Komen we weer op het 'wel een áánvulling, niet een invulling'-adagium.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:25 schreef Goldfoxx het volgende:
Ben ik helemaal met je eens. Ik geloof wél dat je een positieve invloed op elkaar kan hebben.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:25 schreef Copycat het volgende:
Ik moet bij die sprekers de hele tijd aan Tom Cruise in Magnolia denken.
Ik denk alleen dat niet alleen je partner dat kan hebben, maar dat ook andere mensen die invloed op je kunnen hebben.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Komen we weer op het 'wel een áánvulling, niet een invulling'-adagium.
Als je jouw falen bij de vrouwen blijft leggen in plaats van jezelf ga je nooit ergens komen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:30 schreef Schenkstroop het volgende:
ja waarom vrouwen nog op een voetstuk ztten. Het zijn godverdomde krengen.
It's no use, dude.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:59 schreef Catbert het volgende:
Als je jouw falen bij de vrouwen blijft leggen in plaats van jezelf ga je nooit ergens komen.
Ja ik weet 't. Maar spring dan gewoon van een hoge brug als je 't zo zwaar hebt zeg. Pff.quote:
Niet afhankelijk denk ik, maar bij sommige mensen merk je dat je een beter mens bent, meer voor ze over hebt. Een relatie met iemand bij wie je je zelf niet beter voelt dan alleen of juist slechter is geen toevoeging en dus beter niet doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:14 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb weer wat gemist zie ik. Vanavond ff Uitzending Gemist bezichtigen.
Ik heb gisteren wel deze link geklikz0rd:
[..]
Geëngageerd spreker, iig. Realistische kijk op de zaak, which is a good thing.
Het enige wat me tegen de borst stootte, was zijn betoog rond de Perfect 10. Hij zei: De Perfect 10 is degene die de beste variant van jou naar buiten brengt, en bij wie jij de beste variant van hem/haar naar buiten brengt.
Dat staat me tegen, dat je afhankelijk bent van een ander om de beste 'jou' te zijn.
`quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja ik weet 't. Maar spring dan gewoon van een hoge brug als je 't zo zwaar hebt zeg. Pff.
Iets irriteert je en je ergert je ergens aan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:17 schreef Goldfoxx het volgende:
Schenkstroop bashing? Laat die gozer lekker met rust, aan hem irriteren heeft hij niks aan, en jij hebt er ook niets aan. Ik zou mij nog kunnen gaan irriteren aan jouw geiriteer
Da's ook weer waar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:17 schreef lichtekooi het volgende:
Niet afhankelijk denk ik, maar bij sommige mensen merk je dat je een beter mens bent, meer voor ze over hebt. Een relatie met iemand bij wie je je zelf niet beter voelt dan alleen of juist slechter is geen toevoeging en dus beter niet doen.
Ik heb niet genoeg gelezen om precies te weten wat dat zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:30 schreef Garisson72 het volgende:
De irritatiegrens is halverwege het derde deel pas bereikt zie ik.
[..]
Da's ook weer waar.
Hoe zijn jouw ervaringen met de PUA's om je heen, Lichtekooi?
Mannen die jou versieren door precies dát te zeggen wat werkt om jou in bed te praten, doorgaans meer als sport dan dat ze echt in je geinteresseerd zijn. Als het een heel goeie PUA is, dan merk jij niet eens dat hij dat doet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:35 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb niet genoeg gelezen om precies te weten wat dat zijn.
Zo leer ik nog s watquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iets irriteert je en je ergert je ergens aan.
Zo.
Ik denk dat die het eerder bij andere vrouwen doenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mannen die jou versieren door precies dát te zeggen wat werkt om jou in bed te praten, doorgaans meer als sport dan dat ze echt in je geinteresseerd zijn. Als het een heel goeie PUA is, dan merk jij niet eens dat hij dat doet.
"Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden" staat er als handtekening onder jouw post?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:46 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik denk dat die het eerder bij andere vrouwen doenDat is denk ik ook lastig, want ik val meestal op wat stille en verlegen jongens. En nooit meteen.
Ik ben 1 keer meteen met iemand seks gehad en bij hem viel ik op zijn uitstraling en niet op zijn woorden. Ik wist 10 seconden nadat ik hem zag al dat dat zou gebeuren. Hij heeft daar wel gebruik van gemaakt
Wat bedoel je? Mijn naam is een grapje, ik ben best netjes.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:12 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
"Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden" staat er als handtekening onder jouw post?
*fout*
Je naam boeit ook helemaal niet, je avatar, die boeit !quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:19 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Mijn naam is een grapje, ik ben best netjes.
Dat zal ongetwijfeld het standaard-antwoord zijn van alle vrouwen die die vraag gesteld zouden worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:46 schreef lichtekooi het volgende:
Ik denk dat die het eerder bij andere vrouwen doen![]()
De sneak!quote:Dat is denk ik ook lastig, want ik val meestal op wat stille en verlegen jongens. En nooit meteen.
Ik ben 1 keer meteen met iemand seks gehad en bij hem viel ik op zijn uitstraling en niet op zijn woorden. Ik wist 10 seconden nadat ik hem zag al dat dat zou gebeuren. Hij heeft daar wel gebruik van gemaakt
Of gewoon een vent die het van nature in de vingers heeft. De PUA avant la lettre, zeg maar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:21 schreef Garisson72 het volgende:
Dat is dan zo'n exemplaar van een PUA geweest die het helemaal in de vingers had.
Ik bedoel dat ik niet vaak versierd word. Ik ben niet opvallend genoeg. Ze gaan altijd voor anderenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld het standaard-antwoord zijn van alle vrouwen die die vraag gesteld zouden worden.
[..]
De sneak!![]()
Dat is dan zo'n exemplaar van een PUA geweest die het helemaal in de vingers had.
dat past bij mijn naamquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je naam boeit ook helemaal niet, je avatar, die boeit !
Dus....
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:25 schreef Copycat het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/
Hij staat direct bovenaan: De Verleiders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |