ja, i'll live.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:55 schreef CarOnline het volgende:
Buuv hoe is de sanatorium updeet?
Al opgeknappert?![]()
Nee ik vind mijn blauwe klitteband pediforma sandaals beter bij mn overgooier staanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die ze ultrahip combineert met een rode Skinnyjeans.
kutquote:
Nou, goed uitzieken dan maar.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, i'll live.Maar echt beter is het nog niet. Maar morgen wel weer denk ik hoor.
Als je van Star Wars houdt verkies je de rode jeans. Met je pediforma-sandalen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee ik vind mijn blauwe klitteband pediforma sandaals beter bij mn overgooier staan
Ik hoef toch niet door 20cm sneeuw te banjerenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:00 schreef Marrije het volgende:
die had ik al gepost, maar dat vindt ie niks
Ja maar ik hou niet van Star Wars denk ik!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als je van Star Wars houdt verkies je de rode jeans. Met je pediforma-sandalen.
In je plastic kaplaarsjes krijg je zweetvoeten, in die nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet door 20cm sneeuw te banjeren? Daarnaast krijg je er zweetvoeten in, vrees ik.
Meh. Alleen die kleur niet.quote:
Die vind ik zo heel erg, nou ja... WE.quote:
die band met dat krokodilletje daar, zó gayquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Meh. Alleen die kleur niet.
En die neus ook niet. En dat klitteband ook niet.
Verder: prima patta!
Hebben ze die niet zonder krokodil en in een ander model?quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die vind ik zo heel erg, nou ja... WE.
Da's net zoiets als Miss Etam als je het mij vraagt, maar dan voor mannen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben ze die niet zonder krokodil en in een ander model?
Nou. mijn zwager koopt daar en die ziet er altijd heel erg miss Etam uit.quote:
Heel soms als je de kniebroeken door bent geworsteld hangt er wel eens een leuk bloesje war je mee op straat gezien kan wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou. mijn zwager koopt daar en die ziet er altijd heel erg miss Etam uit.dus ik loop die deur voorbij.
Is het wél leuk?Of beter; verkopen ze er óók leuke kleren?
De Mijnese is niet comleet WE gekleed maar ja, hebben wel leuk spul hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou. mijn zwager koopt daar en die ziet er altijd heel erg miss Etam uit.dus ik loop die deur voorbij.
Is het wél leuk?Of beter; verkopen ze er óók leuke kleren?
Nee maar van die bloesjes-geen-gezicht-1972. Nou ja, vanwege zwager wil de Buum d'r niks van weten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De Mijnese is niet comleet WE gekleed maar ja, hebben wel leuk spul hoor.
Niet vierkant met kraaltjes iig
Nahhh nee, dat kan ik niet zeggen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee maar van die bloesjes-geen-gezicht-1972. Nou ja, vanwege zwager wil de Buum d'r niks van weten.![]()
Maar ja, die heeft een perfect figuurtje hè, die staat een vuilniszak nog beeldig.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
nouhou, zoeken jullie eens een paar schoenen uit (en nee, niet van die laarzen).
Ook op je werk?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die 3e en 4e zou ik zo aantrekken.
Ik vind de onderste leuk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Allemaal niksquote:
Is bij mij ook zo, niet dat ik het doe hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jep, als ik naar klanten moet in pak en de rest vd dagen mag ik op slippers als ik dat leuk vind.
Ja zeg dat danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jep, als ik naar klanten moet in pak en de rest vd dagen mag ik op slippers als ik dat leuk vind.
ja ik heb geprobeerd om in jouw sportieve lijn te blijvenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je maar niet licht bruine schoenen onder een donker pak draagt.. Dat schijnt mode te zijn en uuuuhhhhhhhhhh wat is dat fout zeg. Koop een knap paar zwarte schoenen. En stop met zeikenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deze is goedkoper, maar misschien wat te glad?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar tommy hilfiger is wel prijzig, Marrije.
edit - spuit11![]()
Doe wat aan je vooroordelen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Of deze.
Al had ik in jouw line of business meer
[ afbeelding ]dit verwacht.[/vooroordeel]
Mooi juist!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je maar niet licht bruine schoenen onder een donker pak draagt.. Dat schijnt mode te zijn en uuuuhhhhhhhhhh wat is dat fout zeg. Koop een knap paar zwarte schoenen. En stop met zeiken
Wat wil je dan ??? Onder een spijkerbroek is wat anders dan onder een pak ...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb zwarte schoenen onder m'n pak muis. En ik zeik nooit.
Ik vind dat sooo erg.............quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mooi juist!en dan een smal gesneden pak
ik ben een sucker voor mannen in mooie, goedzittende pakken.
Dat lijstje van Marrije was prima, de overige plaatjes zijn allemaal crap (sorry voor de moeitequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:42 schreef Soury het volgende:
Wat wil je dan ??? Onder een spijkerbroek is wat anders dan onder een pak ...
Als ik bij de padvinders ga zal ik aan je denken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
en dan deze voor vrije tijd. Met baggy spijkerbroek.
Oh ik kan nu zo naadloos een garderobe voor je kopen geloof ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat lijstje van Marrije was prima, de overige plaatjes zijn allemaal crap (sorry voor de moeite).
Welke geven een de meest harde schop onder je kontquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat lijstje van Marrije was prima, de overige plaatjes zijn allemaal crap (sorry voor de moeite).
neehee, sportieve mannenschoenen.quote:
Ze doen zo kipling aan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neehee, sportieve mannenschoenen.
voor de jeugdige man danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neehee, sportieve mannenschoenen.
Op basis van schoenkeuze, don't think soquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ik kan nu zo naadloos een garderobe voor je kopen geloof ik.
toen ik het las dacht ik 'zou ik knap vinden', ik zou het niet kunnen inderdaadquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op basis van schoenkeuze, don't think so.
wedje?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op basis van schoenkeuze, don't think so.
Ik zie dat je mn man ontmoet hebt?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar gewoon even wat ik denk:
Rechte spijkerbroeken, geen fratsen, of ergens een eigen merk en anders Lee of Wrangler. Poloshirts in gedekte kleuren, voorkeur voor blauw. Mag wel een lijn of een print op zitten maar klein /beschaafd/rustig.
overhemd met korte mouw, liefst licht mag met (diagonaal)streepje.
Je draagt of een sportief donsjack, of zo'n zwarte wollen jas een heupmodel. met rits, strak en eenvoudig.
[/generalisatie]
Nope.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:07 schreef CarOnline het volgende:
Ik zie het al, je wil Pietje als je aankleedpop!
Piet-aankleed-meet!
Lekker shoppen!
met zn tienen tegelijk!
Nee ben je mal!quote:
Volgens mij is Pietje niet van de polo'squote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar gewoon even wat ik denk:
Rechte spijkerbroeken, geen fratsen, of ergens een eigen merk en anders Lee of Wrangler. Poloshirts in gedekte kleuren, voorkeur voor blauw. Mag wel een lijn of een print op zitten maar klein /beschaafd/rustig.
overhemd met korte mouw, liefst licht mag met (diagonaal)streepje.
Je draagt of een sportief donsjack, of zo'n zwarte wollen jas een heupmodel. met rits, strak en eenvoudig.
[/generalisatie]
Nou, dan kan ik je Lee en Wrangler met stip aanbevelen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Spijkerbroeken klopt, lee of wrangler nooit van gehoord. Poloshirts klopt, kleuren maken me niet uit (ook fel geel, groen). Gestreept klopt ook. Overhemd mag ook lange mouw.
Koop veel bij state of art, maar die zijn vaak prijzig.
Qua jas heb ik een blauw (ja, echt) jack, in de winter bruine leren jas met grote kraag
.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik zie dat je mn man ontmoet hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tvp
Volgens mij zijn het toch echt jassen hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:58 schreef Marrije het volgende:
Maar volgens mij heeft Noek gelijk en zie je hier jurkjes en geen jassen.
Maakt niet uit, de onderste is gewoon![]()
Nu op net 5 grenzeloos verliefd, een meid is naar India gegaan voor haar lief. India
Hey noekje, ja 't lukt. Volgende week heb ik vast nieuwe kinderschoenen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |