Het komt op mij allemaal zo gemaakt over. TomPoes, verzin een list!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:38 schreef TheGame het volgende:
Daarmee bedoel ik: interessant genoeg zijn/blijven om haar te houden.
Ik zal het nog een keer anders verwoorden dan: Inmiddels zo'n sterke persoonlijkheid en zelfvertrouwen opgebouwd te hebben om interessant voor haar te zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het komt op mij allemaal zo gemaakt over. TomPoes, verzin een list!
Maar jij hebt het nu niet over PUA's. Jij hebt het gewoon over de leuke Jan met de pet die sociaal is, en ervaring opdoet in het sociale leven, en uiteindelijk het meisje aan de haak slaat (of zei hemquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:44 schreef TheGame het volgende:
[..]
Een mollig meisje met leuke humor kan ook jouw perfecte 10 zijn, tis maar net wat je zelf wil. Welke vrouw er goed bij je past kom je dus door ervaring achter, maar wat het vooral betekent is dat je niet bij een vrouw blijft waar het niet optimaal mee klikt, maar bij wie je toch maar blijft omdat je geen zin hebt om iemand anders te zoeken.
Ik zeg btw ook niet dat dit letterlijk mijn doelstelling is, maar dit is de klassieke doelstelling van de PUA.
Nee, maar als dat meisje zelf die eigenschappen ook heeft zul jij ook je beste zelf moeten zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:55 schreef Copycat het volgende:
In die theorie wordt de vrouw dus nog steeds op een voetstuk gezet aangezien jij moet blijven werken aan je personality en zelfvertrouwen om haar maar te 'houden'?
Zoals ik eerder al vertelde, geloof ik er wel in dat er een zekere maakbaarheid in persoonlijkheid zit. Je kunt jezelf andere denkbeelden aanmeten, die je meer opleveren dan de angst-gemotiveerde, negatieve gedachten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:54 schreef TheGame het volgende:
Ik zal het nog een keer anders verwoorden dan: Inmiddels zo'n sterke persoonlijkheid en zelfvertrouwen opgebouwd te hebben om interessant voor haar te zijn.
Het verschil is dat een PUA een "closer" is en dat betekent dat hij sneller en effectiever fysiek escaleert dan sociale jan met de pet (die zich vaak de friend-zone inwerkt).quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:55 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Maar jij hebt het nu niet over PUA's. Jij hebt het gewoon over de leuke Jan met de pet die sociaal is, en ervaring opdoet in het sociale leven, en uiteindelijk het meisje aan de haak slaat (of zei hem, waar hij uiteindelijk een levenslange, gelukkige relatie mee krijgt.
Wat is nu een PUA? Het topic draait om het 'pick uppen' van meiden. Jij hebt het over het beter worden in het sociale leven. Dat heeft trouwens niet alleen effect op je omgang met meiden, maar ook met het andere geslacht, en meiden kunnen dit ook toepassen. Volgens datgene wat jij schrijft zou ik ook een wannabee PUA zijn.
Wat is jouw doelstelling dan als PUA, daar ben ik dan wel benieuwd naar. En omschrijf nu s wat de PUA een PUA artist maakt tov de sociale jan met de pet met potentieel relationele behoeften.
Volgens mij is het grootste verschil tussen een "PUA" als jij en een normaal persoon, dat jij wat wij "common sense" noemen gaat vangen in suffe termen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:01 schreef TheGame het volgende:
Het verschil is dat een PUA een "closer" is en dat betekent dat hij sneller en effectiever fysiek escaleert dan sociale jan met de pet (die zich vaak de friend-zone inwerkt).
Gozer wie de fuck ben jij.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:54 schreef solaire het volgende:
Maar in de tussentijd wordt er toch wel aardig wat afgezoend/geneukt. toch.....
Vertel? Nog steeds geen verhalen gehoord.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:54 schreef solaire het volgende:
Maar in de tussentijd wordt er toch wel aardig wat afgezoend/geneukt. toch.....
Nee je doet het voor jezelf. Het doel is om uiteindelijk een relatie op te bouwen die je voldoening geeft. Je bent dus op zoek naar voldoening in je (liefdes)leven en om dat te bereiken zul je hard aan jezelf moeten werken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al vertelde, geloof ik er wel in dat er een zekere maakbaarheid in persoonlijkheid zit. Je kunt jezelf andere denkbeelden aanmeten, die je meer opleveren dan de angst-gemotiveerde, negatieve gedachten.
Jij stelt echter dat je dat allemaal moet doen met als doel die perfect 10 te scoren, dus je doet het voor een ander. En daar geloof ik dus niet in; het zal alleen beklijven als je het voor jezelf doet, en anders verval je binnen no-time weer in oude patronen.
Ja dat dus. En ik denk dat je een houding aanmeten nooit genuine is.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:01 schreef Garisson72 het volgende:
Jij stelt echter dat je dat allemaal moet doen met als doel die perfect 10 te scoren, dus je doet het voor een ander. En daar geloof ik dus niet in; het zal alleen beklijven als je het voor jezelf doet, en anders verval je binnen no-time weer in oude patronen.
Het in theorie eigenlijk weten hoe het moet en het daadwerkelijk doen zijn twee heel verschillende dingen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Volgens mij is het grootste verschil tussen een "PUA" als jij en een normaal persoon, dat jij wat wij "common sense" noemen gaat vangen in suffe termen.
Het is geen houding aanmeten. Als je je constant buiten je comfort-zone begeeft in wat voor situaties dan ook, dan zul je ook echt veranderen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja dat dus. En ik denk dat je een houding aanmeten nooit genuine is.
Dat is dan wel vervelend dat dan al die mensen die geen PUA zijn geen voldoening in hun liefdesleven zullen bereiken, omdat ze nooit aan zichzelf hebben gewerkt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:05 schreef TheGame het volgende:
[..]
Nee je doet het voor jezelf. Het doel is om uiteindelijk een relatie op te bouwen die je voldoening geeft. Je bent dus op zoek naar voldoening in je (liefdes)leven en om dat te bereiken zul je hard aan jezelf moeten werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn vrouwen niet net mensen? Van die dingen die 'een beetje' aandacht best leuk vinden, maar waar geen generieke rules of engagement voor bestaan? Denken mannen niet veel te vaak; Ik heb die chick maar mooi gehosseld met mijn gladde praatjes! terwijl zij denkt: 'Wat een kneuzenopmerking! Maar ondanks dat is hij best schattig en ik bedacht me net al dat ik misschien wel een beschuitje met hem zou willen eten. Laat ik maar eens kijken wat blabalabla.'?Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Helaas is dat in 70-80% van de relaties ook niet het geval... Maar dat is in het vorige topic al besproken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:09 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Dat is dan wel vervelend dat dan al die mensen die geen PUA zijn geen voldoening in hun liefdesleven zullen bereiken, omdat ze nooit aan zichzelf hebben gewerkt.
Ik ben de gozer die zit te wachten op de eerste PUA die eens vertelt hoe hij daadwerkelijk zijn tricks heeft gebruikt om wat voor elkaar te krijgen, in deeltje 3 mag dat zo onderhand toch wel dacht ik zo..quote:
En toch blijf ik mijn vraagtekens zetten bij die extreem hoge percentages. Wat is je bron daarvan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:11 schreef TheGame het volgende:
Helaas is dat in 70-80% van de relaties ook niet het geval... Maar dat is in het vorige topic al besproken.
Dat boek natuurlijk...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:16 schreef Copycat het volgende:
En toch blijf ik mijn vraagtekens zetten bij die extreem hoge percentages. Wat is je bron daarvan?
Ik ben zelf niet zo'n iemand maar waarom zou iemand de moeite doen cynische mensen te overtuigen die het toch niet zullen geloven als je een mooi verhaal hebt? Zij hoeven niemand te overtuigen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:15 schreef solaire het volgende:
[..]
Ik ben de gozer die zit te wachten op de eerste PUA die eens vertelt hoe hij daadwerkelijk zijn tricks heeft gebruikt om wat voor elkaar te krijgen, in deeltje 3 mag dat zo onderhand toch wel dacht ik zo..
Maar wanneer is het wat jou betreft nou een houding aanmeten?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:05 schreef Copycat het volgende:
Ja dat dus. En ik denk dat je een houding aanmeten nooit genuine is.
Ik weet dat dat besproken is, jij moet in een flink deprimerende omgeving wonen zeg.Bij mij zal dat hoogstens 30-40% zijn. En ik woon in een normaal dorp aan de randstad.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:11 schreef TheGame het volgende:
[..]
Helaas is dat in 70-80% van de relaties ook niet het geval... Maar dat is in het vorige topic al besproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |