk!
Ik denk ook niet dat het daar goedkoper is maar misschien hebben ze daar wel veel meer keus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:45 schreef hondjes het volgende:
[..]
Van de week zag ik iemand met zo een trui of shirt bij de kassa,...leuk zei ik
vraag is het ..save the queen, nee, zegt de verkoopster, dit is een iets goedkoper rmerk..Spaans
Zal eens kijken wat het in Spanje kost, zal wel hetzelfde zijn...
even bij Pietje lezen, misschien maakt die het me duidelijk, hoe het allemaal in mekaar steekt, met die DSB
De Rabo ook?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:55 schreef hondjes het volgende:
Dus we worden genaaid door alle banken,
Leuk spul hoor,,,quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het daar goedkoper is maar misschien hebben ze daar wel veel meer keus.
[ afbeelding ]
I like. Ook gelijk de drukste van het stel, geleuf ik.![]()
Al word ik wat praktischer en zie ik er vaak uit als die vrouw van de Andrelon reclame voordat ze tot in de puntjes was. Het was dan ook een feest van herkenning hoe ze de kinderen naar school bracht. Zo flitste ik ook altijd de gangen door.
Ja, op jouw size 0 is dat leuk. Op mijn breedbeeld is dat echt geen kijk. Serieus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, dat zijn wel jassen. Het was meer een algemene opmerking dat de jurkjes van dat merk ook schattig zijn, de jurkjes die Buuf te druk vindt.
Druk!
Briljantquote:
Eén ugg uit de broek en één in, zo'n vest half geknoopt, snelle staart. Maar dan ziet ze er voor wel beter uit ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, op jouw size 0 is dat leuk. Op mijn breedbeeld is dat echt geen kijk. Serieus.![]()
En wat is er mis met de vrouw in de Andrelonreklame? ik vind haar voordat ze tot in de puntjes verzorgd is er beter uitzien eigenlijk.![]()
En dan nu boodschappen.Mijn uk heeft een boodschappenbriefje gemaakt
dus ik ga sieliekookarne kopen, piesaa en panekoeke
en vlaa.
Ik vind groep 3 echt de leukste klas.
Handwas doe je toch gewoon op standje handwas in de machine. Ik doe dat weleens en soms niet. Daarna gooi ik het weg. Keihard brullend. Laatst nog wat weg kunnen flikkeren en dat was bijna mijn lievelingstrui.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:58 schreef Copycat het volgende:
Ik had wel een leuke tas van Desigual (Ik kende het trouwens helemaal niet) gezien. Met patchwork voor nog geen veertig Euro. Geloof ik. Maar ik heb al zoveel tassen.
En ook wel een leuk shirtje, maar alleen handwas en dat vernaggel ik binnen de kortste keren.
Je moet een wasmachine hebben , die echt op 0 graden wast....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Handwas doe je toch gewoon op standje handwas in de machine. Ik doe dat weleens en soms niet. Daarna gooi ik het weg. Keihard brullend. Laatst nog wat weg kunnen flikkeren en dat was bijna mijn lievelingstrui.
nou ja, hij knutselt er zelf wat van, met wat hij denkt dat goed is. Maar hij heeft een soort militante drilljuf die echt zit te hameren op die letters en oefenen oefenen oefenen (tot huiswerk aan toequote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Eén ugg uit de broek en één in, zo'n vest half geknoopt, snelle staart. Maar dan ziet ze er voor wel beter uit ja.
Dat is omdat erna zo afschuwelijk is. Ik kies nu iig vaker voor gemak dan niet. Lekker warm, comfy etc.
Daar waar ik het eerder altijd koud had plus zere poten. Ovér!![]()
Wat goed al zeg! Hier zouden we dan gisteren pas ijs kunnen kopen. Heeft die gisteren geleerd. Daarvoor was het poes, rook, bos etc. Maar dat kreeg ik met geen mogelijkheid ongeschonden de winkelwagen in.
Vooral dat bos.
Ja, als ik dat niet vergeet. En dat gebeurt te vaak.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:12 schreef Noek het volgende:
Handwas doe je toch gewoon op standje handwas in de machine. Ik doe dat weleens en soms niet. Daarna gooi ik het weg. Keihard brullend. Laatst nog wat weg kunnen flikkeren en dat was bijna mijn lievelingstrui.
oi!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:19 schreef Copycat het volgende:
En ik had laatst een wollige, grijze sweater gekocht bij H&M, met een witte zwaan erop. Een keer op fijne was gewassen (helemaal trots dat ik daaraan dacht) en dat kreng komt de machine uit en nu heeft die kutzwaan allemaal tumoren van stof.
Prullenbak.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:21 schreef debuurvrouw het volgende:
oi!![]()
Sorry dat ik het zeg, maar het klinkt zo een beetje als een positietruimet zo'n leuk beertje.
![]()
*wegrent naar de winkel*
De washand van God.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Het was gewoon een interventie, dat verwassen.![]()
oké, nu ben ik echt weg.
*hart breektquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:19 schreef Copycat het volgende:
En ik had laatst een wollige, grijze sweater gekocht bij H&M, met een witte zwaan erop. Een keer op fijne was gewassen (helemaal trots dat ik daaraan dacht) en dat kreng komt de machine uit en nu heeft die kutzwaan allemaal tumoren van stof.
Prullenbak.
Gewoon wassen met koud water instellen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:15 schreef hondjes het volgende:
[..]
Je moet een wasmachine hebben , die echt op 0 graden wast....
Handwas is vaak 30 graden...
dus op de temperatuur letten, en alles gaat goed....
Neuh, als ze allemaal slecht zijn is Rabo de minst slechte.quote:
Als jan modaal de hik krijgt zijn de nog steeds de laatste in de rij die problemen krijgt. Ze zijn ook de eerste die meteen maatregelen genomen hebben.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:39 schreef Dementor het volgende:
Bij de Rabo laten ze jouw geld vooral voor zichzelf werken.
Prima bank hoor, maar er zijn ook alternatieven (andere systeembanken).
De Rabo gedraagt zich al een tijdje als een soort van zaligmakend bedrijf, "ons zal niets overkomen" neuh wacht maar tot jan modaal financieel de hik krijgt.
Ja, maar ook de Rabo is onderhevig aan die invloeden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als jan modaal de hik krijgt zijn de nog steeds de laatste in de rij die problemen krijgt. Ze zijn ook de eerste die meteen maatregelen genomen hebben.
Maar op dit moment is er toch een gevaarlijke ontwikkeling aan de gang..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, als ze allemaal slecht zijn is Rabo de minst slechte.
Yo pietje, dat ligt toch ook aan de verhoudingen (of je iedere bank kunt laten vallen).quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:48 schreef hondjes het volgende:
[..]
Maar op dit moment is er toch een gevaarlijke ontwikkeling aan de gang..
Men stelt een soort Lakeman aan, men doet berichten op Twitter, zie laatst weer SNS-bank, en je hebt de poppen aan dansen...
Iedereen geschokken van DSB en vlucht weg bij de bank...kapitaalvlucht..
Kan de bank dit dan ophoesten, en het geroddel gaat door....volgens mij, kan je dan iedere bank laten vallen...
Ze zijn jarenlang uitgemaakt voor suffe boertjes die zonder risico te nemen halve markten links lieten liggen. Zoete wraak, ik gun 't ze.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:48 schreef Dementor het volgende:
Ja, maar ook de Rabo is onderhevig aan die invloeden.
Ze gedragen zich op dit moment als een levende God op aarde, dat stralen ze uit in de media en richting hun klanten.
Daar stoor ik me een beetje aan.
Klanten gaan helemaal mee in die verheerlijking, dus dat hebben ze goed geregeld.
Doe normaal denk ik dan, we hebben het over een bank kortom ze verdienen goed geld aan je.
ASN zegt me niet zoveel, bij Triodos kan je zelfs bepalen waar je geld voor gebruikt moet worden. Dat is zeker 'anders'.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:47 schreef Copycat het volgende:
Die ASN-bank, is dat nu echt anders bankieren? In de zin van duurzaam en MVO of is ook dat een wassen neus?
Ik vind het nl wel sympathiek klinken, alleen sympathiek en banken vaak weer niet samen gaan.
"Onze" hypotheek loopt bij die bank, dus lk gun ze ook het allerbeste.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze zijn jarenlang uitgemaakt voor suffe boertjes die zonder risico te nemen halve markten links lieten liggen. Zoete wraak, ik gun 't ze.
[..]
ASN zegt me niet zoveel, bij Triodos kan je zelfs bepalen waar je geld voor gebruikt moet worden. Dat is zeker 'anders'.
Ik zal de golf van zelfverheerlijking wel missen of hebben gemist.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze gedragen zich op dit moment als een levende God op aarde, dat stralen ze uit in de media en richting hun klanten.
Klanten gaan helemaal mee in die verheerlijking, dus dat hebben ze goed geregeld.
Doe normaal denk ik dan, we hebben het over een bank kortom ze verdienen goed geld aan je.
Ik betwijfel niet dat ze goed geld verdienen, ze zijn dan ook niet echt de goedkoopste.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klopt, maar iedere bank leent 't tigvoudige uit dan wat ze bezitten aan spaargeld ('leverage'). Stel je leent 10x zoveel uit, dan ben je al failliet als 10,1% van de mensen z'n geld komt halen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:51 schreef Dementor het volgende:
Yo pietje, dat ligt toch ook aan de verhoudingen (of je iedere bank kunt laten vallen).
De Rabo zit goed wat betreft hypotheken en die sluiten mensen niet zomaar over.
Of heb ik het mis?
Ja dat weet ik toevallig ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt, maar iedere bank leent 't tigvoudige uit dan wat ze bezitten aan spaargeld ('leverage'). Stel je leent 10x zoveel uit, dan ben je al failliet als 10,1% van de mensen z'n geld komt halen.
Wat ben je toch een slimmerd!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt, maar iedere bank leent 't tigvoudige uit dan wat ze bezitten aan spaargeld ('leverage'). Stel je leent 10x zoveel uit, dan ben je al failliet als 10,1% van de mensen z'n geld komt halen.
En als je dan ook nog de DNB tegen je hebt, dan is het zo gebeurd, zie DSBquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, en iedereen probeert 'de massa' voor te zijn (want dan is 't te laat). Dus bij 't minste of geringste vliegen de miljoenen van bank tot bank.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:58 schreef hondjes het volgende:
En als je dan ook nog de DNB tegen je hebt, dan is het zo gebeurd, zie DSB
Dat is volgens mij redelijk hetzelfde principe.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
ASN zegt me niet zoveel, bij Triodos kan je zelfs bepalen waar je geld voor gebruikt moet worden. Dat is zeker 'anders'.
Dat zou je zeggen, alleen is het denk ik niet zo simpel. Ik denk dat daar wel wat meer dan 10,1% van de mensen voor nodig zijn, aangezien een bank zelf een behoorlijke buffer creëert om overeind te blijven.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Pietje "de lees lezen" op financieel gebied.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen, alleen is het denk ik niet zo simpel. Ik denk dat daar wel wat meer dan 10,1% van de mensen voor nodig zijn, aangezien een bank zelf een behoorlijke buffer creëert om overeind te blijven.
Dit filmpje beschrijft op een begrijpelijke manier hoe dat gebeurt:
Dat weet ik eerlijk gezegd niet zeker, maar ik ga uit van wekelijks. Zo zullen er steeds meer programma's komen, die op een vast tijdstip worden uitgezonden en een bepaalde doelgroep moeten trekken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:13 schreef Copycat het volgende:
Hé, wat lees ik Mera! Jaap krijgt een show op TV Vlemmix?
Leuk. Wordt het een talkshow? Dagelijks/wekelijks/wacht gewoon af?
Als ie tenminste niet gaat lopen janken over de kansen die hij in Hilversum niet krijgt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:22 schreef Dementor het volgende:
Dus dan kunnen we bijvoorbeeld 's avonds weer lachen om Jaap.
Ja, en 's morgens is er voor de kleinsten een voorleesuurtje met kabouters. Ik noem maar een zijstraat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:22 schreef Dementor het volgende:
Dus dan kunnen we bijvoorbeeld 's avonds weer lachen om Jaap.
Ik denk zelfs dat 't tegenovergestelde waar is. Als men 1 op 10 uitleent en 5% z'n geld komt halen is de bank praktisch failliet. Ze moeten dagelijks zoveel lenen om 'in bedrijf' te blijven en geen bank (een andere dus) durft dat meer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat zou je zeggen, alleen is het denk ik niet zo simpel. Ik denk dat daar wel wat meer dan 10,1% van de mensen voor nodig zijn, aangezien een bank zelf een behoorlijke buffer creëert om overeind te blijven.
Dit filmpje beschrijft op een begrijpelijke manier hoe dat gebeurt:
Ook dat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat 't tegenovergestelde waar is. Als men 1 op 10 uitleent en 5% z'n geld komt halen is de bank praktisch failliet. Ze moeten dagelijks zoveel lenen om 'in bedrijf' te blijven en geen bank (een andere dus) durft dat meer.
Dat is 't hele probleem, het draait om "vertrouwen" en dat kan zomaar instorten.
Joh, echt waar?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, en 's morgens is er voor de kleinsten een voorleesuurtje met kabouters. Ik noem maar een zijstraat.
Het leuke is dus ook dat je waarschijnlijk ook van alles van achter de schermen meekrijgt. Omdat alles live is en er in de andere ruimtes in het gebouw óók camera's hangen.
Moet je wel twee streams aankunnen.quote:Zo krijgt het toch een beetje een RLS effect, maar dan gaat dat meer over alle perikelen in een tv studio, in plaats van een vast aantal personen.
Hoewel je dat laatste natuurlijk ook weer kunt intergreren. En dat je daar dan op bepaalde uren een samenvatting van uitzendt, terwijl er tegelijk ook een live stream van is.![]()
Komt Natasia ook danquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, en 's morgens is er voor de kleinsten een voorleesuurtje met kabouters. Ik noem maar een zijstraat.
Het leuke is dus ook dat je waarschijnlijk ook van alles van achter de schermen meekrijgt. Omdat alles live is en er in de andere ruimtes in het gebouw óók camera's hangen.
Zo krijgt het toch een beetje een RLS effect, maar dan gaat dat meer over alle perikelen in een tv studio, in plaats van een vast aantal personen.
Hoewel je dat laatste natuurlijk ook weer kunt intergreren. En dat je daar dan op bepaalde uren een samenvatting van uitzendt, terwijl er tegelijk ook een live stream van is.![]()
Waar een wil is, is een weg. Ik geloof wel dat het voor elkaar komt hoor. Het is alleen even uitdokterenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Joh, echt waar?
[..]
Moet je wel twee streams aankunnen.
Niet alles hoeft toch ook origineel en uniek te zijn?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:31 schreef Dementor het volgende:
En dat voorleesuurtje met kabouters hebben ze al bij de Sprookjesboom.
Het zal je verbazen hoe leuk die kids dat vindenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:
De Hobbykabouter?
Ik kan niet wachten.
Ik hoop stiekem dat Jaap dr even goed te grazen neemt, live op tvquote:
Ik weet niet hoor, maar als dat tijdens het kleutervoorleesuurtje gebeurt dan gok ik dat het zo over en sluiten is met TVlemmixquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat Jaap dr even goed te grazen neemt, live op tv![]()
Tuurlijk niet, doe mij maar wakker worden met Koning Kannix, die wil ik wel eens het nieuws zien doornemen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg. Ik geloof wel dat het voor elkaar komt hoor. Het is alleen even uitdokteren![]()
En we hebben jou toch?![]()
[..]
Niet alles hoeft toch ook origineel en uniek te zijn?
Wél kijkcijferkanon danquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar als dat tijdens het kleutervoorleesuurtje gebeurt dan gok ik dat het zo over en sluiten is met TVlemmix
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, doe mij maar wakker worden met Koning Kannix, die wil ik wel eens het nieuws zien doornemen.
Ja, dat dan wel weer..... maar dat denk ik niet dat een van beiden ooit nog een zendlicentie krijgtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wél kijkcijferkanon danHeeft ie eindelijk z'n kamervragen
![]()
Zendlicentie? die heb je heul niet nodig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat dan wel weer..... maar dat denk ik niet dat een van beiden ooit nog een zendlicentie krijgt
Oh ja, die was er ook nog.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:38 schreef Dementor het volgende:
Tuurlijk niet, doe mij maar wakker worden met Koning Kannix, die wil ik wel eens het nieuws zien doornemen.
Niet meer? Mag je tegenwoordig alles ongecensureerd de ether inslingeren??quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zendlicentie? die heb je heul niet nodig.
Wel via een ethernetkabel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet meer? Mag je tegenwoordig alles ongecensureerd de ether inslingeren??
Het is een internet zender.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet meer? Mag je tegenwoordig alles ongecensureerd de ether inslingeren??
Maarre.... Johan is al rond met de (grote) kabelboeren, qua doorgifte van TVlemmix??
Nav de schoenen die buuf gisteren plaatste, waarvan ze dacht dat die bij zijn vakgebied hoorden, dacht ik aan autoverkoperquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Pietje "de lees lezen" op financieel gebied.
Hij werkt zelf met virtuele muntjes.
Ah.... het is geen TV zender dus.... okay. Dat dacht ik ergens te hebben gelezenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is een internet zender.
Maar daar kan mijn kind niet naartoe. Ik kan hem wel afzetten bij de kabouters van Johan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:31 schreef Dementor het volgende:
En dat voorleesuurtje met kabouters hebben ze al bij de Sprookjesboom.
Als er daadwerkelijk zo'n programma komt kun je daar wel van uit gaan ja!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar daar kan mijn kind niet naartoe. Ik kan hem wel afzetten bij de kabouters van Johan?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:16 schreef Gert het volgende:
Mogge.
Nog iets sappigs gemist? Ik was even in het buitenland.
Zolang je maar niet naar planeet Mooiiiii gaat vind ik alles bestquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:16 schreef Gert het volgende:
Mogge.
Volgens mij is dat hele planetenstelsel daar out of whack.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:28 schreef Leandra het volgende:
Zolang je maar niet naar planeet Mooiiiii gaat vind ik alles best
Eén groot zwart gatquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hele planetenstelsel daar out of whack.
Daar staat een rode dwerg op ontploffen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hele planetenstelsel daar out of whack.
Yvonne?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:58 schreef Dementor het volgende:
Daar staat een rode dwerg op ontploffen.
Een zeldzaam fenomeen, ze zijn er nog niet helemaal uit wat nou precies de trigger was.
Ik ben even opgehouden het daar bij te lezen. En zéker niet alleen vanwege mooii. De eerste paar dagen viel er soms nog wel wat te lachen. Maar dat elkaar steeds proberen te overtreffen met nóg grovere taal over de alcholistische gewelddadige pedofiel Huub, was maar heel kort grappig. En dan is dat zogenaamd allemaal "scherts". Uhuh. Het misselijke zelfingenomen toontje van mensen die op grond van hun eigen leven weinig reden hebben om zo neerbuigend te doen, vind ik geen scherts meer maar gewoon smakeloos en sneu.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zolang je maar niet naar planeet Mooiiiii gaat vind ik alles best
Wat hebben ze met je gedaan, daar in the outside world?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:13 schreef Gert het volgende:
Ik ben even opgehouden het daar bij te lezen. En zéker niet alleen vanwege mooii. De eerste paar dagen viel er soms nog wel wat te lachen. Maar dat elkaar steeds proberen te overtreffen met nóg grovere taal over de alcholistische gewelddadige pedofiel Huub, was maar heel kort grappig. En dan is dat zogenaamd allemaal "scherts". Uhuh. Het misselijke zelfingenomen toontje van mensen die op grond van hun eigen leven weinig reden hebben om zo neerbuigend te doen, vind ik geen scherts meer maar gewoon smakeloos en sneu.
Maar ík zal zo weer een een cirkeltje om de planeet maken daar. Effe doorheen scrollen met de ruimtesonde.
Mocht er noemenswaardig nieuws voorbij komen laat ik het wel wetenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
Ik heb die 'humor' daarin ook nooit begrepen. Het is zo plat, zo van dik hout snijdt men zouteloze planken. Niet mijn ding en ik laat dat topic ook lekker voor wat het is. Hopeloos.
Oh hoi. Hoe was het?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:16 schreef Gert het volgende:
Mogge.
Ik lees het wel bijna allemaal, maar de laatste dagen is t niet bij te houden en redelijk zinloos volgens mij.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
Ik heb die 'humor' daarin ook nooit begrepen. Het is zo plat, zo van dik hout snijdt men zouteloze planken. Niet mijn ding en ik laat dat topic ook lekker voor wat het is. Hopeloos.
Hee, het was de bedoeling dat iemand zou vragen: "Buitenland? Moest je op zakenreis of zo? Waar naartoe dan?" En dat ik dan zeg: neu, concertje in Antwerpen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat hebben ze met je gedaan, daar in the outside world?
Ik ga jou effe lekker privé pm'en, want mijn verlanglijst pleur ik hier niet zomaar neer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh hoi. Hoe was het?
Ik ga volgende week naar het buitenland. Moet je nog iets hebben uit den verre?
Dat is fijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga jou effe lekker privé pm'en, want mijn verlanglijst pleur ik hier niet zomaar neer.
Van wie?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:31 schreef Gert het volgende:
neu, concertje in Antwerpen.![]()
Maar je bedoelt denk ik niet België maar "dat" topic? Ze hebben niks met mij gedaan hoor. Maar ik ben het "oe wat is dit toch hilaaaarisch"-gevoel kwijt.
Dat dus.... als ze Amanda, Brian, Claire, Huub, Jaap en Natasia morgen terugzetten in de villa dan post iedereen gelijk weer in de COS alsof ze nooit weggeweest zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Van wie?
Die hele reeks begint sowieso treurige vormen aan te nemen. Ooit was de bedoeling toch 'napraten' e.d., maar het lijkt wel of sommige nooit van DGK zijn afgekickt. Dan heb je volgens mij iets om je zorgen over te maken.
Wat ik me dan wel afvraag, wat doen jullie erquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:46 schreef Copycat het volgende:
Op een gegeven moment vergaat zelfs het uitlachen je daar.
Persoonlijk ben ik er pas weer sinds het scheidingsnieuws, maar nadat het speculeren overging in het ouderwetse sop- en antiposten blijft er weinig meer over.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat ik me dan wel afvraag, wat doen jullie er? Jullie als in de 'normale' users. Wie dat zijn is ter eigen interpretatie.
Is de treurigheid hilarisch? Ben je oprecht geinteresseerd in 't wel en wee van Amanda en haar paaldansactiviteiten? Of zijn 't toch de scheldpartijen die aantrekken?
Die treurigheid was ooit hilarisch, net als de columns en paaldansfoto's van Amanda bijvoorbeeld. Of een goed KLB topic. Verder ging het al langer over niet veel meer dan niks en was het voor mij voornamelijk ramptoerisme. Maar sommige rampen zijn gewoon te pijnlijk om nog te volgenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat ik me dan wel afvraag, wat doen jullie er? Jullie als in de 'normale' users. Wie dat zijn is ter eigen interpretatie.
Is de treurigheid hilarisch? Ben je oprecht geinteresseerd in 't wel en wee van Amanda en haar paaldansactiviteiten? Of zijn 't toch de scheldpartijen die aantrekken?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die treurigheid was ooit hilarisch, net als de columns en paaldansfoto's van Amanda bijvoorbeeld. Of een goed KLB topic. Verder ging het al langer over niet veel meer dan niks en was het voor mij voornamelijk ramptoerisme. Maar sommige rampen zijn gewoon te pijnlijk om nog te volgen.
Die scheldpartijen kunnen me gestolen worden, Amanda ook trouwens. Tja, waarom kom ik er wel. Waarom kwam ik in een topic als de palinggate. De basis is vermaak, maar wat mij betreft wordt dat hard minder met zo'n figuur als littlemaniac er tussen. Om een figuur als Mooiiii kun je nog makkelijk heen als je wilt, maar met LM wordt dat een stuk lastigerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat zijn ze toch ook?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemiddag!![]()
Oh ik lees helemaal niet in dat BB topic. Echt, gewoon niet de moeite. Heb me eerder wel verkneukeld over foto's van Amanda maar dan door middel van een linkje hier.
Ach ja, het is vermaak hè. en internet. Mensen wanen zich onaantastbaar ofzo. Beetje jammer.
't Is niet waar!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemiddag!![]()
Oh ik lees helemaal niet in dat BB topic.
Eensch.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:20 schreef Noek het volgende:
Maar daarom is het wel jammer want het was best een tof topic.
Die trouwens niet wordt verziekt door één of twee users wat mij betreft.
Overal! Van Bolletje.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eensch.
Caramel pepernoten? Waar haal je die?
Damnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:21 schreef Noek het volgende:
Maar het geeft niks want ik heb caramel pepernoten.
En gewone speculaasjes. Ik hou van Sinterklaas.quote:
Die jongste gelooft in het grote speelgoedboek van Bart Smit.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:32 schreef Noek het volgende:
[..]
En gewone speculaasjes. Ik hou van Sinterklaas.
Zo raar. De jongste geloofde er van de zomer niet meer in. Oké dan niet, dacht ik en ik vertelde hoe de vork in de steel zat en van de hoed en de rand natuurlijk. Heeft die toch weer besloten dat Sinterklaas wél bestaat.
Hoe ik ook lul of weer terug verwijs naar ons Oostenrijks onderonsje, nee nee, het is alsof ik tegen Rouvoet vertel dat God niet bestaat. Rotsvast en niet te breken geloof.
Vind het zo raar.Maar goed, hij bestaat en zo ook pepernoten. Kruidnoten klinkt toch te gay hoor, Dementor.
Het wordt wel weer rustiger daar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:20 schreef Noek het volgende:
Maar daarom is het wel jammer want het was best een tof topic.
Die trouwens niet wordt verziekt door één of twee users wat mij betreft.
Geen flauw idee. Hij gelooft mijn verhaal gewoon niet maar hij gelooft wel in Sinterklaas. Dat heeft die gewoon besloten op een dag. Nu speel ik het grote bedrog maar weer mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:34 schreef Copycat het volgende:
Hoe heeft ie zijn -door jou keihard de grond ingeboorde- geloof in de Goedheiligman hervonden?
Van een van die twee bitsjes.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar komt 't woord 'soppers' in hemelsnaam vandaan?
Ja, je kan een hoop over me zeggen, maar principes heb ik wel.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die jongste gelooft in het grote speelgoedboek van Bart Smit.
Mooi!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Nu zijn al die mensen eigenlijk gewoon net als jij en ik en houdt zo'n topic ze BN-er.
Je meent het?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha nee da's te makkelijk. In de wereld van kinderen bestaat nog magie.
Ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha nee da's te makkelijk. In de wereld van kinderen bestaat nog magie.
Voor het merendeel gaat het wel op ja, dat de 'publiciteit' zich beperkt tot hyves, twitter en FOK!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Toen het er nog toe deed, toen las ik het. Nu zijn al die mensen eigenlijk gewoon net als jij en ik en houdt zo'n topic ze BN-er.
De beslissing om mijn verhaal te verdringen en een motie van wantrouwen in te dienen was nog voordat Intertoys of Bart Smit in huis lag.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je meent het?
Maar dat bijzondere boekje wakkert weer een behoorlijk "ik geloof in sinterklaas" gevoel bij kinderen aan.
absofuckinglutelyquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor het merendeel gaat het wel op ja, dat de 'publiciteit' zich beperkt tot hyves, twitter en FOK!
Maar zo'n scheiding is weer andere koek. Dan is het toch wel fijn dat jij en ik niet net zoals zij zijn.
Aahhhquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:51 schreef Noek het volgende:
Zij bekkie was ook wit toen hij vroeg of hij dan nooit meer iets zou krijgen op 5 december.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |