Spannend, eerste keer dit keer?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:29 schreef Morretje het volgende:
[..]
Spannend wel hoor..
Maar jij woont ook wel 400 km zuidelijker dan ikHier wel denk ik, het was hier gisteravond om 11.00 uur al 3 graden...
quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:34 schreef Loveless85 het volgende:
Nou de overall aantallen van alle mensen die van maandag 5 t/m zondag 11 oktober in de Top 100 voorkwamen:1 Greys 813 2 Loveless85 551 3 oh-oh 458 4 Qwea 416 5 Cat22 414 6 MrSubtle 369 7 JJH 307 8 Ingetje79 240 9 ElisaB 213 10 Ml-etje 209 11 Ynske 167 12 Goodbye 165 13 Harajuku. 163 14 Muis006 52
Overigens stonden de nummer 1 & 2 (Greys en ik) er iedere dag in, en had oh-oh maar 2 noteringen nodig om toch derde te worden
Ja ik weet niet hoe het komt, maar jij en oh-oh stonden er de hele week niet in, en ineens zaterdag en zondag beide in de top met rond (of op zondag oh-oh zelfs ruim OVER) de 200 posts per dagquote:
Ja, eerste keer.. Ik gok dat het nu 8 weken is, maar ivm de miskraam gaat ze morgen extra goed kijken..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Spannend, eerste keer dit keer?
Hoe ver ben je nu?
400 km is best een boel ver he
Jaloers ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe het komt, maar jij en oh-oh stonden er de hele week niet in, en ineens zaterdag en zondag beide in de top met rond (of op zondag oh-oh zelfs ruim OVER) de 200 posts per dag![]()
Weleens aan MSN gedacht![]()
Zelfde geld overigens voor JJH en Cat, eerst op donderdag beide hetzelfde aantal posts, en dan op zaterdag ineens beide >200 posts.
GET A ROOM
Nah want Greysie en ik staan nog fier bovenaanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaloers ?
![]()
Oh Mor echt spannend, heeeeel spannend!!
Hoe laat mag je?
Hihiiiiiiiihihihihihiquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:36 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooh god, gewoon de hele week op vakantie en dan NOG hoger eindigen dan Qwea
Dat komt door ehm.... de hyperheid over het kadootjesmysterie van gister!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:37 schreef MrSubtle het volgende:
Greys hoe kun jij gewoon nog meer dan 2x zo veel hebben gepost dan ik?![]()
Ik hou het nu al niet bij
Dat komt door al die plotseling oplaaiende liefdes hier Ll, tussen JJH en Cat en MrSubtle en oh-oh!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe het komt, maar jij en oh-oh stonden er de hele week niet in, en ineens zaterdag en zondag beide in de top met rond (of op zondag oh-oh zelfs ruim OVER) de 200 posts per dag![]()
Weleens aan MSN gedacht![]()
Zelfde geld overigens voor JJH en Cat, eerst op donderdag beide hetzelfde aantal posts, en dan op zaterdag ineens beide >200 posts.
GET A ROOM
En leuk!quote:
Oh die Greys is echt slim, die truc moet ik ook maar es gaan toepassenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
Greys![]()
Lekker aan het knippen/plakken zodat al die replies maar 1 post zijn ipv 4
Fixedquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:56 schreef Greys het volgende:
Dat komt door al die plotseling oplaaiende liefdes hier Ll, tussen JJH en Cat en MrSubtle en oh-oh/Goodbye/Eisoep/Qwea/Harajuku/Cat22
Ik ging er niet vanuit dat men mij meteen vergeten zouquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:56 schreef Greys het volgende:
Bigbird, ook al ben je er wat minder, we denken aan je hoor!
[stomme-mannen-vraag] Ik hoorde/las laatst ergens dat ze die 9 maanden tellen vanaf je laatste menstruatie ofzo? Ik dacht dat er altijd zo ongeveer werd gekeken wanneer de conceptie zeg maar was (als in; wanneer het zo ongeveer letterlijk verwekt is dusquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:03 schreef Morretje het volgende:
14.00 uur morgen, en echo gaan ze wel doen denk ik omdat het niet helemaal duidelijk is hoe ver ik ben. Of ik ook plaatjes mee krijg weet ik niet, hoop van wel, want dan kan Ravage ze ook zien..
Misschien dat ik na morgen er ook iets meer vertrouwen in heb en echt blij kan zijn, nu durf ik dat nog niet echt.
quote:
Nou ik denk nu meer dat ze omdat ze heel snel na de miskraam alweer zwanger geworden is niet precies weet hoe en wat allemaal, wanneer dr cyclus weer op gang is gekomen en zoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[stomme-mannen-vraag] Ik hoorde/las laatst ergens dat ze die 9 maanden tellen vanaf je laatste menstruatie ofzo? Ik dacht dat er altijd zo ongeveer werd gekeken wanneer de conceptie zeg maar was (als in; wanneer het zo ongeveer letterlijk verwekt is dus). Niet dat je nou iedere keer sex met een kruisje in je agenda zet (tenminste, ik niet). Maar ik dacht dus dat ze gewoon ongeveer keken hoeveel weken het was en dat je dan meestal nog wel ongeveer weet van 'oh ja hehe, dat was toen
'
Maar eigenlijk als ik het zo tik snap ik al dat het niet kan, alsof je 2 maanden later nog weet welke keer sex het dan geweest is ofzo![]()
![]()
Laat maar[/stomme-mannen-vraag]
Ik ga duimen dat er morgen een uitgelaten blije Morrie naar buiten stapt daar!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:03 schreef Morretje het volgende:
14.00 uur morgen, en echo gaan ze wel doen denk ik omdat het niet helemaal duidelijk is hoe ver ik ben. Of ik ook plaatjes mee krijg weet ik niet, hoop van wel, want dan kan Ravage ze ook zien..
Misschien dat ik na morgen er ook iets meer vertrouwen in heb en echt blij kan zijn, nu durf ik dat nog niet echt.
Ja nou het was ook niet specifiek van wanneer Mor zwanger is geraakt hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik denk nu meer dat ze omdat ze heel snel na de miskraam alweer zwanger geworden is niet precies weet hoe en wat allemaal, wanneer dr cyclus weer op gang is gekomen en zo![]()
Mor, ik vind het ook echt spannend, ik zal morgen zeker aan je denken!
Ga je alleen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |