Als ze het verdienen dan prima, maar 9 keer?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Prima dat je terug mept. Alleen die kerels moeten gewoon hun poten thuis houden en fatsoenlijk tegen me doen. Ik ben ontzettend redelijk, maar heb echt duidelijk mijn grenzen. En die zullen ze respecteren!
Jij snapt het. Ben je boos op me? Prima. Je doet maarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Juist.
Ben helemaal niet geweldadig, maar de eerste die mij mept, die mep ik terug. Man, vrouw, kind, oma, paus, ....
Idd. Selectief gedrag is dat danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:01 schreef Isdatzo het volgende:
Als je mij een knietje geeft dan krijg je ook gewoon iets terug. Fuck dat van "geen vrouwen slaan", als zij beginnen dan heb ik daar niks meer mee te maken. Waar is die emancipatie als je 'm nodig hebt.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
* PieterBas neuriet Everybody’s Kung Fu fighting
Jup, vind ik van welquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uiteraard. Als ze het zo uitlokken hebben ze het verdiend
Het was niet telkens bij dezelfde? En tsja, ik ga me echt niet laten aanranden etc. op school hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ze het verdienen dan prima, maar 9 keer?
Ik heb mijn zusje geslagen.. maar goed daar heb je zusjes voor... Dat staat vast in de functieomschrijving als grote broer zijndequote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:05 schreef jna het volgende:
Ik weet niet of ik een vrouw zou slaan. Ook al geeft ze me een trap in mn ballen. (sowieso lig je dan al op de grond als ie echt raak was)
Pak de ijszak maarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:10 schreef jna het volgende:
Ik zie de ehbo'er bij Paula op school al
"Joop, we hebben er weer 1..."
Dat hoeft ook niet.. maar bij 6 verschillende personen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Het was niet telkens bij dezelfde? En tsja, ik ga me echt niet laten aanranden etc. op school hoor.
Ga een keer naar een gay sm clubquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.. maar bij 6 verschillende personen?
Ik word nooit aangerand nu ik er over nadenk.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:10 schreef jna het volgende:
Ik zie de ehbo'er bij Paula op school al
"Joop, we hebben er weer 1..."
Ik heb mijn broertje nooit echt geslagen.. of iig, niet écht hard. Andersom probeerde hij dat wel trouwensquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb mijn zusje geslagen.. maar goed daar heb je zusjes voor... Dat staat vast in de functieomschrijving als grote broer zijnde![]()
Dude, jij bent ook een kerel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.. maar bij 6 verschillende personen?
Ik word nooit aangerand nu ik er over nadenk.
kunnen ze in ieder geval niet terug slaanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:13 schreef Puala het volgende:
[..]
zo ging het nog net niet
er is er wel eentje geweest die daarna misselijk naar huis ging. Maar ik doe het niet intens gemeen hard ofzo. Gewoon goed genoeg zodat ze het voelen. Ze hoeven niet een half uur op de grond te liggen kreunen van me ofzo.
Hoe weet jij datquote:
Oh, dat verklaart een hoopquote:Ik zit met 24 ICT-ertjes in de klas. Dat is wat anders gok ik zo
oh ga eens in een vrouwen klas zitten.... als enige hetero manquote:
Klinkt goed.. hebben ze zoiets ook in Zwedenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
oh ga eens in een vrouwen klas zitten.... als enige hetero man
Wat voor opleiding?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
oh ga eens in een vrouwen klas zitten.... als enige hetero man
Vrouwenklas is 1 woordquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
oh ga eens in een vrouwenklas zitten.... als enige hetero man
Allemaal geile Pualatjes die in de nek van een IT'er hijgen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
Allemaal geile ICT-ertjes die in de nek van Puala hijgen..
Waarom had ik dat nooit andersom?
Ja, dat is waarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |