abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73673508
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:03 schreef Morretje het volgende:
14.00 uur morgen, en echo gaan ze wel doen denk ik omdat het niet helemaal duidelijk is hoe ver ik ben. Of ik ook plaatjes mee krijg weet ik niet, hoop van wel, want dan kan Ravage ze ook zien..
Misschien dat ik na morgen er ook iets meer vertrouwen in heb en echt blij kan zijn, nu durf ik dat nog niet echt.
Allereerst gefeliciteerd, dan nog veel plezier morgen.

Enneh foliumzuur is een vitamine B variant. Teveel daarvan plas je wel uit dus daar zou ik me niet druk om maken.

Supradyn is een multivitamine met extra vitamine C als ik het goed heb en ook daarvan plas je een teveel gewoon uit. Je moet uitkijken met de volgende vitamines: ADEK die sla je op in je vetten.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_73673538
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
Zo en nu es kijken wie de meeste no-lifers zijn
Wat was er trouwens maandag 5 oktober Toen stond er niemand van ons in de top 100
Zo te bedde heb ik een no-life al wil ik vandaag absoluut wat gaan doen (pillen slikt).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_73673575
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

[stomme-mannen-vraag] Ik hoorde/las laatst ergens dat ze die 9 maanden tellen vanaf je laatste menstruatie ofzo? Ik dacht dat er altijd zo ongeveer werd gekeken wanneer de conceptie zeg maar was (als in; wanneer het zo ongeveer letterlijk verwekt is dus ). Niet dat je nou iedere keer sex met een kruisje in je agenda zet (tenminste, ik niet). Maar ik dacht dus dat ze gewoon ongeveer keken hoeveel weken het was en dat je dan meestal nog wel ongeveer weet van 'oh ja hehe, dat was toen '

Maar eigenlijk als ik het zo tik snap ik al dat het niet kan, alsof je 2 maanden later nog weet welke keer sex het dan geweest is ofzo

Laat maar [/stomme-mannen-vraag]
Bij Mor is het nu niet helemaal duidelijk omdat ze niet precies wist wanneer haar cyclus weer op gang kwam.
Maar normaal kijkt men naar wanneer de laatste menstruatie was en ongeveer twee weken daarna is je eisprong en ergens toen moet het dus gebeurd zijn. Sommige mensen sexen heel gericht op de vruchtbaarste dagen maar als je elke dag sex hebt is het nooit precies te zeggen welke dag de verwekking nou was natuurlijk.
Kortom ze hanteren n.a.v. je laatste menstruatie de gemiddeldes om op een datum te komen.
Je krijgt vanzelf een termijn echo waarbij ze op basis van de grote van de vrucht preciezer kunnen zien hoe lang je al zwanger bent. Maar goed, ook de grote van zo'n vrucht is een gemiddelde dus het blijft allemaal het betere gok en gis werk.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_73673595
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:03 schreef Morretje het volgende:
14.00 uur morgen, en echo gaan ze wel doen denk ik omdat het niet helemaal duidelijk is hoe ver ik ben. Of ik ook plaatjes mee krijg weet ik niet, hoop van wel, want dan kan Ravage ze ook zien..
Misschien dat ik na morgen er ook iets meer vertrouwen in heb en echt blij kan zijn, nu durf ik dat nog niet echt.
duim voor je dat je na morgen het gevoel van heerlijk genieten gaat hebben.
Plaatjes zijn wel erg leuk ja
pi_73673630
Ik duim ook voor je Morretje!
O+ 11-06-2009 O+
pi_73673634
Om het nog moeilijker te maken tellen ze vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. En ook ontwikkeld de foetus/vrucht/dinges zich pas stabiel vanaf de 12 weken. Voor die tijd zijn het groeispurts en kunnen ze nog niet exact zeggen hoe oud het vruchtje is. Dat kan pas bij de echo van 12 weken. Maar het zijn maar gemiddelden en de uitgerekende datum is ook bijna nooit de datum dat het kindje (of in mijn geval kindjes) komt.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_73673698
Ah ok, kortom; het betere gis- en gokwerk gecombineerd met wat logische biologie lesjes (wanneer eisprong is e.d.)
pi_73673722
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ah ok, kortom; het betere gis- en gokwerk gecombineerd met wat logische biologie lesjes (wanneer eisprong is e.d.)
Jij snapt het helemaal
pi_73673747
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ook een eisprong is verschillend bij elke vrouw dus het is eigenlijk alleen maar gokken en gissen
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 oktober 2009 @ 10:31:28 #260
163650 Greys
pi_73673748
Schopje OUD?
(Neeeeeee hoor grapje, ik vind het razend interessant allemaal! Ik wist ook nooit precies hoe dat nou zat met die berekeningen ). DML bedankt voor de uitgebreide uitleg. Nieslief, krijg je een tweeling?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73673781
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:31 schreef Greys het volgende:
Schopje OUD?
(Neeeeeee hoor grapje, ik vind het razend interessant allemaal! Ik wist ook nooit precies hoe dat nou zat met die berekeningen ). DML bedankt voor de uitgebreide uitleg. Nieslief, krijg je een tweeling?
Nee schat heb er al twee en geloof me daar heb ik de handjes meer dan vol aan. Vandaar dat ik meestal lurk en soms post.
pi_73673784
Oh je sig bracht ons in de war dan
The way you rock'n'roll
pi_73673797
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Maar ook een eisprong is verschillend bij elke vrouw dus het is eigenlijk alleen maar gokken en gissen
Oh ik dacht dat altijd wel redelijk te berekenen was adhv menstruatie enzo. Dat had ik weleens gehoord iig. Dat je in een cyclus vruchtbare dagen, en minder vruchtbare dagen had enzo.
pi_73673802
Uhm editje: een tweeling geen twee hmmm maak mezelf erg duidelijk he.

Ik heb een eeneiige tweeling van bijna 4.
pi_73673815
Daar komt het wel op neer inderdaad.. Hoewel ze er meestal nooit erg ver naast zitten. Daar zou je ook rare situaties van kunnen krijgen. Hoewel, bij mijn geboorte zat de verloskundige er toch echt 2 weken naast..

Ja ik ga alleen, 't Is wel spannend, maar ik kan dat beter alleen handelen denk ik. Voor Ravage is het zo mogelijk nog abstracter allemaal, die ziet alleen een misselijk Morretje.

En nieslief, dank je voor je uitleg over de pitamientjes!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_73673854
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:33 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat altijd wel redelijk te berekenen was adhv menstruatie enzo. Dat had ik weleens gehoord iig. Dat je in een cyclus vruchtbare dagen, en minder vruchtbare dagen had enzo.
Jahaa dat klopt maar ja de een z'n eisprong is op de 14de dag (tellen vanaf de eerste dag van de menstruatie) en de ander pas op de 20ste dag. Of misschien wel op de 10de dag.
pi_73673859
quote:

[..]

Mja, maar die is nooit op dezelfde dag bij een vrouw. En wat betreft de bevruchting en seksen, daar kan ook nog een paar dagen tussen zitten.. Dan is de kans groter dat je een meisje krijgt..
Ingewikkeld he?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_73673872
quote:

[..]

Ja dat wel maar een cyclus kan 21, 28, 30, 40 dagen duren. Het gemiddelde is wel die 28 die een pil ook hanteert maar het schommelt zo erg per vrouw en als je 'geluk' hebt voel je je eisprong maar als je die niet hebt en je cyclus duurt 40 dagen dan kan je alle gemiddeldes van een eisprong is twee weken na de menstruatie ook wel overboord gooien.
The way you rock'n'roll
pi_73673875
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:33 schreef Morretje het volgende:
Daar komt het wel op neer inderdaad.. Hoewel ze er meestal nooit erg ver naast zitten. Daar zou je ook rare situaties van kunnen krijgen. Hoewel, bij mijn geboorte zat de verloskundige er toch echt 2 weken naast..

Ja ik ga alleen, 't Is wel spannend, maar ik kan dat beter alleen handelen denk ik. Voor Ravage is het zo mogelijk nog abstracter allemaal, die ziet alleen een misselijk Morretje.

En nieslief, dank je voor je uitleg over de pitamientjes!
Misselijk: hmmm gembersiroopranja of gemberthee schijnt te helpen.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:36:14 #270
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_73673876
De bevruchting hoeft zelfs niet eens op de dag van de sex plaats te vinden, om het nog maar ff ingewikkelder te maken.
Mijn vroegere beste vriendin die nu de beste vriendin van mijn zusje is krijgt een tweeling , ze is nu 12 weken zwanger.
Mijn eerste reactie was echt ah gos wat sneu
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_73673896
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:36 schreef oh-oh het volgende:
De bevruchting hoeft zelfs niet eens op de dag van de sex plaats te vinden, om het nog maar ff ingewikkelder te maken.
Mijn vroegere beste vriendin die nu de beste vriendin van mijn zusje is krijgt een tweeling , ze is nu 12 weken zwanger.
Mijn nichtje is ook zwanger van een tweeling en idd eerste reactie

Tweede
pi_73673912
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

[stomme-mannen-vraag] Ik hoorde/las laatst ergens dat ze die 9 maanden tellen vanaf je laatste menstruatie ofzo? Ik dacht dat er altijd zo ongeveer werd gekeken wanneer de conceptie zeg maar was (als in; wanneer het zo ongeveer letterlijk verwekt is dus ). Niet dat je nou iedere keer sex met een kruisje in je agenda zet (tenminste, ik niet). Maar ik dacht dus dat ze gewoon ongeveer keken hoeveel weken het was en dat je dan meestal nog wel ongeveer weet van 'oh ja hehe, dat was toen '

Maar eigenlijk als ik het zo tik snap ik al dat het niet kan, alsof je 2 maanden later nog weet welke keer sex het dan geweest is ofzo

Laat maar [/stomme-mannen-vraag]
9 maanden is ook niet helemaal helder. Eigenlijk zijn het 10 manen, maancycli. Men rekent 40 weken vanaf de laatste menstruatie. Dan is er een flinke marge van ongeveer 2 weken daarvoor en 2 weken daarna waarbinnen een kind nog steeds volgens de boekjes op tijd is. En heeeeel af en toe weet je dan wel welke keer seks het was, als je een duidelijk voelbare cyclus hebt bijvoorbeeld. Dan weet je wanneer je eisprong is en dan weet je ook dat je binnen de 48 uur rondom die eisprong zwanger bent geraakt. Tsja.... als je het toen 10 keer hebt gedaan dan is het wat minder duidelijk
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_73673915
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:33 schreef nieslief het volgende:
Uhm editje: een tweeling geen twee hmmm maak mezelf erg duidelijk he.

Ik heb een eeneiige tweeling van bijna 4.
Tof!
The way you rock'n'roll
pi_73673921
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Hoezo?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:38:24 #275
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_73673932
Nja, ze heeft al een zoontje van 4 en vanaf dat die een jaar was hadden ze niks als huwelijksproblemen en is hij zelfs een jaar weggeweest bij hun. Zij wilde persé een tweede kind en hij niet.
Nu krijgen ze er nog twee bij
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')