ja waarom vrouwen nog op een voetstuk ztten. Het zijn godverdomde krengen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:55 schreef Copycat het volgende:
In die theorie wordt de vrouw dus nog steeds op een voetstuk gezet aangezien jij moet blijven werken aan je personality en zelfvertrouwen om haar maar te 'houden'?
Hoe heet het programma? Dan kan ik die docu morgen terugvinden op uitzendinggemistquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:33 schreef Urquhart het volgende:
Nu Ned. 3
De Verleidersquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:25 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
Hoe heet het programma? Dan kan ik die docu morgen terugvinden op uitzendinggemist.
Was een docu van de VPROquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:37 schreef BeSimple het volgende:
Hebben ze dat nu op Ned3... ik had wel verwacht dat PowNed ofso er iets mee zou gaan doen. Maar geen andere publieke omroep.
Dat is vaak mijn manco. Heel simpel: gewoon belangstelling tonen. Maak gewoon een paar keer een praatje, en je bent al snel vrienden hoor. Meisjes houden van aandacht, en als je voor de rest een beetje afstand houdt, blijf je sowieso in die friendszone hangen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:38 schreef slangappel het volgende:
Wel grappige ideeen die jullie hier hebben.
Vraag aan de experts:
Jullie weten vast wel hoe je moet verleiden enzo, maar weten jullie ook hoe je vrienden kan worden met meisjes?
Ja daar heb ik er dus inmiddels heel veel van. Overigens weten zij nu inmiddels wel wat van het PUA-gebeuren.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:38 schreef slangappel het volgende:
Vraag aan de experts:
Jullie weten vast wel hoe je moet verleiden enzo, maar weten jullie ook hoe je vrienden kan worden met meisjes?
Er gewoon mee praten zonder bijbedoelingen, iemand per ongeluk verleiden is namelijk vrij lastig.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:38 schreef slangappel het volgende:
Vraag aan de experts:
Ho boy.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja waarom vrouwen nog op een voetstuk ztten. Het zijn godverdomde krengen.
Idemquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:49 schreef Copycat het volgende:
Ik moest er soms erg om lachen.
Vooral die driehoek theorie, hoe je iemand in het gezicht moet kijken van ogen naar mond en terug. Als iemand me zo psychopatisch aanstaart, zou ik er bang van worden.
Die hook met die 200 pond van een vriend vond ik ook tenenkrommend. 'Vrouwen houden van shoppen, celebs en nog iets oppervlakkigs'. Vrouwen zijn ook allemaal hetzelfde.
De docu staafde in ieder geval mijn gevoel dat het een emotieloze 'jacht' is waarbij het merendeel achter het net blijft vissen, omdat ze misschien wel de (vaak stupide imo) theorie snappen, maar de sociale skills missen om in de praktijk te slagen.
Deze docu was voor mij dus zeker geen reclame voor de PUA.
Ja, die was ook zo hilarisch erg.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:52 schreef Goldfoxx het volgende:
Copycat, wat is jouw passie, en hoe voel je jezelf bij die passie?
Nee, dit was van het kaliber suf fout. Ook die 'made guy' was echt tenenkrommend suf.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:52 schreef Goldfoxx het volgende:
Copycat wordt niet zo snel versierd door een PUA lijkt mij zo.(of misschien net wel aangezien het foute typers zijn :p)
Goh, dacht ik net een manier gevonden te hebben om jou te versierenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, die was ook zo hilarisch erg.
What's your passion?
Dogs
How does that make you feel?![]()
Sorry hoor, maar als iemand met zo'n 'gevoelsleven' opening begint, kan ie het echt schudden. Ik kijk je meewarig aan, knik vriendelijk en loop weer door.
Geëngageerd spreker, iig. Realistische kijk op de zaak, which is a good thing.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:45 schreef Trip-Tronic het volgende:
Binnen de community heeft iedereen z'n eigen visie. Bijvoorbeeld Alex Allman.
Beginnend bij deel 1: (5 delen in totaal)
Ben ik helemaal met je eens. Ik geloof wél dat je een positieve invloed op elkaar kan hebben.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:14 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb weer wat gemist zie ik. Vanavond ff Uitzending Gemist bezichtigen.
Ik heb gisteren wel deze link geklikz0rd:
[..]
Geëngageerd spreker, iig. Realistische kijk op de zaak, which is a good thing.
Het enige wat me tegen de borst stootte, was zijn betoog rond de Perfect 10. Hij zei: De Perfect 10 is degene die de beste variant van jou naar buiten brengt, en bij wie jij de beste variant van hem/haar naar buiten brengt.
Dat staat me tegen, dat je afhankelijk bent van een ander om de beste 'jou' te zijn.
Tame the cunt!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:25 schreef Copycat het volgende:
Ik moet bij die sprekers de hele tijd aan Tom Cruise in Magnolia denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |