Ligt eraan waar je ze voor zoektquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En DOM.
Domheid is zo'n afknapper altijd![]()
![]()
.
Zelfs dán is het een afknapper.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je ze voor zoekt
quote:
* jna is student van de school of communication & mediaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar
Communicatie-chickies zijn vaak wel goed te doen
Mwah, doen ze toch niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:15 schreef jna het volgende:
[..]
kunnen ze in ieder geval niet terug slaan
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat![]()
! Wie heeft er lopen praten
.
Vandaar. Ik ga heus niet zomaar gelijk rammen etc. Alleen als enige meid in een klas vol jongens krijg je 't gewoon zwaar te voorduren.quote:[..]
Oh, dat verklaart een hoop.
Kerel, ik ben gewoon een vet lekker dingquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
Allemaal geile ICT-ertjes die in de nek van Puala hijgen..
Waarom had ik dat nooit andersom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat kun jij nou niet bepaald zeggen![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Allemaal geile Pualatjes die in de nek van een IT'er hijgen?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Kerel, ik ben gewoon een vet lekker ding1-0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat kun jij nou niet bepaald zeggen
Jawel, je keek.
Ik heb het wel een keer meegemaakt.. Moest toen op Textilhögskolan zijn... zeg maar mode hogeschool.. Eerste vraag... Are you Gay? Tweede vraag.. Are you single...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Klinkt goed.. hebben ze zoiets ook in Zweden?
Never leave home without itquote:
of je de enige bent weet ik niet, maar ik kan in ieder geval niet uitslapenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:56 schreef jna het volgende:
[..]
ja dus?
Oh ben ik weer de enige hier die kan uitslapen?
*meldt*.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:56 schreef jna het volgende:
[..]
ja dus?
Die dekselse Luis Suarez...quote:
Ik kan ook uitslapen alleen mijn praktijkopleider zal dat niet leuk vindenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:56 schreef jna het volgende:
[..]
ja dus?
Uit de krottenwijken van Montevideo. Door Piet de Visser naar ons koude kikkerlandje gehaald. En daar staat ie hoor, tjonge jonge jonge wat een fenomeenquote:
Jij hebt een praktijkopleider? Coolquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:03 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik kan ook uitslapen alleen mijn praktijkopleider zal dat niet leuk vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |