Allereerst gefeliciteerd, dan nog veel plezier morgen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:03 schreef Morretje het volgende:
14.00 uur morgen, en echo gaan ze wel doen denk ik omdat het niet helemaal duidelijk is hoe ver ik ben. Of ik ook plaatjes mee krijg weet ik niet, hoop van wel, want dan kan Ravage ze ook zien..
Misschien dat ik na morgen er ook iets meer vertrouwen in heb en echt blij kan zijn, nu durf ik dat nog niet echt.
Zo te bedde heb ik een no-life al wil ik vandaag absoluut wat gaan doen (pillen slikt).quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
Zo en nu es kijken wie de meeste no-lifers zijn![]()
Wat was er trouwens maandag 5 oktoberToen stond er niemand van ons in de top 100
Bij Mor is het nu niet helemaal duidelijk omdat ze niet precies wist wanneer haar cyclus weer op gang kwam.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[stomme-mannen-vraag] Ik hoorde/las laatst ergens dat ze die 9 maanden tellen vanaf je laatste menstruatie ofzo? Ik dacht dat er altijd zo ongeveer werd gekeken wanneer de conceptie zeg maar was (als in; wanneer het zo ongeveer letterlijk verwekt is dus). Niet dat je nou iedere keer sex met een kruisje in je agenda zet (tenminste, ik niet). Maar ik dacht dus dat ze gewoon ongeveer keken hoeveel weken het was en dat je dan meestal nog wel ongeveer weet van 'oh ja hehe, dat was toen
'
Maar eigenlijk als ik het zo tik snap ik al dat het niet kan, alsof je 2 maanden later nog weet welke keer sex het dan geweest is ofzo![]()
![]()
Laat maar[/stomme-mannen-vraag]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:03 schreef Morretje het volgende:
14.00 uur morgen, en echo gaan ze wel doen denk ik omdat het niet helemaal duidelijk is hoe ver ik ben. Of ik ook plaatjes mee krijg weet ik niet, hoop van wel, want dan kan Ravage ze ook zien..
Misschien dat ik na morgen er ook iets meer vertrouwen in heb en echt blij kan zijn, nu durf ik dat nog niet echt.
Jij snapt het helemaalquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ah ok, kortom; het betere gis- en gokwerk gecombineerd met wat logische biologie lesjes (wanneer eisprong is e.d.)
Maar ook een eisprong is verschillend bij elke vrouw dus het is eigenlijk alleen maar gokken en gissenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ah ok, kortom; het betere gis- en gokwerk gecombineerd met wat logische biologie lesjes (wanneer eisprong is e.d.)
Nee schat heb er al twee en geloof me daar heb ik de handjes meer dan vol aan. Vandaar dat ik meestal lurk en soms post.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:31 schreef Greys het volgende:
Schopje OUD?
(Neeeeeee hoor grapje, ik vind het razend interessant allemaal!Ik wist ook nooit precies hoe dat nou zat met die berekeningen
). DML bedankt voor de uitgebreide uitleg. Nieslief, krijg je een tweeling?
Oh ik dacht dat altijd wel redelijk te berekenen was adhv menstruatie enzo. Dat had ik weleens gehoord iig. Dat je in een cyclus vruchtbare dagen, en minder vruchtbare dagen had enzo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar ook een eisprong is verschillend bij elke vrouw dus het is eigenlijk alleen maar gokken en gissen
Jahaa dat klopt maar ja de een z'n eisprong is op de 14de dag (tellen vanaf de eerste dag van de menstruatie) en de ander pas op de 20ste dag. Of misschien wel op de 10de dag.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat altijd wel redelijk te berekenen was adhv menstruatie enzo. Dat had ik weleens gehoord iig. Dat je in een cyclus vruchtbare dagen, en minder vruchtbare dagen had enzo.
Mja, maar die is nooit op dezelfde dag bij een vrouw. En wat betreft de bevruchting en seksen, daar kan ook nog een paar dagen tussen zitten.. Dan is de kans groter dat je een meisje krijgt..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat altijd wel redelijk te berekenen was adhv menstruatie enzo. Dat had ik weleens gehoord iig. Dat je in een cyclus vruchtbare dagen, en minder vruchtbare dagen had enzo.
Ja dat wel maar een cyclus kan 21, 28, 30, 40 dagen duren. Het gemiddelde is wel die 28 die een pil ook hanteert maar het schommelt zo erg per vrouw en als je 'geluk' hebt voel je je eisprong maar als je die niet hebt en je cyclus duurt 40 dagen dan kan je alle gemiddeldes van een eisprong is twee weken na de menstruatie ook wel overboord gooien.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misselijk: hmmm gembersiroopranja of gemberthee schijnt te helpen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:33 schreef Morretje het volgende:Daar komt het wel op neer inderdaad.. Hoewel ze er meestal nooit erg ver naast zitten. Daar zou je ook rare situaties van kunnen krijgen. Hoewel, bij mijn geboorte zat de verloskundige er toch echt 2 weken naast..
Ja ik ga alleen, 't Is wel spannend, maar ik kan dat beter alleen handelen denk ik. Voor Ravage is het zo mogelijk nog abstracter allemaal, die ziet alleen een misselijk Morretje.![]()
En nieslief, dank je voor je uitleg over de pitamientjes!
Mijn nichtje is ook zwanger van een tweeling en idd eerste reactiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:36 schreef oh-oh het volgende:
De bevruchting hoeft zelfs niet eens op de dag van de sex plaats te vinden, om het nog maar ff ingewikkelder te maken.
Mijn vroegere beste vriendin die nu de beste vriendin van mijn zusje is krijgt een tweeling , ze is nu 12 weken zwanger.
Mijn eerste reactie was echt ah gos wat sneu
9 maanden is ook niet helemaal helder. Eigenlijk zijn het 10 manen, maancycli. Men rekent 40 weken vanaf de laatste menstruatie. Dan is er een flinke marge van ongeveer 2 weken daarvoor en 2 weken daarna waarbinnen een kind nog steeds volgens de boekjes op tijd is. En heeeeel af en toe weet je dan wel welke keer seks het was, als je een duidelijk voelbare cyclus hebt bijvoorbeeld. Dan weet je wanneer je eisprong is en dan weet je ook dat je binnen de 48 uur rondom die eisprong zwanger bent geraakt. Tsja.... als je het toen 10 keer hebt gedaan dan is het wat minder duidelijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[stomme-mannen-vraag] Ik hoorde/las laatst ergens dat ze die 9 maanden tellen vanaf je laatste menstruatie ofzo? Ik dacht dat er altijd zo ongeveer werd gekeken wanneer de conceptie zeg maar was (als in; wanneer het zo ongeveer letterlijk verwekt is dus). Niet dat je nou iedere keer sex met een kruisje in je agenda zet (tenminste, ik niet). Maar ik dacht dus dat ze gewoon ongeveer keken hoeveel weken het was en dat je dan meestal nog wel ongeveer weet van 'oh ja hehe, dat was toen
'
Maar eigenlijk als ik het zo tik snap ik al dat het niet kan, alsof je 2 maanden later nog weet welke keer sex het dan geweest is ofzo![]()
![]()
Laat maar[/stomme-mannen-vraag]
Tof!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:33 schreef nieslief het volgende:
Uhm editje: een tweeling geen twee hmmm maak mezelf erg duidelijk he.
Ik heb een eeneiige tweeling van bijna 4.
Hoezo?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:36 schreef oh-oh het volgende:
De bevruchting hoeft zelfs niet eens op de dag van de sex plaats te vinden, om het nog maar ff ingewikkelder te maken.
Mijn vroegere beste vriendin die nu de beste vriendin van mijn zusje is krijgt een tweeling , ze is nu 12 weken zwanger.
Mijn eerste reactie was echt ah gos wat sneu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |