All the timequote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:00 schreef DjRex89 het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens. Dan wil je wat opzoeken op internet, je opent een tab, je wilt typen maar je hebt geen idee meer wat je nou ging opzoeken..
Je moet ook niet elke keuken gaan uittesten door een 3-gangen menu voor te bereiden...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:04 schreef Psychonikeo het volgende:
tering.. een keuken uitzoeken is verdomde lastig en vermoeiend
Van 'in car' zenders tot complete piratenstations... wat zoek je?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:05 schreef DjRex89 het volgende:
Ik weet het alweer, ik ging op zoek naar een FM transmitter. Iemand die er ervaring mee heeft?
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:04 schreef Psychonikeo het volgende:
tering.. een keuken uitzoeken is verdomde lastig en vermoeiend
Vaak zatquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:00 schreef DjRex89 het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens. Dan wil je wat opzoeken op internet, je opent een tab, je wilt typen maar je hebt geen idee meer wat je nou ging opzoeken..
Lang niet gek, voel me erg goedquote:
Voor in de auto, zodat ik via mn mp3speler muziek kan luisteren..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Van 'in car' zenders tot complete piratenstations... wat zoek je?
Beetje moe, maar verder superquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lang niet gek, voel me erg goed
Gezondheid is niet zo goed als mijn gevoel, maar mijn humeur wel
Met u?
Minder koffie drinkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lang niet gek, voel me erg goed
Gezondheid is niet zo goed als mijn gevoel, maar mijn humeur wel
Met u?
Tof. Dingetjes werken primaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Voor in de auto, zodat ik via mn mp3speler muziek kan luisteren..
Doe ik alquote:
Nope.. En het is niet mijn auto dus geen zin om speciaal een nieuwe radio aan te schaffen.. Wil dus een tijdelijke goedkope manier om toch via mn mp3speler muziek in de auto te luisteren. Nog tips wat betreft merken e.d.?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tof. Dingetjes werken prima
Je hebt dus geen radio met bv USB of iets dergelijks. Ook erg handig.
Och, dat gaat de goede kant al op, dus dat kan vanzelfquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Beetje moe, maar verder super![]()
mooi dat je je goed voelt. Nu weer jezelf ook op gebied van gezondheid weer goed gaan voelen he
Dat is het belangrijkste.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, dat gaat de goede kant al op, dus dat kan vanzelf
Ook morgenavond een vet concert, en vrijdag naar Green Day. Kan ik mooi mijn nieuwe shirt [blouse] aan. Klinkt misschien raar, maar ik vind dat ding zo vet, voel mezelf ineens een stuk stoerder als ik die draag. Ik ben het waarchijnlijk niet, maar voel me wel zo
Wat cool dat je daar naar toe gaat.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ook morgenavond een vet concert, en vrijdag naar Green Day. Kan ik mooi mijn nieuwe shirt [blouse] aan. Klinkt misschien raar, maar ik vind dat ding zo vet, voel mezelf ineens een stuk stoerder als ik die draag. Ik ben het waarchijnlijk niet, maar voel me wel zo
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste.
Oke. dat is mooiquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je moet ook niet elke keuken gaan uittesten door een 3-gangen menu voor te bereiden...![]()
wel dusquote:
Gelijk heb jequote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nope.. En het is niet mijn auto dus geen zin om speciaal een nieuwe radio aan te schaffen.. Wil dus een tijdelijke goedkope manier om toch via mn mp3speler muziek in de auto te luisteren. Nog tips wat betreft merken e.d.?
Ja er zijn er zat te vinden maar volgens mij zijn sommige echt rommel, maar heb er totaal geen ervaring meequote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gelijk heb je
Dacht dat het wellicht je eigen auto was.
Merk? Neuh, meeste zitten zo rond de 20-25 euro, en die werken prima.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond![]()
![]()
Net terug van dag hard werken. Van vanochtend 8:00 uur tot 21:30 uur![]()
Nu nog even scheren en dan lekker slapen.![]()
Alvast weltrusten.
Ik ben zo verder niet bekend met alle merken van die dingen... als je wat linkjes geeft kan ik wel even kijken of het wat is...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja er zijn er zat te vinden maar volgens mij zijn sommige echt rommel, maar heb er totaal geen ervaring mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |