oke dat klinkt beterquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:39 schreef TheGame het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk, op een stapavond probeer ik zoveel mogelijk vrouwen aan te spreken. De ene avond is de drempel wat hoger om die eerste vrouw aan te spreken dan de andere avond en dat geldt ook voor de resulaten. De ene avond werkt echt totaal niks en de andere avond heb je het gewoon en heb je een leuk gesprek met elk meisje dat je aanspreekt.
Hoe je haar aanspreekt maakt in principe niks uit, je kunt zeggen wat je wilt als je het maar op de goede manier doet (enthousiast, met een glimlach). Verder denk ik eigenlijk nooit echt na over wat ik ga zeggen, het komt vanzelf, of het komt niet. In het laatste geval is het natuurlijk ff awkward maar dit gebeurt eigenlijk alleen maar soms bij de eerste 3 vrouwen die je aanspreekt, daarna ben je over die drempel heen en zul je zien dat gespreksstof ook uit het niets in jezelf opkomt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Puur uit interesse, hoe spreek je een vrouw aan? Waar begin je mee? Waar vraag je naar? Etc. De grootste drempel voor de meesten is toch dat je met een bek vol tanden staat.
Ik ben eigenlijk alleen verder maar bezig met het geïmproviseerde gesprek luchtig en leuk te houden en haar af en toe aan te raken op momenten dat dat goed voelt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:45 schreef solaire het volgende:
[..]
oke dat klinkt beter
Ben je dan altijd bewust bezig met wat je doet of gaat dat soms al gewoon automatisch (zoals zeg maar een deur openhouden ook gewoon een natuurlijk automatisme wordt zonder dat dit verkrampt overkomt)
Zoals jij overkomt lijkt het mij dat je op een natuurlijke manier aan zelfontwikkeling doet, maar zoals die andere gozer het vertelt word het een soort 'eng'. Maar dat betekent dat jij alleen bepaalde punten van PUA overneemt (een groot deel kan je op een normale manier gewoon praktisch toepassen.) zonder het totale gedachtengoed je eigen te maken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:52 schreef TheGame het volgende:
[..]
Hoe je haar aanspreekt maakt in principe niks uit, je kunt zeggen wat je wilt als je het maar op de goede manier doet (enthousiast, met een glimlach). Verder denk ik eigenlijk nooit echt na over wat ik ga zeggen, het komt vanzelf, of het komt niet. In het laatste geval is het natuurlijk ff awkward maar dit gebeurt eigenlijk alleen maar soms bij de eerste 3 vrouwen die je aanspreekt, daarna ben je over die drempel heen en zul je zien dat gespreksstof ook uit het niets in jezelf opkomt.
[..]
Ik ben eigenlijk alleen verder maar bezig met het geïmproviseerde gesprek luchtig en leuk te houden en haar af en toe aan te raken op momenten dat dat goed voelt.
Dit is wel een nuttige post. Mijn glimlach is niet optimaal, zag ik net in de spiegel, door mijn slechte tanden en de rare manier waarop ik mijn wenkbrauwen optrek. Ik zal dit eens aanpassen, kijken of het werkt...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:52 schreef TheGame het volgende:
[..]
Hoe je haar aanspreekt maakt in principe niks uit, je kunt zeggen wat je wilt als je het maar op de goede manier doet (enthousiast, met een glimlach). Verder denk ik eigenlijk nooit echt na over wat ik ga zeggen, het komt vanzelf, of het komt niet. In het laatste geval is het natuurlijk ff awkward maar dit gebeurt eigenlijk alleen maar soms bij de eerste 3 vrouwen die je aanspreekt, daarna ben je over die drempel heen en zul je zien dat gespreksstof ook uit het niets in jezelf opkomt.
Gekunsteldheid (onechtheid dus) aan de glimlach is iets wat héél snel opvalt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:12 schreef hetzwartegat het volgende:
Dit is wel een nuttige post. Mijn glimlach is niet optimaal, zag ik net in de spiegel, door mijn slechte tanden en de rare manier waarop ik mijn wenkbrauwen optrek. Ik zal dit eens aanpassen, kijken of het werkt...
`quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:12 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Zoals jij overkomt lijkt het mij dat je op een natuurlijke manier aan zelfontwikkeling doet, maar zoals die andere gozer het vertelt word het een soort 'eng'. Maar dat betekent dat jij alleen bepaalde punten van PUA overneemt (een groot deel kan je op een normale manier gewoon praktisch toepassen.) zonder het totale gedachtengoed je eigen te maken.
Noem gewoon eens wat recente voorbeelden?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:52 schreef TheGame het volgende:
Kan je zelf niets bedenken? Je kan alles zeggen wat je wilt als je het maar leuk brengt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Noem gewoon eens wat recente voorbeelden?
"Bewust onbekwaam" gedrag ziet er inderdaad heel gekunsteld uit. Dat is bij elke verandering het geval. Op een gegeven moment gebeurt het "onbewust bekwaam" en valt het voor de ongeoefende onbekende niet meer op.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:19 schreef Garisson72 het volgende:
Gekunsteldheid (onechtheid dus) aan de glimlach is iets wat héél snel opvalt.
Ja, klopt en als je eerdere posts van mijn hand zou lezen in dit topic, zou je zien dat ik de mogelijkheden tot gedragsverandering juist propageer.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:29 schreef Shodan het volgende:
"Bewust onbekwaam" gedrag ziet er inderdaad heel gekunsteld uit. Dat is bij elke verandering het geval. Op een gegeven moment gebeurt het "onbewust bekwaam" en valt het voor de ongeoefende onbekende niet meer op.
De meeste mensen hebben ook pas leren lopen nadat ze heel wat keren op hun smoel zijn gegaan. Waarom zou dat voor een gedragsverandering niet het geval mogen zijn?
Als je met je eerste gesprekken van de avond uit je comfortzone bent gegaan voel je je redelijk goed en is die (glim)lach de rest van de avond ook echt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, klopt en als je eerdere posts van mijn hand zou lezen in dit topic, zou je zien dat ik de mogelijkheden tot gedragsverandering juist propageer.
Het is specifiek de (glim)lach waar ik nou weer net niet zo geloof in veranderingsmogelijkheid, omdat dát in mijn beleving altijd het spontane moet houden.
Openen doe ik vaak met observeringen bijv. tegen een meisje met een schoonheidsvlekje op haar bovenlip: "Je krijgt zeker veel voor elkaar met dat vlekje, of niet?" "Hoezo?" Dan even de zeven schoonheden aanhalen, vergelijking maken met Marilyn Monroe etc. en dan staat ze meestal wel open voor je.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Noem gewoon eens wat recente voorbeelden?
Sommige mensen moeten ook het geloof hebben dat ze het nu wel kunnen. "Ik heb nu gelezen hoe ik me meot gedragen, nu durf ik er wel op af te stappen" terwijl ze dit eigenlijjk altijd al konden maar zichzelf vanalles in het hoofd haalde om het niet te doen. Maar dat betekend niet dat er niet veel bruikbaars uit te halen valt. Veel mannen doen zoveel fout: constant slijmen, drankjes aanbieden etc. Dat doet net enorm afscrhikken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:40 schreef HgN-ex het volgende:
Kennis nemen van de trucjes van een PUA is natuurlijk handig. Zoals met alles, aan de meeste kennis heb je wel wat![]()
Die kennis actief bezigen en ermee 'op jacht' gaan komt een beetje tever voor mij over, maar wel respect, die mensen bouwen ook gewoon hard aan zichzelf. Beetje sad is dat sommige meiden eigenlijk dus gewoon gebruikt worden. (zoals wanneer een PUA zich even bewijst, en verder niets met de girl doet.)
Verder is het naar mijn mening simpel, kom je een leuke meid tegen, er gewoon voor gaan. Niets heb je, en alles kan je krijgen. That easy.
Snap niet waarom de meeste lads het gewoon niet zo zien, of niet durven en die shit. Life is short, enjoy. Afgewezen worden hoort ook bij het leven, het geeft het zelfs meer diepgang en uitdaging =)
En jij gelooft echt dat zo'n vrouw bestaat?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:14 schreef TheGame het volgende:
[..]
Nee, het doel is uiteindelijk een relatie te krijgen met je "perfecte 10". Een vrouw die zowel uiterlijk en innerlijk voldoet aan de eisen die jij voorjezelf stelt (en dat kun je zo gek maken als je zelf wil).
Exact. Key is idd in jezelf geloven, en zeker niet drankjes gaan kopen om binnen te komen (buying love)quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:51 schreef mirved het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten ook het geloof hebben dat ze het nu wel kunnen. "Ik heb nu gelezen hoe ik me meot gedragen, nu durf ik er wel op af te stappen" terwijl ze dit eigenlijjk altijd al konden maar zichzelf vanalles in het hoofd haalde om het niet te doen. Maar dat betekend niet dat er niet veel bruikbaars uit te halen valt. Veel mannen doen zoveel fout: constant slijmen, drankjes aanbieden etc. Dat doet net enorm afscrhikken.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:57 schreef Disorder het volgende:
[..]
En jij gelooft echt dat zo'n vrouw bestaat?
Als jij jouw perfecte 10 ziet als een supermodel met een IQ van 140 niet natuurlijk, zoals ik al zei, het ligt aan jezelf wat voor eisen je aan je droomvrouw stelt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:57 schreef Disorder het volgende:
[..]
En jij gelooft echt dat zo'n vrouw bestaat?
Welke reports? Heb je een link?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:07 schreef Copycat het volgende:
Welke instelling?
Be yourself? Dat lijkt mij een heel gezonde instelling.
Maar ik heb net even een paar van die reports gelezen en daarvan kneep ik wel mijn tenen van bij elkaar, wat een hoop vrouwonvriendelijk 'pull' gewauwel. Vrouwen die onder 'par' zijn, dat soort kwalificaties ... En dat zegt dan een kneus die zijn skills van een DVD haalt (denk ik er dan meteen achteraan).
Maar het punt is dat ik om mij heen zie dat dat slijmerige juist wel werkt. Das het stomme. Ik vraag me trouwnes af waarom ik met mijn gevoel persé moet afzetten tegen al datgene wat wel werkt. Zo kom ik steek verder. hebben pua-gamers dat ook welleens Dat je iets doet dat eigenlijk tegen je eigen wereldbeeld en gevoel ingaat. Maar het moet omdat het wel schijnt te werken bij vrouwen? volgens mij ben ik op gevoelsniveau gewoon verbitterd en wil ik de dingen en de wereld en zoals het allemaal wel werkt niet accepteren. Weet niet waar het vandaan komt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:19 schreef HgN-ex het volgende:
@ Schenkstroop
Zelf zou ik me waarschijnlijk ook te beroerd voelen om tot het slijmerige achter een meisje aan te lopen. Besides, op die manier ga je ze waarschijnlijk helemaal niet 'krijgen'. Geen klik? Too bad, jezelf opdringen is ook not done.
Deze:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:19 schreef HgN-ex het volgende:
Welke reports? Heb je een link?
Tnxs, jij bent een girl toch? Wat vind jij dan de beste instelling voor een man? Hoe zou jij 'benaderd/behandeld/versiert' willen worden ?
--
Ik ben een vrouwquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:31 schreef Trip-Tronic het volgende:
Voor iedereen nieuwsgierig is naar hoe het in de praktijk wordt toegepast, raad ik aan een aantal 'Field Reports' te lezen. Bijvoorbeeld hier:
http://www.fastseduction.com/discussion/fs?action=10&boardid=2&fid=24
Kun je een tv-persoonlijkheid noemen die in de buurt komt?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deze:
[..]
Ik ben een vrouw.
Ik vind dat een man lekker zichzelf moet zijn en een natuurlijke flair over zich moet hebben. Zelfverzekerd, maar niet doorslaand naar die misantropische arrogantie die ik in die reports lees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |