quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
nouhou, zoeken jullie eens een paar schoenen uit (en nee, niet van die laarzen).
Ook op je werk?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die 3e en 4e zou ik zo aantrekken.
Ik vind de onderste leuk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Allemaal niksquote:
Is bij mij ook zo, niet dat ik het doe hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jep, als ik naar klanten moet in pak en de rest vd dagen mag ik op slippers als ik dat leuk vind.
Ja zeg dat danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jep, als ik naar klanten moet in pak en de rest vd dagen mag ik op slippers als ik dat leuk vind.
ja ik heb geprobeerd om in jouw sportieve lijn te blijvenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je maar niet licht bruine schoenen onder een donker pak draagt.. Dat schijnt mode te zijn en uuuuhhhhhhhhhh wat is dat fout zeg. Koop een knap paar zwarte schoenen. En stop met zeikenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deze is goedkoper, maar misschien wat te glad?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar tommy hilfiger is wel prijzig, Marrije.
edit - spuit11![]()
Doe wat aan je vooroordelen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Of deze.
Al had ik in jouw line of business meer
[ afbeelding ]dit verwacht.[/vooroordeel]
Mooi juist!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je maar niet licht bruine schoenen onder een donker pak draagt.. Dat schijnt mode te zijn en uuuuhhhhhhhhhh wat is dat fout zeg. Koop een knap paar zwarte schoenen. En stop met zeiken
Wat wil je dan ??? Onder een spijkerbroek is wat anders dan onder een pak ...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb zwarte schoenen onder m'n pak muis. En ik zeik nooit.
Ik vind dat sooo erg.............quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mooi juist!en dan een smal gesneden pak
ik ben een sucker voor mannen in mooie, goedzittende pakken.
Dat lijstje van Marrije was prima, de overige plaatjes zijn allemaal crap (sorry voor de moeitequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:42 schreef Soury het volgende:
Wat wil je dan ??? Onder een spijkerbroek is wat anders dan onder een pak ...
Als ik bij de padvinders ga zal ik aan je denken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
en dan deze voor vrije tijd. Met baggy spijkerbroek.
Oh ik kan nu zo naadloos een garderobe voor je kopen geloof ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat lijstje van Marrije was prima, de overige plaatjes zijn allemaal crap (sorry voor de moeite).
Welke geven een de meest harde schop onder je kontquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat lijstje van Marrije was prima, de overige plaatjes zijn allemaal crap (sorry voor de moeite).
neehee, sportieve mannenschoenen.quote:
Ze doen zo kipling aan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neehee, sportieve mannenschoenen.
voor de jeugdige man danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neehee, sportieve mannenschoenen.
Op basis van schoenkeuze, don't think soquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ik kan nu zo naadloos een garderobe voor je kopen geloof ik.
toen ik het las dacht ik 'zou ik knap vinden', ik zou het niet kunnen inderdaadquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op basis van schoenkeuze, don't think so.
wedje?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op basis van schoenkeuze, don't think so.
Ik zie dat je mn man ontmoet hebt?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar gewoon even wat ik denk:
Rechte spijkerbroeken, geen fratsen, of ergens een eigen merk en anders Lee of Wrangler. Poloshirts in gedekte kleuren, voorkeur voor blauw. Mag wel een lijn of een print op zitten maar klein /beschaafd/rustig.
overhemd met korte mouw, liefst licht mag met (diagonaal)streepje.
Je draagt of een sportief donsjack, of zo'n zwarte wollen jas een heupmodel. met rits, strak en eenvoudig.
[/generalisatie]
Nope.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:07 schreef CarOnline het volgende:
Ik zie het al, je wil Pietje als je aankleedpop!
Piet-aankleed-meet!
Lekker shoppen!
met zn tienen tegelijk!
Nee ben je mal!quote:
Volgens mij is Pietje niet van de polo'squote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar gewoon even wat ik denk:
Rechte spijkerbroeken, geen fratsen, of ergens een eigen merk en anders Lee of Wrangler. Poloshirts in gedekte kleuren, voorkeur voor blauw. Mag wel een lijn of een print op zitten maar klein /beschaafd/rustig.
overhemd met korte mouw, liefst licht mag met (diagonaal)streepje.
Je draagt of een sportief donsjack, of zo'n zwarte wollen jas een heupmodel. met rits, strak en eenvoudig.
[/generalisatie]
Nou, dan kan ik je Lee en Wrangler met stip aanbevelen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Spijkerbroeken klopt, lee of wrangler nooit van gehoord. Poloshirts klopt, kleuren maken me niet uit (ook fel geel, groen). Gestreept klopt ook. Overhemd mag ook lange mouw.
Koop veel bij state of art, maar die zijn vaak prijzig.
Qua jas heb ik een blauw (ja, echt) jack, in de winter bruine leren jas met grote kraag
.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik zie dat je mn man ontmoet hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tvp
Volgens mij zijn het toch echt jassen hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:58 schreef Marrije het volgende:
Maar volgens mij heeft Noek gelijk en zie je hier jurkjes en geen jassen.
Maakt niet uit, de onderste is gewoon![]()
Nu op net 5 grenzeloos verliefd, een meid is naar India gegaan voor haar lief. India
Hey noekje, ja 't lukt. Volgende week heb ik vast nieuwe kinderschoenen.quote:
Ja, bovenste jas is mooi!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het toch echt jassen hoor
Hey, ja, deze en deze zag ik in de etalge.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Hier kan je ze ook vinden Marrije![]()
http://www.waiwurrie.nl/files/assortiment.asp?grp=28#
De onderste en de bovenstequote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hey, ja, deze en deze zag ik in de etalge.
Maar nu ligt mn hart bij de onderste van de 3 die ik heb gepost. Ik denk dat ik die laat makenen
beetje wel ... klein beetje ..quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ken jij iemand dat zo'n jas kan maken?
dat denk ik al 2 jaarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien moet ik die "hobby" maar weer eens oppakken.
Tof en wat goed van jequote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
niet bepaald naast de deur, maar het hoeft ook niet meteen.
DSB niet failliet, al die medewerkers weer aan het werk en Bos plus Nout optiefen. Die twee hebben die bank pas echt de nekslag gegeven. Walgelijk miskleunen van de overheid.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:45 schreef versabommie het volgende:
ff mijn gal spuwen:
HEY TOKKIES VAN NEDERLAND GELD LENEN KOST GELD!
Jankerts!
Moedwillig een bank slopen... tis toch niet normaal?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
DSB niet failliet, al die medewerkers weer aan het werk en Bos plus Nout optiefen. Die twee hebben die bank pas echt de nekslag gegeven. Walgelijk miskleunen van de overheid.
Edit: En Donner plus Hirsch Ballin ook opzouten![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En zo is het ook nog eens een keer![]()
Goedemorgen,quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
DSB niet failliet, al die medewerkers weer aan het werk en Bos plus Nout optiefen. Die twee hebben die bank pas echt de nekslag gegeven. Walgelijk miskleunen van de overheid.
Edit: En Donner plus Hirsch Ballin ook opzouten![]()
Nee, dat zijn wel jassen. Het was meer een algemene opmerking dat de jurkjes van dat merk ook schattig zijn, de jurkjes die Buuf te druk vindt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:58 schreef Marrije het volgende:
Maar volgens mij heeft Noek gelijk en zie je hier jurkjes en geen jassen.
Maakt niet uit, de onderste is gewoon![]()
Nu op net 5 grenzeloos verliefd, een meid is naar India gegaan voor haar lief. India
Wat fijn. Misschien kun je die dan wel bij Super de Boer zetten dit jaar. Zou je dat niet leuk vinden?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey noekje, ja 't lukt. Volgende week heb ik vast nieuwe kinderschoenen.
Van de week zag ik iemand met zo een trui of shirt bij de kassa,...leuk zei ikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, dat zijn wel jassen. Het was meer een algemene opmerking dat de jurkjes van dat merk ook schattig zijn, de jurkjes die Buuf te druk vindt.
Druk!
Ik denk ook niet dat het daar goedkoper is maar misschien hebben ze daar wel veel meer keus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:45 schreef hondjes het volgende:
[..]
Van de week zag ik iemand met zo een trui of shirt bij de kassa,...leuk zei ik
vraag is het ..save the queen, nee, zegt de verkoopster, dit is een iets goedkoper rmerk..Spaans
Zal eens kijken wat het in Spanje kost, zal wel hetzelfde zijn...
even bij Pietje lezen, misschien maakt die het me duidelijk, hoe het allemaal in mekaar steekt, met die DSB
De Rabo ook?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:55 schreef hondjes het volgende:
Dus we worden genaaid door alle banken,
Leuk spul hoor,,,quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het daar goedkoper is maar misschien hebben ze daar wel veel meer keus.
[ afbeelding ]
I like. Ook gelijk de drukste van het stel, geleuf ik.![]()
Al word ik wat praktischer en zie ik er vaak uit als die vrouw van de Andrelon reclame voordat ze tot in de puntjes was. Het was dan ook een feest van herkenning hoe ze de kinderen naar school bracht. Zo flitste ik ook altijd de gangen door.
Ja, op jouw size 0 is dat leuk. Op mijn breedbeeld is dat echt geen kijk. Serieus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, dat zijn wel jassen. Het was meer een algemene opmerking dat de jurkjes van dat merk ook schattig zijn, de jurkjes die Buuf te druk vindt.
Druk!
Briljantquote:
Eén ugg uit de broek en één in, zo'n vest half geknoopt, snelle staart. Maar dan ziet ze er voor wel beter uit ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, op jouw size 0 is dat leuk. Op mijn breedbeeld is dat echt geen kijk. Serieus.![]()
En wat is er mis met de vrouw in de Andrelonreklame? ik vind haar voordat ze tot in de puntjes verzorgd is er beter uitzien eigenlijk.![]()
En dan nu boodschappen.Mijn uk heeft een boodschappenbriefje gemaakt
dus ik ga sieliekookarne kopen, piesaa en panekoeke
en vlaa.
Ik vind groep 3 echt de leukste klas.
Handwas doe je toch gewoon op standje handwas in de machine. Ik doe dat weleens en soms niet. Daarna gooi ik het weg. Keihard brullend. Laatst nog wat weg kunnen flikkeren en dat was bijna mijn lievelingstrui.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:58 schreef Copycat het volgende:
Ik had wel een leuke tas van Desigual (Ik kende het trouwens helemaal niet) gezien. Met patchwork voor nog geen veertig Euro. Geloof ik. Maar ik heb al zoveel tassen.
En ook wel een leuk shirtje, maar alleen handwas en dat vernaggel ik binnen de kortste keren.
Je moet een wasmachine hebben , die echt op 0 graden wast....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Handwas doe je toch gewoon op standje handwas in de machine. Ik doe dat weleens en soms niet. Daarna gooi ik het weg. Keihard brullend. Laatst nog wat weg kunnen flikkeren en dat was bijna mijn lievelingstrui.
nou ja, hij knutselt er zelf wat van, met wat hij denkt dat goed is. Maar hij heeft een soort militante drilljuf die echt zit te hameren op die letters en oefenen oefenen oefenen (tot huiswerk aan toequote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Eén ugg uit de broek en één in, zo'n vest half geknoopt, snelle staart. Maar dan ziet ze er voor wel beter uit ja.
Dat is omdat erna zo afschuwelijk is. Ik kies nu iig vaker voor gemak dan niet. Lekker warm, comfy etc.
Daar waar ik het eerder altijd koud had plus zere poten. Ovér!![]()
Wat goed al zeg! Hier zouden we dan gisteren pas ijs kunnen kopen. Heeft die gisteren geleerd. Daarvoor was het poes, rook, bos etc. Maar dat kreeg ik met geen mogelijkheid ongeschonden de winkelwagen in.
Vooral dat bos.
Ja, als ik dat niet vergeet. En dat gebeurt te vaak.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:12 schreef Noek het volgende:
Handwas doe je toch gewoon op standje handwas in de machine. Ik doe dat weleens en soms niet. Daarna gooi ik het weg. Keihard brullend. Laatst nog wat weg kunnen flikkeren en dat was bijna mijn lievelingstrui.
oi!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:19 schreef Copycat het volgende:
En ik had laatst een wollige, grijze sweater gekocht bij H&M, met een witte zwaan erop. Een keer op fijne was gewassen (helemaal trots dat ik daaraan dacht) en dat kreng komt de machine uit en nu heeft die kutzwaan allemaal tumoren van stof.
Prullenbak.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:21 schreef debuurvrouw het volgende:
oi!![]()
Sorry dat ik het zeg, maar het klinkt zo een beetje als een positietruimet zo'n leuk beertje.
![]()
*wegrent naar de winkel*
De washand van God.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Het was gewoon een interventie, dat verwassen.![]()
oké, nu ben ik echt weg.
*hart breektquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:19 schreef Copycat het volgende:
En ik had laatst een wollige, grijze sweater gekocht bij H&M, met een witte zwaan erop. Een keer op fijne was gewassen (helemaal trots dat ik daaraan dacht) en dat kreng komt de machine uit en nu heeft die kutzwaan allemaal tumoren van stof.
Prullenbak.
Gewoon wassen met koud water instellen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:15 schreef hondjes het volgende:
[..]
Je moet een wasmachine hebben , die echt op 0 graden wast....
Handwas is vaak 30 graden...
dus op de temperatuur letten, en alles gaat goed....
Neuh, als ze allemaal slecht zijn is Rabo de minst slechte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |