Hey noekje, ja 't lukt. Volgende week heb ik vast nieuwe kinderschoenen.quote:
Ja, bovenste jas is mooi!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het toch echt jassen hoor
Hey, ja, deze en deze zag ik in de etalge.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Hier kan je ze ook vinden Marrije![]()
http://www.waiwurrie.nl/files/assortiment.asp?grp=28#
De onderste en de bovenstequote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hey, ja, deze en deze zag ik in de etalge.
Maar nu ligt mn hart bij de onderste van de 3 die ik heb gepost. Ik denk dat ik die laat makenen
beetje wel ... klein beetje ..quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ken jij iemand dat zo'n jas kan maken?
dat denk ik al 2 jaarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien moet ik die "hobby" maar weer eens oppakken.
Tof en wat goed van jequote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
niet bepaald naast de deur, maar het hoeft ook niet meteen.
DSB niet failliet, al die medewerkers weer aan het werk en Bos plus Nout optiefen. Die twee hebben die bank pas echt de nekslag gegeven. Walgelijk miskleunen van de overheid.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:45 schreef versabommie het volgende:
ff mijn gal spuwen:
HEY TOKKIES VAN NEDERLAND GELD LENEN KOST GELD!
Jankerts!
Moedwillig een bank slopen... tis toch niet normaal?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
DSB niet failliet, al die medewerkers weer aan het werk en Bos plus Nout optiefen. Die twee hebben die bank pas echt de nekslag gegeven. Walgelijk miskleunen van de overheid.
Edit: En Donner plus Hirsch Ballin ook opzouten![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En zo is het ook nog eens een keer![]()
Goedemorgen,quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
DSB niet failliet, al die medewerkers weer aan het werk en Bos plus Nout optiefen. Die twee hebben die bank pas echt de nekslag gegeven. Walgelijk miskleunen van de overheid.
Edit: En Donner plus Hirsch Ballin ook opzouten![]()
Nee, dat zijn wel jassen. Het was meer een algemene opmerking dat de jurkjes van dat merk ook schattig zijn, de jurkjes die Buuf te druk vindt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:58 schreef Marrije het volgende:
Maar volgens mij heeft Noek gelijk en zie je hier jurkjes en geen jassen.
Maakt niet uit, de onderste is gewoon![]()
Nu op net 5 grenzeloos verliefd, een meid is naar India gegaan voor haar lief. India
Wat fijn. Misschien kun je die dan wel bij Super de Boer zetten dit jaar. Zou je dat niet leuk vinden?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey noekje, ja 't lukt. Volgende week heb ik vast nieuwe kinderschoenen.
Van de week zag ik iemand met zo een trui of shirt bij de kassa,...leuk zei ikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, dat zijn wel jassen. Het was meer een algemene opmerking dat de jurkjes van dat merk ook schattig zijn, de jurkjes die Buuf te druk vindt.
Druk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |