quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:08 schreef PieterBas het volgende:
Pubers zijn verschrikkelijk.. zeker die gastjes die erg interessant vinden om midden in de tram... via de speakers van hun telefoon... hun slechte muzieksmaak met de rest van passagiers te delen.
En dan heb je nog de giebelende huppelkutjes die wanhopig op zoek zijn naar aandacht. Situatieschets: in de bus, volle bus. Dan staan ze daar en bij iedere bocht die de bus maakt vliegen ze onder luid gegiebel alle kanten op. En dan terwijl ze alle kanten op vliegen even vlug kijken of ze wel de aandacht krijgen waar ze naar op zoek zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:08 schreef PieterBas het volgende:
Pubers zijn verschrikkelijk.. zeker die gastjes die erg interessant vinden om midden in de tram... via de speakers van hun telefoon... hun slechte muzieksmaak met de rest van passagiers te delen.
Vrouwenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:13 schreef Puala het volgende:jongens
mensen die seks willen om iemands uiterlijk
mensen die seks willen met iemand van het internet
Ah, goede onderbouwing jaquote:
Mensen die seks willenquote:mensen die seks willen om iemands uiterlijk
Dat is wel suprême royal sadness 1e klasse.quote:mensen die seks willen met iemand van het internet
Seks is viesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:16 schreef Isdatzo het volgende:
Mensen die seks willen!!!! Bah, seks
.
De persoon die seks verzonnen heeft moeten ze postuum tegen de muur zettenquote:
Zo'n vrouw komt toch gewoon uit een van onze ribben.. Verdomme ik wil mijn rib terug... Het is verdomme geen spare rib..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De persoon die seks verzonnen heeft moeten ze postuum tegen de muur zetten. Wtf dacht die gast wel niet
.
Been there, done that. Got the T-shirtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah, goede onderbouwing ja.
[..]
.
[..]
Dat is wel suprême royal sadness 1e klasse.
D'OHquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Been there, done that. Got the T-shirt
Ik hoef dat niet te onderbouwen. Ik vind dat namelijk.quote:
eenschquote:[..]
.
idd. 100% eenschquote:[..]
Dat is wel suprême royal sadness 1e klasse.
Ik had van jou ook niet anders verwachtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Been there, done that. Got the T-shirt
Hmm, jouw kloontje had er ook last van vandaag.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:40 schreef PieterBas het volgende:
Het was zo.. Ja ben ik wel mee... *kuch* *kuch* *slokje water* eens..
Volgens mij ben ik mijn stem nu echt kwijt....
Goeie kloonquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmm, jouw kloontje had er ook last van vandaag.
De toeval. ^^
Ongefundeerd wat dingen roepen is wel makkelijk jaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet te onderbouwen. Ik vind dat namelijk.
Probeer ik die ook eens evenquote:
Het zou verboden moeten wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:52 schreef The_Dean het volgende:
Rex
Ja sorry, zit tussendoor Sons Of Anarchy te kijken
quote:
Nee, liever niet! Fucking brute seriequote:
Nee dat heb ik nooitquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:00 schreef DjRex89 het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens. Dan wil je wat opzoeken op internet, je opent een tab, je wilt typen maar je hebt geen idee meer wat je nou ging opzoeken..
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:00 schreef DjRex89 het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens. Dan wil je wat opzoeken op internet, je opent een tab, je wilt typen maar je hebt geen idee meer wat je nou ging opzoeken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |