Sorry.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:49 schreef Cat22 het volgende:
Fipo!![]()
(en alweer een TT met hints naar sex? Al kan ik er nu eigk niets van zeggen, ben er zelf over begonnen.)
Ja weet ik wel, maar ik ben niet zo snel in typen/ meelezen als jullie, en dan is het gewoon niet zo leuk, dat geleuter over seks elke dag..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:50 schreef JJH het volgende:
[..]
We zijn al een stuk braver als eergisteravond hoor.
Awquote:
Neehee..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
Cat, die laatste opmerking van je was wel heel erg 'Help Greys de winter door'
En Morretje, het zijn gewoon een stel verdorven geesten hier.
Sex![]()
Was het wat, die onbevlekte ontvangenis?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:53 schreef Morretje het volgende:
[..]
Neehee..Nou he, dat bedoel ik toch ook niet. Sex is
, maar iedere dag lezen over ieders voorkeuren of weet ik veel..
Ja nou, ik wil leestekens in de op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
Hou eens op met die leestekens in de TT elke keer, dat wordt een zootje
Ja ik heb wel wat blijvende schade opgelopen door wat opmerkingenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:53 schreef Morretje het volgende:
[..]
Neehee..Nou he, dat bedoel ik toch ook niet. Sex is
, maar iedere dag lezen over ieders voorkeuren of weet ik veel..
Dat meen je niet toch, die vraagquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:54 schreef Morretje het volgende:
Ah Non... Zou dat echt zo gefotografeerd zijn, of gehopt? Cute!
We hebben het aan het begin van de avond nog ruim een half topic over het DSB verhaal gehad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Overdag gaat het gelukkig (vaak) over andere onderwerpen.
En het zijn faaaaaaaaaases Mor. Faaaaaaases
Ik reageer op wat ik lees.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
Cat, die laatste opmerking van je was wel heel erg 'Help Greys de winter door'
Verdorven geesten, inderdaad.quote:En Morretje, het zijn gewoon een stel verdorven geesten hier.
Sex![]()
Was het wat, die onbevlekte ontvangenis?
He nouhou... Zo snel kan ik niet editten, of bedoel je dat niet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat meen je niet toch, die vraag
Mannetjeseekhoorns nemen altijd bloemetjes mee voor vrouwlief hoor!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat meen je niet toch, die vraag
Ik heb geen Private Spice, dus da's een makkie!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij jou thuis of bij mij thuis?
Voor de helft uit jouw koker als ik het goed hebquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:49 schreef Cat22 het volgende:
Fipo!![]()
(en alweer een TT met hints naar sex? Al kan ik er nu eigk niets van zeggen, ben er zelf over begonnen.)
hehe lievvigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:56 schreef Morretje het volgende:
[..]
He nouhou... Zo snel kan ik niet editten, of bedoel je dat niet?
Kusjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik reageer op wat ik lees.![]()
[..]
Verdorven geesten, inderdaad.![]()
Behalve JJHAl moet die op zijn woorden gaan passen.
GHEHEHE JE ZEI KOKERquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voor de helft uit jouw koker als ik het goed heb
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Kusje![]()
Het komt door al die andere verdorven mensen hierzo. Ik ben de onschuld zelve.
ik denk ook niet dat eekhoorntjes elkaar 'ontmoeten'. Wat ik bedoelde is, of de suggestie geshopt is of, dat er toevallig zoiets gebeurt. Kan toch, toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
hehe lievvig![]()
Maar ik denk niet dat eekhoorntjes bloemetjes voor elkaar meenemen![]()
En Goodbye, ik heb dus geen Private Spice meer
Oh, daar heb ik weer even overheen gelezenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
hehe lievvig![]()
Inderdaad, de goede, reine, pure en onschuldige helft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voor de helft uit jouw koker als ik het goed heb
Nou verdorie, kom dan mijn bed maar weer lenen jullie twee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
hehe lievvig![]()
Bezoek eens een gemiddelde videotheek. Meer zooi dan PS in één maand kan uitzenden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik weer even overheen gelezenWat nu!
Dan moeten we maar aan rommelen zonder instructiefilmpjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik weer even overheen gelezenWat nu!
Ik geloof gewoon dat het echt isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:59 schreef Morretje het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat eekhoorntjes elkaar 'ontmoeten'. Wat ik bedoelde is, of de suggestie geshopt is of, dat er toevallig zoiets gebeurt. Kan toch, toch?
Hee, dat was ik niet de vorige keer!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou verdorie, kom dan mijn bed maar weer lenen jullie twee.
Da's nou al de tweede keer
Vannacht gaat 't vriezen jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
ff wat anders; het is gewoon maar 6 graden hier.
Daar ben ik niet op gebouwd hoor
Help! Help!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moeten we maar aan rommelen zonder instructiefilmpje
Binnen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh nee, dat was Ll met Kweejquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hee, dat was ik niet de vorige keer!
Nee, het hele topic was weer verpest, dus die eekhoorntjes raakten ondergesneeuwd door die verdorven users hierquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:02 schreef Morretje het volgende:
[..]
Heb je de foto van Non niet gezien?
Het zou koud worden ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
je zei slurfquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja nee, wat dan. Olifanten?
Ik mis de slurf in dat geval.
grondeekhoorntje dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel wat lullige staartjes voor eekhoorntjes
Buiten ja...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:04 schreef Morretje het volgende:
[..]
Binnen?Buiten toch? Er was zelfs kans op nachtvorst en auto's krabben morgenochtend..
Ja maar dat ging heul niet door, op het moment supreme noemde ze me een tokkie en begon ze een verhaal over kleine lettertjes en dat ik eerst met familie moest overleggen.quote:
Ik zou bijna een koker posten hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik weet 't eigenlijk ook niet wat dan...
Krabbenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:04 schreef Morretje het volgende:
[..]
Binnen?Buiten toch? Er was zelfs kans op nachtvorst en auto's krabben morgenochtend..
Neuh, en trusten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:05 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga slapenwelterusten allemaal
(heb ik nog iets gemist?)
F&F vraagje: zouden de planten in potten ook nog naar binnen moeten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Buiten ja...
Krabben!![]()
Nou, dan zet ik de wekker wel weer 10 minuten vroeger
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dat ging heul niet door, op het moment supreme noemde ze me een tokkie en begon ze een verhaal over kleine lettertjes en dat ik eerst met familie moest overleggen.
En ik heb altijd zoiets van 'Praatjes vullen geen gaatjes' en 'Niet lullen, maar vullen'
Oeh spannend!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:06 schreef Cat22 het volgende:
Ow brrr... en ik moet morgen op de fiets naar het station. Eerste (echte) werkdag!![]()
![]()
Het ligt eraan of ze vorst proof zijn. Als er kans op nachtvorst is zou ik het risco niet nemen, al zullen ze een nachtje -1 wel overleven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:07 schreef Morretje het volgende:
[..]
F&F vraagje: zouden de planten in potten ook nog naar binnen moeten?
Kweenie, ze gaan hier altijd dood in de winter en als het voorjaar is kopen we weer nieuwequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:07 schreef Morretje het volgende:
[..]
F&F vraagje: zouden de planten in potten ook nog naar binnen moeten?
Heb je je bammetjes al gesmeerd?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:06 schreef Cat22 het volgende:
Ow brrr... en ik moet morgen op de fiets naar het station. Eerste (echte) werkdag!![]()
![]()
Succes dan morgenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:06 schreef Cat22 het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kweenie, ze gaan hier altijd dood in de winter en als het voorjaar is kopen we weer nieuwe![]()
![]()
Alleen de palm overwintert altijd in de showroom van een autogarage hier int durp.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dat ging heul niet door, op het moment supreme noemde ze me een tokkie en begon ze een verhaal over kleine lettertjes en dat ik eerst met familie moest overleggen.
En ik heb altijd zoiets van 'Praatjes vullen geen gaatjes' en 'Niet lullen, maar vullen'
Dat kwam niet echt over als iemand met groene vingers he?quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfel eigenlijk, eekhoorntjes hebben toch veel vollere staarten?
Doe ik ook ieder jaar... eigenlijk vind ik dat ook wel leuk, ...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kweenie, ze gaan hier altijd dood in de winter en als het voorjaar is kopen we weer nieuwe![]()
![]()
Alleen de palm overwintert altijd in de showroom van een autogarage hier int durp.
Sterktequote:
Ja, kijk, dát is een eekhoorn!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:10 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer zoiets bedoel je?
Misschien wel een ander soort ofzo.
Hm, de streepjes lijken wel op die van een grondeekhoorn.. Marmot is het in elk geval niet, daar istie te dun voor..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfel eigenlijk, eekhoorntjes hebben toch veel vollere staarten?
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ze zijn hier niet geweest en ik denk precies om de reden die jij geeft..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ff serieus; iemand nog iets van MB/Re vernomen... Moet een zware dag geweest zijn
Helemaal, en ik kan me ook voorstellen dat hard naar de PC rennenn om hier te posten niet het eerste is wat ze doen als ze thuiskomen. We zullen het vast nog wel horen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ff serieus; iemand nog iets van MB/Re vernomen... Moet een zware dag geweest zijn
Vroeg ik me ook al af...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
Hier moest ik hard om lachenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, bij mij moet je niet zijn voor tips over hoe je je man (tevreden) moet houden![]()
Nee, maar ik kan me voorstellen dat die helemaal moe/kapot zijn vandaag.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nee logischquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Helemaal, en ik kan me ook voorstellen dat hard naar de PC rennenn om hier te posten niet het eerste is wat ze doen als ze thuiskomen. We zullen het vast nog wel horen.
Mijn zin is een beetje krom he?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee logisch![]()
Maar wellicht had iemand via sms/msn/pm wat gehoord. Ik hoop dat het op een speciale manier toch een 'mooie' dag is geweest voor ze zeg maar.
Wat is/zijn het?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:13 schreef Morretje het volgende:
Ze staan in een plastic pot MI-etje, dus op zich...
Na jah, ik zie wel. Ben te lam om het te doen eig.
Lloveless, nee, volgens mij zijn ze hier nog niet geweest.. Maar dat vinnik ook nie gek. Hoop wel dat ze een 'goede' dag hebben gehad.
Zo was ie ook bedoeld, dus schaam je nietquote:
Die zijn vast helemaal kapot van vandaag, hartstikke moe.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, daar dacht dirk hetzelfde overquote:
Helaas wel ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je naar Scheringa gaan, die lult wel meer recht wat krom is
Ja ik wist ook niet hoe het te formuleren. Maar dat kan toch zo. Afscheid nemen moet helaas toch. En dan is het maar te hopen dat het op een manier is die 'mooi' is en ze zich 'goed' bij voelen en die recht doet aan het leven van hun vaderquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
Die zijn vast helemaal kapot van vandaag, hartstikke moe.
Misschien dat ze morgen even iets laten horen, maar ik hoop dat het een 'mooi' (ik weet niet hoe ik dat anders moet zeggen) afscheid is geweest.
Ik kan me ook voorstellen dat ze even tijd samen nodig hebben. Je wordt toch een beetje geleefd in zo'n periode.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zijn vast helemaal kapot van vandaag, hartstikke moe.
Misschien dat ze morgen even iets laten horen, maar ik hoop dat het een 'mooi' (ik weet niet hoe ik dat anders moet zeggen) afscheid is geweest.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je naar Scheringa gaan, die lult wel meer recht wat krom is
Dat was ik ook niet van planquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo was ie ook bedoeld, dus schaam je niet
Gelukkig.quote:
Ja dat lijkt me zo moeilijk aan zoiets. Nu na die crematie zwakt de aandacht wat af en kan je pas echt zélf rouwen zonder dat er continu mensen om je heen zijn of naar je toe komen.... Je word wss ook weer beetje geacht te gaan werken of je sociale leven op te pakken enzo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan me ook voorstellen dat ze even tijd samen nodig hebben. Je wordt toch een beetje geleefd in zo'n periode.
Maar het steekt dat wij dat niet zijn he?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me zo moeilijk aan zoiets. Nu na die crematie zwakt de aandacht wat af en kan je pas echt zélf rouwen zonder dat er continu mensen om je heen zijn of naar je toe komen.... Je word wss ook weer beetje geacht te gaan werken of je sociale leven op te pakken enzo.
Maar goed, laten we niet gaan doemdenken enzo. Volgens mij is Re een hele geschikte kerel om met zoiets om te gaan en er zijn vast genoeg mensen die ze steunen en waar ze bij terecht kunnen
Ik snappum niet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar het steekt dat wij dat niet zijn he?![]()
Garpje! Garpje!
En dat is nog het moeilijkste. In de dagen naar de begrafenis of crematie is alles anders dan anders. Geen dag verloopt normaal. Maar bijvoorbeeld de eerste dag na de begrafenis van mijn pa dat ik thuiskwam van school en dat hij er niet was. Het eerste "normale" weekend zonder hem. De eerste voetbalwedstrijd, de eerste vakantie, verjaardag, kerst en ga zo maar door. Dat is allemaal zo confronterend, en de omgeving verwacht dat je er wel mee om kunt gaan omdat het ondertussen al 5 maanden geleden is. Dát is het moeilijkste van de periode die ze nu tegemoet gaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me zo moeilijk aan zoiets. Nu na die crematie zwakt de aandacht wat af en kan je pas echt zélf rouwen zonder dat er continu mensen om je heen zijn of naar je toe komen.... Je word wss ook weer beetje geacht te gaan werken of je sociale leven op te pakken enzo.
Maar goed, laten we niet gaan doemdenken enzo. Volgens mij is Re een hele geschikte kerel om met zoiets om te gaan en er zijn vast genoeg mensen die ze steunen en waar ze bij terecht kunnen
Trusten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:24 schreef Morretje het volgende:
Welterusten allen!Behave, please....
Dat wij ons hier met z'n allen zitten af te vragen hoe het is geweest en hoe het met hen gaat en dat zij zich hier niet melden en dat we daaruit concluderen dat ze irl genoeg mensen hebben om mee te praten.quote:
Ah relatief goed nieuws dus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:27 schreef Qwea het volgende:
Zus belde net ;
Patoe heeft een flinke oorontsteking. Shirley heeft sterke oordruppels en antibiotica meegegeven, en als het over 10 dagen niet over is moet hij terug komen.
Slaap lekker Morrie!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:24 schreef Morretje het volgende:
Welterusten allen!Behave, please....
jup.quote:
Bwahquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:26 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat is nog het moeilijkste. In de dagen naar de begrafenis of crematie is alles anders dan anders. Geen dag verloopt normaal. Maar bijvoorbeeld de eerste dag na de begrafenis van mijn pa dat ik thuiskwam van school en dat hij er niet was. Het eerste "normale" weekend zonder hem. De eerste voetbalwedstrijd, de eerste vakantie, verjaardag, kerst en ga zo maar door. Dat is allemaal zo confronterend, en de omgeving verwacht dat je er wel mee om kunt gaan omdat het ondertussen al 5 maanden geleden is. Dát is het moeilijkste van de periode die ze nu tegemoet gaan
Aaah nu snap ik 'um.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat wij ons hier met z'n allen zitten af te vragen hoe het is geweest en hoe het met hen gaat en dat zij zich hier niet melden en dat we daaruit concluderen dat ze irl genoeg mensen hebben om mee te praten.
En omdat ze hier niet zijn zijn wij dat dus niet.
Zoiets.
Ja, dat. Opeens wordt er van je verwacht dat het verdriet over en voorbij is. Maar als je een geliefde begraaft is het nooit voorbij. Er komt altijd een 'eerste keer' waar die persoon niet bij is. BAM! Weer die confrontatie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:26 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat is nog het moeilijkste. In de dagen naar de begrafenis of crematie is alles anders dan anders. Geen dag verloopt normaal. Maar bijvoorbeeld de eerste dag na de begrafenis van mijn pa dat ik thuiskwam van school en dat hij er niet was. Het eerste "normale" weekend zonder hem. De eerste voetbalwedstrijd, de eerste vakantie, verjaardag, kerst en ga zo maar door. Dat is allemaal zo confronterend, en de omgeving verwacht dat je er wel mee om kunt gaan omdat het ondertussen al 5 maanden geleden is. Dát is het moeilijkste van de periode die ze nu tegemoet gaan
Ik snap hem welquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat wij ons hier met z'n allen zitten af te vragen hoe het is geweest en hoe het met hen gaat en dat zij zich hier niet melden en dat we daaruit concluderen dat ze irl genoeg mensen hebben om mee te praten.
Zoiets.
Daar ben ik juist reuze blij mee, dat ze veel steun 'in het echt' hebben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoiets.
Dat dusquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ben ik juist reuze blij mee, dat ze veel steun 'in het echt' hebben.
Dat verdienen ze ook
Natuurlijk weet ze dat. Daarom wast ook een grapje.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aaah nu snap ik 'um.
Maar nee ik heb altijd al geroepen dat ze echt alleen hier moet komen kletsen als ze dat zelf fijn vind, en niet om ons op de hoogte te houden ofzo![]()
En ik denk dat ze wel weet dat ze vaak hier wel terecht kan, al is het de laatste dagen wel erg hard met topics en bijbehoreden McHarem-acties, sexpraat en andere vunzigheden gegaan
Uiteraard, voor je het weet staat Qwea met d'r stiekeme controle voor de deur en staat het op FOK! dat je je af zit te beren ofzoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:33 schreef JJH het volgende:
Trusten beiden, en handjes boven de dekens hè
Inderdaad, je moet ze nu lekker de tijd voor zichzelf geven. Steun in de "echte" wereld betekent ook véél meer dan de steunbetuigingen die we hier posten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ze dat. Daarom wast ook een grapje.
Het zou niet goed zijn als een kippenhok op internet (waar iedereen mee kan lezen) de enige plek is waar je je verdriet kwijt kan. Niet alles is openbare info. Gelukkig hebben ze mensen in hun directe omgeving om het iig mee te delen.
En wij zien hen wel weer wanneer ze eraan toe zijn.
Zal ik niet zie je wel zeggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:27 schreef Qwea het volgende:
Zus belde net ;
Patoe heeft een flinke oorontsteking. Shirley heeft sterke oordruppels en antibiotica meegegeven, en als het over 10 dagen niet over is moet hij terug komen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard, voor je het weet staat Qwea met d'r stiekeme controle voor de deur en staat het op FOK! dat je je af zit te beren ofzo![]()
Zij denkt er inderdaad geen seconde over na om dat soort info te posten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard, voor je het weet staat Qwea met d'r stiekeme controle voor de deur en staat het op FOK! dat je je af zit te beren ofzo![]()
Nou ik zei "Zei ik toch. Weet je nou nog niet dat ik bijna altijd gelijk heb?"quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zal ik niet zie je wel zeggendoe jij vast wel
True thatquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Zij denkt er inderdaad geen seconde over na om dat soort info te posten.
*Note to self: Bij een eventuele rukhuttenmeet niet in hetzelfde huisje als Qwea gaan zitten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
True that
Net alsof jullie dat erg vinden als man zijnde
Trusten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga ook richting bedwaarts De katten zijn volgens mij al vertrokken.![]()
Trusten!
Nou ik hoef dat soort dingen niet op FOK! terug te lezen, niet over mezelf, en niet over een ander. En mocht ik een vriendin hebben die dat soort shit op FOK! gooide dan had ze flink uit te leggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
True that
Net alsof jullie dat erg vinden als man zijnde
Succes morgen!!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga ook richting bedwaarts De katten zijn volgens mij al vertrokken.![]()
Trusten!
We gingen dan toch niet met een X aantal mensen in 1 huisje? Stelletjes hadden toch apart een huisje?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:39 schreef JJH het volgende:
[..]
*Note to self: Bij een eventuele rukhuttenmeet niet in hetzelfde huisje als Qwea gaan zitten.
Misschien is dat de reden dat je geen vriendin hebtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik hoef dat soort dingen niet op FOK! terug te lezen, niet over mezelf, en niet over een ander. En mocht ik een vriendin hebben die dat soort shit op FOK! gooide dan had ze flink uit te leggen![]()
Maar wie ben ik
Kwee(j of k) je hokje in!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
We gingen dan toch niet met een X aantal mensen in 1 huisje? Stelletjes hadden toch apart een huisje?
Hoe moet ik anders gekeesd worden
Lennyquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik hoef dat soort dingen niet op FOK! terug te lezen, niet over mezelf, en niet over een ander. En mocht ik een vriendin hebben die dat soort shit op FOK! gooide dan had ze flink uit te leggen![]()
Maar wie ben ik
De mijne moest dat ook niet wagen eveneens irl niet dussuh dat zal het niet zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien is dat de reden dat je geen vriendin hebt?
Ik ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar m'n echte echte prive () hou ik ook graag prive
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook
Jullie nemen dus nog steeds aan dat ik ALTIJD de waarheid spreek? En MM ook?
Mijn god wat zijn jullie schattig!!![]()
![]()
We hopen van nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook
Jullie nemen dus nog steeds aan dat ik ALTIJD de waarheid spreek? En MM ook?
Mijn god wat zijn jullie schattig!!![]()
![]()
Ja doe het maar zo mooi af.quote:
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja doe het maar zo mooi af.
Mijn godWat poepig. Dat ik dit nog mag meemaken
Waarvan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
En ik geloof er geen ruk (hihi) van Q
Weet je het zeker? Ik heb net rode wijn op en een vieze tong nuquote:
Ik rode wodka, macht primaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik heb net rode wijn op en een vieze tong nu
Ooooh, dan kan het welquote:
Dat soort dingen vind ik toch zo 50+ hè.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Greys? Ik heb ook Supradyn Enerrrrgy gekocht.
Sta ik morgen stuiterend op?
die troep helpt niet eensquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Greys? Ik heb ook Supradyn Enerrrrgy gekocht.
Sta ik morgen stuiterend op?
Ja, die heb je ook...voor de vitale bejaardequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat soort dingen vind ik toch zo 50+ hè.
Ik pak dan een extra bak koffie en ga een avondje vroeg slapen. Met dat soort dingen wacht ik wel totdat ik wat ouder ben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, die heb je ook...voor de vitale bejaarde![]()
Ach, baat het niet dan schaadt het niet zeg ik maar.
Ik kan niet zo goed tegen de overgang naar baggerweer
Niet zo goed als in dat je er moe van wordt enzo?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, die heb je ook...voor de vitale bejaarde![]()
Ach, baat het niet dan schaadt het niet zeg ik maar.
Ik kan niet zo goed tegen de overgang naar baggerweer
Maar dat komt omdat je in die sector werkt, toch? Mijn moeder krijgt die ook netjes iedere keer.quote:
Wacht maar jongen...over 6 jaar zit jij ook aan de Prostavitquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik pak dan een extra bak koffie en ga een avondje vroeg slapen. Met dat soort dingen wacht ik wel totdat ik wat ouder ben.
Prostavit klinkt veel te veel als prostaat, nee dank je.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wacht maar jongen...over 6 jaar zit jij ook aan de Prostavit
Zo erg ist nou ook weer niet, meer dat ik er 's ochtends slecht uit kan komen en 's avonds nogal passief benquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet zo goed als in dat je er moe van wordt enzo?
Wel eens aan lichttherapie gedachtt?
Jep, mijn baas schiet al in de stress als ie er alleen al aan denkt dat m'n collega of ik een fikse griep krijgen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat je in die sector werkt, toch? Mijn moeder krijgt die ook netjes iedere keer.
Dat ist ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Prostavit klinkt veel te veel als prostaat, nee dank je.
Heb je hem wel eens laten melkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zeg ik, nee dank je, ik kan heel goed plassen.
Ik zeg niet dat dat het is, ik vind het alleen. Ik heb er zelf geen ervaring mee en ik voel die behoefte ook niet. En in de reclames voor die producten zie je ook altijd van die vitale 50ers voorbijkomen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:05 schreef Greys het volgende:
Wat een onzin dat Supradyn oid 50+ is!
Vooral met dit soort weer kan je best wat extra gebruiken aan vitamientjes en mineraaltjes.
Ik ben in de tien jaar dat ik bij deze baas werk misschien 2 dagen ziek thuis geweest voor griep, verder nog nooit (ja, die opname dit jaar, maar dat had daarmee weinig te maken natuurlijk).
Baat het niet dan schaadt het niet, toch? Je koopt het in de supermarkt en als het niets voor je doet, dan neem je het niet meer, makkelijk zat.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:27 schreef senesta het volgende:
Pssst Nok? Tante Agnes in het paradijs
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:27 schreef senesta het volgende:
Pssst Nok? Tante Agnes in het paradijs
Leuk! Om hem zo te zien!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]Zie ik nu pas
Ik zat Paul en Witteman te kijken (en ga nu ook slapen)
Leuk om het geplaatst te zien.
Hij is goed en mooi getekend Nok!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]Zie ik nu pas
Ik zat Paul en Witteman te kijken (en ga nu ook slapen)
Leuk om het geplaatst te zien.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja nee, wat dan. Olifanten?
Ik mis de slurf in dat geval.
quote:
Ik ben al op mn werk, hier ook wit bevroren grasveldjes vanochtend, maar nu zon.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:41 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Lekker optijd !
Morning all![]()
brrr wat koud, ik denk dat ik zo fijn nog een stukje warm onder de dekens ga liggen
Mjah ik zou ook wel op mn werk willen zijn, maja moek dat eerst ff vinden !quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben al op mn werk, hier ook wit bevroren grasveldjes vanochtend, maar nu zon.
Ik heb nog steeds alleen een vest aan, geen jas
Kom bij mij werkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:45 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Mjah ik zou ook wel op mn werk willen zijn, maja moek dat eerst ff vinden !![]()
Hoop nog wel een beetje zon vandaag, ik haat water-koud
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom bij mij werken![]()
Oh Cat je leest t vast nie meer maar veel plezier vandaag op je eerste dag!
Kom je mee ontbijten?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:55 schreef ElisaB het volgende:
Ik zal ook maar eens naar kantoor gaan
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:52 schreef oh-oh het volgende:
36. 102 oh-oh
Woei ik zak eindelijk in die dagcijfers
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 05:08 schreef Monitor het volgende:Top 100 van dinsdag 13 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
15. 160 Qwea
23. 125 Greys
27. 113 Ml-etje
32. 108 JJH
36. 102 oh-oh
42. 098 Goodbye
47. 091 Loveless85
94. 061 Ynske
Ja nou mn plaatsingen van zaterdag zondag en maandag waren echt niks om trots op te zijnquote:
Gewoon net als een kat tegen de deurpost aan schurenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:59 schreef Ynske het volgende:
bah wat haat ik jeuk op je rug hebben, en er net niet aan te kunnen bovenlangs of onderlangs
zoiets jaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon net als een kat tegen de deurpost aan schuren
Hoe laat moet ik waar zijn?quote:
Hier niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:14 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ik heb ook de supradyn gehaald, maar ga nog ff checken bij de verloskundige morgen, want er zit 200mcg foliumzuur in, en ik slik al 400 mcg.
Is het al winterjassenweer?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:28 schreef Monitor het volgende:Top 100 van maandag 5 oktober 2009
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 02:46 schreef Monitor het volgende:Top 100 van dinsdag 6 oktober 2009
010. 141 Greys
011. 134 Loveless85
037. 089 Ynske
067. 069 Qwea
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:23 schreef Monitor het volgende:Top 100 van woensdag 7 oktober 2009
030. 088 Greys
031. 087 Harajuku.
042. 078 Ynske
091. 052 ElisaB
095. 051 Loveless85
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:49 schreef Monitor het volgende:Top 100 van donderdag 8 oktober 2009
18. 116 Loveless85
20. 114 Greys
55. 072 JJH
55. 072 Cat22
65. 068 Ingetje79
92. 052 Muis006
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:28 schreef Monitor het volgende:Top 100 van vrijdag 9 oktober 2009
08. 138 Greys
22. 107 Ingetje79
29. 095 Loveless85
51. 076 Qwea
77. 063 Goodbye
quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:46 schreef Monitor het volgende:Top 100 van zaterdag 10 oktober 2009
004. 235 JJH
006. 213 Cat22
007. 199 oh-oh
009. 193 MrSubtle
010. 188 Greys
039. 076 Harajuku.
045. 073 Qwea
048. 072 ElisaB
052. 068 Ml-etje
055. 065 Ingetje79
070. 059 Loveless85
quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:13 schreef Monitor het volgende:Top 100 van zondag 11 oktober 2009
08. 259 oh-oh
12. 198 Qwea
15. 176 MrSubtle
27. 144 Greys
30. 141 Ml-etje
36. 129 Cat22
53. 102 Goodbye
57. 096 Loveless85
65. 089 ElisaB
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:11 schreef Monitor het volgende:Top 100 van maandag 12 oktober 2009
004. 240 Qwea
006. 236 JJH
011. 176 oh-oh
012. 171 Greys
039. 099 Ml-etje
058. 080 Goodbye
069. 073 Loveless85
070. 072 Ingetje79
096. 059 ElisaB
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 05:08 schreef Monitor het volgende:Top 100 van dinsdag 13 oktober 2009
15. 160 Qwea
23. 125 Greys
27. 113 Ml-etje
32. 108 JJH
36. 102 oh-oh
42. 098 Goodbye
47. 091 Loveless85
94. 061 Ynske
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier niet.
Mag je morgen naar de vlos?
Spannend, eerste keer dit keer?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:29 schreef Morretje het volgende:
[..]
Spannend wel hoor..
Maar jij woont ook wel 400 km zuidelijker dan ikHier wel denk ik, het was hier gisteravond om 11.00 uur al 3 graden...
quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:34 schreef Loveless85 het volgende:
Nou de overall aantallen van alle mensen die van maandag 5 t/m zondag 11 oktober in de Top 100 voorkwamen:1 Greys 813 2 Loveless85 551 3 oh-oh 458 4 Qwea 416 5 Cat22 414 6 MrSubtle 369 7 JJH 307 8 Ingetje79 240 9 ElisaB 213 10 Ml-etje 209 11 Ynske 167 12 Goodbye 165 13 Harajuku. 163 14 Muis006 52
Overigens stonden de nummer 1 & 2 (Greys en ik) er iedere dag in, en had oh-oh maar 2 noteringen nodig om toch derde te worden
Ja ik weet niet hoe het komt, maar jij en oh-oh stonden er de hele week niet in, en ineens zaterdag en zondag beide in de top met rond (of op zondag oh-oh zelfs ruim OVER) de 200 posts per dagquote:
Ja, eerste keer.. Ik gok dat het nu 8 weken is, maar ivm de miskraam gaat ze morgen extra goed kijken..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Spannend, eerste keer dit keer?
Hoe ver ben je nu?
400 km is best een boel ver he
Jaloers ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe het komt, maar jij en oh-oh stonden er de hele week niet in, en ineens zaterdag en zondag beide in de top met rond (of op zondag oh-oh zelfs ruim OVER) de 200 posts per dag![]()
Weleens aan MSN gedacht![]()
Zelfde geld overigens voor JJH en Cat, eerst op donderdag beide hetzelfde aantal posts, en dan op zaterdag ineens beide >200 posts.
GET A ROOM
Nah want Greysie en ik staan nog fier bovenaanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaloers ?
![]()
Oh Mor echt spannend, heeeeel spannend!!
Hoe laat mag je?
Hihiiiiiiiihihihihihiquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:36 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooh god, gewoon de hele week op vakantie en dan NOG hoger eindigen dan Qwea
Dat komt door ehm.... de hyperheid over het kadootjesmysterie van gister!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:37 schreef MrSubtle het volgende:
Greys hoe kun jij gewoon nog meer dan 2x zo veel hebben gepost dan ik?![]()
Ik hou het nu al niet bij
Dat komt door al die plotseling oplaaiende liefdes hier Ll, tussen JJH en Cat en MrSubtle en oh-oh!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe het komt, maar jij en oh-oh stonden er de hele week niet in, en ineens zaterdag en zondag beide in de top met rond (of op zondag oh-oh zelfs ruim OVER) de 200 posts per dag![]()
Weleens aan MSN gedacht![]()
Zelfde geld overigens voor JJH en Cat, eerst op donderdag beide hetzelfde aantal posts, en dan op zaterdag ineens beide >200 posts.
GET A ROOM
En leuk!quote:
Oh die Greys is echt slim, die truc moet ik ook maar es gaan toepassenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
Greys![]()
Lekker aan het knippen/plakken zodat al die replies maar 1 post zijn ipv 4
Fixedquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:56 schreef Greys het volgende:
Dat komt door al die plotseling oplaaiende liefdes hier Ll, tussen JJH en Cat en MrSubtle en oh-oh/Goodbye/Eisoep/Qwea/Harajuku/Cat22
Ik ging er niet vanuit dat men mij meteen vergeten zouquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:56 schreef Greys het volgende:
Bigbird, ook al ben je er wat minder, we denken aan je hoor!
[stomme-mannen-vraag] Ik hoorde/las laatst ergens dat ze die 9 maanden tellen vanaf je laatste menstruatie ofzo? Ik dacht dat er altijd zo ongeveer werd gekeken wanneer de conceptie zeg maar was (als in; wanneer het zo ongeveer letterlijk verwekt is dusquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:03 schreef Morretje het volgende:
14.00 uur morgen, en echo gaan ze wel doen denk ik omdat het niet helemaal duidelijk is hoe ver ik ben. Of ik ook plaatjes mee krijg weet ik niet, hoop van wel, want dan kan Ravage ze ook zien..
Misschien dat ik na morgen er ook iets meer vertrouwen in heb en echt blij kan zijn, nu durf ik dat nog niet echt.
quote:
Nou ik denk nu meer dat ze omdat ze heel snel na de miskraam alweer zwanger geworden is niet precies weet hoe en wat allemaal, wanneer dr cyclus weer op gang is gekomen en zoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[stomme-mannen-vraag] Ik hoorde/las laatst ergens dat ze die 9 maanden tellen vanaf je laatste menstruatie ofzo? Ik dacht dat er altijd zo ongeveer werd gekeken wanneer de conceptie zeg maar was (als in; wanneer het zo ongeveer letterlijk verwekt is dus). Niet dat je nou iedere keer sex met een kruisje in je agenda zet (tenminste, ik niet). Maar ik dacht dus dat ze gewoon ongeveer keken hoeveel weken het was en dat je dan meestal nog wel ongeveer weet van 'oh ja hehe, dat was toen
'
Maar eigenlijk als ik het zo tik snap ik al dat het niet kan, alsof je 2 maanden later nog weet welke keer sex het dan geweest is ofzo![]()
![]()
Laat maar[/stomme-mannen-vraag]
Ik ga duimen dat er morgen een uitgelaten blije Morrie naar buiten stapt daar!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:03 schreef Morretje het volgende:
14.00 uur morgen, en echo gaan ze wel doen denk ik omdat het niet helemaal duidelijk is hoe ver ik ben. Of ik ook plaatjes mee krijg weet ik niet, hoop van wel, want dan kan Ravage ze ook zien..
Misschien dat ik na morgen er ook iets meer vertrouwen in heb en echt blij kan zijn, nu durf ik dat nog niet echt.
Ja nou het was ook niet specifiek van wanneer Mor zwanger is geraakt hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik denk nu meer dat ze omdat ze heel snel na de miskraam alweer zwanger geworden is niet precies weet hoe en wat allemaal, wanneer dr cyclus weer op gang is gekomen en zo![]()
Mor, ik vind het ook echt spannend, ik zal morgen zeker aan je denken!
Ga je alleen?
Allereerst gefeliciteerd, dan nog veel plezier morgen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:03 schreef Morretje het volgende:
Zo te bedde heb ik een no-life al wil ik vandaag absoluut wat gaan doen (pillen slikt).quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
Zo en nu es kijken wie de meeste no-lifers zijn![]()
Wat was er trouwens maandag 5 oktoberToen stond er niemand van ons in de top 100
Bij Mor is het nu niet helemaal duidelijk omdat ze niet precies wist wanneer haar cyclus weer op gang kwam.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[stomme-mannen-vraag] Ik hoorde/las laatst ergens dat ze die 9 maanden tellen vanaf je laatste menstruatie ofzo? Ik dacht dat er altijd zo ongeveer werd gekeken wanneer de conceptie zeg maar was (als in; wanneer het zo ongeveer letterlijk verwekt is dus). Niet dat je nou iedere keer sex met een kruisje in je agenda zet (tenminste, ik niet). Maar ik dacht dus dat ze gewoon ongeveer keken hoeveel weken het was en dat je dan meestal nog wel ongeveer weet van 'oh ja hehe, dat was toen
'
Maar eigenlijk als ik het zo tik snap ik al dat het niet kan, alsof je 2 maanden later nog weet welke keer sex het dan geweest is ofzo![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:03 schreef Morretje het volgende:
Jij snapt het helemaalquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ah ok, kortom; het betere gis- en gokwerk gecombineerd met wat logische biologie lesjes (wanneer eisprong is e.d.)
Maar ook een eisprong is verschillend bij elke vrouw dus het is eigenlijk alleen maar gokken en gissenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ah ok, kortom; het betere gis- en gokwerk gecombineerd met wat logische biologie lesjes (wanneer eisprong is e.d.)
Nee schat heb er al twee en geloof me daar heb ik de handjes meer dan vol aan. Vandaar dat ik meestal lurk en soms post.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:31 schreef Greys het volgende:
Schopje OUD?
(Neeeeeee hoor grapje, ik vind het razend interessant allemaal!Ik wist ook nooit precies hoe dat nou zat met die berekeningen
). DML bedankt voor de uitgebreide uitleg. Nieslief, krijg je een tweeling?
Oh ik dacht dat altijd wel redelijk te berekenen was adhv menstruatie enzo. Dat had ik weleens gehoord iig. Dat je in een cyclus vruchtbare dagen, en minder vruchtbare dagen had enzo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar ook een eisprong is verschillend bij elke vrouw dus het is eigenlijk alleen maar gokken en gissen
Jahaa dat klopt maar ja de een z'n eisprong is op de 14de dag (tellen vanaf de eerste dag van de menstruatie) en de ander pas op de 20ste dag. Of misschien wel op de 10de dag.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat altijd wel redelijk te berekenen was adhv menstruatie enzo. Dat had ik weleens gehoord iig. Dat je in een cyclus vruchtbare dagen, en minder vruchtbare dagen had enzo.
Mja, maar die is nooit op dezelfde dag bij een vrouw. En wat betreft de bevruchting en seksen, daar kan ook nog een paar dagen tussen zitten.. Dan is de kans groter dat je een meisje krijgt..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat altijd wel redelijk te berekenen was adhv menstruatie enzo. Dat had ik weleens gehoord iig. Dat je in een cyclus vruchtbare dagen, en minder vruchtbare dagen had enzo.
Ja dat wel maar een cyclus kan 21, 28, 30, 40 dagen duren. Het gemiddelde is wel die 28 die een pil ook hanteert maar het schommelt zo erg per vrouw en als je 'geluk' hebt voel je je eisprong maar als je die niet hebt en je cyclus duurt 40 dagen dan kan je alle gemiddeldes van een eisprong is twee weken na de menstruatie ook wel overboord gooien.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misselijk: hmmm gembersiroopranja of gemberthee schijnt te helpen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:33 schreef Morretje het volgende:Daar komt het wel op neer inderdaad.. Hoewel ze er meestal nooit erg ver naast zitten. Daar zou je ook rare situaties van kunnen krijgen. Hoewel, bij mijn geboorte zat de verloskundige er toch echt 2 weken naast..
Ja ik ga alleen, 't Is wel spannend, maar ik kan dat beter alleen handelen denk ik. Voor Ravage is het zo mogelijk nog abstracter allemaal, die ziet alleen een misselijk Morretje.![]()
En nieslief, dank je voor je uitleg over de pitamientjes!
Mijn nichtje is ook zwanger van een tweeling en idd eerste reactiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:36 schreef oh-oh het volgende:
De bevruchting hoeft zelfs niet eens op de dag van de sex plaats te vinden, om het nog maar ff ingewikkelder te maken.
Mijn vroegere beste vriendin die nu de beste vriendin van mijn zusje is krijgt een tweeling , ze is nu 12 weken zwanger.
Mijn eerste reactie was echt ah gos wat sneu
9 maanden is ook niet helemaal helder. Eigenlijk zijn het 10 manen, maancycli. Men rekent 40 weken vanaf de laatste menstruatie. Dan is er een flinke marge van ongeveer 2 weken daarvoor en 2 weken daarna waarbinnen een kind nog steeds volgens de boekjes op tijd is. En heeeeel af en toe weet je dan wel welke keer seks het was, als je een duidelijk voelbare cyclus hebt bijvoorbeeld. Dan weet je wanneer je eisprong is en dan weet je ook dat je binnen de 48 uur rondom die eisprong zwanger bent geraakt. Tsja.... als je het toen 10 keer hebt gedaan dan is het wat minder duidelijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
'
![]()
Tof!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:33 schreef nieslief het volgende:
Uhm editje: een tweeling geen twee hmmm maak mezelf erg duidelijk he.
Ik heb een eeneiige tweeling van bijna 4.
Hoezo?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:36 schreef oh-oh het volgende:
De bevruchting hoeft zelfs niet eens op de dag van de sex plaats te vinden, om het nog maar ff ingewikkelder te maken.
Mijn vroegere beste vriendin die nu de beste vriendin van mijn zusje is krijgt een tweeling , ze is nu 12 weken zwanger.
Mijn eerste reactie was echt ah gos wat sneu
Ja dat 't nog wel wat uurtjes (en dus schijnbaar) dagen kan overleven wist ik idd. Maar dat de kans dan op een meisje groter is nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:35 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mja, maar die is nooit op dezelfde dag bij een vrouw. En wat betreft de bevruchting en seksen, daar kan ook nog een paar dagen tussen zitten.. Dan is de kans groter dat je een meisje krijgt..
Ingewikkeld he?
Das dan dom van hem, want de kinderen komen er toch echt dankzij hem.. Arme kindjes trouwens..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Nja, ze heeft al een zoontje van 4 en vanaf dat die een jaar was hadden ze niks als huwelijksproblemen en is hij zelfs een jaar weggeweest bij hun. Zij wilde persé een tweede kind en hij niet.
Nu krijgen ze er nog twee bij
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat 't nog wel wat uurtjes (en dus schijnbaar) dagen kan overleven wist ik idd. Maar dat de kans dan op een meisje groter is nietIs dat echt zo? Ik dacht dat net zo'n fabeltje was als dat er bij bepaalde standjes meer kans op een bepaald geslacht van het kind is.
En ik dacht altijd dat een cyclus 28 dagen was. Maar goed, de meeste vrouwen waar ik dusdanig mee omging dat ik merkte wanneer ze ongesteld waren (kortom; ex-vriendinnen dus), die zaten allemaal wel aan de pil, dus ja dan is het automatisch 28 dagen, tenzij je doorslikt enzo.
Damn wat zijn wij mannen eigenlijk toch simpele wezens
Ja maar na 1.5 jaar op zichzelf gewoond te hebben en elke woensdag en om het weekend papa geweest te zijn, wilde zij hem nog wanhopig terug hebben , maar dan wel onder de voorwaarde dat er zo snel mogelijk nog een kind bij kwam.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:40 schreef Morretje het volgende:
[..]
Das dan dom van hem, want de kinderen komen er toch echt dankzij hem.. Arme kindjes trouwens..
Twee keer huilen versus twee keer lachenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:38 schreef Morretje het volgende:Volgens mij schieten bij de eerste reactie ook alle organisatiepunten je door het hoofd: 2 bedjes, 2 autostoeltjes, 2 fietszitjes, 2 keer eten per maaltijd, 2 keer.. TWEE keer!!!
Oei ik vat 'mquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Nja, ze heeft al een zoontje van 4 en vanaf dat die een jaar was hadden ze niks als huwelijksproblemen en is hij zelfs een jaar weggeweest bij hun. Zij wilde persé een tweede kind en hij niet.
Nu krijgen ze er nog twee bij
Aan de ene kant logisch, aan de andere kant helemaal nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:40 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij heeft dat iets te maken met het feit dat de snelste zwemmers de jongetjes zouden zijn, dus hoe langzamer de zwemmers hoe meer kans op meisjes, zoiets toch?
quote:
Wel met de gedachte dat wat Mor idd zegt, de meisjeszaadjes zijn minder snel maar wel sterkerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aan de ene kant logisch, aan de andere kant helemaal niet
quote:
En hoe gaat het nu dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar na 1.5 jaar op zichzelf gewoond te hebben en elke woensdag en om het weekend papa geweest te zijn, wilde zij hem nog wanhopig terug hebben , maar dan wel onder de voorwaarde dat er zo snel mogelijk nog een kind bij kwam.
Hij zou eerst een half jaar op zijn eigen gaan of zo.
Nee echt niet ik ben bloedjeserieusquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
Dat wist ik dus écht niet, dat de snelste zwemmers de mannetjes zijnEn de volhoudertjes de vrouwtjes.
Jullie nemen me in het ootje hé
Ik denk dat ik het stiekem ook wel heel tof zou vinden hoor, een tweeling. Maar de kans daarop is niet groter dan bij anderen, ondanks dat er bij ons wel tweelingen in de familie zitten, maar niet bij mijn moeders kant.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Twee keer huilen versus twee keer lachen
Twee nachtvoedingen versus twee keer heerlijk knuffelen midden in de nacht
Twee pakken luiers per week, als je geen borstvoeding geeft 1 pak flesvoeding per week, bij geen ongelukjes in de was wekelijks: 14 katoenen luiers, 14 rompertjes, 14 truitjes, 14 sokjes (zie die maar eens weer te vinden in de wasmachien), 14 broekjes, 1 of 2 boxkleden, 14 slabbetjes, de nodige mond/tut/gevaldoekjes, twee bedverschoningen a 2 luiers, twee lakens, twee moltonluiers, twee hoeslakentjes, etc etc etc.
Hihi bij die was krijg ik wat hoofdpijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Twee keer huilen versus twee keer lachen
Twee nachtvoedingen versus twee keer heerlijk knuffelen midden in de nacht
Twee pakken luiers per week, als je geen borstvoeding geeft 1 pak flesvoeding per week, bij geen ongelukjes in de was wekelijks: 14 katoenen luiers, 14 rompertjes, 14 truitjes, 14 sokjes (zie die maar eens weer te vinden in de wasmachien), 14 broekjes, 1 of 2 boxkleden, 14 slabbetjes, de nodige mond/tut/gevaldoekjes, twee bedverschoningen a 2 luiers, twee lakens, twee moltonluiers, twee hoeslakentjes, etc etc etc.
Het is zoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:44 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee echt niet ik ben bloedjeserieus
Dat vind ik altijd best kansloos, van die mensen die een baby 'nemen' om hun eigen relatie te verbeteren. Vaak loopt het toch mis want door zo'n baby zijn niet ineens je eigen problemen weg... Egoistisch ook van die ouders eigenlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar na 1.5 jaar op zichzelf gewoond te hebben en elke woensdag en om het weekend papa geweest te zijn, wilde zij hem nog wanhopig terug hebben , maar dan wel onder de voorwaarde dat er zo snel mogelijk nog een kind bij kwam.
Hij zou eerst een half jaar op zijn eigen gaan of zo.
Langzamer misschien, maar wel sterkerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aan de ene kant logisch, aan de andere kant helemaal niet
Nu vindt hij het ineens allemaal stoer en zo.quote:
Uhm ik wil je niet bang maken maar uit onderzoek blijkt dat tweelingen via de vader overerfbaar zijn.......quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het stiekem ook wel heel tof zou vinden hoor, een tweeling. Maar de kans daarop is niet groter dan bij anderen, ondanks dat er bij ons wel tweelingen in de familie zitten, maar niet bij mijn moeders kant.
En zij wilde het zo graag..hmmmquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nu vindt hij het ineens allemaal stoer en zo.
Zijn broer heeft ook een tweeling. Ik hoor nu kreten als jaaa ze zijn twee-eiig, dus meer kans op een jongen en een meisje, etc etc.
Zij zegt niet zo heel veel, ik vind dr niet echt een gelukkige indruk maken
Oh nou zo heeft mn zusje dr vriend ook gedwongen tot de eerste, of nu een kind of kappen ( eerste vriendje, studententijd, en na 9 jaar vond mn zusje toch echt dat t tijd werd voor een ander soort leven).quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd best kansloos, van die mensen die een baby 'nemen' om hun eigen relatie te verbeteren. Vaak loopt het toch mis want door zo'n baby zijn niet ineens je eigen problemen weg... Egoistisch ook van die ouders eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |