Hoe je haar aanspreekt maakt in principe niks uit, je kunt zeggen wat je wilt als je het maar op de goede manier doet (enthousiast, met een glimlach). Verder denk ik eigenlijk nooit echt na over wat ik ga zeggen, het komt vanzelf, of het komt niet. In het laatste geval is het natuurlijk ff awkward maar dit gebeurt eigenlijk alleen maar soms bij de eerste 3 vrouwen die je aanspreekt, daarna ben je over die drempel heen en zul je zien dat gespreksstof ook uit het niets in jezelf opkomt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Puur uit interesse, hoe spreek je een vrouw aan? Waar begin je mee? Waar vraag je naar? Etc. De grootste drempel voor de meesten is toch dat je met een bek vol tanden staat.
Ik ben eigenlijk alleen verder maar bezig met het geïmproviseerde gesprek luchtig en leuk te houden en haar af en toe aan te raken op momenten dat dat goed voelt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:45 schreef solaire het volgende:
[..]
oke dat klinkt beter
Ben je dan altijd bewust bezig met wat je doet of gaat dat soms al gewoon automatisch (zoals zeg maar een deur openhouden ook gewoon een natuurlijk automatisme wordt zonder dat dit verkrampt overkomt)
Zoals jij overkomt lijkt het mij dat je op een natuurlijke manier aan zelfontwikkeling doet, maar zoals die andere gozer het vertelt word het een soort 'eng'. Maar dat betekent dat jij alleen bepaalde punten van PUA overneemt (een groot deel kan je op een normale manier gewoon praktisch toepassen.) zonder het totale gedachtengoed je eigen te maken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:52 schreef TheGame het volgende:
[..]
Hoe je haar aanspreekt maakt in principe niks uit, je kunt zeggen wat je wilt als je het maar op de goede manier doet (enthousiast, met een glimlach). Verder denk ik eigenlijk nooit echt na over wat ik ga zeggen, het komt vanzelf, of het komt niet. In het laatste geval is het natuurlijk ff awkward maar dit gebeurt eigenlijk alleen maar soms bij de eerste 3 vrouwen die je aanspreekt, daarna ben je over die drempel heen en zul je zien dat gespreksstof ook uit het niets in jezelf opkomt.
[..]
Ik ben eigenlijk alleen verder maar bezig met het geïmproviseerde gesprek luchtig en leuk te houden en haar af en toe aan te raken op momenten dat dat goed voelt.
Dit is wel een nuttige post. Mijn glimlach is niet optimaal, zag ik net in de spiegel, door mijn slechte tanden en de rare manier waarop ik mijn wenkbrauwen optrek. Ik zal dit eens aanpassen, kijken of het werkt...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:52 schreef TheGame het volgende:
[..]
Hoe je haar aanspreekt maakt in principe niks uit, je kunt zeggen wat je wilt als je het maar op de goede manier doet (enthousiast, met een glimlach). Verder denk ik eigenlijk nooit echt na over wat ik ga zeggen, het komt vanzelf, of het komt niet. In het laatste geval is het natuurlijk ff awkward maar dit gebeurt eigenlijk alleen maar soms bij de eerste 3 vrouwen die je aanspreekt, daarna ben je over die drempel heen en zul je zien dat gespreksstof ook uit het niets in jezelf opkomt.
Gekunsteldheid (onechtheid dus) aan de glimlach is iets wat héél snel opvalt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:12 schreef hetzwartegat het volgende:
Dit is wel een nuttige post. Mijn glimlach is niet optimaal, zag ik net in de spiegel, door mijn slechte tanden en de rare manier waarop ik mijn wenkbrauwen optrek. Ik zal dit eens aanpassen, kijken of het werkt...
`quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:12 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Zoals jij overkomt lijkt het mij dat je op een natuurlijke manier aan zelfontwikkeling doet, maar zoals die andere gozer het vertelt word het een soort 'eng'. Maar dat betekent dat jij alleen bepaalde punten van PUA overneemt (een groot deel kan je op een normale manier gewoon praktisch toepassen.) zonder het totale gedachtengoed je eigen te maken.
Noem gewoon eens wat recente voorbeelden?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:52 schreef TheGame het volgende:
Kan je zelf niets bedenken? Je kan alles zeggen wat je wilt als je het maar leuk brengt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Noem gewoon eens wat recente voorbeelden?
"Bewust onbekwaam" gedrag ziet er inderdaad heel gekunsteld uit. Dat is bij elke verandering het geval. Op een gegeven moment gebeurt het "onbewust bekwaam" en valt het voor de ongeoefende onbekende niet meer op.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:19 schreef Garisson72 het volgende:
Gekunsteldheid (onechtheid dus) aan de glimlach is iets wat héél snel opvalt.
Ja, klopt en als je eerdere posts van mijn hand zou lezen in dit topic, zou je zien dat ik de mogelijkheden tot gedragsverandering juist propageer.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:29 schreef Shodan het volgende:
"Bewust onbekwaam" gedrag ziet er inderdaad heel gekunsteld uit. Dat is bij elke verandering het geval. Op een gegeven moment gebeurt het "onbewust bekwaam" en valt het voor de ongeoefende onbekende niet meer op.
De meeste mensen hebben ook pas leren lopen nadat ze heel wat keren op hun smoel zijn gegaan. Waarom zou dat voor een gedragsverandering niet het geval mogen zijn?
Als je met je eerste gesprekken van de avond uit je comfortzone bent gegaan voel je je redelijk goed en is die (glim)lach de rest van de avond ook echt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, klopt en als je eerdere posts van mijn hand zou lezen in dit topic, zou je zien dat ik de mogelijkheden tot gedragsverandering juist propageer.
Het is specifiek de (glim)lach waar ik nou weer net niet zo geloof in veranderingsmogelijkheid, omdat dát in mijn beleving altijd het spontane moet houden.
Openen doe ik vaak met observeringen bijv. tegen een meisje met een schoonheidsvlekje op haar bovenlip: "Je krijgt zeker veel voor elkaar met dat vlekje, of niet?" "Hoezo?" Dan even de zeven schoonheden aanhalen, vergelijking maken met Marilyn Monroe etc. en dan staat ze meestal wel open voor je.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Noem gewoon eens wat recente voorbeelden?
Sommige mensen moeten ook het geloof hebben dat ze het nu wel kunnen. "Ik heb nu gelezen hoe ik me meot gedragen, nu durf ik er wel op af te stappen" terwijl ze dit eigenlijjk altijd al konden maar zichzelf vanalles in het hoofd haalde om het niet te doen. Maar dat betekend niet dat er niet veel bruikbaars uit te halen valt. Veel mannen doen zoveel fout: constant slijmen, drankjes aanbieden etc. Dat doet net enorm afscrhikken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:40 schreef HgN-ex het volgende:
Kennis nemen van de trucjes van een PUA is natuurlijk handig. Zoals met alles, aan de meeste kennis heb je wel wat![]()
Die kennis actief bezigen en ermee 'op jacht' gaan komt een beetje tever voor mij over, maar wel respect, die mensen bouwen ook gewoon hard aan zichzelf. Beetje sad is dat sommige meiden eigenlijk dus gewoon gebruikt worden. (zoals wanneer een PUA zich even bewijst, en verder niets met de girl doet.)
Verder is het naar mijn mening simpel, kom je een leuke meid tegen, er gewoon voor gaan. Niets heb je, en alles kan je krijgen. That easy.
Snap niet waarom de meeste lads het gewoon niet zo zien, of niet durven en die shit. Life is short, enjoy. Afgewezen worden hoort ook bij het leven, het geeft het zelfs meer diepgang en uitdaging =)
En jij gelooft echt dat zo'n vrouw bestaat?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:14 schreef TheGame het volgende:
[..]
Nee, het doel is uiteindelijk een relatie te krijgen met je "perfecte 10". Een vrouw die zowel uiterlijk en innerlijk voldoet aan de eisen die jij voorjezelf stelt (en dat kun je zo gek maken als je zelf wil).
Exact. Key is idd in jezelf geloven, en zeker niet drankjes gaan kopen om binnen te komen (buying love)quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:51 schreef mirved het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten ook het geloof hebben dat ze het nu wel kunnen. "Ik heb nu gelezen hoe ik me meot gedragen, nu durf ik er wel op af te stappen" terwijl ze dit eigenlijjk altijd al konden maar zichzelf vanalles in het hoofd haalde om het niet te doen. Maar dat betekend niet dat er niet veel bruikbaars uit te halen valt. Veel mannen doen zoveel fout: constant slijmen, drankjes aanbieden etc. Dat doet net enorm afscrhikken.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:57 schreef Disorder het volgende:
[..]
En jij gelooft echt dat zo'n vrouw bestaat?
Als jij jouw perfecte 10 ziet als een supermodel met een IQ van 140 niet natuurlijk, zoals ik al zei, het ligt aan jezelf wat voor eisen je aan je droomvrouw stelt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:57 schreef Disorder het volgende:
[..]
En jij gelooft echt dat zo'n vrouw bestaat?
Welke reports? Heb je een link?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:07 schreef Copycat het volgende:
Welke instelling?
Be yourself? Dat lijkt mij een heel gezonde instelling.
Maar ik heb net even een paar van die reports gelezen en daarvan kneep ik wel mijn tenen van bij elkaar, wat een hoop vrouwonvriendelijk 'pull' gewauwel. Vrouwen die onder 'par' zijn, dat soort kwalificaties ... En dat zegt dan een kneus die zijn skills van een DVD haalt (denk ik er dan meteen achteraan).
Maar het punt is dat ik om mij heen zie dat dat slijmerige juist wel werkt. Das het stomme. Ik vraag me trouwnes af waarom ik met mijn gevoel persé moet afzetten tegen al datgene wat wel werkt. Zo kom ik steek verder. hebben pua-gamers dat ook welleens Dat je iets doet dat eigenlijk tegen je eigen wereldbeeld en gevoel ingaat. Maar het moet omdat het wel schijnt te werken bij vrouwen? volgens mij ben ik op gevoelsniveau gewoon verbitterd en wil ik de dingen en de wereld en zoals het allemaal wel werkt niet accepteren. Weet niet waar het vandaan komt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:19 schreef HgN-ex het volgende:
@ Schenkstroop
Zelf zou ik me waarschijnlijk ook te beroerd voelen om tot het slijmerige achter een meisje aan te lopen. Besides, op die manier ga je ze waarschijnlijk helemaal niet 'krijgen'. Geen klik? Too bad, jezelf opdringen is ook not done.
Deze:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:19 schreef HgN-ex het volgende:
Welke reports? Heb je een link?
Tnxs, jij bent een girl toch? Wat vind jij dan de beste instelling voor een man? Hoe zou jij 'benaderd/behandeld/versiert' willen worden ?
--
Ik ben een vrouwquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:31 schreef Trip-Tronic het volgende:
Voor iedereen nieuwsgierig is naar hoe het in de praktijk wordt toegepast, raad ik aan een aantal 'Field Reports' te lezen. Bijvoorbeeld hier:
http://www.fastseduction.com/discussion/fs?action=10&boardid=2&fid=24
Kun je een tv-persoonlijkheid noemen die in de buurt komt?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deze:
[..]
Ik ben een vrouw.
Ik vind dat een man lekker zichzelf moet zijn en een natuurlijke flair over zich moet hebben. Zelfverzekerd, maar niet doorslaand naar die misantropische arrogantie die ik in die reports lees.
Nee. Want dat is een totaal ander concept.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Kun je een tv-persoonlijkheid noemen die in de buurt komt?
Wat is in hemelsnaam dan 'flair'' volgens jou. Bij 'flair' denk ik aan die rtl-boulevard homos.. Is dat flair?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Want dat is een totaal ander concept.
Hij bedoelt dat hij jou de drankjes laat kopenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:07 schreef Copycat het volgende:
Welke instelling?
Be yourself? Dat lijkt mij een heel gezonde instelling.
Maar ik heb net even een paar van die reports gelezen en daarvan kneep ik wel mijn tenen van bij elkaar, wat een hoop vrouwonvriendelijk 'pull' gewauwel. Vrouwen die onder 'par' zijn, dat soort kwalificaties ... En dat zegt dan een kneus die zijn skills van een DVD haalt (denk ik er dan meteen achteraan).
Het punt is echter dat wanneer je een vrouw leert kennen en haar als een 'tien' omschrijft wat later blijkt dat ze niet perfect is. Iemand kan nog zo mooi zijn en nog zo vriendelijk van karakter, niemand is foutloos. De 'tien' is een illusie.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:12 schreef TheGame het volgende:
[..]
Als jij jouw perfecte 10 ziet als een supermodel met een IQ van 140 niet natuurlijk, zoals ik al zei, het ligt aan jezelf wat voor eisen je aan je droomvrouw stelt.
Flair komt bij mij over als zelfverzekerd/spontaan met een leuke lach. Dat komt bij mij altijd goed over copycat.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat is in hemelsnaam dan 'flair'' volgens jou. Bij 'flair' denk ik aan die rtl-boulevard homos.. Is dat flair?
Wat een deprimerend beeld..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:38 schreef Disorder het volgende:
[..]
Het punt is echter dat wanneer je een vrouw leert kennen en haar als een 'tien' omschrijft wat later blijkt dat ze niet perfect is. Iemand kan nog zo mooi zijn en nog zo vriendelijk van karakter, niemand is foutloos. De 'tien' is een illusie.
Je moet jezelf afvragen of jij uit dezelfde vijver van vrouwen wenst te vissen. Die openstaan voor slijmerig gedrag over een moedervlek en de zeven schoonheden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar het punt is dat ik om mij heen zie dat dat slijmerige juist wel werkt. Das het stomme. Ik vraag me trouwnes af waarom ik met mijn gevoel persé moet afzetten tegen al datgene wat wel werkt. Zo kom ik steek verder. hebben pua-gamers dat ook welleens Dat je iets doet dat eigenlijk tegen je eigen wereldbeeld en gevoel ingaat. Maar het moet omdat het wel schijnt te werken bij vrouwen? volgens mij ben ik op gevoelsniveau gewoon verbitterd en wil ik de dingen en de wereld en zoals het allemaal wel werkt niet accepteren. Weet niet waar het vandaan komt.
Als dit je instelling is vrees ik dat je altijd zult blijven zoeken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:42 schreef HgN-ex het volgende:
[..]
Als je alleen tevreden bent met iets wat er toch niet is, heb je een rotleven.
Hier ben ik het helemaal mee eens ja. Chemie is er, of is er uiteindelijk niet. Als het er niet is moet je het niet gaan forceren. Dat geld beide kanten op.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deze:
[..]
Ik ben een vrouw.
Ik vind dat een man lekker zichzelf moet zijn en een natuurlijke flair over zich moet hebben. Zelfverzekerd, maar niet doorslaand naar die misantropische arrogantie die ik in die reports lees.
En verder heb ik geen gulden regel voor hoe ik versierd wens te worden. Meestal is dat een wisselwerking en kun je niet echt spreken van 'de een die versiert en de ander wordt versierd'.
Ik ben iig zelf niet echt afwachtend, maar neem ook initiatief.
Maar - ik weet dat jullie daarvan gruwelen - uiteindelijk is de chemie toch heus doorslaggevend en die kun je niet nabootsen.
Krijgen die mensen ook goede relaties? Volgensmij kan het geen kwaad om ook zelf een beetje hard to get te zijn, en een evenwichtige relatie te hebben, ipv dat de gozer maar aan het slijmen is om zn meisje aan zich te binden. Ga iig niet tegen je wereldbeeld in man. Vind een andere vijver om meiden uit te vissenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar het punt is dat ik om mij heen zie dat dat slijmerige juist wel werkt. Das het stomme. Ik vraag me trouwnes af waarom ik met mijn gevoel persé moet afzetten tegen al datgene wat wel werkt. Zo kom ik steek verder. hebben pua-gamers dat ook welleens Dat je iets doet dat eigenlijk tegen je eigen wereldbeeld en gevoel ingaat. Maar het moet omdat het wel schijnt te werken bij vrouwen? volgens mij ben ik op gevoelsniveau gewoon verbitterd en wil ik de dingen en de wereld en zoals het allemaal wel werkt niet accepteren. Weet niet waar het vandaan komt.
Mijn persoonlijke instelling iig niet. Als tienen niet bestaan zou ik heel goed tevreden kunnen zijn met negens. En uberhaupt alle cijfers, zolang ze iets met mijn gevoel doen (positief)quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:46 schreef Disorder het volgende:
[..]
Als dit je instelling is vrees ik dat je altijd zult blijven zoeken.
Ik denk dat dit heel goede eerlijke vragen zijn. En wat ik met name door deze vragen geloof is dat "PUA's" in principe erg bange mensen zijn. Waarom al die moeite doen om een methode te ontwikkelen die er voor zorgt dat je élke vrouw die je zou willen hebben kunt krijgen? Waarom altijd maar keihard werken om 'je beste zelf' te zijn? Waarom geloven in een 'perfecte tien'? Waarom geloven dat zij een relatie wél vol kunnen houden tot de dood? Juist. Omdat ze erg bang zijn teleurgesteld te worden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:33 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar ik ben hiermee geen PUA. Ik probeer mijzelf continue te ontwikkelen, dingen te doen die ik voorheen niet deed/anders deed.
Maar kom nu eens met steekhoudende argumenten wat betreft:
- Wat is het voordeel van de PUA t.o.v. voorgenoemd voorbeeld van mij?
- Waarom maakt een PUA zijn toekomstige relaties beter?
- Wat maakt jou een PUA, heb jij successtories van jezelf e.d.?
Lol, je moet het natuurlijk wel op een bepaalde humoristische, op het randje van sarcastische, toon zeggen. Trouwens grappig hoe mensen dit kunnen interpreteren en meteen denken dat je dit op een zwijmelige toon moet zeggen. Ik had daar namelijk niet eens bij stilgestaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:42 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je moet jezelf afvragen of jij uit dezelfde vijver van vrouwen wenst te vissen. Die openstaan voor slijmerig gedrag over een moedervlek en de zeven schoonheden.
Omdat ze het beste uit hun zelf willen halen ipv bij de pakken neerzitten. En om zover te komen zul je meer teleurstellingen moeten doorstaan dan iemand die niets onderneemt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:05 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik denk dat dit heel goede eerlijke vragen zijn. En wat ik met name door deze vragen geloof is dat "PUA's" in principe erg bange mensen zijn. Waarom al die moeite doen om een methode te ontwikkelen die er voor zorgt dat je élke vrouw die je zou willen hebben kunt krijgen? Waarom altijd maar keihard werken om 'je beste zelf' te zijn? Waarom geloven in een 'perfecte tien'? Waarom geloven dat zij een relatie wél vol kunnen houden tot de dood? Juist. Omdat ze erg bang zijn teleurgesteld te worden.
Ja, maar mijn vraag dus.. Waarom wil je het beste uit jezelf halen? Geen verkeerde eigenschap, maar ik heb sterk het vermoeden dat het bij mensen zoals jij uit angst ontstaan is.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:07 schreef TheGame het volgende:
Omdat ze het beste uit hun zelf willen halen ipv bij de pakken neerzitten. En om zover te komen zul je meer teleurstellingen moeten doorstaan dan iemand die niets onderneemt.
Je zou het een bepaalde angst kunnen noemen, namelijk jezelf realiseren dat je niet het optimale uit het leven haalt en dat je veel beter kan dan wat je nu aan het doen bent.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:14 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ja, maar mijn vraag dus.. Waarom wil je het beste uit jezelf halen? Geen verkeerde eigenschap, maar ik heb sterk het vermoeden dat het bij mensen zoals jij uit angst ontstaan is.
Ik heb niet het idee dat vrouwen onder mekaar erg verschillen van deze vijver. Al beweren ze allemaal zelf natuurlijk van wel. Maar ik merk er niks van. Er is dus geen andere vijver helaas. Ik ben bang dat ik gewoon moet zijn en worden wat wel werkt. Naja iedereen heeft zijn/.haar mening over wat slijmen eigenlijk is en hoe dat zich uit natuurlijk. Het moet wel erg duidelijk zijn dat mannen hun toon in ene 10 noten omlaag aanpassen als ze te maken krijgen met een (mooi) meisje.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:51 schreef HgN-ex het volgende:
[..]
Krijgen die mensen ook goede relaties? Volgensmij kan het geen kwaad om ook zelf een beetje hard to get te zijn, en een evenwichtige relatie te hebben, ipv dat de gozer maar aan het slijmen is om zn meisje aan zich te binden. Ga iig niet tegen je wereldbeeld in man. Vind een andere vijver om meiden uit te vissen![]()
Zwaar goed btw dat je er kritisch naar kijktZo maak je altijd progressie.
Ik heb anders nooit mannen horen praten tegen een mooi meisje alsof het hun 3-jarig nichtje is. Vergeet je 'waarheden' en ga zelf experimenteren, dan kom je er vanzelf achter wat werkt en wat niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat vrouwen onder mekaar erg verschillen van deze vijver. Al beweren ze allemaal zelf natuurlijk van wel. Maar ik merk er niks van. Er is dus geen andere vijver helaas. Ik ben bang dat ik gewoon moet zijn en worden wat wel werkt. Naja iedereen heeft zijn/.haar mening over wat slijmen eigenlijk is en hoe dat zich uit natuurlijk. Het moet wel erg duidelijk zijn dat mannen hun toon in ene 10 noten omlaag aanpassen als ze te maken krijgen met een (mooi) meisje.
Je kunt IMHO geslijm op een fotoboek niet vergelijken met 't echte werk. Als je in een cafe enorm gaat lopen slijmen zal een meid op een gegeven moment aardig afknappen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:12 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik hou zelf absoluut niet van slijmballen dus zou het nooit doen. Maar slijmen en meisjes de "zachte treatment" geven dat schijnt toch het beste te werken, merk en jullie dat ook?. Je ziet het al in fotoboeken. Ik kan mijzelf nooit toe zetten the suckup game te spelen tegenover meisjes. Dan voel ik mij pas nep en vind het nogal gay. Maar het werkt wel.. Dus ws. my loss.
Alle mannen passen hun toon trouwens aan als ze een telefoontje van een vrouw/meisje krijgen. is dat jullie nooit opgevallen?
Tuurlijk wel, maar ik vind het grappig te lezen.quote:
Het grappige dat 'het beste uit jezelf halen' bij veel mensen niet boven komt. Veel mensen doen gewoon wat ze doen, leven hun leven, en doen niet aan zelfontplooing. Een andere groep lijkt een hoger niveau van zelfbewustzijn te hebben, en willen met hun persoon beter worden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:14 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ja, maar mijn vraag dus.. Waarom wil je het beste uit jezelf halen? Geen verkeerde eigenschap, maar ik heb sterk het vermoeden dat het bij mensen zoals jij uit angst ontstaan is.
Als jij voor een mooie vrouw wilt gaan dan zal je met slijmen niet ver komen. Dat krijgt ze 100x per dag over haar heen. Daar is ze totaal niet gevoelig voor. Heb je het oog op iemand die minder aandacht krijgt van het mannelijk geslacht dan is slijmen een goede manier om duidelijk te maken dat je interesse in haar hebt (teveel is nog steeds irritant). Je hebt het toch vast zelf ook wel meegemaakt als een meid compleet verliefd op je is en totaal geen eigen mening meer heeft en alles wat je doet geweldig vindt. Dan verlies je toch meteen je interesse en andersom is dat ook zo. Een vrouw heeft liever een man die andere vrouwen ook willen waar ze als het ware mee kan showen. Niet zo'n zwak slijmerig mannetje.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat vrouwen onder mekaar erg verschillen van deze vijver. Al beweren ze allemaal zelf natuurlijk van wel. Maar ik merk er niks van. Er is dus geen andere vijver helaas. Ik ben bang dat ik gewoon moet zijn en worden wat wel werkt. Naja iedereen heeft zijn/.haar mening over wat slijmen eigenlijk is en hoe dat zich uit natuurlijk. Het moet wel erg duidelijk zijn dat mannen hun toon in ene 10 noten omlaag aanpassen als ze te maken krijgen met een (mooi) meisje.
Nee? Het komt naar mijn ervaring wel aardig in de buurt. Het is wel leuk dat je dat "3 jarige nichtje" als voorbeeld geeft. Het is alsof je wel weet waar ik het over heb namelijk. Maar wat je verder zegt ben ik het mee eens. En is het enige juiste natuurlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:41 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ik heb anders nooit mannen horen praten tegen een mooi meisje alsof het hun 3-jarig nichtje is. Vergeet je 'waarheden' en ga zelf experimenteren, dan kom je er vanzelf achter wat werkt en wat niet.
Edit:quote:Doc op 3: De verleiders
In Amerika worden ze pick-up artists genoemd. De Casanova's van de disco die moeiteloos de leukste en mooiste meisjes om hun vinger winden. Hoe doen ze dat toch? vragen duizenden mannen over de hele wereld zich af. De verleiders duikt in de wereld van 21ste eeuwse Don Juans die aan onervaren mannen leren hoe ze hun angsten overwinnen en geeft antwoord op de vraag die vele mannen bezighoudt: Hoe krijg ik haar?
ja waarom vrouwen nog op een voetstuk ztten. Het zijn godverdomde krengen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:55 schreef Copycat het volgende:
In die theorie wordt de vrouw dus nog steeds op een voetstuk gezet aangezien jij moet blijven werken aan je personality en zelfvertrouwen om haar maar te 'houden'?
Hoe heet het programma? Dan kan ik die docu morgen terugvinden op uitzendinggemistquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:33 schreef Urquhart het volgende:
Nu Ned. 3
De Verleidersquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:25 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
Hoe heet het programma? Dan kan ik die docu morgen terugvinden op uitzendinggemist.
Was een docu van de VPROquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:37 schreef BeSimple het volgende:
Hebben ze dat nu op Ned3... ik had wel verwacht dat PowNed ofso er iets mee zou gaan doen. Maar geen andere publieke omroep.
Dat is vaak mijn manco. Heel simpel: gewoon belangstelling tonen. Maak gewoon een paar keer een praatje, en je bent al snel vrienden hoor. Meisjes houden van aandacht, en als je voor de rest een beetje afstand houdt, blijf je sowieso in die friendszone hangen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:38 schreef slangappel het volgende:
Wel grappige ideeen die jullie hier hebben.
Vraag aan de experts:
Jullie weten vast wel hoe je moet verleiden enzo, maar weten jullie ook hoe je vrienden kan worden met meisjes?
Ja daar heb ik er dus inmiddels heel veel van. Overigens weten zij nu inmiddels wel wat van het PUA-gebeuren.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:38 schreef slangappel het volgende:
Vraag aan de experts:
Jullie weten vast wel hoe je moet verleiden enzo, maar weten jullie ook hoe je vrienden kan worden met meisjes?
Er gewoon mee praten zonder bijbedoelingen, iemand per ongeluk verleiden is namelijk vrij lastig.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:38 schreef slangappel het volgende:
Vraag aan de experts:
Ho boy.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja waarom vrouwen nog op een voetstuk ztten. Het zijn godverdomde krengen.
Idemquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:49 schreef Copycat het volgende:
Ik moest er soms erg om lachen.
Vooral die driehoek theorie, hoe je iemand in het gezicht moet kijken van ogen naar mond en terug. Als iemand me zo psychopatisch aanstaart, zou ik er bang van worden.
Die hook met die 200 pond van een vriend vond ik ook tenenkrommend. 'Vrouwen houden van shoppen, celebs en nog iets oppervlakkigs'. Vrouwen zijn ook allemaal hetzelfde.
De docu staafde in ieder geval mijn gevoel dat het een emotieloze 'jacht' is waarbij het merendeel achter het net blijft vissen, omdat ze misschien wel de (vaak stupide imo) theorie snappen, maar de sociale skills missen om in de praktijk te slagen.
Deze docu was voor mij dus zeker geen reclame voor de PUA.
Ja, die was ook zo hilarisch erg.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:52 schreef Goldfoxx het volgende:
Copycat, wat is jouw passie, en hoe voel je jezelf bij die passie?
Nee, dit was van het kaliber suf fout. Ook die 'made guy' was echt tenenkrommend suf.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:52 schreef Goldfoxx het volgende:
Copycat wordt niet zo snel versierd door een PUA lijkt mij zo.(of misschien net wel aangezien het foute typers zijn :p)
Goh, dacht ik net een manier gevonden te hebben om jou te versierenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, die was ook zo hilarisch erg.
What's your passion?
Dogs
How does that make you feel?![]()
Sorry hoor, maar als iemand met zo'n 'gevoelsleven' opening begint, kan ie het echt schudden. Ik kijk je meewarig aan, knik vriendelijk en loop weer door.
Geëngageerd spreker, iig. Realistische kijk op de zaak, which is a good thing.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:45 schreef Trip-Tronic het volgende:
Binnen de community heeft iedereen z'n eigen visie. Bijvoorbeeld Alex Allman.
Beginnend bij deel 1: (5 delen in totaal)
Ben ik helemaal met je eens. Ik geloof wél dat je een positieve invloed op elkaar kan hebben.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:14 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb weer wat gemist zie ik. Vanavond ff Uitzending Gemist bezichtigen.
Ik heb gisteren wel deze link geklikz0rd:
[..]
Geëngageerd spreker, iig. Realistische kijk op de zaak, which is a good thing.
Het enige wat me tegen de borst stootte, was zijn betoog rond de Perfect 10. Hij zei: De Perfect 10 is degene die de beste variant van jou naar buiten brengt, en bij wie jij de beste variant van hem/haar naar buiten brengt.
Dat staat me tegen, dat je afhankelijk bent van een ander om de beste 'jou' te zijn.
Tame the cunt!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:25 schreef Copycat het volgende:
Ik moet bij die sprekers de hele tijd aan Tom Cruise in Magnolia denken.
Komen we weer op het 'wel een áánvulling, niet een invulling'-adagium.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:25 schreef Goldfoxx het volgende:
Ben ik helemaal met je eens. Ik geloof wél dat je een positieve invloed op elkaar kan hebben.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:25 schreef Copycat het volgende:
Ik moet bij die sprekers de hele tijd aan Tom Cruise in Magnolia denken.
Ik denk alleen dat niet alleen je partner dat kan hebben, maar dat ook andere mensen die invloed op je kunnen hebben.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Komen we weer op het 'wel een áánvulling, niet een invulling'-adagium.
Als je jouw falen bij de vrouwen blijft leggen in plaats van jezelf ga je nooit ergens komen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:30 schreef Schenkstroop het volgende:
ja waarom vrouwen nog op een voetstuk ztten. Het zijn godverdomde krengen.
It's no use, dude.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:59 schreef Catbert het volgende:
Als je jouw falen bij de vrouwen blijft leggen in plaats van jezelf ga je nooit ergens komen.
Ja ik weet 't. Maar spring dan gewoon van een hoge brug als je 't zo zwaar hebt zeg. Pff.quote:
Niet afhankelijk denk ik, maar bij sommige mensen merk je dat je een beter mens bent, meer voor ze over hebt. Een relatie met iemand bij wie je je zelf niet beter voelt dan alleen of juist slechter is geen toevoeging en dus beter niet doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:14 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb weer wat gemist zie ik. Vanavond ff Uitzending Gemist bezichtigen.
Ik heb gisteren wel deze link geklikz0rd:
[..]
Geëngageerd spreker, iig. Realistische kijk op de zaak, which is a good thing.
Het enige wat me tegen de borst stootte, was zijn betoog rond de Perfect 10. Hij zei: De Perfect 10 is degene die de beste variant van jou naar buiten brengt, en bij wie jij de beste variant van hem/haar naar buiten brengt.
Dat staat me tegen, dat je afhankelijk bent van een ander om de beste 'jou' te zijn.
`quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja ik weet 't. Maar spring dan gewoon van een hoge brug als je 't zo zwaar hebt zeg. Pff.
Iets irriteert je en je ergert je ergens aan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:17 schreef Goldfoxx het volgende:
Schenkstroop bashing? Laat die gozer lekker met rust, aan hem irriteren heeft hij niks aan, en jij hebt er ook niets aan. Ik zou mij nog kunnen gaan irriteren aan jouw geiriteer
Da's ook weer waar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:17 schreef lichtekooi het volgende:
Niet afhankelijk denk ik, maar bij sommige mensen merk je dat je een beter mens bent, meer voor ze over hebt. Een relatie met iemand bij wie je je zelf niet beter voelt dan alleen of juist slechter is geen toevoeging en dus beter niet doen.
Ik heb niet genoeg gelezen om precies te weten wat dat zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:30 schreef Garisson72 het volgende:
De irritatiegrens is halverwege het derde deel pas bereikt zie ik.
[..]
Da's ook weer waar.
Hoe zijn jouw ervaringen met de PUA's om je heen, Lichtekooi?
Mannen die jou versieren door precies dát te zeggen wat werkt om jou in bed te praten, doorgaans meer als sport dan dat ze echt in je geinteresseerd zijn. Als het een heel goeie PUA is, dan merk jij niet eens dat hij dat doet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:35 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb niet genoeg gelezen om precies te weten wat dat zijn.
Zo leer ik nog s watquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iets irriteert je en je ergert je ergens aan.
Zo.
Ik denk dat die het eerder bij andere vrouwen doenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mannen die jou versieren door precies dát te zeggen wat werkt om jou in bed te praten, doorgaans meer als sport dan dat ze echt in je geinteresseerd zijn. Als het een heel goeie PUA is, dan merk jij niet eens dat hij dat doet.
"Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden" staat er als handtekening onder jouw post?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:46 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik denk dat die het eerder bij andere vrouwen doenDat is denk ik ook lastig, want ik val meestal op wat stille en verlegen jongens. En nooit meteen.
Ik ben 1 keer meteen met iemand seks gehad en bij hem viel ik op zijn uitstraling en niet op zijn woorden. Ik wist 10 seconden nadat ik hem zag al dat dat zou gebeuren. Hij heeft daar wel gebruik van gemaakt
Wat bedoel je? Mijn naam is een grapje, ik ben best netjes.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:12 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
"Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden" staat er als handtekening onder jouw post?
*fout*
Je naam boeit ook helemaal niet, je avatar, die boeit !quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:19 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Mijn naam is een grapje, ik ben best netjes.
Dat zal ongetwijfeld het standaard-antwoord zijn van alle vrouwen die die vraag gesteld zouden worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:46 schreef lichtekooi het volgende:
Ik denk dat die het eerder bij andere vrouwen doen![]()
De sneak!quote:Dat is denk ik ook lastig, want ik val meestal op wat stille en verlegen jongens. En nooit meteen.
Ik ben 1 keer meteen met iemand seks gehad en bij hem viel ik op zijn uitstraling en niet op zijn woorden. Ik wist 10 seconden nadat ik hem zag al dat dat zou gebeuren. Hij heeft daar wel gebruik van gemaakt
Of gewoon een vent die het van nature in de vingers heeft. De PUA avant la lettre, zeg maar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:21 schreef Garisson72 het volgende:
Dat is dan zo'n exemplaar van een PUA geweest die het helemaal in de vingers had.
Ik bedoel dat ik niet vaak versierd word. Ik ben niet opvallend genoeg. Ze gaan altijd voor anderenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld het standaard-antwoord zijn van alle vrouwen die die vraag gesteld zouden worden.
[..]
De sneak!![]()
Dat is dan zo'n exemplaar van een PUA geweest die het helemaal in de vingers had.
dat past bij mijn naamquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je naam boeit ook helemaal niet, je avatar, die boeit !
Dus....
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:25 schreef Copycat het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/
Hij staat direct bovenaan: De Verleiders.
...nou eigenlijk precies?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:49 schreef Copycat het volgende:
Vooral die driehoek theorie, hoe je iemand in het gezicht moet kijken van ogen naar mond en terug. Als iemand me zo psychopatisch aanstaart, zou ik er bang van worden.
Ik kijk ook vaak naar de mond en heb me er wel eens op betrapt dat ik dan zelf mijn lippen likte.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:31 schreef Garisson72 het volgende:
Hoe zat dit stukje...
[..]
...nou eigenlijk precies?
Dat vond ik wel grappig om te lezen namelijk, ik schijn dat namelijk ook veelvuldig te doen bij vrouwen, veel naar de mond kijken. Niet met opzet, ik doe dat automatisch (want vrouwenmonden zijn sexy, denk ik, ofzo).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |