Ik kan er niet overuit komen, zijn het nu jonge dames die dom zijn of zijn het bejaarde met van die mutsenquote:
Ja je kunt het op 2 manieren lezen:quote:
Zonder voorinformatie kun je er niet aan afleiden of er naar bejaarden en/of jonge meisjes verwezen wordt. Het kan dus alleen gaan over natte mutsen als in natte vagina's, natte domme vrouwen/meisjes of échte natte mutsen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:39 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja je kunt het op 2 manieren lezen:
- Een zwembad met domme mutsen (jonge dames die dom zijn dus) die nat zijn
- Een zwembad met bejaarden met zwemmutsen die nat zijn
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:42 schreef The_Dean het volgende:
Het gaat er maar net over waar jullie zieke geest het over wil laten gaan.
Ik geil gewoon op de domme mutsenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:42 schreef The_Dean het volgende:
Het gaat er maar net over waar jullie zieke geest het over wil laten gaan.
Mjah, ik ga maar is uitrekenen hoe tot hoe laat ik nog moet. 9 uur na mijn starttijd + de tijd die ik gisteren heb gewerkt er af. Dan kan ik waarschijnlijk wel een uurtje of anderhalf eerderquote:
quote:
Ik heb geen zin meer en stage is kut - hyvesquote:
Mijn stage is te rustig, daarom ga ik volgend jaar een andere opleiding doen. Daarom kan ik me aansluiten bij die hyvesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer en stage is kut - hyves
Jaquote:
Oooooh, dat wil ik ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:01 schreef The_Dean het volgende:
Nee, helaas niet
Maar wel vrijdag vrij
Doe je datquote:
Dan zou ik die is gaan opmaken johquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Doe je dat
Kwam er laatst achter dat ik nog ruim 170 vrije uren heb staan... dat is iets meer dan vier weken
Wehjoo dat wordt cashenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:13 schreef The_Dean het volgende:
Uitzendburo, die gaan gewoon mee als het goed is
Of even uit laten betalen![]()
Je mag mijn bankrekening wel gebruiken om het op te laten stortenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:18 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dat gaat al richting de 1750 euro
Dan moet je Dean wel eerst even 200 euro voorschieten om een rekening te openen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Je mag mijn bankrekening wel gebruiken om het op te laten storten
Waarom zou ikquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan moet je Dean wel eerst even 200 euro voorschieten om een rekening te openen.
Dat snap ik even niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan moet je Dean wel eerst even 200 euro voorschieten om een rekening te openen.
Oh dat. Tsja, dan moet je ook maar een goede bank uitzoekenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:26 schreef Puala het volgende:
[..]
denk in trant van de dsb die omgevallen is etc.
Zeker, geld is ontvangenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:26 schreef The_Dean het volgende:
Boot
Hey boot, is het vorige keer met die cashflow goed gegaan?
WBquote:
Klinkt gaaf! Is dat Nederlandstalig of Engels?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:17 schreef AMDB het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)002520851/index.html
Deze en de 2 opvolgers daarvan.
Jij ook alquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zeker, geld is ontvangen
Zit nu solo op kantoor....
Mooiquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zeker, geld is ontvangen
Zit nu solo op kantoor....
Graag gedaan hoor.. Hang graag de held uitquote:
Rofl!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:40 schreef PieterBas het volgende:
Het was zo.. Ja ben ik wel mee... *kuch* *kuch* *slokje water* eens..
Volgens mij ben ik mijn stem nu echt kwijt....
Handigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:40 schreef PieterBas het volgende:
Heb je al onder de S gekekenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:43 schreef PieterBas het volgende:
oh ja..
Zo stil in.... mij(n kantoor....)
Salarisquote:
Lastig manquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:40 schreef PieterBas het volgende:
Im taking my chancesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:47 schreef jna het volgende:
[..]
Fobo.
Echt weer wat voor Bootje om dat te gaan checken
Wijziging opgeslagenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:47 schreef jna het volgende:
[..]
Fobo.
Echt weer wat voor bootje om dat te gaan checken
Ik neem wel een overdosis aan keelpastilles...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lastig man
Komt wel goed schatje
Bootje is de personificatie van Nee heb je, ja kun je krijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootje is de personificatie van Nee heb je, ja kun je kirijgenNee heb je, blauw oog en knie in je ballen kun je krijgen. Ik denk dat dat meer Paula isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
Nee joh, ben ik veel te verlegen voorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:53 schreef jna het volgende:
[..]
Nee heb je, blauw oog en knie in je ballen kun je krijgen. Ik denk dat dat meer Paula is
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootje is de personificatie van Nee heb je, ja kun je kirijgenMijn glas is half volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
ohja, vergetenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee joh, ben ik veel te verlegen voor
hihi.quote:
quote:Is the glass half full, or half empty? Gertrude Cosby, my grandmother, would say: It depends if you're drinking or pouring!
De tering. Aardig gekquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:56 schreef Puala het volgende:
[..]
hihi.
De enige plaats waar ik knietjes heb uitgedeeld tot nu toe is op school. En daar staat de teller ondertussen op 9.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:56 schreef Puala het volgende:
[..]
hihi.
De enige plaats waar ik knietjes heb uitgedeeld tot nu toe is op school. En daar staat de teller ondertussen op 9.
Nou het hadden er makkelijk meer kunnen zijn nog. Ik waarschuw altijd netjes 2 keer (soms zelfs 3) en daarna gaat het pijn doen. Maar dat kondig ik ook netjes van tevoren aan (dat het pijn gaat doen).quote:
Sinds mei dit jaar is het rustig. De ruime 1,5 jaar daarvoor waren dramaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:00 schreef jna het volgende:
Ik heb zo'n idee dat je daarna niet meer bent lastig gevallen door jongens op school Paula?
Prima dat je terug mept. Alleen die kerels moeten gewoon hun poten thuis houden en fatsoenlijk tegen me doen. Ik ben ontzettend redelijk, maar heb echt duidelijk mijn grenzen. En die zullen ze respecteren!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:01 schreef Isdatzo het volgende:
Als je mij een knietje geeft dan krijg je ook gewoon iets terug. Fuck dat van "geen vrouwen slaan", als zij beginnen dan heb ik daar niks meer mee te maken. Waar is die emancipatie als je 'm nodig hebt.
Juist.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:01 schreef Isdatzo het volgende:
Als je mij een knietje geeft dan krijg je ook gewoon iets terug. Fuck dat van "geen vrouwen slaan", als zij beginnen dan heb ik daar niks meer mee te maken. Waar is die emancipatie als je 'm nodig hebt.
* PieterBas neuriet Everybody’s Kung Fu fightingquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm 4 bij dezelfde. Overige 5 bij verschillenden.
En nee, niet achter elkaar.
Uiteraard. Als ze het zo uitlokken hebben ze het verdiendquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Prima dat je terug mept. Alleen die kerels moeten gewoon hun poten thuis houden en fatsoenlijk tegen me doen. Ik ben ontzettend redelijk, maar heb echt duidelijk mijn grenzen. En die zullen ze respecteren!
And that: kicking your ass!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
* PieterBas neuriet Everybody’s Kung Fu fighting
Als ze het verdienen dan prima, maar 9 keer?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Prima dat je terug mept. Alleen die kerels moeten gewoon hun poten thuis houden en fatsoenlijk tegen me doen. Ik ben ontzettend redelijk, maar heb echt duidelijk mijn grenzen. En die zullen ze respecteren!
Jij snapt het. Ben je boos op me? Prima. Je doet maarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Juist.
Ben helemaal niet geweldadig, maar de eerste die mij mept, die mep ik terug. Man, vrouw, kind, oma, paus, ....
Idd. Selectief gedrag is dat danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:01 schreef Isdatzo het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
* PieterBas neuriet Everybody’s Kung Fu fighting
Jup, vind ik van welquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uiteraard. Als ze het zo uitlokken hebben ze het verdiend
Het was niet telkens bij dezelfde? En tsja, ik ga me echt niet laten aanranden etc. op school hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ze het verdienen dan prima, maar 9 keer?
Ik heb mijn zusje geslagen.. maar goed daar heb je zusjes voor... Dat staat vast in de functieomschrijving als grote broer zijndequote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:05 schreef jna het volgende:
Ik weet niet of ik een vrouw zou slaan. Ook al geeft ze me een trap in mn ballen. (sowieso lig je dan al op de grond als ie echt raak was)
Pak de ijszak maarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:10 schreef jna het volgende:
Ik zie de ehbo'er bij Paula op school al
"Joop, we hebben er weer 1..."
Dat hoeft ook niet.. maar bij 6 verschillende personen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Het was niet telkens bij dezelfde? En tsja, ik ga me echt niet laten aanranden etc. op school hoor.
Ga een keer naar een gay sm clubquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.. maar bij 6 verschillende personen?
Ik word nooit aangerand nu ik er over nadenk.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:10 schreef jna het volgende:
Ik zie de ehbo'er bij Paula op school al
"Joop, we hebben er weer 1..."
Ik heb mijn broertje nooit echt geslagen.. of iig, niet écht hard. Andersom probeerde hij dat wel trouwensquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb mijn zusje geslagen.. maar goed daar heb je zusjes voor... Dat staat vast in de functieomschrijving als grote broer zijnde![]()
Dude, jij bent ook een kerel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.. maar bij 6 verschillende personen?
Ik word nooit aangerand nu ik er over nadenk.
kunnen ze in ieder geval niet terug slaanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:13 schreef Puala het volgende:
[..]
zo ging het nog net niet
er is er wel eentje geweest die daarna misselijk naar huis ging. Maar ik doe het niet intens gemeen hard ofzo. Gewoon goed genoeg zodat ze het voelen. Ze hoeven niet een half uur op de grond te liggen kreunen van me ofzo.
Hoe weet jij datquote:
Oh, dat verklaart een hoopquote:Ik zit met 24 ICT-ertjes in de klas. Dat is wat anders gok ik zo
oh ga eens in een vrouwen klas zitten.... als enige hetero manquote:
Klinkt goed.. hebben ze zoiets ook in Zwedenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
oh ga eens in een vrouwen klas zitten.... als enige hetero man
Wat voor opleiding?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
oh ga eens in een vrouwen klas zitten.... als enige hetero man
Vrouwenklas is 1 woordquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
oh ga eens in een vrouwenklas zitten.... als enige hetero man
Allemaal geile Pualatjes die in de nek van een IT'er hijgen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
Allemaal geile ICT-ertjes die in de nek van Puala hijgen..
Waarom had ik dat nooit andersom?
Ja, dat is waarquote:
Ligt eraan waar je ze voor zoektquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En DOM.
Domheid is zo'n afknapper altijd![]()
![]()
.
Zelfs dán is het een afknapper.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je ze voor zoekt
quote:
* jna is student van de school of communication & mediaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar
Communicatie-chickies zijn vaak wel goed te doen
Mwah, doen ze toch niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:15 schreef jna het volgende:
[..]
kunnen ze in ieder geval niet terug slaan
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat![]()
! Wie heeft er lopen praten
.
Vandaar. Ik ga heus niet zomaar gelijk rammen etc. Alleen als enige meid in een klas vol jongens krijg je 't gewoon zwaar te voorduren.quote:[..]
Oh, dat verklaart een hoop.
Kerel, ik ben gewoon een vet lekker dingquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
Allemaal geile ICT-ertjes die in de nek van Puala hijgen..
Waarom had ik dat nooit andersom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat kun jij nou niet bepaald zeggen![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Allemaal geile Pualatjes die in de nek van een IT'er hijgen?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Kerel, ik ben gewoon een vet lekker ding1-0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat kun jij nou niet bepaald zeggen
Jawel, je keek.
Ik heb het wel een keer meegemaakt.. Moest toen op Textilhögskolan zijn... zeg maar mode hogeschool.. Eerste vraag... Are you Gay? Tweede vraag.. Are you single...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Klinkt goed.. hebben ze zoiets ook in Zweden?
Never leave home without itquote:
of je de enige bent weet ik niet, maar ik kan in ieder geval niet uitslapenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:56 schreef jna het volgende:
[..]
ja dus?
Oh ben ik weer de enige hier die kan uitslapen?
*meldt*.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:56 schreef jna het volgende:
[..]
ja dus?
Die dekselse Luis Suarez...quote:
Ik kan ook uitslapen alleen mijn praktijkopleider zal dat niet leuk vindenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:56 schreef jna het volgende:
[..]
ja dus?
Uit de krottenwijken van Montevideo. Door Piet de Visser naar ons koude kikkerlandje gehaald. En daar staat ie hoor, tjonge jonge jonge wat een fenomeenquote:
Jij hebt een praktijkopleider? Coolquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:03 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik kan ook uitslapen alleen mijn praktijkopleider zal dat niet leuk vinden
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:04 schreef jna het volgende:
[..]
Uit de krottenwijken van Montevideo. Door Piet de Visser naar ons koude kikkerlandje gehaald. En daar staat ie hoor, tjonge jonge jonge wat een fenomeen
pc hangen en tv kijkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:22 schreef Puala het volgende:
[..]
me kamer opruimen denk ik. Of gewoon domweg pc hangen en tv kijken ofzo
Haha.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:23 schreef jna het volgende:
[..]
pc hangen en tv kijken![]()
Wel eerst warme douche, gewoon omdat het kan
Zonder demo zou het denk ik 10min geduurd hebbenquote:
Mijn kamer heb ik al een week niet opgeruimtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:22 schreef Puala het volgende:
[..]
me kamer opruimen denk ik. Of gewoon domweg pc hangen en tv kijken ofzo
Paula vanmorgen:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha.
Neuh, douchen doe ik morgenochtend wel. Dan wordt ik tenminste niet met een afro kapsel wakker (zoals vanmorgen)
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:25 schreef Puala het volgende:
Ik vind het allemaal prima. Ik ga er vandoor
Fijne avond nog!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:25 schreef Puala het volgende:
Ik vind het allemaal prima. Ik ga er vandoor
Ik gok dat ik het in een avond niet red eigenlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:26 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Mijn kamer heb ik al een week niet opgeruimt, ga ik vanavond maar eens doen
Mwah, was misschien achteraf niet zo slim om te postenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:20 schreef L.no het volgende:
Waarom verwijderen? Vond je moeder het niet zo leuk dat het op fok staat?
Jij hebt zo'n mooie ogen hèquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah, was misschien achteraf niet zo slim om te posten
Hé ik heb zaterdag al een date staanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:56 schreef jna het volgende:
[..]
Ook ManianMan denkt: Nee heb ik, ja kan ik krijgen
Dankje. Neuken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankje. Neuken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net of ik dacht dat het serieus was, meiden met bevooroordeling reacties!
![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
![]()
Net of ik dacht dat het serieus was, meiden met bevooroordeling reacties!
Ik ben zoals ik ben hequote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Trouwens, ik val op je uiterlijk maar je karakter is te rumoerig voor mij![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankje. Neuken?
Lekker directSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Succesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:22 schreef ManianMan het volgende:
Ik ga maar eens de kamer opruimen, trainen en lekker douchen
Mooie karaktertrek hoorquote:
Iedereen wil sex met Puala...quote:
Dat is toch niet opeens sinds vandaagquote:
Ze is nu weer singlequote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is toch niet opeens sinds vandaagPubers
Nee hoorquote:
Dus krijg je opeens andere fantasieën over iemandquote:
Pubers kom op zeg klein kindquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is toch niet opeens sinds vandaagPubers
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:08 schreef PieterBas het volgende:
Pubers zijn verschrikkelijk.. zeker die gastjes die erg interessant vinden om midden in de tram... via de speakers van hun telefoon... hun slechte muzieksmaak met de rest van passagiers te delen.
En dan heb je nog de giebelende huppelkutjes die wanhopig op zoek zijn naar aandacht. Situatieschets: in de bus, volle bus. Dan staan ze daar en bij iedere bocht die de bus maakt vliegen ze onder luid gegiebel alle kanten op. En dan terwijl ze alle kanten op vliegen even vlug kijken of ze wel de aandacht krijgen waar ze naar op zoek zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:08 schreef PieterBas het volgende:
Pubers zijn verschrikkelijk.. zeker die gastjes die erg interessant vinden om midden in de tram... via de speakers van hun telefoon... hun slechte muzieksmaak met de rest van passagiers te delen.
Vrouwenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:13 schreef Puala het volgende:jongens
mensen die seks willen om iemands uiterlijk
mensen die seks willen met iemand van het internet
Ah, goede onderbouwing jaquote:
Mensen die seks willenquote:mensen die seks willen om iemands uiterlijk
Dat is wel suprême royal sadness 1e klasse.quote:mensen die seks willen met iemand van het internet
Seks is viesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:16 schreef Isdatzo het volgende:
Mensen die seks willen!!!! Bah, seks
.
De persoon die seks verzonnen heeft moeten ze postuum tegen de muur zettenquote:
Zo'n vrouw komt toch gewoon uit een van onze ribben.. Verdomme ik wil mijn rib terug... Het is verdomme geen spare rib..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De persoon die seks verzonnen heeft moeten ze postuum tegen de muur zetten. Wtf dacht die gast wel niet
.
Been there, done that. Got the T-shirtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah, goede onderbouwing ja.
[..]
.
[..]
Dat is wel suprême royal sadness 1e klasse.
D'OHquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Been there, done that. Got the T-shirt
Ik hoef dat niet te onderbouwen. Ik vind dat namelijk.quote:
eenschquote:[..]
.
idd. 100% eenschquote:[..]
Dat is wel suprême royal sadness 1e klasse.
Ik had van jou ook niet anders verwachtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Been there, done that. Got the T-shirt
Hmm, jouw kloontje had er ook last van vandaag.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:40 schreef PieterBas het volgende:
Goeie kloonquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmm, jouw kloontje had er ook last van vandaag.
De toeval. ^^
Ongefundeerd wat dingen roepen is wel makkelijk jaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet te onderbouwen. Ik vind dat namelijk.
Probeer ik die ook eens evenquote:
Het zou verboden moeten wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:52 schreef The_Dean het volgende:
Rex
Ja sorry, zit tussendoor Sons Of Anarchy te kijken
quote:
Nee, liever niet! Fucking brute seriequote:
Nee dat heb ik nooitquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:00 schreef DjRex89 het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens. Dan wil je wat opzoeken op internet, je opent een tab, je wilt typen maar je hebt geen idee meer wat je nou ging opzoeken..
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:00 schreef DjRex89 het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens. Dan wil je wat opzoeken op internet, je opent een tab, je wilt typen maar je hebt geen idee meer wat je nou ging opzoeken..
All the timequote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:00 schreef DjRex89 het volgende:
Je moet ook niet elke keuken gaan uittesten door een 3-gangen menu voor te bereiden...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:04 schreef Psychonikeo het volgende:
tering.. een keuken uitzoeken is verdomde lastig en vermoeiend
Van 'in car' zenders tot complete piratenstations... wat zoek je?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:05 schreef DjRex89 het volgende:
Ik weet het alweer, ik ging op zoek naar een FM transmitter. Iemand die er ervaring mee heeft?
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:04 schreef Psychonikeo het volgende:
tering.. een keuken uitzoeken is verdomde lastig en vermoeiend
Vaak zatquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:00 schreef DjRex89 het volgende:
Lang niet gek, voel me erg goedquote:
Voor in de auto, zodat ik via mn mp3speler muziek kan luisteren..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Van 'in car' zenders tot complete piratenstations... wat zoek je?
Beetje moe, maar verder superquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lang niet gek, voel me erg goed
Gezondheid is niet zo goed als mijn gevoel, maar mijn humeur wel
Met u?
Minder koffie drinkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lang niet gek, voel me erg goed
Gezondheid is niet zo goed als mijn gevoel, maar mijn humeur wel
Met u?
Tof. Dingetjes werken primaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Voor in de auto, zodat ik via mn mp3speler muziek kan luisteren..
Doe ik alquote:
Nope.. En het is niet mijn auto dus geen zin om speciaal een nieuwe radio aan te schaffen.. Wil dus een tijdelijke goedkope manier om toch via mn mp3speler muziek in de auto te luisteren. Nog tips wat betreft merken e.d.?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tof. Dingetjes werken prima
Je hebt dus geen radio met bv USB of iets dergelijks. Ook erg handig.
Och, dat gaat de goede kant al op, dus dat kan vanzelfquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Beetje moe, maar verder super![]()
mooi dat je je goed voelt. Nu weer jezelf ook op gebied van gezondheid weer goed gaan voelen he
Dat is het belangrijkste.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, dat gaat de goede kant al op, dus dat kan vanzelf
Ook morgenavond een vet concert, en vrijdag naar Green Day. Kan ik mooi mijn nieuwe shirt [blouse] aan. Klinkt misschien raar, maar ik vind dat ding zo vet, voel mezelf ineens een stuk stoerder als ik die draag. Ik ben het waarchijnlijk niet, maar voel me wel zo
Wat cool dat je daar naar toe gaat.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ook morgenavond een vet concert, en vrijdag naar Green Day. Kan ik mooi mijn nieuwe shirt [blouse] aan. Klinkt misschien raar, maar ik vind dat ding zo vet, voel mezelf ineens een stuk stoerder als ik die draag. Ik ben het waarchijnlijk niet, maar voel me wel zo
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste.
Oke. dat is mooiquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je moet ook niet elke keuken gaan uittesten door een 3-gangen menu voor te bereiden...![]()
wel dusquote:
Gelijk heb jequote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nope.. En het is niet mijn auto dus geen zin om speciaal een nieuwe radio aan te schaffen.. Wil dus een tijdelijke goedkope manier om toch via mn mp3speler muziek in de auto te luisteren. Nog tips wat betreft merken e.d.?
Ja er zijn er zat te vinden maar volgens mij zijn sommige echt rommel, maar heb er totaal geen ervaring meequote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gelijk heb je
Dacht dat het wellicht je eigen auto was.
Merk? Neuh, meeste zitten zo rond de 20-25 euro, en die werken prima.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond![]()
![]()
Net terug van dag hard werken. Van vanochtend 8:00 uur tot 21:30 uur![]()
Nu nog even scheren en dan lekker slapen.![]()
Alvast weltrusten.
Ik ben zo verder niet bekend met alle merken van die dingen... als je wat linkjes geeft kan ik wel even kijken of het wat is...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja er zijn er zat te vinden maar volgens mij zijn sommige echt rommel, maar heb er totaal geen ervaring mee
Annatar en Conorach als support. Conorach help ik vaak, en vind het een erg goede band. Is een Nederlandse folkmetal band.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke. dat is mooi![]()
![]()
Naar welk concert ga je? Ik denk trouwens dat iedereen wel een kledingstuk heeft waarin die zich goed voelt. Dat heb ik ook hoor
Deze leek me wel wat..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ben zo verder niet bekend met alle merken van die dingen... als je wat linkjes geeft kan ik wel even kijken of het wat is...
Ja, vind ik ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat cool dat je daar naar toe gaat.![]()
Pics van shirt?
Zegt me beide niet zo veel, maar het klinkt wel echt heel tofquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Annatar en Conorach als support. Conorach help ik vaak, en vind het een erg goede band. Is een Nederlandse folkmetal band.
Annatar is ook een Nederlandse metalband, maar moet eerlijk bekennen dat ik die niet echt ken, nog
Haha. Als ik een L aan trek kan ik haast al er in kamperenquote:Ja, maar ik houd van wijde kleren. Ben zelf ook redelijk groot, dus dan iets vinden wat echt goed zit, en lekker baggy is is voor mij als 'grootheid' een beetje een probleem. Vandaar.
Bandleden noemden het gisteren al mijn 'nieuwe tweepersoons tent'
Ja, is een soort dock... jij moet een met gewoon een mini-jack, daar kan je alles aanhangen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Deze leek me wel wat..
http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-074441
Volgens mij is die alleen voor de iPod zie ik net
Toch niet
Nja, ga dan eens na dat dit een Dickies shirt is, Amerikaans XXXLquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Zegt me beide niet zo veel, maar het klinkt wel echt heel tof![]()
[..]
Haha. Als ik een L aan trek kan ik haast al er in kamperen
Wacht nog even met naar bed gaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:27 schreef The_Dean het volgende:
Zal hem ff aantrekken en pics maken, moment
Volgens mij is dit ook via mini-jack. Op het plaatje iig welquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, is een soort dock... jij moet een met gewoon een mini-jack, daar kan je alles aanhangen.
daar pas ik euhm, 4x in denk ikquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, ga dan eens na dat dit een Dickies shirt is, Amerikaans XXXL
Ah, geluksvogel!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook
Kans kon ik niet laten schieten! Naja, kon die zaterdagochtend geen kaarten kopen, maar kreeg later op die dag een sms van een vriend dat hij twee kaarten heeft kunnen bemachtigen, ook een voor mij
Zal hem ff aantrekken en pics maken, moment
Mwah ik heb nu een inloopshirt voor basketbal, dat is een XXL maar om nou te zeggen dat het net een tent is.. Ligt ook altijd aan het merk enzo.quote:
Ik pas tegenwoordig een S, dus ach, ik denk wel dat ik daar redelijk vaak in pas hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mwah ik heb nu een inloopshirt voor basketbal, dat is een XXL maar om nou te zeggen dat het net een tent is.. Ligt ook altijd aan het merk enzo.
Misschien qua lengte wel maar zo breed ben ik/is dat shirt ook weer niet hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik pas tegenwoordig een S, dus ach, ik denk wel dat ik daar redelijk vaak in pas hoor
Dan is het een jurkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Misschien qua lengte wel maar zo breed ben ik/is dat shirt ook weer niet hoor
quote:
Zit er trouwens nog verschil tussen en mannen-S en een vrouwen-S?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik pas tegenwoordig een S, dus ach, ik denk wel dat ik daar redelijk vaak in pas hoor
Dan blijft er helemaal niets van me over denk ikquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ook leukDan mag je ook meteen mn basketbalbroek aan, dan zie je er denk ik uit als een dwerg
Ik denk van wel, maar weet het niet 100% zeker.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zit er trouwens nog verschil tussen en mannen-S en een vrouwen-S?![]()
Ja. Volgens mij welquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zit er trouwens nog verschil tussen en mannen-S en een vrouwen-S?![]()
als in breder, dikker?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:37 schreef The_Dean het volgende:
Amerikaans en Europees scheelt vaak nogal hoor
En aangezien Amerikanen over het algemeen iets groter zijn dan Europeanen is dat ook niet heel verwonderlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |