Ook dat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat 't tegenovergestelde waar is. Als men 1 op 10 uitleent en 5% z'n geld komt halen is de bank praktisch failliet. Ze moeten dagelijks zoveel lenen om 'in bedrijf' te blijven en geen bank (een andere dus) durft dat meer.
Dat is 't hele probleem, het draait om "vertrouwen" en dat kan zomaar instorten.
Joh, echt waar?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, en 's morgens is er voor de kleinsten een voorleesuurtje met kabouters. Ik noem maar een zijstraat.
Het leuke is dus ook dat je waarschijnlijk ook van alles van achter de schermen meekrijgt. Omdat alles live is en er in de andere ruimtes in het gebouw óók camera's hangen.
Moet je wel twee streams aankunnen.quote:Zo krijgt het toch een beetje een RLS effect, maar dan gaat dat meer over alle perikelen in een tv studio, in plaats van een vast aantal personen.
Hoewel je dat laatste natuurlijk ook weer kunt intergreren. En dat je daar dan op bepaalde uren een samenvatting van uitzendt, terwijl er tegelijk ook een live stream van is.![]()
Komt Natasia ook danquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, en 's morgens is er voor de kleinsten een voorleesuurtje met kabouters. Ik noem maar een zijstraat.
Het leuke is dus ook dat je waarschijnlijk ook van alles van achter de schermen meekrijgt. Omdat alles live is en er in de andere ruimtes in het gebouw óók camera's hangen.
Zo krijgt het toch een beetje een RLS effect, maar dan gaat dat meer over alle perikelen in een tv studio, in plaats van een vast aantal personen.
Hoewel je dat laatste natuurlijk ook weer kunt intergreren. En dat je daar dan op bepaalde uren een samenvatting van uitzendt, terwijl er tegelijk ook een live stream van is.![]()
Waar een wil is, is een weg. Ik geloof wel dat het voor elkaar komt hoor. Het is alleen even uitdokterenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Joh, echt waar?
[..]
Moet je wel twee streams aankunnen.
Niet alles hoeft toch ook origineel en uniek te zijn?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:31 schreef Dementor het volgende:
En dat voorleesuurtje met kabouters hebben ze al bij de Sprookjesboom.
Het zal je verbazen hoe leuk die kids dat vindenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:
De Hobbykabouter?
Ik kan niet wachten.
Ik hoop stiekem dat Jaap dr even goed te grazen neemt, live op tvquote:
Ik weet niet hoor, maar als dat tijdens het kleutervoorleesuurtje gebeurt dan gok ik dat het zo over en sluiten is met TVlemmixquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat Jaap dr even goed te grazen neemt, live op tv![]()
Tuurlijk niet, doe mij maar wakker worden met Koning Kannix, die wil ik wel eens het nieuws zien doornemen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg. Ik geloof wel dat het voor elkaar komt hoor. Het is alleen even uitdokteren![]()
En we hebben jou toch?![]()
[..]
Niet alles hoeft toch ook origineel en uniek te zijn?
Wél kijkcijferkanon danquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar als dat tijdens het kleutervoorleesuurtje gebeurt dan gok ik dat het zo over en sluiten is met TVlemmix
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, doe mij maar wakker worden met Koning Kannix, die wil ik wel eens het nieuws zien doornemen.
Ja, dat dan wel weer..... maar dat denk ik niet dat een van beiden ooit nog een zendlicentie krijgtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wél kijkcijferkanon danHeeft ie eindelijk z'n kamervragen
![]()
Zendlicentie? die heb je heul niet nodig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat dan wel weer..... maar dat denk ik niet dat een van beiden ooit nog een zendlicentie krijgt
Oh ja, die was er ook nog.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:38 schreef Dementor het volgende:
Tuurlijk niet, doe mij maar wakker worden met Koning Kannix, die wil ik wel eens het nieuws zien doornemen.
Niet meer? Mag je tegenwoordig alles ongecensureerd de ether inslingeren??quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zendlicentie? die heb je heul niet nodig.
Wel via een ethernetkabel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet meer? Mag je tegenwoordig alles ongecensureerd de ether inslingeren??
Het is een internet zender.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet meer? Mag je tegenwoordig alles ongecensureerd de ether inslingeren??
Maarre.... Johan is al rond met de (grote) kabelboeren, qua doorgifte van TVlemmix??
Nav de schoenen die buuf gisteren plaatste, waarvan ze dacht dat die bij zijn vakgebied hoorden, dacht ik aan autoverkoperquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Pietje "de lees lezen" op financieel gebied.
Hij werkt zelf met virtuele muntjes.
Ah.... het is geen TV zender dus.... okay. Dat dacht ik ergens te hebben gelezenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is een internet zender.
Maar daar kan mijn kind niet naartoe. Ik kan hem wel afzetten bij de kabouters van Johan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:31 schreef Dementor het volgende:
En dat voorleesuurtje met kabouters hebben ze al bij de Sprookjesboom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |