Ja dat 't nog wel wat uurtjes (en dus schijnbaar) dagen kan overleven wist ik idd. Maar dat de kans dan op een meisje groter is nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:35 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mja, maar die is nooit op dezelfde dag bij een vrouw. En wat betreft de bevruchting en seksen, daar kan ook nog een paar dagen tussen zitten.. Dan is de kans groter dat je een meisje krijgt..
Ingewikkeld he?
Das dan dom van hem, want de kinderen komen er toch echt dankzij hem.. Arme kindjes trouwens..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Nja, ze heeft al een zoontje van 4 en vanaf dat die een jaar was hadden ze niks als huwelijksproblemen en is hij zelfs een jaar weggeweest bij hun. Zij wilde persé een tweede kind en hij niet.
Nu krijgen ze er nog twee bij
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat 't nog wel wat uurtjes (en dus schijnbaar) dagen kan overleven wist ik idd. Maar dat de kans dan op een meisje groter is nietIs dat echt zo? Ik dacht dat net zo'n fabeltje was als dat er bij bepaalde standjes meer kans op een bepaald geslacht van het kind is.
En ik dacht altijd dat een cyclus 28 dagen was. Maar goed, de meeste vrouwen waar ik dusdanig mee omging dat ik merkte wanneer ze ongesteld waren (kortom; ex-vriendinnen dus), die zaten allemaal wel aan de pil, dus ja dan is het automatisch 28 dagen, tenzij je doorslikt enzo.
Damn wat zijn wij mannen eigenlijk toch simpele wezens
Ja maar na 1.5 jaar op zichzelf gewoond te hebben en elke woensdag en om het weekend papa geweest te zijn, wilde zij hem nog wanhopig terug hebben , maar dan wel onder de voorwaarde dat er zo snel mogelijk nog een kind bij kwam.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:40 schreef Morretje het volgende:
[..]
Das dan dom van hem, want de kinderen komen er toch echt dankzij hem.. Arme kindjes trouwens..
Twee keer huilen versus twee keer lachenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:38 schreef Morretje het volgende:Volgens mij schieten bij de eerste reactie ook alle organisatiepunten je door het hoofd: 2 bedjes, 2 autostoeltjes, 2 fietszitjes, 2 keer eten per maaltijd, 2 keer.. TWEE keer!!!
Oei ik vat 'mquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Nja, ze heeft al een zoontje van 4 en vanaf dat die een jaar was hadden ze niks als huwelijksproblemen en is hij zelfs een jaar weggeweest bij hun. Zij wilde persé een tweede kind en hij niet.
Nu krijgen ze er nog twee bij
Aan de ene kant logisch, aan de andere kant helemaal nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:40 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij heeft dat iets te maken met het feit dat de snelste zwemmers de jongetjes zouden zijn, dus hoe langzamer de zwemmers hoe meer kans op meisjes, zoiets toch?
quote:
Wel met de gedachte dat wat Mor idd zegt, de meisjeszaadjes zijn minder snel maar wel sterkerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aan de ene kant logisch, aan de andere kant helemaal niet
quote:
En hoe gaat het nu dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar na 1.5 jaar op zichzelf gewoond te hebben en elke woensdag en om het weekend papa geweest te zijn, wilde zij hem nog wanhopig terug hebben , maar dan wel onder de voorwaarde dat er zo snel mogelijk nog een kind bij kwam.
Hij zou eerst een half jaar op zijn eigen gaan of zo.
Nee echt niet ik ben bloedjeserieusquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
Dat wist ik dus écht niet, dat de snelste zwemmers de mannetjes zijnEn de volhoudertjes de vrouwtjes.
Jullie nemen me in het ootje hé
Ik denk dat ik het stiekem ook wel heel tof zou vinden hoor, een tweeling. Maar de kans daarop is niet groter dan bij anderen, ondanks dat er bij ons wel tweelingen in de familie zitten, maar niet bij mijn moeders kant.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Twee keer huilen versus twee keer lachen
Twee nachtvoedingen versus twee keer heerlijk knuffelen midden in de nacht
Twee pakken luiers per week, als je geen borstvoeding geeft 1 pak flesvoeding per week, bij geen ongelukjes in de was wekelijks: 14 katoenen luiers, 14 rompertjes, 14 truitjes, 14 sokjes (zie die maar eens weer te vinden in de wasmachien), 14 broekjes, 1 of 2 boxkleden, 14 slabbetjes, de nodige mond/tut/gevaldoekjes, twee bedverschoningen a 2 luiers, twee lakens, twee moltonluiers, twee hoeslakentjes, etc etc etc.
Hihi bij die was krijg ik wat hoofdpijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Twee keer huilen versus twee keer lachen
Twee nachtvoedingen versus twee keer heerlijk knuffelen midden in de nacht
Twee pakken luiers per week, als je geen borstvoeding geeft 1 pak flesvoeding per week, bij geen ongelukjes in de was wekelijks: 14 katoenen luiers, 14 rompertjes, 14 truitjes, 14 sokjes (zie die maar eens weer te vinden in de wasmachien), 14 broekjes, 1 of 2 boxkleden, 14 slabbetjes, de nodige mond/tut/gevaldoekjes, twee bedverschoningen a 2 luiers, twee lakens, twee moltonluiers, twee hoeslakentjes, etc etc etc.
Het is zoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:44 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee echt niet ik ben bloedjeserieus
Dat vind ik altijd best kansloos, van die mensen die een baby 'nemen' om hun eigen relatie te verbeteren. Vaak loopt het toch mis want door zo'n baby zijn niet ineens je eigen problemen weg... Egoistisch ook van die ouders eigenlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar na 1.5 jaar op zichzelf gewoond te hebben en elke woensdag en om het weekend papa geweest te zijn, wilde zij hem nog wanhopig terug hebben , maar dan wel onder de voorwaarde dat er zo snel mogelijk nog een kind bij kwam.
Hij zou eerst een half jaar op zijn eigen gaan of zo.
Langzamer misschien, maar wel sterkerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aan de ene kant logisch, aan de andere kant helemaal niet
Nu vindt hij het ineens allemaal stoer en zo.quote:
Uhm ik wil je niet bang maken maar uit onderzoek blijkt dat tweelingen via de vader overerfbaar zijn.......quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het stiekem ook wel heel tof zou vinden hoor, een tweeling. Maar de kans daarop is niet groter dan bij anderen, ondanks dat er bij ons wel tweelingen in de familie zitten, maar niet bij mijn moeders kant.
En zij wilde het zo graag..hmmmquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nu vindt hij het ineens allemaal stoer en zo.
Zijn broer heeft ook een tweeling. Ik hoor nu kreten als jaaa ze zijn twee-eiig, dus meer kans op een jongen en een meisje, etc etc.
Zij zegt niet zo heel veel, ik vind dr niet echt een gelukkige indruk maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |