abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73673934
Waar zou toch het verhaal vandaan komen dat wij vrouwen ingewikkeld zijn?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_73673948
Volgens mij schieten bij de eerste reactie ook alle organisatiepunten je door het hoofd: 2 bedjes, 2 autostoeltjes, 2 fietszitjes, 2 keer eten per maaltijd, 2 keer.. TWEE keer!!!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_73673956
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:35 schreef Morretje het volgende:

[..]

Mja, maar die is nooit op dezelfde dag bij een vrouw. En wat betreft de bevruchting en seksen, daar kan ook nog een paar dagen tussen zitten.. Dan is de kans groter dat je een meisje krijgt..
Ingewikkeld he?
Ja dat 't nog wel wat uurtjes (en dus schijnbaar) dagen kan overleven wist ik idd. Maar dat de kans dan op een meisje groter is niet Is dat echt zo? Ik dacht dat net zo'n fabeltje was als dat er bij bepaalde standjes meer kans op een bepaald geslacht van het kind is.

En ik dacht altijd dat een cyclus 28 dagen was. Maar goed, de meeste vrouwen waar ik dusdanig mee omging dat ik merkte wanneer ze ongesteld waren (kortom; ex-vriendinnen dus), die zaten allemaal wel aan de pil, dus ja dan is het automatisch 28 dagen, tenzij je doorslikt enzo.

Damn wat zijn wij mannen eigenlijk toch simpele wezens
pi_73673986
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Nja, ze heeft al een zoontje van 4 en vanaf dat die een jaar was hadden ze niks als huwelijksproblemen en is hij zelfs een jaar weggeweest bij hun. Zij wilde persé een tweede kind en hij niet.
Nu krijgen ze er nog twee bij
Das dan dom van hem, want de kinderen komen er toch echt dankzij hem.. Arme kindjes trouwens..
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:40:16 #280
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_73673990
Volgens mij heeft dat iets te maken met het feit dat de snelste zwemmers de jongetjes zouden zijn, dus hoe langzamer de zwemmers hoe meer kans op meisjes, zoiets toch?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_73674031
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:39 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja dat 't nog wel wat uurtjes (en dus schijnbaar) dagen kan overleven wist ik idd. Maar dat de kans dan op een meisje groter is niet Is dat echt zo? Ik dacht dat net zo'n fabeltje was als dat er bij bepaalde standjes meer kans op een bepaald geslacht van het kind is.

En ik dacht altijd dat een cyclus 28 dagen was. Maar goed, de meeste vrouwen waar ik dusdanig mee omging dat ik merkte wanneer ze ongesteld waren (kortom; ex-vriendinnen dus), die zaten allemaal wel aan de pil, dus ja dan is het automatisch 28 dagen, tenzij je doorslikt enzo.

Damn wat zijn wij mannen eigenlijk toch simpele wezens
Voor zover ik weet, zijn de mannelijke zaadcellen het snelste, dus als je dan sekst op precies het vruchtbare moment, is de kans groter op een jongetje. Zaadcellen overleven tot 3 dagen geloof ik, dus als je dan pas een vruchtbare eicel hebt, is de kans groter op een meisje, die zaadcellen zijn langzamer maar sterker.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:41:43 #282
176471 oh-oh
pi_73674032
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:40 schreef Morretje het volgende:

[..]

Das dan dom van hem, want de kinderen komen er toch echt dankzij hem.. Arme kindjes trouwens..
Ja maar na 1.5 jaar op zichzelf gewoond te hebben en elke woensdag en om het weekend papa geweest te zijn, wilde zij hem nog wanhopig terug hebben , maar dan wel onder de voorwaarde dat er zo snel mogelijk nog een kind bij kwam.
Hij zou eerst een half jaar op zijn eigen gaan of zo.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_73674068
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:38 schreef Morretje het volgende:
Volgens mij schieten bij de eerste reactie ook alle organisatiepunten je door het hoofd: 2 bedjes, 2 autostoeltjes, 2 fietszitjes, 2 keer eten per maaltijd, 2 keer.. TWEE keer!!!
Twee keer huilen versus twee keer lachen
Twee nachtvoedingen versus twee keer heerlijk knuffelen midden in de nacht
Twee pakken luiers per week, als je geen borstvoeding geeft 1 pak flesvoeding per week, bij geen ongelukjes in de was wekelijks: 14 katoenen luiers, 14 rompertjes, 14 truitjes, 14 sokjes (zie die maar eens weer te vinden in de wasmachien), 14 broekjes, 1 of 2 boxkleden, 14 slabbetjes, de nodige mond/tut/gevaldoekjes, twee bedverschoningen a 2 luiers, twee lakens, twee moltonluiers, twee hoeslakentjes, etc etc etc.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_73674074
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Nja, ze heeft al een zoontje van 4 en vanaf dat die een jaar was hadden ze niks als huwelijksproblemen en is hij zelfs een jaar weggeweest bij hun. Zij wilde persé een tweede kind en hij niet.
Nu krijgen ze er nog twee bij
Oei ik vat 'm
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:42:51 #285
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_73674076
Oooh baby's

Leuk onderwerp
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
pi_73674091
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:40 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij heeft dat iets te maken met het feit dat de snelste zwemmers de jongetjes zouden zijn, dus hoe langzamer de zwemmers hoe meer kans op meisjes, zoiets toch?
Aan de ene kant logisch, aan de andere kant helemaal niet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:43:29 #287
176471 oh-oh
pi_73674097
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:42 schreef MrSubtle het volgende:
Oooh baby's

Leuk onderwerp
( Groucho Marx )
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:44:02 #288
176471 oh-oh
pi_73674108
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:43 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wel met de gedachte dat wat Mor idd zegt, de meisjeszaadjes zijn minder snel maar wel sterker
( Groucho Marx )
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:44:03 #289
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_73674109
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:43 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
pi_73674111
Dat wist ik dus écht niet, dat de snelste zwemmers de mannetjes zijn En de volhoudertjes de vrouwtjes.

Jullie nemen me in het ootje hé
pi_73674117
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:41 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja maar na 1.5 jaar op zichzelf gewoond te hebben en elke woensdag en om het weekend papa geweest te zijn, wilde zij hem nog wanhopig terug hebben , maar dan wel onder de voorwaarde dat er zo snel mogelijk nog een kind bij kwam.
En hoe gaat het nu dan?
pi_73674139
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
Dat wist ik dus écht niet, dat de snelste zwemmers de mannetjes zijn En de volhoudertjes de vrouwtjes.

Jullie nemen me in het ootje hé
Nee echt niet ik ben bloedjeserieus
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_73674143
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:42 schreef nieslief het volgende:

[..]

Twee pakken luiers per week, als je geen borstvoeding geeft 1 pak flesvoeding per week, bij geen ongelukjes in de was wekelijks: 14 katoenen luiers, 14 rompertjes, 14 truitjes, 14 sokjes (zie die maar eens weer te vinden in de wasmachien), 14 broekjes, 1 of 2 boxkleden, 14 slabbetjes, de nodige mond/tut/gevaldoekjes, twee bedverschoningen a 2 luiers, twee lakens, twee moltonluiers, twee hoeslakentjes, etc etc etc.
Ik denk dat ik het stiekem ook wel heel tof zou vinden hoor, een tweeling. Maar de kans daarop is niet groter dan bij anderen, ondanks dat er bij ons wel tweelingen in de familie zitten, maar niet bij mijn moeders kant.
pi_73674145
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:42 schreef nieslief het volgende:

[..]

Hihi bij die was krijg ik wat hoofdpijn
pi_73674158
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:44 schreef nieslief het volgende:

[..]

Nee echt niet ik ben bloedjeserieus
Het is zo
pi_73674160
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:41 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd best kansloos, van die mensen die een baby 'nemen' om hun eigen relatie te verbeteren. Vaak loopt het toch mis want door zo'n baby zijn niet ineens je eigen problemen weg... Egoistisch ook van die ouders eigenlijk.
pi_73674175
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:43 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Langzamer misschien, maar wel sterker En jongetjes: snel, maar geven eerder op
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:45:52 #298
176471 oh-oh
pi_73674178
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:44 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

En hoe gaat het nu dan?
Nu vindt hij het ineens allemaal stoer en zo.
Zijn broer heeft ook een tweeling. Ik hoor nu kreten als jaaa ze zijn twee-eiig, dus meer kans op een jongen en een meisje, etc etc.
Zij zegt niet zo heel veel, ik vind dr niet echt een gelukkige indruk maken
( Groucho Marx )
pi_73674179
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:44 schreef Morretje het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het stiekem ook wel heel tof zou vinden hoor, een tweeling. Maar de kans daarop is niet groter dan bij anderen, ondanks dat er bij ons wel tweelingen in de familie zitten, maar niet bij mijn moeders kant.
Uhm ik wil je niet bang maken maar uit onderzoek blijkt dat tweelingen via de vader overerfbaar zijn.......
pi_73674191
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:45 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nu vindt hij het ineens allemaal stoer en zo.
Zijn broer heeft ook een tweeling. Ik hoor nu kreten als jaaa ze zijn twee-eiig, dus meer kans op een jongen en een meisje, etc etc.
Zij zegt niet zo heel veel, ik vind dr niet echt een gelukkige indruk maken
En zij wilde het zo graag..hmmm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')